ok, mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor
wat is de unbranded versie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef netolk het volgende:
[..]
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt prima
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
ah ok, dan moet ik die dus hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef netolk het volgende:
[..]
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last van
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, dan moet ik die dus hebben.
Kan ik die unbranded versie gewoon via Kies downloaden?
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.
[..]
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijker
nee nog niet,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?
vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef TJV het volgende:
Dat eerste is heel makkelijk te voorkomen.
En dat tweede is onmogelijk.
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OSquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Je kunt er ook een ander thema opzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OS
Alleen touchwiz is wel klote
Met triangle Away inderdaad maar als je al ge-root bent en je draait Super User+ Mobile Odin dan kan je het ook resetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Op welke punten is Ressurrection beter dan de stock?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:
TJV en ik zitten op resurrection. Werkt perfect en heeft de stock interface van android en niet touchwiz.
Geen idee maar waarom wil je 'm encrypten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef netolk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die encryptie mogelijkheid??
ik kan hem niet gebruiken namelijk heeft samsung dat ding standaard geëncrypteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |