abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112432666
quote:
4s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:27 schreef gogosweden het volgende:

[..]
ja, odin, maar das niet voor de mainstream user
Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)

Bij mij is het juist KIES die moeilijk doet en me niet laat flashen, Odin, Mobile Odin en ClockworkMod hebben me tot nu toe prima geholpen.
En het is wel eens mis gegaan met Odin moet ik toegeven maar het was ook altijd weer te verhelpen door gewoon nog een keer te flashen of door een andere kernel te pakken.
pi_112432833
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)

Bij mij is het juist KIES die moeilijk doet en me niet laat flashen, Odin, Mobile Odin en ClockworkMod hebben me tot nu toe prima geholpen.
En het is wel eens mis gegaan met Odin moet ik toegeven maar het was ook altijd weer te verhelpen door gewoon nog een keer te flashen of door een andere kernel te pakken.
ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?
pi_112447330
quote:
4s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?
Daar zijn inmiddels ook apps voor..
Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.

En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.

Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen" :P
  maandag 4 juni 2012 @ 23:16:28 #54
189216 netolk
maar dan andersom
pi_112455073
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.

En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.

Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen" :P
goed verhaal
mooie woordspeling op het eind ook :Y

Zou alleen nooit flashen (behalve bij upgrade) met KIES dat is gewoon vragen om moeilijkheden...
Beware of the Raping Zebra's
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:10:07 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112522245
Ik heb net OTA update gedaan (Kies kwam in een loop terecht :') ), maar weet iemand ook wat er is veranderd?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:15:43 #56
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_112522502
Nog een keer, ik ben er nog niet uit:
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb eergisteren Ice Cream Sandwich op m'n telefoon gezet (spuit elf-actie). En nu maakt 'ie hele irritante geluiden. Bij scrollen, links aanklikken, dat soort dingen. Ik kan het wel uitzetten, maar dan heb ik helemaal geen geluid meer, ook geen muziek. Mijn vriend heeft een Note, en die heeft het niet. Ik heb de geluidsinstellingen hetzelfde gezet als hij, maar dat maakt niks uit.

Zie ik iets over het hoofd?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_112522940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
Nog een keer, ik ben er nog niet uit:

[..]

Maak je niet de fout de geluidsknop helemaal omlaag te doen? Dan maakt hij helemaal geen geluid meer, trilt ook niet ed. Doe em 1 tandje hoger zodat je het telefoonicoontje met tril ernaast ziet ipv de toeter die doorgestreept is.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112523140
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wat heb je ermee gedaan :D
Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.

Nu een extern opladertje gekocht en t probleem is opgelost.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 15:37:11 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_112523379
Iemand anders ook de oplader stuk? Eerst kwam de buitenkant eraf(dat zwarte spul)en nu heb ik een draadbreuk in een van die kleine draadjes :') Heb nog wel af en toe dat hij reboot en ineens op 4 procent accu zit btw.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_112528618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.

Nu een extern opladertje gekocht en t probleem is opgelost.
Hm.. dat probleem heb ik ook gehad. Alleen ik heb hem met een scherp mes iets omhoog gedrukt, en heb nu nergens geen last van.
pi_112565188
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

hmm hier heb je wel een punt man.

Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:33:43 #62
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112565213
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm hier heb je wel een punt man.

KIES of OTA?
De laatste (mini-)update kreeg ik via OTA.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112565235
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

KIES of OTA?
De laatste (mini-)update kreeg ik via OTA.
kreeg een melding via OTA, maar ben hem aan het downloaden via kies (omdat geen wifi)
pi_112565373
Voor de mensen met custom roms. Welke rom (evt. ook kernel) draaien jullie en zijn jullie hier tevreden mee?

Lijkt me goed om alles te inventariseren + ervaringen :)
pi_112566290
Heeft geen zin denk ik. Sommige wisselen vaker van ROM dan van onderbroek.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_112566509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:03 schreef Thaboel het volgende:
Heeft geen zin denk ik. Sommige wisselen vaker van ROM dan van onderbroek.
Dit. Ongeveer. Nu de nieuwe ressurection rom. kernel moet ik opzoeken maar volgens mij shiyah ofzoiets. Prima ding
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 15:18:50 #67
pi_112569114
Ik moet hier niet meer posten. Werkte prima, nu is het elke keer PIEPIEP BATTERIJ VERWIJDERD als dat ding aan de lader ligt. :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 15:19:13 #68
pi_112569129
Niet te vergeten dat hij magisch na 20 seconden aan de lader alweer volledig geladen is. Godsamme zeg. :r

Nou ja, het is maar een fase. Het is net een puber, af en toe een fase waarin het niet zo goed gaat, daarna is er geen vuiltje aan de lucht :')
pi_112569292
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet hier niet meer posten. Werkte prima, nu is het elke keer PIEPIEP BATTERIJ VERWIJDERD als dat ding aan de lader ligt. :')
werkte prima, toen heb je wat gedaan?
pi_112569299
kies :r

3x heeft de update gefaald omdat de "device disconnected or unavailable :r
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 15:23:36 #71
pi_112569306
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

werkte prima, toen heb je wat gedaan?
In dit topic gepost. _O-
pi_112569387
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

In dit topic gepost. _O-
Ja, dat gaat het geweest zijn :') maar vertel..?
pi_112569399
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef gogosweden het volgende:
kies :r

3x heeft de update gefaald omdat de "device disconnected or unavailable :r
Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nog :+
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 15:27:04 #74
pi_112569427
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja, dat gaat het geweest zijn :') maar vertel..?
Ik heb geen veranderingen gemaakt. Niet hardware danwel softwarematig. Ik heb dit probleem eerder gehad, van een half jaar terug. Dat verdween toen ook plotsklaps.
pi_112574877
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?
Ik wil eigenlijk weer terug naar een volledige stock-rom die ook weer via KIES is te upgraden (dat lukt me nu niet meer, mischien omdat ik een keer een andere PIT geflashed heb maar dat weet ik niet zeker.)
Kan ik daarna wel weer kijken of ik er nog een andere rom op zet, die T-Moble apps e.d. gebruikik tenslotte toch niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 07-06-2012 17:47:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')