ok, mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor
wat is de unbranded versie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef netolk het volgende:
[..]
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt prima
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
ah ok, dan moet ik die dus hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:36 schreef netolk het volgende:
[..]
de unbranded versie is de versie waar providers niet mee hebben zitten kutten zodat die gewoon goed werkt met de "branded" versies waren wat problemen zoal niet kunnen bellen en was de batterij snel leeg en dat soort dingen maar bij de unbranded versie heb je daar geen last van
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok, mooiHeb je een gesimlockte S2 of niet?
[..]
wat is de unbranded versie?
Enne algemene vraag:
wat is er anders / extra in de 4.0 versie?
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, dan moet ik die dus hebben.
Kan ik die unbranded versie gewoon via Kies downloaden?
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, een non-simlocked (branded) telefoon.
[..]
Als je een sim locked phone hebt zou je moeten flashen, en dat is wat moeilijker
nee nog niet,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb jij je telefoon nu eigenlijk al geroot?
vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef TJV het volgende:
Dat eerste is heel makkelijk te voorkomen.
En dat tweede is onmogelijk.
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OSquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Je kunt er ook een ander thema opzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik vind het wel goed zoals het nu is eigenlijk qua OS
Alleen touchwiz is wel klote
Met triangle Away inderdaad maar als je al ge-root bent en je draait Super User+ Mobile Odin dan kan je het ook resetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef TJV het volgende:
Dat is het hele punt van rooten.Tevens is die flashcounter te resetten en kun je er altijd weer een originele rom opzetten.
Op welke punten is Ressurrection beter dan de stock?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:
TJV en ik zitten op resurrection. Werkt perfect en heeft de stock interface van android en niet touchwiz.
Geen idee maar waarom wil je 'm encrypten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:05 schreef netolk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met die encryptie mogelijkheid??
ik kan hem niet gebruiken namelijk heeft samsung dat ding standaard geëncrypteerd?
Installeren via Odin of Mobile Odin (laatste is makkelijker, gratis versies zijn op internet te vinden)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:
Ok,
en hoe doe je dat installeren dan?
Kan ik ooit nog terug naar stock zodat ik weer kan updaten via KIES ?
Nou meer voor als ik hem kwijtraak dat dan niet gelijk alle data die er opstaat gelezen kan worden...quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op welke punten is Ressurrection beter dan de stock?
Waar zitten de tweaks?
[..]
Geen idee maar waarom wil je 'm encrypten?
Lijkt me alleen handig als je een irritant zusje/broertje hebt, ouders die al je stappen willen achterhalen of een stalker..
Okéquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Installeren via Odin of Mobile Odin (laatste is makkelijker, gratis versies zijn op internet te vinden)
En als je een backup maakt van je stock firmware kan je die altijd weer terugzetten.
Heb ik ook gedaan na m'n Cyanogenavontuur.
Klopt ja, ik zat er tot voor kort ook nog aan te denken om hem te encrypten en misschien ga ik dat ook wel doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:10 schreef netolk het volgende:
[..]
Nou meer voor als ik hem kwijtraak dat dan niet gelijk alle data die er opstaat gelezen kan worden...
waiting for disaster?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Catch22- het volgende:
gogosweden die met roms aan de slag gaat. Kannie wachten!
flashen is een custom firmware ( Operating system ) op je mobieltje zetten. Beetje simpel gezegt kloot je wat aan met zelf gemaakte android versies, die je wat meer uit je telefoon laten halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben er weer met een simpele vraag:
als ik nu een foto wil maken, duurt het een seconde of wat nadat ik op het knopje heb geklikt voordat hij de foto maakt. Is er een andere camera-app die sneller is?
(wat betekent rom flashen en miui en zo?)
Fastburstquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben er weer met een simpele vraag:
als ik nu een foto wil maken, duurt het een seconde of wat nadat ik op het knopje heb geklikt voordat hij de foto maakt. Is er een andere camera-app die sneller is?
(wat betekent rom flashen en miui en zo?)
dank.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fastburst
Daarmee kan je zelfs een stuk of 25 foto's in 1 seconde maken
Lapse it (pro) is trouwens ook wel leuk, daarmee kan je met intervallen foto's maken, om de seconde ofzo en op die manier een time-lapse filmpje maken.
Lapse it:quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dank.
ik ga hem downloaden
edit: wat is het verschil tussen light en de betaalde? De beschrijving is hetzelfde?
Ik heb Lapse it ook gedownload. Is ook even zoeken hoe dat werktquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lapse it:
Capture stunning shots using the camera full sensor ( Pro version )
Front facing camera ( Pro version )
Fastburst:
Full version only : Supports flash, focus and zoom. Shutter sound can be turned of.
Shuttersound is soms wel leuk om aan te laten, hoor je TRRRRRRRR, je vrienden vragen wat je aan het doen bent en je kan een stuk of 125 foto's van ze laten zien
Ook leuk om aan elkaar te plakken (met bijv. quicktime gaat dat retemakkelijk)
gewoon outputfolder in settings veranderen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik heb Lapse it ook gedownload. Is ook even zoeken hoe dat werkt
Hij zet de foto's in een apart mapje. Kan dat verplaatst worden naar de gallery? Ik heb zo'n gallerywidget, maar ik kan mijn mooie nieuwe foto er dus niet bijzetten?
Hoe simpel kan de wereld zijn iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
gewoon outputfolder in settings veranderen..
Oké thanks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef MineraalWater het volgende:
Counter staat nogsteeds bij mij op 0 onder "original firmware".
Zo'n jig kan je makkelijk voor 4 euro kopen of je kan er eentje zelf maken.
Niet zo bang zijn gewoon proberen.
Trouwens heb ik ook MIUI gehad maar vond het echt 3 keer niks, Maar dat is dan mijn mening.
De standaard speler kan dat niet bij mijn weten, maar koop PowerAmp: is het echt 100% waard. Je kan daar uiteraard ook afspeellijsten maken maar ook gewoon per map afspelen, dat ziet hij dan als album als het ware.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:42 schreef sinepedraap het volgende:
Hallo ik heb een vraag:
- Ik sluit mijn S2 aan op de Aux van mijn autoradio.
- Via mijn bluetooth handsfree set kan ik de muziek bedienen.
Alleen staat alles op alfabetische volgorde. Hoe kan ik het normale muziekafspeelprogramma op dat ding instellen dat hij per map afspeelt? Het is nog al irritant om van klassieke muziek naar hardcore te gaan en weer terug, wil het liever gesorteerd hebben, niet door elkaar en niet eindeloos zoeken naar het juiste nummer.
Bedankt
Ik heb ook Winamp erop, daar is alles wel netjes gesorteerd. Alleen is die niet de bedienen met de bluetooth handsfree set. PowerAmp doet dat dus wel? En dat moet gekocht worden voor hoeveel of zijn daar ook gratis alternatieven voor?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De standaard speler kan dat niet bij mijn weten, maar koop PowerAmp: is het echt 100% waard. Je kan daar uiteraard ook afspeellijsten maken maar ook gewoon per map afspelen, dat ziet hij dan als album als het ware.
Volgens mij kan je hem eerst proberen. Ik bedien hem gewoon met de hand. Is ook heel makkelijk: opzij schuiven is volgende/vorige nummer in die map. Omhoog/omlaag is vorige/volgende map.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ook Winamp erop, daar is alles wel netjes gesorteerd. Alleen is die niet de bedienen met de bluetooth handsfree set. PowerAmp doet dat dus wel? En dat moet gekocht worden voor hoeveel of zijn daar ook gratis alternatieven voor?
Edit: oh zie nu pas dat t een paar cent kost. Wellicht proberen dus als er niks beters of gratis is om te testen eerst.
Edit2: oh trial gevondenNatuurlijk. Heb dit ding al een jaar maar ben smartphone noob. Later ff in de auto testen of alles naar behoren werkt, voor zover ziet het er goed uit dat sorteren op mappen. Hoop alleen dat hij goed te bedienen is en dat hij automatisch PowerAmp kiest en niet het normale programma als ik in de auto stap
zie edit 2quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem eerst proberen. Ik bedien hem gewoon met de hand. Is ook heel makkelijk: opzij schuiven is volgende/vorige nummer in die map. Omhoog/omlaag is vorige/volgende map.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |