Ik vind dat echt wel meevallen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vrij irritant ja en het scherm wordt er ook nog stroef van.
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollarquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:21 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een wat duurdere screenprotector en volgens de handleiding gedaan. 3 minuten werk, 0 bubbels. Niet stroef.
Deze is wat duurder:quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollar
Naar de Play Store en Gingerbread keyboard halen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:30 schreef _X het volgende:
Ik heb gister een sgs2 gekocht maar vind de style van het toetsenbord behoorlijk irritant. Ik ben gewend aan de style van sgs1. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?
Zit op de sgs2 geen gingerbread dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:55 schreef Expression het volgende:
[..]
Naar de Play Store en Gingerbread keyboard halen?
jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:35 schreef MineraalWater het volgende:
Wordt iedereen hun sgs2 zo warm bij het opladen?
[ afbeelding ]
Gehaald? Zo, toe maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Co_OL het volgende:
Ik had ook 10 screen protectors gehaald bij deal extreme voor 4 dollar maar die zijn echt bout zeg.
Daarna heb ik ook bij deal extreme 2 imos protectors gehaald voor 2.10 dollar en die zijn echt goed
9 euro per stuk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is 'duurder'? Ik had er 10 voor 4 dollar
Mwa... het beschermt, ik kan er goed doorheen kijken en het touchscreen reageert er nog prima mee. Maar ik kan mij voorstellen dat er betere protectors zijn ja. Zal voor de grap die imos eens proberen als ik weer wat dingen bestel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef Co_OL het volgende:
Ik had ook 10 screen protectors gehaald bij deal extreme voor 4 dollar maar die zijn echt bout zeg.
Daarna heb ik ook bij deal extreme 2 imos protectors gehaald voor 2.10 dollar en die zijn echt goed
Je moet ze gewoon in een keer goed plakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ik had zo'n screenprotectortje gekocht. En ik had hem er perfect op, maar hij zat ietsje scheef, waardoor die voorste camera geblokkeerd werd. Dus ik heb hem er weer af gehaald, om hem recht te doen, en nu zit er allemaal stof onder van het doekje wat er bij zat.![]()
Moet je dan godverdomme de cleanroom van asml huren om zo'n ding er fatsoenlijk op te krijgen?!
Edit: Ik bestel wel een dozijn van die dingen op dealextreme. En dan laat ik het er wel zo opzitten tot die tijd.
Gorilla glass is echt niet onverwoestbaar en aangezien zo'n protector toch niks kost, is dat een kleine moeite.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef SiGNe het volgende:
is zo'n protector eigenlijk wel nodig met gorilla glass?
Gewoon in de winkel laten plakkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ik had zo'n screenprotectortje gekocht. En ik had hem er perfect op, maar hij zat ietsje scheef, waardoor die voorste camera geblokkeerd werd. Dus ik heb hem er weer af gehaald, om hem recht te doen, en nu zit er allemaal stof onder van het doekje wat er bij zat.![]()
Moet je dan godverdomme de cleanroom van asml huren om zo'n ding er fatsoenlijk op te krijgen?!
Edit: Ik bestel wel een dozijn van die dingen op dealextreme. En dan laat ik het er wel zo opzitten tot die tijd.
Eraf trekken en met een natte niet pluizende doek schoonmaken en terug plakken!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:09 schreef Green1 het volgende:
Godverdegodver....
Ja, klopt idd ik heb het overigens niet omdat ik die dingen echt zwaar irritant vind en tot nu toe nog geen krassen op m'n phone dus op zich gaat het ook wel als je hem gewoon in een hoesje in je zak stopt en hem er niet gelijk zo "kaal" inramtquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gorilla glass is echt niet onverwoestbaar en aangezien zo'n protector toch niks kost, is dat een kleine moeite.Toch een extra zekerheidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |