SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Deze website levert schijnbaar sneller. Iemand ervaring met deze site?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Green1 het volgende:
[..]
Deze is wat duurder:
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
Het is een heel speciaal, taai, spul.. Als je het uitrekt, rekt het weer terug zegmaar. Ik had het op mijn vorige telefoon.
Het kutte is alleen dat je vloeistof moet gebruiken om het erop te krijgen, en dat vind ik niet fijn icm met zo'n apparaat.
Yup, rechtsboven sluit niet goed, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:41 schreef _Flea_ het volgende:
Heb nu de extende battery voor m'n witte GS2. Merk wel op dat 1 hoekje niet goed sluit. Hebben meer mensen hier last van die dit hebben?
Idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Yup, rechtsboven sluit niet goed, toch?
negeren, ik heb het idee dat ie bij mij wel wat is bijgetrokken. Niks aan te doen. Nog steeds ondanks dit ga ik niet terug naar de standaard accuquote:
Heel waarschijnlijk dat je zo iets zelf kan repareren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
Bij mij is het oplader-gedeelte in de telefoon afgebroken. Betekent nu dus heel fijn dat ik 'm niet meer aankrijg (waars is de batterij op) en dus ook niet kan opladen.
Is zoiets te fixen? En indien ja, zou je dat zelf ook kunnen doen? Probleem is dat ik nog 4 maanden in azie zal zitten dus 'm niet zo snel ff naar de plaatselijke telefoonboer in mijn eigen dorp kan brengen.
[ afbeelding ]
Denk dat je moet zoeken naar een batterycharger. Is een los dockje waar je je batterij in kan leggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
Bij mij is het oplader-gedeelte in de telefoon afgebroken. Betekent nu dus heel fijn dat ik 'm niet meer aankrijg (waars is de batterij op) en dus ook niet kan opladen.
Is zoiets te fixen? En indien ja, zou je dat zelf ook kunnen doen? Probleem is dat ik nog 4 maanden in azie zal zitten dus 'm niet zo snel ff naar de plaatselijke telefoonboer in mijn eigen dorp kan brengen.
[ afbeelding ]
Wat heb je ermee gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar in azie je je bevindt,... Maar vaak stikt het er van de telefoonzaakjes. Die kunnen dat vast effe fixen, denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me wel want zo'n folie houd nou niet echt dingen tegen die pitten veroorzaken...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik had van de week me tel laten vallen van 20cm hoogte en mooi en pit in me folie. Gelukkig alleen de folie vervangen en hij is weer mooi.
Weet niet of gorilla glas daar tegen kan?
Ik had de mijne gister uit m'n borstzakje op straat laten vallen, wel butsen in de aluminium rand maar het scherm is nog krasvrij terwijl ie met het scherm over de straat schoof. (geen protector aanwezig)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef netolk het volgende:
[..]
lijkt me wel want zo'n folie houd nou niet echt dingen tegen die pitten veroorzaken...
Als ik hem na een dagje normaal gebruik (30 minuten bellen, paar smsjes versturen, 2 uur muziek luisteren en 10 minuten een spelletje spelen) thuis in de oplader stop heeft hij nog 80% over ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:07 schreef depsycholoog het volgende:
hoe lang doen jullie op een acculading?
edit: en welke android versie draaien jullie?
Heb een stomme vraag, dat GPS moet dat aan staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als ik hem na een dagje normaal gebruik (30 minuten bellen, paar smsjes versturen, 2 uur muziek luisteren en 10 minuten een spelletje spelen) thuis in de oplader stop heeft hij nog 80% over ofzo
Ga je GPS gebruiken of actief surfen oid is dat wel wat korter.
ok bedankt. Ik ga hem eens een dag uit zetten.kijken wat dit met de batterij doet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef apenkont het volgende:
Nee alleen als je apps wilt gebruiken die doormiddel van gps je positie bepalen zoals van hardloopapps of navigatie. Gps aan laten staan kost geen geld maar slurpt wel batterjj
momenteel op de eilanden, maar over 2 weken ben ik in Bangkok. Heb al gezien dat er daar een samsung center zit, lijkt me dat het wel te fixen is daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar in azie je je bevindt,... Maar vaak stikt het er van de telefoonzaakjes. Die kunnen dat vast effe fixen, denk ik.
Helemaal niet je phone gebruikt alleen maar gos op het moment een app daar om vraagt, dus het aan hebben staan slurpt pas batterij als je actief gebruik maakt van gpsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef apenkont het volgende:
Nee alleen als je apps wilt gebruiken die doormiddel van gps je positie bepalen zoals van hardloopapps of navigatie. Gps aan laten staan kost geen geld maar slurpt wel batterjj
dat wist ik niet. Dus ik kan het zonder problemen aan laten staan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:42 schreef netolk het volgende:
[..]
Helemaal niet je phone gebruikt alleen maar gos op het moment een app daar om vraagt, dus het aan hebben staan slurpt pas batterij als je actief gebruik maakt van gps
EDIT: blijkbaar al gezegt
Ja, maar of het prettig is, is een tweede. Apps die locatiefunctionaliteit hebben gaan vaak al zoeken voordat er uberhaupt een reden voor is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat wist ik niet. Dus ik kan het zonder problemen aan laten staan?
even testen
Dit heb ik ook in het algemeen, maar volgens mij doe je dan wel iets meer dan af en toe even iets op internet opzoeken. Zit dan 's ochtends 40 min. in de trein te internetten en naar huis ook weer, en regelmatig radio te luisten.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
De batterij is wel erg matig zeg.![]()
Ik haalde hem om 8 uur van de oplader af, en om 19 uur moest ik hem alweer opnieuw opladen.
En ik heb er echt niet veel mee gedaan, af en toe even iets op internet opgezocht, paar keer gebeld. En dan zo snel leeg...
Dan heb je waarschijnlijk last van een app die de telefoon wakker houdt, welk programma dat is kan je checken met Betterbatterystatsquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
De batterij is wel erg matig zeg.![]()
Ik haalde hem om 8 uur van de oplader af, en om 19 uur moest ik hem alweer opnieuw opladen.
En ik heb er echt niet veel mee gedaan, af en toe even iets op internet opgezocht, paar keer gebeld. En dan zo snel leeg...
Je bedoelt echt downloaden op je telefoon of wil je het overzetten van je PC naar je Telefoon?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
blond iemand meldt zich
kan iemand me in eenvoudige taal uitleggen hoe ik muziek op mijn galaxy s2 kan downloaden?
ik krijg het niet voor elkaar
Hmm,... ik zie wel steeds bepaalde apps staan in het batterij-schermpje. Die ik al lang afgesloten heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk last van een app die de telefoon wakker houdt, welk programma dat is kan je checken met Betterbatterystats
11 uur op een batterij is veel tekort.
Ik heb zelf ook door apps wat vaagheden gehad maar die zijn gelukkig allemaal (vele vanzelf) opgelost.
Misschien dat je Wifi niet automatisch uit gaat als je scherm niet aanstaat, heb ik ook gehad en dat kost best veel prik.
Af en toe de homeknop ingedrukt houden voor de taskswitcher en dan de draaiende apps opzij (uit beeld) schuiven, af en toe daar de taakbehaarknop aan"klikken" en bij rambeheer op wis geheugen klikken helpt ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm,... ik zie wel steeds bepaalde apps staan in het batterij-schermpje. Die ik al lang afgesloten heb.
Maar als je je wifi uit laat gaan als je je scherm uitzet, krijg je ook geen mail e/d. meer. Of hij moet 3g gaan gebruiken, en dat is volgens mij weer meer belastend dan wifi voor je batterij.
ik wil gewoon graag muziek op mijn telefoon zetten (bijv. om er een ringtoon van te maken) en ook om muziek op mijn telefoon te kunnen luisteren .quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bedoelt echt downloaden op je telefoon of wil je het overzetten van je PC naar je Telefoon?
via Windows verkenner...quote:Op maandag 4 juni 2012 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil gewoon graag muziek op mijn telefoon zetten (bijv. om er een ringtoon van te maken) en ook om muziek op mijn telefoon te kunnen luisteren .
iemand een idee hoe ik dat moet doen?
hier snap ik al geen bal van.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:20 schreef netolk het volgende:
[..]
via Windows verkenner...
volgens mij maakt het niet uit in wat voor mapje het zet maar ik heb het in een mapje Audio staan (weet niet meer of ik dat zelf aangemaakt heb of niet) en dan is het gewoon kopiëren...
Het kan ook met KIES maar dat is zo'n kut programma dat ik het daar niet eens mee zou proberen
Als je je gsm via de USB kabel aan je computer aansluit.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier snap ik al geen bal van.
moet ik dat op de pc zoeken of op mijn telefoon?
ah, dat klinkt duidelijkerquote:Op maandag 4 juni 2012 07:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je je gsm via de USB kabel aan je computer aansluit.
En je gaat naar Start --> deze computer. Dan zie je daar een telefoontje staan met I9100 (of iets dergelijks) als je daarop dubbelklikt zie je allemaal mapjes (dit is je telefoon) al je dan zoekt naar het mapje " Audio " of " Music" of " Muziek " en daar je liedjes in copieren/plakken. Als deze klaar is haal je de kabel eruit en gaat je telefoon zoeken naar nieuwe bestanden, als het goed is zie je ze dan vanzelf in je muziekspeler
Succesquote:Op maandag 4 juni 2012 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, dat klinkt duidelijker
ga ik proberen. dank je wel!
Aan je PC hangen en dan kan je gewoon je bestanden erop slepen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef MissHobje het volgende:
FF noob vraagje, ik ga denk ik voor deze pfoon (s2) ik heb nu (nog) een iphone oldskool(3g van 4 jaar nu) die ik zo hoppa aan mijn pc hang, makkelijk kan updaten etc. werkt dat met die s2 net zo simpel? en dat hele market gedoe enzo? Ik verwacht het eigenlijk wel een beetje zoals ik gewend ben maar wil het ff zeker weten
Thanks alvast
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aan je PC hangen en dan kan je gewoon je bestanden erop slepen.(als een USB stick)
Market (Play store tegenwoordig) werkt ook eenvoudig. Gewoon op het toestel of via je pc de app opzoeken, op installeren drukken en je bent klaar.
ga maar eens een non OTA update doen zonder kies dan.quote:
niet alle updates komen OTAquote:Op maandag 4 juni 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
waarom zou je een update niet OTA doen als n00b?
Ja, maar een Note is geen S2quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef Catch22- het volgende:
O. Maar dat maakt een n00b niet uit. En bij de Note komt alles ook wel OTA, zelfs ICS
Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, odin, maar das niet voor de mainstream user
ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)
Bij mij is het juist KIES die moeilijk doet en me niet laat flashen, Odin, Mobile Odin en ClockworkMod hebben me tot nu toe prima geholpen.
En het is wel eens mis gegaan met Odin moet ik toegeven maar het was ook altijd weer te verhelpen door gewoon nog een keer te flashen of door een andere kernel te pakken.
Daar zijn inmiddels ook apps voor..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?
goed verhaalquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels ook apps voor..
Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.
En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.
Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen"
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb eergisteren Ice Cream Sandwich op m'n telefoon gezet (spuit elf-actie). En nu maakt 'ie hele irritante geluiden. Bij scrollen, links aanklikken, dat soort dingen. Ik kan het wel uitzetten, maar dan heb ik helemaal geen geluid meer, ook geen muziek. Mijn vriend heeft een Note, en die heeft het niet. Ik heb de geluidsinstellingen hetzelfde gezet als hij, maar dat maakt niks uit.
Zie ik iets over het hoofd?
Maak je niet de fout de geluidsknop helemaal omlaag te doen? Dan maakt hij helemaal geen geluid meer, trilt ook niet ed. Doe em 1 tandje hoger zodat je het telefoonicoontje met tril ernaast ziet ipv de toeter die doorgestreept is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
Nog een keer, ik ben er nog niet uit:
[..]
Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.quote:
Hm.. dat probleem heb ik ook gehad. Alleen ik heb hem met een scherp mes iets omhoog gedrukt, en heb nu nergens geen last van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.
Nu een extern opladertje gekocht en t probleem is opgelost.
hmm hier heb je wel een punt man.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels ook apps voor..
Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.
En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.
Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen"
KIES of OTA?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm hier heb je wel een punt man.
Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden
kreeg een melding via OTA, maar ben hem aan het downloaden via kies (omdat geen wifi)quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
KIES of OTA?
De laatste (mini-)update kreeg ik via OTA.
Dit. Ongeveer. Nu de nieuwe ressurection rom. kernel moet ik opzoeken maar volgens mij shiyah ofzoiets. Prima dingquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:03 schreef Thaboel het volgende:
Heeft geen zin denk ik. Sommige wisselen vaker van ROM dan van onderbroek.
werkte prima, toen heb je wat gedaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet hier niet meer posten. Werkte prima, nu is het elke keer PIEPIEP BATTERIJ VERWIJDERD als dat ding aan de lader ligt.
In dit topic gepost.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
werkte prima, toen heb je wat gedaan?
Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef gogosweden het volgende:
kies
3x heeft de update gefaald omdat de "device disconnected or unavailable
Ik heb geen veranderingen gemaakt. Niet hardware danwel softwarematig. Ik heb dit probleem eerder gehad, van een half jaar terug. Dat verdween toen ook plotsklaps.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het geweest zijnmaar vertel..?
Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En ook hartstikke traag..quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Green1 het volgende:
Ik heb alleen een update gevonden voor Kies zelf...
Maar echt, wat een kut programma is het zeg. Constant crashen enzo.. en als ik dan ergens op klik reageert het niet.
omdat het moetquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nog
nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?
Ik wil eigenlijk weer terug naar een volledige stock-rom die ook weer via KIES is te upgraden (dat lukt me nu niet meer, mischien omdat ik een keer een andere PIT geflashed heb maar dat weet ik niet zeker.)
Kan ik daarna wel weer kijken of ik er nog een andere rom op zet, die T-Moble apps e.d. gebruikik tenslotte toch niet.
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.
dit gaf die van mij aan qua versies:quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.
Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:
PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:
Model name: GT-I9100
'GT-I9100' does not support initializing.
Ben in elk geval al 1 stapje verder.
Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.
Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:
PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:
Model name: GT-I9100
'GT-I9100' does not support initializing.
Ben in elk geval al 1 stapje verder.
Gelukkig weet ik een beetje wat die nummers inhouden, XEN is bijvoorbeeld een standaard Nederlandse Rom.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook.
Kreeg de update ook. Merk alleen geen verschilquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm hier heb je wel een punt man.
Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een ICS rom waar wifi tethering goed op werkt?
Ja waarschijnlijk wel, maar ik zit sinds gisteren op een Miui rom en daar blijkt ie niet te werken. Op resurrection deed ie het prima maar met Miui lukt het me niet. Dan maar weer terug naar resurrection want ik het het nodig voor internet op m'n tablet.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef netolk het volgende:
[..]
Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?
Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb net een nieuwe versie op mijn S2 gezet (PDA: LPD / PHONE:LPW/ CSC: LP5 (XEN), ICS 4.0.3) en ik heb nog steeds die vreemde problemen:
Als ik in youtube zit en begin te zoeken startend met de letter "i" loopt het hele toestel vast. Dit heb ik sinds ik van gingerbread naar ics gegaan ben. Ik dacht met de nieuwe update (naar 4.0.3 dus) zou dit weg moeten zijn. Nee dus. Iemand ideeën?
Ik kan youtube niet verwijderen (of ik weet niet hoe dat moet).quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...
Misschien youtube verwijderen en weer opnieuw installeren?
En aangezien jij dezelfde versie hebt, KIES werkt bij jou? Je kan er je firmware mee updaten?
Zo ja dan komen mijn fouten doordat ik ook een keer een PIT heb geflashed waardoor KIES kennelijk niet meer 100% werkt
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dusquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef SiGNe het volgende:
systeemgeluiden kan je uitzetten door bij instellingen>geluiden toetstonen en/of aanraakgeluiden uit te zetten.
(Niet blond, maar toch) Watte?quote:Dat mensen zicht terughoren heb ik geen ervering mee, wel gehad dat m'n vader vond dat het volume steeds lager werd bij langere gesprekken.
Of dat aan m'n vader ligt die inmiddels in de 70 is of aan de sterkte van het signaal ben ik nog niet helemaal achter.
Evt kan je een nieuwe Modem flashen
Dit heb ik ook met de laatste versie van de Resurrection Rom, best vaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dus
De firmware bestaat uit 3 delen, PDA, CSC en PHONEquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dus
[..]
(Niet blond, maar toch) Watte?
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
even een vraag:
Ik heb de S2 sinds augustus en nog nooit een update gedaan![]()
Er staat versie 2.3.3 op. Wil nu eindelijk eens een update gaan doen. Nu lees ik echter overal hele slechte recensies over versie 4.0... Dus nu weet ik even niet of het wel handig is om die update te doen.
Wat zijn jullie ervaringen met versie 4.0?
Ik heb mijn S2 icm een T-mobile abonnement.
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor
ok, mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor
wat is de unbranded versie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef netolk het volgende:
[..]
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt prima
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
ah ok, dan moet ik die dus hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef netolk het volgende:
[..]
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last van
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, dan moet ik die dus hebben.
Kan ik die unbranded versie gewoon via Kies downloaden?
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.
[..]
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijker
nee nog niet,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?
vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef TJV het volgende:
Dat eerste is heel makkelijk te voorkomen.
En dat tweede is onmogelijk.
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OSquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Je kunt er ook een ander thema opzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OS
Alleen touchwiz is wel klote
Met triangle Away inderdaad maar als je al ge-root bent en je draait Super User+ Mobile Odin dan kan je het ook resetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Op welke punten is Ressurrection beter dan de stock?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:
TJV en ik zitten op resurrection. Werkt perfect en heeft de stock interface van android en niet touchwiz.
Geen idee maar waarom wil je 'm encrypten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef netolk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die encryptie mogelijkheid??
ik kan hem niet gebruiken namelijk heeft samsung dat ding standaard geëncrypteerd?
Installeren via Odin of Mobile Odin (laatste is makkelijker, gratis versies zijn op internet te vinden)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:
Ok,
en hoe doe je dat installeren dan?
Kan ik ooit nog terug naar stock zodat ik weer kan updaten via KIES ?
Nou meer voor als ik hem kwijtraak dat dan niet gelijk alle data die er opstaat gelezen kan worden...quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op welke punten is Ressurrection beter dan de stock?
Waar zitten de tweaks?
[..]
Geen idee maar waarom wil je 'm encrypten?
Lijkt me alleen handig als je een irritant zusje/broertje hebt, ouders die al je stappen willen achterhalen of een stalker..
Okéquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Installeren via Odin of Mobile Odin (laatste is makkelijker, gratis versies zijn op internet te vinden)
En als je een backup maakt van je stock firmware kan je die altijd weer terugzetten.
Heb ik ook gedaan na m'n Cyanogenavontuur.
Klopt ja, ik zat er tot voor kort ook nog aan te denken om hem te encrypten en misschien ga ik dat ook wel doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef netolk het volgende:
[..]
Nou meer voor als ik hem kwijtraak dat dan niet gelijk alle data die er opstaat gelezen kan worden...
waiting for disaster?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Catch22- het volgende:
gogosweden die met roms aan de slag gaat. Kannie wachten!
flashen is een custom firmware ( Operating system ) op je mobieltje zetten. Beetje simpel gezegt kloot je wat aan met zelf gemaakte android versies, die je wat meer uit je telefoon laten halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben er weer met een simpele vraag:
als ik nu een foto wil maken, duurt het een seconde of wat nadat ik op het knopje heb geklikt voordat hij de foto maakt. Is er een andere camera-app die sneller is?
(wat betekent rom flashen en miui en zo?)
Fastburstquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben er weer met een simpele vraag:
als ik nu een foto wil maken, duurt het een seconde of wat nadat ik op het knopje heb geklikt voordat hij de foto maakt. Is er een andere camera-app die sneller is?
(wat betekent rom flashen en miui en zo?)
dank.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fastburst
Daarmee kan je zelfs een stuk of 25 foto's in 1 seconde maken
Lapse it (pro) is trouwens ook wel leuk, daarmee kan je met intervallen foto's maken, om de seconde ofzo en op die manier een time-lapse filmpje maken.
Lapse it:quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dank.
ik ga hem downloaden
edit: wat is het verschil tussen light en de betaalde? De beschrijving is hetzelfde?
Ik heb Lapse it ook gedownload. Is ook even zoeken hoe dat werktquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lapse it:
Capture stunning shots using the camera full sensor ( Pro version )
Front facing camera ( Pro version )
Fastburst:
Full version only : Supports flash, focus and zoom. Shutter sound can be turned of.
Shuttersound is soms wel leuk om aan te laten, hoor je TRRRRRRRR, je vrienden vragen wat je aan het doen bent en je kan een stuk of 125 foto's van ze laten zien
Ook leuk om aan elkaar te plakken (met bijv. quicktime gaat dat retemakkelijk)
gewoon outputfolder in settings veranderen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik heb Lapse it ook gedownload. Is ook even zoeken hoe dat werkt
Hij zet de foto's in een apart mapje. Kan dat verplaatst worden naar de gallery? Ik heb zo'n gallerywidget, maar ik kan mijn mooie nieuwe foto er dus niet bijzetten?
Hoe simpel kan de wereld zijn iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gewoon outputfolder in settings veranderen..
Oké thanks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef MineraalWater het volgende:
Counter staat nogsteeds bij mij op 0 onder "original firmware".
Zo'n jig kan je makkelijk voor 4 euro kopen of je kan er eentje zelf maken.
Niet zo bang zijn gewoon proberen.
Trouwens heb ik ook MIUI gehad maar vond het echt 3 keer niks, Maar dat is dan mijn mening.
De standaard speler kan dat niet bij mijn weten, maar koop PowerAmp: is het echt 100% waard. Je kan daar uiteraard ook afspeellijsten maken maar ook gewoon per map afspelen, dat ziet hij dan als album als het ware.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Hallo ik heb een vraag:
- Ik sluit mijn S2 aan op de Aux van mijn autoradio.
- Via mijn bluetooth handsfree set kan ik de muziek bedienen.
Alleen staat alles op alfabetische volgorde. Hoe kan ik het normale muziekafspeelprogramma op dat ding instellen dat hij per map afspeelt? Het is nog al irritant om van klassieke muziek naar hardcore te gaan en weer terug, wil het liever gesorteerd hebben, niet door elkaar en niet eindeloos zoeken naar het juiste nummer.
Bedankt
Ik heb ook Winamp erop, daar is alles wel netjes gesorteerd. Alleen is die niet de bedienen met de bluetooth handsfree set. PowerAmp doet dat dus wel? En dat moet gekocht worden voor hoeveel of zijn daar ook gratis alternatieven voor?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De standaard speler kan dat niet bij mijn weten, maar koop PowerAmp: is het echt 100% waard. Je kan daar uiteraard ook afspeellijsten maken maar ook gewoon per map afspelen, dat ziet hij dan als album als het ware.
Volgens mij kan je hem eerst proberen. Ik bedien hem gewoon met de hand. Is ook heel makkelijk: opzij schuiven is volgende/vorige nummer in die map. Omhoog/omlaag is vorige/volgende map.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook Winamp erop, daar is alles wel netjes gesorteerd. Alleen is die niet de bedienen met de bluetooth handsfree set. PowerAmp doet dat dus wel? En dat moet gekocht worden voor hoeveel of zijn daar ook gratis alternatieven voor?
Edit: oh zie nu pas dat t een paar cent kost. Wellicht proberen dus als er niks beters of gratis is om te testen eerst.
Edit2: oh trial gevondenNatuurlijk. Heb dit ding al een jaar maar ben smartphone noob. Later ff in de auto testen of alles naar behoren werkt, voor zover ziet het er goed uit dat sorteren op mappen. Hoop alleen dat hij goed te bedienen is en dat hij automatisch PowerAmp kiest en niet het normale programma als ik in de auto stap
zie edit 2quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem eerst proberen. Ik bedien hem gewoon met de hand. Is ook heel makkelijk: opzij schuiven is volgende/vorige nummer in die map. Omhoog/omlaag is vorige/volgende map.
Nicequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Oké thanks.
Toch maar eens een paar rommetjes proberen als ik thuiskom zaterdag, en dan kijken welke me het beste bevalt
Wat zijn de tweaks/extra's?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Ik zou gewoon voor Resurrection gaan als je Standaard ICS wilt.
Je kan themas kiezen, Appart navigatie bar erbij zetten, Overclocken, Toggles cutsomizen, LED opties , Power saving, Je scherm 180 graden omdraaien (quote:
Ja... Maar dan moet ik even zoeken haha. Iets met "noname" ofzo in de folder zettenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:57 schreef Mestras het volgende:
Weet iemand hoe ik de album cover foto's bij de mp3 speler weg kan halen? Ik die plaatjes niet zien, alleen de titel is voldoende. :-)
Heb je die zelf ook? Hoe doet de batterij het bij jou? Ik had al Resurrection Remix, maar nadat ik van de week heb geupdate naar RR ics 2.2 lijkt ie toch een stukje sneller leeg te gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice
Ik zou gewoon voor Resurrection gaan als je Standaard ICS wilt.
Het vervelende is dat al die covers ook is hetzelfde zijn bij alle nummers... Het liefste heb ik gewoon geen thumbnailsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Maar dan moet ik even zoeken haha. Iets met "noname" ofzo in de folder zetten
Ja als je dat erin zet, dan krijg je niets meer. Ik heb dat tijd terug namelijk ook gevraagd / gedaan. Zit nu op mobiel, dus dan is terug zoeken niet handigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Het vervelende is dat al die covers ook is hetzelfde zijn bij alle nummers... Het liefste heb ik gewoon geen thumbnails
Oke als je er achter komt hoor ik het graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja als je dat erin zet, dan krijg je niets meer. Ik heb dat tijd terug namelijk ook gevraagd / gedaan. Zit nu op mobiel, dus dan is terug zoeken niet handig
Met die app lukt het niet, hoe ziet je .nomedia in je mp3 speellijst?quote:Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef SiGNe het volgende:
.nomedia in de folder zetten of https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.droida.nomedia gebruiken
lege tekstfile met die naam aanmakenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Met die app lukt het niet, hoe ziet je .nomedia in je mp3 speellijst?
Goed eigenlijk, Kan er een dag of 2 mee doen. Meestal gewoon 1 dag en dan laad ik hem s'avonds op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook? Hoe doet de batterij het bij jou? Ik had al Resurrection Remix, maar nadat ik van de week heb geupdate naar RR ics 2.2 lijkt ie toch een stukje sneller leeg te gaan.
Niemand...? Het lijkt of de kleuren gewoon niet helder zijn, dat er een groene filter voor zit, maar ik kan niets vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Als ik een foto maak dan is mijn scherm heeeeel donker, terwijl het dan niet donker is. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?Is overigens alleen met de camera app en niet bij instagram.Althans, dat idee heb ik
Heb je de instellingen al nagekeken in camera app zelf? Belichtswaarde of scenemodus kunnen misschien de foto donkerder maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand...? Het lijkt of de kleuren gewoon niet helder zijn, dat er een groene filter voor zit, maar ik kan niets vinden
Ik heb helemaal niets aangepast, dus weet niet goed waar ik moet kijken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je de instellingen al nagekeken in camera app zelf? Belichtswaarde of scenemodus kunnen misschien de foto donkerder maken.
En is de foto zelf ook zo donker, of alleen je scherm?
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:25 schreef MissHobje het volgende:
eindelijk wordt ie vanavond geleverd![]()
FF wat algemene vraagjes, is een toestel verzekering aan te raden> of juist niet? Doel dan meer op dingen zoals accu problemen en haperingen van het toestel.. garantie lijkt me voldoende maar heb er niet echt recente ervaringen mee ala telecom land.
enne hoesje voor de telefoon aan te raden> en welk hoesje is dan het prettigst![]()
Thanks
Ja, ik heb er overigens wel eentje, maar zou het niet meer doen haha.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:30 schreef MissHobje het volgende:
Kortom beetje onzin zo'n verzekering dusen gewoon er zuinig op zijn zoals ik altijd al doe
!
Thanks automatic_
Dat plan had ik idd in mijn hoofd om een potje aan te leggenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.
Als je elke maand ¤10 in een spaarpot douwt dan heb je tegen de tijd dat je telefoon stuk gaat weer geld voor een nieuwe
Vallen valt er bij mij wel onder en waterschade ook dacht ik...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.
Als je elke maand ¤10 in een spaarpot douwt dan heb je tegen de tijd dat je telefoon stuk gaat weer geld voor een nieuwe
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef automatic_ het volgende:
Whatsapp, Facebook, Buienalarm, Smooth Calander, tv gids, nos teletekst, where's my water, coin pirates, app voor je bank, instagram, het verkeer, shazam.
Ik gebruik Google Agenda. Smooth Calander heeft een leuke/mooie widget, beter dan e standaard widgetquote:Op maandag 18 juni 2012 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]wat is dat smooth calander, uitgebreide agenda ?
Dat duurt zo'n 10 minuten tot een kwartier.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hemalleen euh hoe lang duurt het laden van die batterij de 1e keer...zeg maar voordat ie uberhaupt aanwil?
!
Oh crap! hmm hij heeft nu toch al 35 min stroomquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat duurt zo'n 10 minuten tot een kwartier.
Ik houd hem vast en enige wat ie laat zien is die batterij status met 5 stipjes eronder waar dat lampje dan doorheen wandelt maar meer gebeurt er niet.. ik wacht wel ff dat ie op volledig groen staat, das nog 1/4 stukkie ongeveerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Je houdt de knop wel lang genoeg vast en je krijgt beeld?
Bij mij ging hij meteen al aan, zat op 50% ong ootb. Het laden zelf duurt wel echt lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hemalleen euh hoe lang duurt het laden van die batterij de 1e keer...zeg maar voordat ie uberhaupt aanwil?
!
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend benquote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon in windows maken en naar de telefoon kopieren (new>text file)
Dat werkte bij mij ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend ben
geeft niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend ben
oke merciquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn USB kabel niet bij de hand, maar anders zal ik morgen eens kijken of ik mijn nomedia ding eraf kan halen
Kan je nagaan hoe blij ik was toen ik m'n Windows Mobile 6.5 telefoon eindelijk kon inruilen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef MissHobje het volgende:
In 1 woord wow! ik ben onder indruk van deze telefoon, zeker in vergelijking met mijn oude iphone 3g![]()
Alles is freaking snel, helder, werkt super handig, erg veel snufjes etc.
Nog ff uitvogelen om alles een plekje te geven enzo, maar meeste dingen staan ingesteld.
Ik ben er lekker zoet mee.
Gebruik quickpic als galerij. Veel beter en je kan mappen uitsluiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
geeft niet..
Volgens Google zou het helpen, had het zelf verder niet geprobeerd (ook al zou ik het eigenlijk ook wel handig vinden, plaatjes bij mp3's vind ik nergens op slaan en niet nuttig.
Daarbij verkloot het ook nog eens je gallery omdat die in elke folde plaatjes gaat zitten zoeken (waar je ook niet op zit te wachten, waarom kan je niet gewoon zelf een folder aangeven waar ie moet kijken naar plaatjes?)
Amazon / ebay?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef MissHobje het volgende:
Nog goede tips waar een hoesje online te bestellen> ik zoek een 2 kanten cover (zoals een boek zeg maar) en dan niet die standaard zwart/wit versie.
Ik heb al standaard de android 4.0.3. zie ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe blij ik was toen ik m'n Windows Mobile 6.5 telefoon eindelijk kon inruilen..
Eindelijk apps!
Zelf heb ik 'm meteen ge-upgrade naar Android 4.0.3 Icecream Sandwich (kan je zien bij Applicaties>instellingen>Over het toestel)
Maar 2.3.4/6 Gingerbread werkt ook prima opzich.
(Android vernoemt z'n versies altijd naar toetjes..)
http://www.ebay.ca/itm/ws(...)AX:IT#ht_3824wt_1115quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef MissHobje het volgende:
Nog goede tips waar een hoesje online te bestellen> ik zoek een 2 kanten cover (zoals een boek zeg maar) en dan niet die standaard zwart/wit versie.
die laatste is helemaal top! thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.ebay.ca/itm/ws(...)AX:IT#ht_3824wt_1115
Edit of iets goedkoper:
http://www.abcstore.nl/we(...)let-case-bruin-.html
Geen idee... Want systeemvolume zijn de piepjes ofzo? Ik heb dat sowieso uit staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb het systeemvolume van mijn telefoon op zachtjes gezet, maar soms gsat hij toch weer op vol volume. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze instelling bewaard blijft?
Het hoeft van mij niet helemaal stil, maar als hij iedere keer terug blijft springen, zet ik het geluid wel uit.
je kan ook altijd nog op DX.com kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die laatste is helemaal top! thanks
Maps van google?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een tip voor een goede navigatie (voor op de fiets)
ik moet voor mijn werk af en toe de wijk in (in een buurt waar ik alleen de thuisbasis ken)
afgelopen vrijdag heb ik een adres gewoon niet kunnen vinden omdat ik constant rondjes reed.
die laat me dus oversteken over snelwegen, en dan weer terugkeren, waarna ik weer moet oversteken enz.... gek wordt ik ervan.quote:
Navigon is een erg goede die opzich ook nog redelijk goedkoop is (en nog goedkoper te vinden is, zit je alleen met 4.1.1 ipv. 4.1.3 maar dat is maar een kleine update)quote:Op zondag 24 juni 2012 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een tip voor een goede navigatie (voor op de fiets)
ik moet voor mijn werk af en toe de wijk in (in een buurt waar ik alleen de thuisbasis ken)
afgelopen vrijdag heb ik een adres gewoon niet kunnen vinden omdat ik constant rondjes reed.
Wat heb je allemaal aanstaan en draaien?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef Beer. het volgende:
Ik zit 5 minuten te googlen, is mijn mobiel bijna overhit, Vooral bij de camera word het heel warm, Heb hem gister geupdate naar ICS, heeft die overhittings probleem niet opgelost
Volgens mij zit je processor daar..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef Beer. het volgende:
Ik zit 5 minuten te googlen, is mijn mobiel bijna overhit, Vooral bij de camera word het heel warm, Heb hem gister geupdate naar ICS, heeft die overhittings probleem niet opgelost
iddquote:
Wat is het voordeel van die ROM?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef Xiance het volgende:
ik heb mijn S2 nu een maandje of 2, zat eerst op spike's pure.ICS v7.0 maar inmiddels zojuist geflashed naar v7.5
naja ik zocht een stock rom, en kwam deze als eerste tegen :-)quote:
Betterbatterystats downloaden, dan kan je zien welke programma's je telefoon uit de slaapstand (Partial wakelock en Kernel wakelock)quote:Op maandag 25 juni 2012 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
Meer mensen last van plotselings dalingen in de batterij?
Ik had net nog 35%, Gaat tijdens het wandelen opeens de telefoon niet meer aan.
In het batterij scherm kan ik zien dat de batterij een loodrechte daling heeft naar nul. Ik had hier al vaker last van wanneer ik de batterij verwijderde voor n hard-reset, maar dit is toch wel heel drastisch. Iemand tips? Of kan ik het beste gewoon even de klantenservice bellen?
Geen idee hoe het kan en hoe het op te lossen is, ik heb hetzelfde gehad met m'n WiFi, die wilde ik op altijd laten sluimeren zetten ipv verbinding blijven houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef MissJ het volgende:
Vraag, ik ben momenteel op vakantie in het buitenland. Roaming natuurlijk uitgevinkt. Maar nu merkte ik dat het vinkje op eoa manier steeds vanzelf weer aanspringt! Moet um dus steeds weer uitzetten, erg vervelend! Wat is dit en hoe kan dit?
mooi dat het bij jou inmiddels opgelost is!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan en hoe het op te lossen is, ik heb hetzelfde gehad met m'n WiFi, die wilde ik op altijd laten sluimeren zetten ipv verbinding blijven houden.
Zelfde porbleem, je stelt het in en als je daarna opnieuw instellingen en (in mijn geval) bij de geavanceerde wifisettings kijkt staat het weer fout.
Het gekke is dat mijn probleem zichzelf heeft opgelost, geen idee hoe.. misschien doordat ik gereboot had?
Powerknop ingedrukt houden tot je een menuutje ziet en dan opnieuw opstarten kiezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
mooi dat het bij jou inmiddels opgelost is!
Hoe moet ik rebooten?
die optie heb ik niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Powerknop ingedrukt houden tot je een menuutje ziet en dan opnieuw opstarten kiezen
mja, kan ook.. opnieuw opstarten zorgt er alleen voor dat je telefoon ook weer aan gaat, met uitschakelen moet je 'm zelf weer inschakelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
die optie heb ik niet?
Wel de uitschakeloptie.. Of bedoel je die ook?
Misschien kan je hier wat mee http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058612quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef gogosweden het volgende:
ik heb nu een usb OTG gekocht, en hij werkt goed met usb sticks etc. maar muis en toetsenbord werkt niet
iemand die weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
laatste stock ICS software.
Hier hetzelfde, muis & tb werken wel prima op mijn Galaxy Nexus. Maar daarop werken USB sticks weer nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef gogosweden het volgende:
ik heb nu een usb OTG gekocht, en hij werkt goed met usb sticks etc. maar muis en toetsenbord werkt niet
iemand die weet hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
laatste stock ICS software.
heeft helaas niet gewerkt. Als ik terug ben in Nederland ga ik maar even contact opnemen met Samsung...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
mja, kan ook.. opnieuw opstarten zorgt er alleen voor dat je telefoon ook weer aan gaat, met uitschakelen moet je 'm zelf weer inschakelen.
Maar het doel is hetzelfde: de telefoon start kaal op, zonder programma's die op de achtergrond draaien.
Andere kernel flashen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
oh jammer
en ik dacht na een jaar eindelijk een muis te kunnen gebruiken op mijn sgs2
nee, maar als je wifi gebruikt en dat niet goed is ingesteld kan het zijn dat whatsapp geen verbinding kan makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Het duurt bij mij vaak heel lang voordat mijn s2 connectie maakt met whats app. Vaak ook dat er mensen iets hebben gestuurd en dan een half uur tot een uur later een sms sturen met dat mijn whatsapp dood is. Heeft iemand anders hier ook last van en wat kan ik er aan doen>?
Ok heb ik gedownload. Wat moet ik instellen en waar op letten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Betterbatterystats downloaden, dan kan je zien welke programma's je telefoon uit de slaapstand (Partial wakelock en Kernel wakelock)
Bij mij ligt het meestal aan de Google services, die sluit ik dan geforceerd af en als die services dan weer opstarten als ik het gebruik (weinig) dan is het probleem met wifi die niet uit wil gaan ook weg en dus leeft m'n batterij langer.
Facebook en Google+/Gmail inderdaad, die houden constant je Wifi actief en dat kost stroom.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:32 schreef Catch22- het volgende:
Bij Kernel en Partial Wakelocks kijken en zien wat dat doet. Die horen bijna leeg te zijn (kleine balkjes iig)
Ik heb echt veeel minder accuverbruik sinds ik de facebook niet meer laat syncen. Die kost echt veel power.
Ik heb ook dat android systeem opeens veel meer gebruikt als scherm. Vreemd.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Mensen, een vraag:
mijn verbruik ziet er als volgt uit:
Android systeem: 60%
Scherm 15%
Mobiel standby 8%
Mediaserver 8%
Android systeem: 3%
Telefoon standby 2%
Facebook 2%
Nu is mijn vraag: ten eerste staat er 2x android systeem in, wat is hiervan de reden?
ten tweede hoe kan mijn android systeem zo gigantisch veel in beslag nemen?
Ik gebruik advanced task killer, enz. What to do ?
Die onderste android systeem is je kernel, daarin zitten de basispakketten (even aangeklikt houden en je ziet meer info) de bovenste is je systeem, dit zijn oa. je GUI en je Widgetsquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Mensen, een vraag:
mijn verbruik ziet er als volgt uit:
Android systeem: 60%
Scherm 15%
Mobiel standby 8%
Mediaserver 8%
Android systeem: 3%
Telefoon standby 2%
Facebook 2%
Nu is mijn vraag: ten eerste staat er 2x android systeem in, wat is hiervan de reden?
ten tweede hoe kan mijn android systeem zo gigantisch veel in beslag nemen?
Ik gebruik advanced task killer, enz. What to do ?
maar de S2 heeft dan ook wel wat meer rekenkracht dan jou vorige Windows Mobile 6.5 telefoonquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die onderste android systeem is je kernel, daarin zitten de basispakketten (even aangeklikt houden en je ziet meer info) de bovenste is je systeem, dit zijn oa. je GUI en je Widgets
En het zijn procenten die aangeven hoeveel er tot nu toe verbruikt is, dat kan nooit meer dan 100% zijn.
Eigenlijk zegt die lijst dus dat er maar weinig energie verbruikt wordt door andere apps.
En die batterij.. ja, die is niet helemaal goed in de S2's ben ik achter gekomen.
Met m'n vorige telefoon kon ik makkelijk 4 dagen tot een week mee doen, met deze 1 tot anderhalve dag..
Probeer WiFi zoveel mogelijk uit te laten en gebruik het voornamelijk thuis en bij bekende Wifi spots (deed ik ook met m'n vorige, Windows Mobile 6.5 telefoon trouwens)
Jups en ook meer apps om te gebruiken en een GPS systeem dat het wél doet (al duurt het vinden van satelieten vaak wel erg lang, hij vindt ze tenminste)quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef netolk het volgende:
[..]
maar de S2 heeft dan ook wel wat meer rekenkracht dan jou vorige Windows Mobile 6.5 telefoon![]()
Dus dat gebruikt meestal wat meer energie
wooptiedoo.. een halve dag..quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Xiance het volgende:
mijn SG2 houd het nu iig een halve dag vol met de stock rom
Ja, dit is idd wel groot verbruik, ik hou het op zijn minst een dag uit (meestal anderhalf a 2)quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Xiance het volgende:
mijn SG2 houd het nu iig een halve dag vol met de stock rom
Als ze het zelfde tempo van ICS aanhouden.... Volgende eeuw.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef gogosweden het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1736726
wanneer zal die officieel door samsung komen?
Ik weet niet hoe goed je Duits is maar : http://www.androidpit.de/(...)-kurzem-Akku-Problemquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goed en zegt dit iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja omdat ik las de strepen mogen niet lang zijn, maar dat zijn ze dus wel maar de getallen geven slechts 0,4% aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je Duits is maar : http://www.androidpit.de/(...)-kurzem-Akku-Problem
Daar hebben ze het er ook over..
wat eventd3 1985 is weet ik niet maar je WLAN is wel veel wakker heb ik het idee hoewel de getallen op de foto's wel meevallen.
Op dat Duitse forum werd aangeraden om https://play.google.com/store/search?q=green+power&c=apps green power te gebruiken.
Plus ik verdenk er zelf van dat diverse Google apps ook constant om verbinding vragen.
Google is een zoekmachine, die zoekt.. dus ook naar jouw telefoon en wie weet helpt je telefoon ook met zoeken. (google locatieservice bijvoorbeeld (Apps kunnen gegevens gebruiken uit bronnen als WiFi en mobiele netwerken om uw lokatie bij benadering te bepalen en Locatie en Google zoeken (google mag uw lokatiegeevens gebruiken voor betere zoekresultaten en andere services)
Voor die lokatieservice gebruiken ze ook wifi-routers bij mensen in de straat..iedereen doet mee tenzij je _NOMAP voor je SSID zet.. opt-out dus ipv opt-in (belachelijk dat men dat heeft toegstaan, moet iedereen z'n SSID veranderen omdat Google er anders gebruk van gaat maken en dan nog moet er weer eerst een google-auto door de straat rijden om je nieuwe SSID op te pikken voor het actief wordt.)
Wauw wat een mooie versie van android! Alles loopt zo smooth, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef gogosweden het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1736726
wanneer zal die officieel door samsung komen?
Dat geldt meer voor de betterbatterystats widget op je "desktop" teveel paars (kernel wakelocks) is een indicatie dat het toestel veel wakker wordt gehouden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja omdat ik las de strepen mogen niet lang zijn, maar dat zijn ze dus wel maar de getallen geven slechts 0,4% aan.
ik had hem 2 maanden later al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als ze het zelfde tempo van ICS aanhouden.... Volgende eeuw.
same here!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wauw wat een mooie versie van android! Alles loopt zo smooth, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken !
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef TJV het volgende:
Gogosweden die zegt dat hij nu toch echt gaat rooten.
Jaja.
voor mij gaat het vooral om die permissions control en om dat klotige touchwiz weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef SiGNe het volgende:
Die root kan je er toch weer af halen en met root kan je een aantal erg handige programma's draaien (vind ik dan)
Programma's die normaal ook geen root-toegang vragen krijgen dan ook niet opeens wel root-toegang (weet niet of je dat bedoelde)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voor mij gaat het vooral om die permissions control en om dat klotige touchwiz weg te krijgen
facebook hoeft echt niet mijn contacts, locatie etc etc te weten
nee, ik bedoelde meer dat je nu zelf de permissions die apps hebben kan inperken toch? Stel facebook wil gebruik maken van GPS, dan kan ik die permissie toch weghalen zodat die app er niet meer bij kan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Programma's die normaal ook geen root-toegang vragen krijgen dan ook niet opeens wel root-toegang (weet niet of je dat bedoelde)
Je moet het meer zien zoals in Windows, dat je voor sommige programma's een UAC waarschuwing krijgt en adminpassword moet intypen.
(Met SuperSU kan je instellen dat programma's altijd om root toegang moeten vragen als ze opstarten en het nodig hebben)
SuperSu heb je ook nodig voor Mobile Odin en daarmee kan je weer supermakkelijk je ROm mee flashen
Voor zover ik weet kan je alleen alles of niets toetstaan waar de app gebruik van wil maken..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde meer dat je nu zelf de permissions die apps hebben kan inperken toch? Stel facebook wil gebruik maken van GPS, dan kan ik die permissie toch weghalen zodat die app er niet meer bij kan?
Niet als het niet bij de instellingen van de App zelf staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:
Oh dat is wel klote
en ik maar hopen dat je bijvoorbeeld 1 permission eruit kon halen bij een app. Jammer
Jammer genoeg niet idd anders had ik de meeste apps de toegang tot internet ontzegd scheelt een hele hoop reclame danquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:
Oh dat is wel klote
en ik maar hopen dat je bijvoorbeeld 1 permission eruit kon halen bij een app. Jammer
waarom niet gewoon adblocker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef netolk het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet idd anders had ik de meeste apps de toegang tot internet ontzegd scheelt een hele hoop reclame dan
Morgen even de pro versie "testen"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet gewoon adblocker?
maar klopt. ik heb wel dit gevonden in de market, maar of dat nou echt zou werken.. Kan iemand dat testen?
https://play.google.com/s(...)4ucGVybWlzc2lvbnMiXQ..
tof! ik wacht het afquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen even de pro versie "testen"
Die Green Power Premium app bevalt wel moet ik zeggen, telefoon staat nu 6 uur aan en de batterij is pas 10% leger..
Dit is dan weer zo'n app die ik waarschijnlijk wel echt ga kopen (kwartier testtijd via google play is me tekort om echt te testen)
omdat ik hem dan moet rooten en dat niet gedaan heb...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom niet gewoon adblocker?
maar klopt. ik heb wel dit gevonden in de market, maar of dat nou echt zou werken.. Kan iemand dat testen?
https://play.google.com/s(...)4ucGVybWlzc2lvbnMiXQ..
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten. Ik heb nu allemaal maps op mijn intern geheugen zitten die ik nooit gebruik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 03:07 schreef SiGNe het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog iets om de google play geschiedenis mee te deleten..
best irritant dat alles dat je een keertje installeert gewoon bij de gebruikte apps blijven staan, ook als je je ze op je telefoon gedelete hebt..
dit is alleen een google probleem en er is dus ook geen app voor en hoogstwaarschijnlijk zal google er nog wel even over doen voor ze dat aanpassen
oh op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:20 schreef netolk het volgende:
[..]
omdat ik hem dan moet rooten en dat niet gedaan heb...
anders had ik btw een firewall genomen en die apps gewoon het internet ontzegt aangezien ze daar toch verder niks mee doen
JB zal waarschijnlijk een maandje duren voor die er is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh op zo'n fiets.
Iemand die hier al de Release Candidate van cyanogenmod 9 draait? Als die stabiel is zit ik er over te denken om die te flashen tot jellybean uitkomt. Ik wil echt van touchwiz af nu.
Hij runned sowieso al op een kernel van CM9 dus je krijgt sowieso hetzelfde + nog veel meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom?
wat zijn de voordelen tegenover cyan dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij runned sowieso al op een kernel van CM9 dus je krijgt sowieso hetzelfde + nog veel meer.
Wel eerst de Siyah Kernel erop zetten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
ik zit nu op 3 dagen en 3 uur en heb nog 65% over XDquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef SiGNe het volgende:
Op een kwartier na heb ik m'n telefoon nu een dag aanstaan en de batterij staat nog steeds op 72%, nog 2 dagen en 12 uur over volgens de batterijstatus![]()
Green Power for the win!
Ik zit nu op 1 dag 16 uur 24 minuten en hij hangt nu net weer aan de oplader met nog 15% over.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:31 schreef netolk het volgende:
[..]
ik zit nu op 3 dagen en 3 uur en heb nog 65% over XD
alleen ik heb de laatste dagen dan ook geen reet met mijn mobiel gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ligt eraan wat voor waardes er aan die procenten hangen..quote:Op zondag 1 juli 2012 11:39 schreef FredVleespet het volgende:
Sinds ik cyanogenmod erop heb (voor het eerst) is mijn Android-systeem gebruik altijd boven de 80%. Is dat normaal ?
ik gebruik geen Greenpower hoor, hij ligt gewoon thuis aan de wifi te niksen, af en toe wat checken en whatsapp enzo dus dan hou je het lang volquote:Op zondag 1 juli 2012 11:36 schreef automatic_ het volgende:
Wow...
Wat zijn bij Greenpower dan goede instellingen / welke instellingen gebruiken jullie?
volgens mij niet hoor...quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor waardes er aan die procenten hangen..
Misschien doet de rest van je telefoon nu geen flikker en is het dus goed..
Volgens mij geven die percentages alleen aan hoeveel % van de programma's op de voorgrond hebben gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |