Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, odin, maar das niet voor de mainstream user
ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt en daarom is er nu ook Mobile Odin, die hebben het firmware flashen zo'n beetje geautomatiseerd dus nu kan je heel makkelijk flashen en je telefoon is daarna nog ge-root ook (als je dat aanvinkt)
Bij mij is het juist KIES die moeilijk doet en me niet laat flashen, Odin, Mobile Odin en ClockworkMod hebben me tot nu toe prima geholpen.
En het is wel eens mis gegaan met Odin moet ik toegeven maar het was ook altijd weer te verhelpen door gewoon nog een keer te flashen of door een andere kernel te pakken.
Daar zijn inmiddels ook apps voor..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar daar gaat je garantie toch van weg?
goed verhaalquote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels ook apps voor..
Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.
En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.
Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen"
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:40 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb eergisteren Ice Cream Sandwich op m'n telefoon gezet (spuit elf-actie). En nu maakt 'ie hele irritante geluiden. Bij scrollen, links aanklikken, dat soort dingen. Ik kan het wel uitzetten, maar dan heb ik helemaal geen geluid meer, ook geen muziek. Mijn vriend heeft een Note, en die heeft het niet. Ik heb de geluidsinstellingen hetzelfde gezet als hij, maar dat maakt niks uit.
Zie ik iets over het hoofd?
Maak je niet de fout de geluidsknop helemaal omlaag te doen? Dan maakt hij helemaal geen geluid meer, trilt ook niet ed. Doe em 1 tandje hoger zodat je het telefoonicoontje met tril ernaast ziet ipv de toeter die doorgestreept is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:15 schreef Turbomuis het volgende:
Nog een keer, ik ben er nog niet uit:
[..]
Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.quote:
Hm.. dat probleem heb ik ook gehad. Alleen ik heb hem met een scherp mes iets omhoog gedrukt, en heb nu nergens geen last van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:31 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Iedere keer toen ik m uit de oplader haalde, begon die te piepen (letterlijk) en zei die dat de spanning te hoog was en daarom opladen gestopt was. Vrij irritant, want iedere 10 seconden lichte je scherm dan op met die boodschap en zo vrat het je batterij. Na wat gegoogle kwam naar voren dat *waarschijnlijk* de plugjes van de connector in je telefoon wat naar beneden gebogen zijn, en dat je die met een dun mesje wel weer omhoog kan wippen. Perfecte oplossing, al was het niet heel slim dat ik 't ging proberen om 4uur snachts en behoorlijk dronken. Dusja, toen deedtie het niet meer.
Nu een extern opladertje gekocht en t probleem is opgelost.
hmm hier heb je wel een punt man.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar zijn inmiddels ook apps voor..
Triangle away kan bijv je flashcounter resetten en de gele driehoek die je normaal bij een ge-roote telefoon ziet weghalen en bij Mobile Odin heb je er sowieso geen last van.
De enige manier waarop ze kunnen zien dat je geflashed hebt is door naar de kernelversie te kijken, als die anders is dan zij ooit hebben vrijgegeven dan zouden ze garantie kunnen weigeren.
En dan nog, ik heb inmiddels een jaar of 10 mobiele telefoons gehad en er is er nog nooit een stuk gegaan.
Als ze vanaf het begin af aan werken blijven ze wel werken.. tenzij je 'm laat vallen maar dat valt sowieso niet onder garantie.
Overigens geeft Samsung zelf met KIES de mogelijkheid om je kernel te flashen, moeten ze niet moeilijk gaan doen als mensen daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Als je telefoon kapot gaat tijdens het flashen kunnen ze wel zeggen "Had je maar moeten KIESen"
KIES of OTA?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm hier heb je wel een punt man.
Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden
kreeg een melding via OTA, maar ben hem aan het downloaden via kies (omdat geen wifi)quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
KIES of OTA?
De laatste (mini-)update kreeg ik via OTA.
Dit. Ongeveer. Nu de nieuwe ressurection rom. kernel moet ik opzoeken maar volgens mij shiyah ofzoiets. Prima dingquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:03 schreef Thaboel het volgende:
Heeft geen zin denk ik. Sommige wisselen vaker van ROM dan van onderbroek.
werkte prima, toen heb je wat gedaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik moet hier niet meer posten. Werkte prima, nu is het elke keer PIEPIEP BATTERIJ VERWIJDERD als dat ding aan de lader ligt.
In dit topic gepost.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
werkte prima, toen heb je wat gedaan?
Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nogquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef gogosweden het volgende:
kies
3x heeft de update gefaald omdat de "device disconnected or unavailable
Ik heb geen veranderingen gemaakt. Niet hardware danwel softwarematig. Ik heb dit probleem eerder gehad, van een half jaar terug. Dat verdween toen ook plotsklaps.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, dat gaat het geweest zijnmaar vertel..?
Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |