Ramon doet em wat overdrevenerquote:
ach, brult lekker meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Qunix het volgende:
Ook een typische plaat wat zij dan aanvraagt.
hier ook. en vast voor meer mensenquote:
quote:
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik schreeuw dat alleen nooit zo hard uit, misschien her en der een borderline-tweet
Wat is dat eigenlijk op je UI?quote:
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.quote:
Gewoon een random foto kiezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een dienblad met geld. Bij één van de brievenbussen van 't glazen huis in Grunn.Ik moet nodig een nieuwe (en herkenbare) UI, maar ik weet nooit waar ik wat leuks vind op internet
Mja, ik wil altijd graag iets 'leuks' ipv random foto'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon een random foto kiezen![]()
Heb ik volgens mij ook gedaan
Was geen sneertje hoor, maar meer dat ik dat zou doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, terwijl ik met andere dingen bezig was, was ik toch al op de persoonlijke tour, dit kon er nog best bijEn zometeen quizzen, dus dan ben ik weer volledig aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |