En ook hartstikke traag..quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Green1 het volgende:
Ik heb alleen een update gevonden voor Kies zelf...
Maar echt, wat een kut programma is het zeg. Constant crashen enzo.. en als ik dan ergens op klik reageert het niet.
omdat het moetquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nog
nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?
Ik wil eigenlijk weer terug naar een volledige stock-rom die ook weer via KIES is te upgraden (dat lukt me nu niet meer, mischien omdat ik een keer een andere PIT geflashed heb maar dat weet ik niet zeker.)
Kan ik daarna wel weer kijken of ik er nog een andere rom op zet, die T-Moble apps e.d. gebruikik tenslotte toch niet.
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.
dit gaf die van mij aan qua versies:quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.
Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:
PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:
Model name: GT-I9100
'GT-I9100' does not support initializing.
Ben in elk geval al 1 stapje verder.
Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.
Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:
PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)
Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:
Model name: GT-I9100
'GT-I9100' does not support initializing.
Ben in elk geval al 1 stapje verder.
Gelukkig weet ik een beetje wat die nummers inhouden, XEN is bijvoorbeeld een standaard Nederlandse Rom.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook.
Kreeg de update ook. Merk alleen geen verschilquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm hier heb je wel een punt man.
Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden
Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een ICS rom waar wifi tethering goed op werkt?
Ja waarschijnlijk wel, maar ik zit sinds gisteren op een Miui rom en daar blijkt ie niet te werken. Op resurrection deed ie het prima maar met Miui lukt het me niet. Dan maar weer terug naar resurrection want ik het het nodig voor internet op m'n tablet.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef netolk het volgende:
[..]
Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?
Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb net een nieuwe versie op mijn S2 gezet (PDA: LPD / PHONE:LPW/ CSC: LP5 (XEN), ICS 4.0.3) en ik heb nog steeds die vreemde problemen:
Als ik in youtube zit en begin te zoeken startend met de letter "i" loopt het hele toestel vast. Dit heb ik sinds ik van gingerbread naar ics gegaan ben. Ik dacht met de nieuwe update (naar 4.0.3 dus) zou dit weg moeten zijn. Nee dus. Iemand ideeën?
Ik kan youtube niet verwijderen (of ik weet niet hoe dat moet).quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...
Misschien youtube verwijderen en weer opnieuw installeren?
En aangezien jij dezelfde versie hebt, KIES werkt bij jou? Je kan er je firmware mee updaten?
Zo ja dan komen mijn fouten doordat ik ook een keer een PIT heb geflashed waardoor KIES kennelijk niet meer 100% werkt
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dusquote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef SiGNe het volgende:
systeemgeluiden kan je uitzetten door bij instellingen>geluiden toetstonen en/of aanraakgeluiden uit te zetten.
(Niet blond, maar toch) Watte?quote:Dat mensen zicht terughoren heb ik geen ervering mee, wel gehad dat m'n vader vond dat het volume steeds lager werd bij langere gesprekken.
Of dat aan m'n vader ligt die inmiddels in de 70 is of aan de sterkte van het signaal ben ik nog niet helemaal achter.
Evt kan je een nieuwe Modem flashen
Dit heb ik ook met de laatste versie van de Resurrection Rom, best vaag.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dus
De firmware bestaat uit 3 delen, PDA, CSC en PHONEquote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dus
[..]
(Niet blond, maar toch) Watte?
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
even een vraag:
Ik heb de S2 sinds augustus en nog nooit een update gedaan![]()
Er staat versie 2.3.3 op. Wil nu eindelijk eens een update gaan doen. Nu lees ik echter overal hele slechte recensies over versie 4.0... Dus nu weet ik even niet of het wel handig is om die update te doen.
Wat zijn jullie ervaringen met versie 4.0?
Ik heb mijn S2 icm een T-mobile abonnement.
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |