SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Deze website levert schijnbaar sneller. Iemand ervaring met deze site?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Green1 het volgende:
[..]
Deze is wat duurder:
http://www.zagg.com/invis(...)rs-skins-shields.php
Het is een heel speciaal, taai, spul.. Als je het uitrekt, rekt het weer terug zegmaar. Ik had het op mijn vorige telefoon.
Het kutte is alleen dat je vloeistof moet gebruiken om het erop te krijgen, en dat vind ik niet fijn icm met zo'n apparaat.
Yup, rechtsboven sluit niet goed, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:41 schreef _Flea_ het volgende:
Heb nu de extende battery voor m'n witte GS2. Merk wel op dat 1 hoekje niet goed sluit. Hebben meer mensen hier last van die dit hebben?
Idd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:42 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Yup, rechtsboven sluit niet goed, toch?
negeren, ik heb het idee dat ie bij mij wel wat is bijgetrokken. Niks aan te doen. Nog steeds ondanks dit ga ik niet terug naar de standaard accuquote:
Heel waarschijnlijk dat je zo iets zelf kan repareren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
Bij mij is het oplader-gedeelte in de telefoon afgebroken. Betekent nu dus heel fijn dat ik 'm niet meer aankrijg (waars is de batterij op) en dus ook niet kan opladen.
Is zoiets te fixen? En indien ja, zou je dat zelf ook kunnen doen? Probleem is dat ik nog 4 maanden in azie zal zitten dus 'm niet zo snel ff naar de plaatselijke telefoonboer in mijn eigen dorp kan brengen.
[ afbeelding ]
Denk dat je moet zoeken naar een batterycharger. Is een los dockje waar je je batterij in kan leggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
Bij mij is het oplader-gedeelte in de telefoon afgebroken. Betekent nu dus heel fijn dat ik 'm niet meer aankrijg (waars is de batterij op) en dus ook niet kan opladen.
Is zoiets te fixen? En indien ja, zou je dat zelf ook kunnen doen? Probleem is dat ik nog 4 maanden in azie zal zitten dus 'm niet zo snel ff naar de plaatselijke telefoonboer in mijn eigen dorp kan brengen.
[ afbeelding ]
Wat heb je ermee gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar in azie je je bevindt,... Maar vaak stikt het er van de telefoonzaakjes. Die kunnen dat vast effe fixen, denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef kalinhos het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me wel want zo'n folie houd nou niet echt dingen tegen die pitten veroorzaken...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik had van de week me tel laten vallen van 20cm hoogte en mooi en pit in me folie. Gelukkig alleen de folie vervangen en hij is weer mooi.
Weet niet of gorilla glas daar tegen kan?
Ik had de mijne gister uit m'n borstzakje op straat laten vallen, wel butsen in de aluminium rand maar het scherm is nog krasvrij terwijl ie met het scherm over de straat schoof. (geen protector aanwezig)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef netolk het volgende:
[..]
lijkt me wel want zo'n folie houd nou niet echt dingen tegen die pitten veroorzaken...
Als ik hem na een dagje normaal gebruik (30 minuten bellen, paar smsjes versturen, 2 uur muziek luisteren en 10 minuten een spelletje spelen) thuis in de oplader stop heeft hij nog 80% over ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:07 schreef depsycholoog het volgende:
hoe lang doen jullie op een acculading?
edit: en welke android versie draaien jullie?
Heb een stomme vraag, dat GPS moet dat aan staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Als ik hem na een dagje normaal gebruik (30 minuten bellen, paar smsjes versturen, 2 uur muziek luisteren en 10 minuten een spelletje spelen) thuis in de oplader stop heeft hij nog 80% over ofzo
Ga je GPS gebruiken of actief surfen oid is dat wel wat korter.
ok bedankt. Ik ga hem eens een dag uit zetten.kijken wat dit met de batterij doet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef apenkont het volgende:
Nee alleen als je apps wilt gebruiken die doormiddel van gps je positie bepalen zoals van hardloopapps of navigatie. Gps aan laten staan kost geen geld maar slurpt wel batterjj
momenteel op de eilanden, maar over 2 weken ben ik in Bangkok. Heb al gezien dat er daar een samsung center zit, lijkt me dat het wel te fixen is daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar in azie je je bevindt,... Maar vaak stikt het er van de telefoonzaakjes. Die kunnen dat vast effe fixen, denk ik.
Helemaal niet je phone gebruikt alleen maar gos op het moment een app daar om vraagt, dus het aan hebben staan slurpt pas batterij als je actief gebruik maakt van gpsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:42 schreef apenkont het volgende:
Nee alleen als je apps wilt gebruiken die doormiddel van gps je positie bepalen zoals van hardloopapps of navigatie. Gps aan laten staan kost geen geld maar slurpt wel batterjj
dat wist ik niet. Dus ik kan het zonder problemen aan laten staan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:42 schreef netolk het volgende:
[..]
Helemaal niet je phone gebruikt alleen maar gos op het moment een app daar om vraagt, dus het aan hebben staan slurpt pas batterij als je actief gebruik maakt van gps
EDIT: blijkbaar al gezegt
Ja, maar of het prettig is, is een tweede. Apps die locatiefunctionaliteit hebben gaan vaak al zoeken voordat er uberhaupt een reden voor is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat wist ik niet. Dus ik kan het zonder problemen aan laten staan?
even testen
Dit heb ik ook in het algemeen, maar volgens mij doe je dan wel iets meer dan af en toe even iets op internet opzoeken. Zit dan 's ochtends 40 min. in de trein te internetten en naar huis ook weer, en regelmatig radio te luisten.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
De batterij is wel erg matig zeg.![]()
Ik haalde hem om 8 uur van de oplader af, en om 19 uur moest ik hem alweer opnieuw opladen.
En ik heb er echt niet veel mee gedaan, af en toe even iets op internet opgezocht, paar keer gebeld. En dan zo snel leeg...
Dan heb je waarschijnlijk last van een app die de telefoon wakker houdt, welk programma dat is kan je checken met Betterbatterystatsquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
De batterij is wel erg matig zeg.![]()
Ik haalde hem om 8 uur van de oplader af, en om 19 uur moest ik hem alweer opnieuw opladen.
En ik heb er echt niet veel mee gedaan, af en toe even iets op internet opgezocht, paar keer gebeld. En dan zo snel leeg...
Je bedoelt echt downloaden op je telefoon of wil je het overzetten van je PC naar je Telefoon?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
blond iemand meldt zich
kan iemand me in eenvoudige taal uitleggen hoe ik muziek op mijn galaxy s2 kan downloaden?
ik krijg het niet voor elkaar
Hmm,... ik zie wel steeds bepaalde apps staan in het batterij-schermpje. Die ik al lang afgesloten heb.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk last van een app die de telefoon wakker houdt, welk programma dat is kan je checken met Betterbatterystats
11 uur op een batterij is veel tekort.
Ik heb zelf ook door apps wat vaagheden gehad maar die zijn gelukkig allemaal (vele vanzelf) opgelost.
Misschien dat je Wifi niet automatisch uit gaat als je scherm niet aanstaat, heb ik ook gehad en dat kost best veel prik.
Af en toe de homeknop ingedrukt houden voor de taskswitcher en dan de draaiende apps opzij (uit beeld) schuiven, af en toe daar de taakbehaarknop aan"klikken" en bij rambeheer op wis geheugen klikken helpt ook.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm,... ik zie wel steeds bepaalde apps staan in het batterij-schermpje. Die ik al lang afgesloten heb.
Maar als je je wifi uit laat gaan als je je scherm uitzet, krijg je ook geen mail e/d. meer. Of hij moet 3g gaan gebruiken, en dat is volgens mij weer meer belastend dan wifi voor je batterij.
ik wil gewoon graag muziek op mijn telefoon zetten (bijv. om er een ringtoon van te maken) en ook om muziek op mijn telefoon te kunnen luisteren .quote:Op zondag 3 juni 2012 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bedoelt echt downloaden op je telefoon of wil je het overzetten van je PC naar je Telefoon?
via Windows verkenner...quote:Op maandag 4 juni 2012 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wil gewoon graag muziek op mijn telefoon zetten (bijv. om er een ringtoon van te maken) en ook om muziek op mijn telefoon te kunnen luisteren .
iemand een idee hoe ik dat moet doen?
hier snap ik al geen bal van.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:20 schreef netolk het volgende:
[..]
via Windows verkenner...
volgens mij maakt het niet uit in wat voor mapje het zet maar ik heb het in een mapje Audio staan (weet niet meer of ik dat zelf aangemaakt heb of niet) en dan is het gewoon kopiëren...
Het kan ook met KIES maar dat is zo'n kut programma dat ik het daar niet eens mee zou proberen
Als je je gsm via de USB kabel aan je computer aansluit.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier snap ik al geen bal van.
moet ik dat op de pc zoeken of op mijn telefoon?
ah, dat klinkt duidelijkerquote:Op maandag 4 juni 2012 07:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als je je gsm via de USB kabel aan je computer aansluit.
En je gaat naar Start --> deze computer. Dan zie je daar een telefoontje staan met I9100 (of iets dergelijks) als je daarop dubbelklikt zie je allemaal mapjes (dit is je telefoon) al je dan zoekt naar het mapje " Audio " of " Music" of " Muziek " en daar je liedjes in copieren/plakken. Als deze klaar is haal je de kabel eruit en gaat je telefoon zoeken naar nieuwe bestanden, als het goed is zie je ze dan vanzelf in je muziekspeler
Succesquote:Op maandag 4 juni 2012 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah, dat klinkt duidelijker
ga ik proberen. dank je wel!
Aan je PC hangen en dan kan je gewoon je bestanden erop slepen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef MissHobje het volgende:
FF noob vraagje, ik ga denk ik voor deze pfoon (s2) ik heb nu (nog) een iphone oldskool(3g van 4 jaar nu) die ik zo hoppa aan mijn pc hang, makkelijk kan updaten etc. werkt dat met die s2 net zo simpel? en dat hele market gedoe enzo? Ik verwacht het eigenlijk wel een beetje zoals ik gewend ben maar wil het ff zeker weten
Thanks alvast
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aan je PC hangen en dan kan je gewoon je bestanden erop slepen.(als een USB stick)
Market (Play store tegenwoordig) werkt ook eenvoudig. Gewoon op het toestel of via je pc de app opzoeken, op installeren drukken en je bent klaar.
ga maar eens een non OTA update doen zonder kies dan.quote:
niet alle updates komen OTAquote:Op maandag 4 juni 2012 17:29 schreef Catch22- het volgende:
waarom zou je een update niet OTA doen als n00b?
Ja, maar een Note is geen S2quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef Catch22- het volgende:
O. Maar dat maakt een n00b niet uit. En bij de Note komt alles ook wel OTA, zelfs ICS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |