abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113512095
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:47 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Mensen, een vraag:

mijn verbruik ziet er als volgt uit:
Android systeem: 60%
Scherm 15%
Mobiel standby 8%
Mediaserver 8%
Android systeem: 3%
Telefoon standby 2%
Facebook 2%

Nu is mijn vraag: ten eerste staat er 2x android systeem in, wat is hiervan de reden?
ten tweede hoe kan mijn android systeem zo gigantisch veel in beslag nemen?
Ik gebruik advanced task killer, enz. What to do ?
Die onderste android systeem is je kernel, daarin zitten de basispakketten (even aangeklikt houden en je ziet meer info) de bovenste is je systeem, dit zijn oa. je GUI en je Widgets

En het zijn procenten die aangeven hoeveel er tot nu toe verbruikt is, dat kan nooit meer dan 100% zijn.
Eigenlijk zegt die lijst dus dat er maar weinig energie verbruikt wordt door andere apps.

En die batterij.. ja, die is niet helemaal goed in de S2's ben ik achter gekomen.
Met m'n vorige telefoon kon ik makkelijk 4 dagen tot een week mee doen, met deze 1 tot anderhalve dag..
Probeer WiFi zoveel mogelijk uit te laten en gebruik het voornamelijk thuis en bij bekende Wifi spots (deed ik ook met m'n vorige, Windows Mobile 6.5 telefoon trouwens)
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:37:55 #252
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113516930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die onderste android systeem is je kernel, daarin zitten de basispakketten (even aangeklikt houden en je ziet meer info) de bovenste is je systeem, dit zijn oa. je GUI en je Widgets

En het zijn procenten die aangeven hoeveel er tot nu toe verbruikt is, dat kan nooit meer dan 100% zijn.
Eigenlijk zegt die lijst dus dat er maar weinig energie verbruikt wordt door andere apps.

En die batterij.. ja, die is niet helemaal goed in de S2's ben ik achter gekomen.
Met m'n vorige telefoon kon ik makkelijk 4 dagen tot een week mee doen, met deze 1 tot anderhalve dag..
Probeer WiFi zoveel mogelijk uit te laten en gebruik het voornamelijk thuis en bij bekende Wifi spots (deed ik ook met m'n vorige, Windows Mobile 6.5 telefoon trouwens)
maar de S2 heeft dan ook wel wat meer rekenkracht dan jou vorige Windows Mobile 6.5 telefoon :9
Dus dat gebruikt meestal wat meer energie :Y
Beware of the Raping Zebra's
pi_113517601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 16:37 schreef netolk het volgende:

[..]

maar de S2 heeft dan ook wel wat meer rekenkracht dan jou vorige Windows Mobile 6.5 telefoon :9
Dus dat gebruikt meestal wat meer energie :Y
Jups en ook meer apps om te gebruiken en een GPS systeem dat het wél doet (al duurt het vinden van satelieten vaak wel erg lang, hij vindt ze tenminste)
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:57:07 #254
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113517763
Oeps.. Ik heb mijn S2 laten vallen en ben erop gaan staan _O-

Maaaaaar... Hij leeft nog! Had gisteren mijn case mate er weer om gedaan haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_113519077
mijn SG2 houd het nu iig een halve dag vol met de stock rom :)
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_113520978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Xiance het volgende:
wooptiedoo.. een halve dag..
Dus als je 'm 's ochtends vers uit de oplader trekt en naar je werk gaat is ie weel leeg als je thuiskomt..
Lijkt me wel heel erg veel powergebruik.
Wifi de hele dag aan? Zie je bij de batterijstatus of Wifi wel in de slaapstand gaat?
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:36:35 #257
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113524093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Xiance het volgende:
Ja, dit is idd wel groot verbruik, ik hou het op zijn minst een dag uit (meestal anderhalf a 2)
pi_113524237
ik gebruik mijn telefoon momenteel ook wel extreem veel hoor, en allerlei apps die gewoon door syncen,
normaal red ik het wel tot savonds, dan heb ik vaak nog tiem procent over ofzo :-)
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_113541359
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1736726

wanneer zal die officieel door samsung komen? :P
  vrijdag 29 juni 2012 @ 04:09:42 #260
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113544100
Eindelijk van mijn BB af en nu aan de Samsung Galaxy S2! *O* w/

Fijn dingetje. :@
pi_113546277
Goed en zegt dit iets?

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113550331
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef gogosweden het volgende:

Als ze het zelfde tempo van ICS aanhouden.... Volgende eeuw.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_113556718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 09:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goed en zegt dit iets?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe goed je Duits is maar : http://www.androidpit.de/(...)-kurzem-Akku-Problem
Daar hebben ze het er ook over..
wat eventd3 1985 is weet ik niet maar je WLAN is wel veel wakker heb ik het idee hoewel de getallen op de foto's wel meevallen.
Op dat Duitse forum werd aangeraden om https://play.google.com/store/search?q=green+power&c=apps green power te gebruiken.

Plus ik verdenk er zelf van dat diverse Google apps ook constant om verbinding vragen.
Google is een zoekmachine, die zoekt.. dus ook naar jouw telefoon en wie weet helpt je telefoon ook met zoeken. (google locatieservice bijvoorbeeld (Apps kunnen gegevens gebruiken uit bronnen als WiFi en mobiele netwerken om uw lokatie bij benadering te bepalen en Locatie en Google zoeken (google mag uw lokatiegeevens gebruiken voor betere zoekresultaten en andere services)

Voor die lokatieservice gebruiken ze ook wifi-routers bij mensen in de straat..iedereen doet mee tenzij je _NOMAP voor je SSID zet.. opt-out dus ipv opt-in (belachelijk dat men dat heeft toegstaan, moet iedereen z'n SSID veranderen omdat Google er anders gebruk van gaat maken en dan nog moet er weer eerst een google-auto door de straat rijden om je nieuwe SSID op te pikken voor het actief wordt.)

[ Bericht 12% gewijzigd door SiGNe op 29-06-2012 14:21:44 ]
pi_113557332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe goed je Duits is maar : http://www.androidpit.de/(...)-kurzem-Akku-Problem
Daar hebben ze het er ook over..
wat eventd3 1985 is weet ik niet maar je WLAN is wel veel wakker heb ik het idee hoewel de getallen op de foto's wel meevallen.
Op dat Duitse forum werd aangeraden om https://play.google.com/store/search?q=green+power&c=apps green power te gebruiken.

Plus ik verdenk er zelf van dat diverse Google apps ook constant om verbinding vragen.
Google is een zoekmachine, die zoekt.. dus ook naar jouw telefoon en wie weet helpt je telefoon ook met zoeken. (google locatieservice bijvoorbeeld (Apps kunnen gegevens gebruiken uit bronnen als WiFi en mobiele netwerken om uw lokatie bij benadering te bepalen en Locatie en Google zoeken (google mag uw lokatiegeevens gebruiken voor betere zoekresultaten en andere services)

Voor die lokatieservice gebruiken ze ook wifi-routers bij mensen in de straat..iedereen doet mee tenzij je _NOMAP voor je SSID zet.. opt-out dus ipv opt-in (belachelijk dat men dat heeft toegstaan, moet iedereen z'n SSID veranderen omdat Google er anders gebruk van gaat maken en dan nog moet er weer eerst een google-auto door de straat rijden om je nieuwe SSID op te pikken voor het actief wordt.)
Ja omdat ik las de strepen mogen niet lang zijn, maar dat zijn ze dus wel maar de getallen geven slechts 0,4% aan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113560004
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 00:37 schreef gogosweden het volgende:

Wauw wat een mooie versie van android! Alles loopt zo smooth, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken ! :9~
pi_113562905
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja omdat ik las de strepen mogen niet lang zijn, maar dat zijn ze dus wel maar de getallen geven slechts 0,4% aan.
Dat geldt meer voor de betterbatterystats widget op je "desktop" teveel paars (kernel wakelocks) is een indicatie dat het toestel veel wakker wordt gehouden.
Maar verder zijn het allemaal percentages, de bovenste balk is altijd zo lang
pi_113564248
Net dus Green Power Premium geïnstalleerd, moet er nog meer doorheen spitten maar als ik alleen al bij de wifi opties kijk naar wat er ingesteld kan worden dan is dit waarschijnlijk een echt goede app die er inderdaad voor kan zorgen dat de batterij minder snel leegraakt. ^O^

Je kan zelfs per lokatie andere instellingen maken, dus als je thuis bent moet ie wel constant wifi aanhouden maar zodra je de deur uitgaat weet Green Power dat ie over moet schakelen naar een andere instelling bijvoorbeeld.
Ook kan je voor overdag andere instellingen maken dan voor 's nachts.
Als je slaapt hebben wifi, gps en bleutooth ten slotte niet veel nut (tenzij je gebruik maakt van Wifi Alarm: de wekker waarbij je eerst naar je wifi router moet lopen voor ie stopt.. voor mensen die écht hun bed niet uit kunnen komen :Z )

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.gpo.greenpower2 daar kan je 'm kopen voor ¤1,99
en http://dandroidtabletpc.c(...)-2-android-apk.html/ daar kan je 'm "gratis testen" O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 29-06-2012 17:11:01 ]
pi_113567773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 11:35 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Als ze het zelfde tempo van ICS aanhouden.... Volgende eeuw.
ik had hem 2 maanden later al.

maar ik denk dat ik nu serieus ga beginnen met rooten, ben die touchwizz echt zat :r

Jelly bean lijkt me echt tof te worden _O_
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Wauw wat een mooie versie van android! Alles loopt zo smooth, kan niet wachten om hem te gaan gebruiken ! :9~
same here!
pi_113567812
Gogosweden die zegt dat hij nu toch echt gaat rooten.

Jaja.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_113567862
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:56 schreef TJV het volgende:
Gogosweden die zegt dat hij nu toch echt gaat rooten.

Jaja.
:Y
pi_113569494
Die root kan je er toch weer af halen en met root kan je een aantal erg handige programma's draaien (vind ik dan)
pi_113570217
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 19:46 schreef SiGNe het volgende:
Die root kan je er toch weer af halen en met root kan je een aantal erg handige programma's draaien (vind ik dan)
voor mij gaat het vooral om die permissions control en om dat klotige touchwiz weg te krijgen

facebook hoeft echt niet mijn contacts, locatie etc etc te weten }:|
pi_113570794
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:07 schreef gogosweden het volgende:

[..]

voor mij gaat het vooral om die permissions control en om dat klotige touchwiz weg te krijgen

facebook hoeft echt niet mijn contacts, locatie etc etc te weten }:|
Programma's die normaal ook geen root-toegang vragen krijgen dan ook niet opeens wel root-toegang (weet niet of je dat bedoelde)

Je moet het meer zien zoals in Windows, dat je voor sommige programma's een UAC waarschuwing krijgt en adminpassword moet intypen.
(Met SuperSU kan je instellen dat programma's altijd om root toegang moeten vragen als ze opstarten en het nodig hebben)
SuperSu heb je ook nodig voor Mobile Odin en daarmee kan je weer supermakkelijk je ROm mee flashen
pi_113572119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:22 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Programma's die normaal ook geen root-toegang vragen krijgen dan ook niet opeens wel root-toegang (weet niet of je dat bedoelde)

Je moet het meer zien zoals in Windows, dat je voor sommige programma's een UAC waarschuwing krijgt en adminpassword moet intypen.
(Met SuperSU kan je instellen dat programma's altijd om root toegang moeten vragen als ze opstarten en het nodig hebben)
SuperSu heb je ook nodig voor Mobile Odin en daarmee kan je weer supermakkelijk je ROm mee flashen
nee, ik bedoelde meer dat je nu zelf de permissions die apps hebben kan inperken toch? Stel facebook wil gebruik maken van GPS, dan kan ik die permissie toch weghalen zodat die app er niet meer bij kan?
  vrijdag 29 juni 2012 @ 20:57:45 #275
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_113573245
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 20:56 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee, ik bedoelde meer dat je nu zelf de permissions die apps hebben kan inperken toch? Stel facebook wil gebruik maken van GPS, dan kan ik die permissie toch weghalen zodat die app er niet meer bij kan?
Voor zover ik weet kan je alleen alles of niets toetstaan waar de app gebruik van wil maken..
Niets toestaan betekent dus automatisch ook niet installeren.
Plus GPS gebruik heb je geen root voor nodig, de hele facebookapp heeft geen root nodig.
Root heb je alleen nodig als je toegang wil hebben tot kernelfiles omd ie te lzen en/of aan te passen.
Een programma als Fasterfix heeft bijvoorbeeld Root nodig om nieuwe GPS-Xtra Data (info over waar de satelieten horen te zijn) in een kernelmap te schrijven.

Het is niet zo dat Root een "advanced" menu op de telefoon opent met extra instellingen, daar zou je dan weer een App voor moeten downloaden.. die wel weer roottoegang nodig heeft..
pi_113573773
Oh dat is wel klote :(

en ik maar hopen dat je bijvoorbeeld 1 permission eruit kon halen bij een app. Jammer
pi_113575553
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:

en ik maar hopen dat je bijvoorbeeld 1 permission eruit kon halen bij een app. Jammer
Niet als het niet bij de instellingen van de App zelf staat.
Bij Facebook kan je GPS gebruik gewoon uitzetten.
Persoonlijk zie ik sowieso het nut van GPS niet als je geen navigatieprogramma gebruikt (of tracking programma voor bij het hardlopen bijvoorbeeld)
Wat hebben anderen aan de info waar ik aanwezig zou zijn?

Dus ik snap dat je het uit de apps wil halen maar dan kanje beter gewoon GPS uitzetten en pas aanzetten als je het echt wil gebruiken.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 01:42:04 #279
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113583814
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef gogosweden het volgende:

Jammer genoeg niet idd anders had ik de meeste apps de toegang tot internet ontzegd scheelt een hele hoop reclame dan
pi_113583949
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 01:42 schreef netolk het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet idd anders had ik de meeste apps de toegang tot internet ontzegd scheelt een hele hoop reclame dan
waarom niet gewoon adblocker?

maar klopt. ik heb wel dit gevonden in de market, maar of dat nou echt zou werken.. Kan iemand dat testen?

https://play.google.com/s(...)4ucGVybWlzc2lvbnMiXQ..
pi_113584941
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef gogosweden het volgende:

[..]

maar klopt. ik heb wel dit gevonden in de market, maar of dat nou echt zou werken.. Kan iemand dat testen?

Morgen even de pro versie "testen" ;)

Die Green Power Premium app bevalt wel moet ik zeggen, telefoon staat nu 6 uur aan en de batterij is pas 10% leger..
Dit is dan weer zo'n app die ik waarschijnlijk wel echt ga kopen (kwartier testtijd via google play is me tekort om echt te testen)
pi_113585026
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 02:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Morgen even de pro versie "testen" ;)

Die Green Power Premium app bevalt wel moet ik zeggen, telefoon staat nu 6 uur aan en de batterij is pas 10% leger..
Dit is dan weer zo'n app die ik waarschijnlijk wel echt ga kopen (kwartier testtijd via google play is me tekort om echt te testen)
tof! ik wacht het af ^O^
pi_113585053
Ik las trouwens wel bij de reacties dat er best wat programma's crashen als ze geen volledige toegang hebben dus weet nog niet of ik daar dan wel zin in heb..

Ik zoek trouwens ook nog iets om de google play geschiedenis mee te deleten..
best irritant dat alles dat je een keertje installeert gewoon bij de gebruikte apps blijven staan, ook als je je ze op je telefoon gedelete hebt..
dit is alleen een google probleem en er is dus ook geen app voor en hoogstwaarschijnlijk zal google er nog wel even over doen voor ze dat aanpassen
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:20:43 #284
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113587266
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef gogosweden het volgende:

[..]

omdat ik hem dan moet rooten en dat niet gedaan heb...
anders had ik btw een firewall genomen en die apps gewoon het internet ontzegt aangezien ze daar toch verder niks mee doen
pi_113588634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 03:07 schreef SiGNe het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog iets om de google play geschiedenis mee te deleten..
best irritant dat alles dat je een keertje installeert gewoon bij de gebruikte apps blijven staan, ook als je je ze op je telefoon gedelete hebt..
dit is alleen een google probleem en er is dus ook geen app voor en hoogstwaarschijnlijk zal google er nog wel even over doen voor ze dat aanpassen
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten. Ik heb nu allemaal maps op mijn intern geheugen zitten die ik nooit gebruik.
pi_113590557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:20 schreef netolk het volgende:

[..]

omdat ik hem dan moet rooten en dat niet gedaan heb...
anders had ik btw een firewall genomen en die apps gewoon het internet ontzegt aangezien ze daar toch verder niks mee doen
oh op zo'n fiets.

Iemand die hier al de Release Candidate van cyanogenmod 9 draait? Als die stabiel is zit ik er over te denken om die te flashen tot jellybean uitkomt. Ik wil echt van touchwiz af nu. :r
pi_113592702
Pak gewoon resurrection.
pi_113595239
Die greenpower Premium app is echt goed, sinds gister 21:00 heeft m'n telefoon pas 25% van de batterij verbruikt en dat is inclusief een telefoongesprek van een half uur..
Vannacht heeft de telefoon net zoals ik diep geslapen en slechts 5% van de batterij gebruikt.
De telefoon staat nu 19uur totaal aan en ik heb dus nog 75% over :o

pi_113595287
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef MineraalWater het volgende:
Pak gewoon resurrection.
waarom?

wat zijn de voordelen tegenover cyan dan?
pi_113595475
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 12:57 schreef gogosweden het volgende:

[..]

oh op zo'n fiets.

Iemand die hier al de Release Candidate van cyanogenmod 9 draait? Als die stabiel is zit ik er over te denken om die te flashen tot jellybean uitkomt. Ik wil echt van touchwiz af nu. :r
JB zal waarschijnlijk een maandje duren voor die er is.
Maar als je daar de Samsung rom van gebruikt heb je neem ik aan alsnog touchwiz..
CM9 wordt gebaseerd op ICS, (versie 4.0.3 die ze, omdat het is aangepast, 4.0.4 noemen (CM7 was 2.3.7. gebaseerd op 2.3.6) geen Jelly Bean dus.
Al komt er vast wel redelijk snel een CM 9.1 (die ze dan waarschijnlijk 4.2 of 4.1.1 noemen), ook dat zal misschien een maandje duren.
De overstap van 2.3.x naar 4.0.x was veel groter.
pi_113596360
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 15:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

waarom?

wat zijn de voordelen tegenover cyan dan?
Hij runned sowieso al op een kernel van CM9 dus je krijgt sowieso hetzelfde + nog veel meer.

Wel eerst de Siyah Kernel erop zetten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
pi_113603840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:18 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Hij runned sowieso al op een kernel van CM9 dus je krijgt sowieso hetzelfde + nog veel meer.

Wel eerst de Siyah Kernel erop zetten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1436854
^O^
pi_113604786
Op een kwartier na heb ik m'n telefoon nu een dag aanstaan en de batterij staat nog steeds op 72%, nog 2 dagen en 12 uur over volgens de batterijstatus *O*
Green Power for the win!
  zondag 1 juli 2012 @ 11:31:35 #294
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113622827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef SiGNe het volgende:
Op een kwartier na heb ik m'n telefoon nu een dag aanstaan en de batterij staat nog steeds op 72%, nog 2 dagen en 12 uur over volgens de batterijstatus *O*
Green Power for the win!
ik zit nu op 3 dagen en 3 uur en heb nog 65% over XD
alleen ik heb de laatste dagen dan ook geen reet met mijn mobiel gedaan...

zondag 1 juli 2012 @ 11:36:03 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113622921
Wow... :o
Wat zijn bij Greenpower dan goede instellingen / welke instellingen gebruiken jullie?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 1 juli 2012 @ 11:39:03 #296
368300 FredVleespet
Say my Name
pi_113622984
Sinds ik cyanogenmod erop heb (voor het eerst) is mijn Android-systeem gebruik altijd boven de 80%. Is dat normaal ? :?
pi_113625704
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:31 schreef netolk het volgende:

[..]

ik zit nu op 3 dagen en 3 uur en heb nog 65% over XD
alleen ik heb de laatste dagen dan ook geen reet met mijn mobiel gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit nu op 1 dag 16 uur 24 minuten en hij hangt nu net weer aan de oplader met nog 15% over.
Ik had Data weer aangezet (3G en hsdpa) dus eigenlijk had ik langer met de batterij kunnen doen..
En ik heb de telefoon de afgelopen 2 dagen best veel gebruikt, in elk geval minstens 1 uur gebeld

Qua instellingen heb ik alleen bluethooth niet managed, die stat altijd uit en data staat nu op not managed.
Maar goed, dat kan in principe wel uit in de nachtstand
Verder zit het programma logisch in elkaar.. tenmiste, als je de taal op Engels zet, vertalingen lijken uit Google gekomen :D

Al met al doe ik nu al 50% langer met m'n toestel en dat kan langer worden als ik Green Power wat meer tweak.
pi_113625818
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:39 schreef FredVleespet het volgende:
Sinds ik cyanogenmod erop heb (voor het eerst) is mijn Android-systeem gebruik altijd boven de 80%. Is dat normaal ? :?
ligt eraan wat voor waardes er aan die procenten hangen..
Misschien doet de rest van je telefoon nu geen flikker en is het dus goed.. :)
Volgens mij geven die percentages alleen aan hoeveel % van de programma's op de voorgrond hebben gedraaid.
  zondag 1 juli 2012 @ 20:03:39 #299
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113640810
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 11:36 schreef automatic_ het volgende:
Wow... :o
Wat zijn bij Greenpower dan goede instellingen / welke instellingen gebruiken jullie?
ik gebruik geen Greenpower hoor, hij ligt gewoon thuis aan de wifi te niksen, af en toe wat checken en whatsapp enzo dus dan hou je het lang vol :)
  zondag 1 juli 2012 @ 20:04:59 #300
189216 netolk
maar dan andersom
pi_113640890
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef SiGNe het volgende:

[..]

ligt eraan wat voor waardes er aan die procenten hangen..
Misschien doet de rest van je telefoon nu geen flikker en is het dus goed.. :)
Volgens mij geven die percentages alleen aan hoeveel % van de programma's op de voorgrond hebben gedraaid.
volgens mij niet hoor...
ik dacht tenminste dat ie altijd berekend hoeveel energie door een bepaalde app geslurpt word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')