Amazon / ebay?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef MissHobje het volgende:
Nog goede tips waar een hoesje online te bestellen> ik zoek een 2 kanten cover (zoals een boek zeg maar) en dan niet die standaard zwart/wit versie.
Ik heb al standaard de android 4.0.3. zie ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe blij ik was toen ik m'n Windows Mobile 6.5 telefoon eindelijk kon inruilen..
Eindelijk apps!
Zelf heb ik 'm meteen ge-upgrade naar Android 4.0.3 Icecream Sandwich (kan je zien bij Applicaties>instellingen>Over het toestel)
Maar 2.3.4/6 Gingerbread werkt ook prima opzich.
(Android vernoemt z'n versies altijd naar toetjes..)
http://www.ebay.ca/itm/ws(...)AX:IT#ht_3824wt_1115quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef MissHobje het volgende:
Nog goede tips waar een hoesje online te bestellen> ik zoek een 2 kanten cover (zoals een boek zeg maar) en dan niet die standaard zwart/wit versie.
die laatste is helemaal top! thanksquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://www.ebay.ca/itm/ws(...)AX:IT#ht_3824wt_1115
Edit of iets goedkoper:
http://www.abcstore.nl/we(...)let-case-bruin-.html
Geen idee... Want systeemvolume zijn de piepjes ofzo? Ik heb dat sowieso uit staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb het systeemvolume van mijn telefoon op zachtjes gezet, maar soms gsat hij toch weer op vol volume. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze instelling bewaard blijft?
Het hoeft van mij niet helemaal stil, maar als hij iedere keer terug blijft springen, zet ik het geluid wel uit.
je kan ook altijd nog op DX.com kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die laatste is helemaal top! thanks
Maps van google?quote:Op zondag 24 juni 2012 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een tip voor een goede navigatie (voor op de fiets)
ik moet voor mijn werk af en toe de wijk in (in een buurt waar ik alleen de thuisbasis ken)
afgelopen vrijdag heb ik een adres gewoon niet kunnen vinden omdat ik constant rondjes reed.
die laat me dus oversteken over snelwegen, en dan weer terugkeren, waarna ik weer moet oversteken enz.... gek wordt ik ervan.quote:
Navigon is een erg goede die opzich ook nog redelijk goedkoop is (en nog goedkoper te vinden is, zit je alleen met 4.1.1 ipv. 4.1.3 maar dat is maar een kleine update)quote:Op zondag 24 juni 2012 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een tip voor een goede navigatie (voor op de fiets)
ik moet voor mijn werk af en toe de wijk in (in een buurt waar ik alleen de thuisbasis ken)
afgelopen vrijdag heb ik een adres gewoon niet kunnen vinden omdat ik constant rondjes reed.
Wat heb je allemaal aanstaan en draaien?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef Beer. het volgende:
Ik zit 5 minuten te googlen, is mijn mobiel bijna overhit, Vooral bij de camera word het heel warm, Heb hem gister geupdate naar ICS, heeft die overhittings probleem niet opgelost
Volgens mij zit je processor daar..quote:Op zondag 24 juni 2012 13:06 schreef Beer. het volgende:
Ik zit 5 minuten te googlen, is mijn mobiel bijna overhit, Vooral bij de camera word het heel warm, Heb hem gister geupdate naar ICS, heeft die overhittings probleem niet opgelost
iddquote:
Wat is het voordeel van die ROM?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:33 schreef Xiance het volgende:
ik heb mijn S2 nu een maandje of 2, zat eerst op spike's pure.ICS v7.0 maar inmiddels zojuist geflashed naar v7.5
naja ik zocht een stock rom, en kwam deze als eerste tegen :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |