Het is dan ook radioquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:07 schreef PiraatPiet het volgende:
Geen webcam hier helaas, loopt te zaniken over Silverlight en als je dat dan download zegt die dat die al up-to-date is
Valt er überhaupt wat te zien bij Stenders?quote:
Fred wil nog wel eens gek doen, is ook geen ramp verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt er überhaupt wat te zien bij Stenders?Stenders zelf iig niet, die deelt mijn mening geloof ik, en voor de rest kan ik me alleen wat donkere schimmige toestanden herinneren van de paar keer dat ik de webcam heb aangehad.
Ach, het maakt mij niet uit waar. Mijn mondharpspel tovert elke plek om in een waar paradijs. Waar ik speel schieten de bloeiende bloemen uit de grond, beginnen de vogels te fluiten en ontstaan driedubbele regenbogen.quote:
Surequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, het maakt mij niet uit waar. Mijn mondharp spel tovert elke plek om in een waar paradijs. Waar ik speel schieten de bloeiende bloemen uit de grond, beginnen de vogels te fluiten en ontstaan driedubbele regenbogen.
Parkeerplaats van de Makro op industriepark driebond een idee?
Stenders zei het net....quote:
Wel knap inderdaad dat het hem elke keer lukt om een nog slechtere te krijgenquote:
Staat genoteerd!quote:
Geen idee... Ik vind het slecht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:21 schreef alors het volgende:
Watser met dat hypen van dat matige zangeresje?
De vorige keer toen ik er was.quote:
Ik heb uiteraard hogere verwachtingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik er was.
[ afbeelding ]
En dit was op een gure regenachtige decembernacht. Moet je nagaan.
Komt goed!quote:
Mijn aanwezigheid alleen al is genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Komt goed!
Maar het moet wel van twee kanten komen![]()
Je onderschat mijn mondharpspel toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid alleen al is genoeg![]()
Kuch
Oh, dat kan ookquote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je onderschat mijn mondharpspel toch niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |