abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112579981
Ik heb alleen een update gevonden voor Kies zelf...

Maar echt, wat een kut programma is het zeg. Constant crashen enzo.. en als ik dan ergens op klik reageert het niet.
pi_112580196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:47 schreef Green1 het volgende:
Ik heb alleen een update gevonden voor Kies zelf...

Maar echt, wat een kut programma is het zeg. Constant crashen enzo.. en als ik dan ergens op klik reageert het niet.
En ook hartstikke traag..
pi_112580646
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:26 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Haten op kies is hetzelfde als haten op een stok in je reet. Je weet dat het kut is.. waarom gebruik je het dan nog :+
omdat het moet

:')
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Welke versie is dat en is die toevallig voor T-Mobile?
Ik wil eigenlijk weer terug naar een volledige stock-rom die ook weer via KIES is te upgraden (dat lukt me nu niet meer, mischien omdat ik een keer een andere PIT geflashed heb maar dat weet ik niet zeker.)
Kan ik daarna wel weer kijken of ik er nog een andere rom op zet, die T-Moble apps e.d. gebruikik tenslotte toch niet.
nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.
pi_112582390
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]

nee, ik heb een stock - unbranded telefoon.
Da's ook prima, hoe meer standaard hoe beter.
Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:
PDA:LPD / PHONE:LPW / CSC:LP5 (XEN)

Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:
Model name: GT-I9100
'GT-I9100' does not support initializing.

Ben in elk geval al 1 stapje verder.
pi_112583028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Net heb ik Kies ook ge-update en Kies kan nu in elk geval alweer zien wat mijn huidige firmware is:

Als ik echter op Frimrware Upgrtade and initialization klik krijg ik de volgende melding:

dit gaf die van mij aan qua versies:

Alleen het updaten faalde 3x dus dat probeer ik volgende week wel weer als ik sneller interwebzzz heb
pi_112583271
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook. |:(
pi_112615197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:49 schreef Green1 het volgende:

[..]

Bij mij is die versie ook de laatste. Wat een fucking onduidelijke versie nummers ook. |:(
Gelukkig weet ik een beetje wat die nummers inhouden, XEN is bijvoorbeeld een standaard Nederlandse Rom.

PDA: XWLPD (XW France, Germany, Italy, Netherlands, Portugal, Spain, Turkey, United Kingdom) versie LP5 (L =2012 P=de maand maar dat zou maar tot L moeten gaan (december) en 5 is het versie nummer, P kan ook een onderdeel van het versienummer zijn

Phone: XXLPW (XX Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom)

CSC: XENLP5 (XEN betekent Nederland NEE betekent Noorwegen (H3G Nordic))

http://www.sammobile.com/firmware/?page=1&t=1
pi_112616613
quote:
4s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:

[..]

hmm hier heb je wel een punt man.

Er is trouwens een nieuwe update. Ben m nu aan het downloaden :P
Kreeg de update ook. Merk alleen geen verschil :P
pi_112687721
Weet iemand een ICS rom waar wifi tethering goed op werkt?
  zondag 10 juni 2012 @ 12:00:12 #85
189216 netolk
maar dan andersom
pi_112687952
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:51 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand een ICS rom waar wifi tethering goed op werkt?
Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?
Beware of the Raping Zebra's
pi_112688584
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef netolk het volgende:

[..]

Werkt dat niet goed op de unbranded versie dan?
Ja waarschijnlijk wel, maar ik zit sinds gisteren op een Miui rom en daar blijkt ie niet te werken. Op resurrection deed ie het prima maar met Miui lukt het me niet. Dan maar weer terug naar resurrection want ik het het nodig voor internet op m'n tablet.
pi_112694355
Ik heb net een nieuwe versie op mijn S2 gezet (PDA: LPD / PHONE:LPW/ CSC: LP5 (XEN), ICS 4.0.3) en ik heb nog steeds die vreemde problemen:

Als ik in youtube zit en begin te zoeken startend met de letter "i" loopt het hele toestel vast. Dit heb ik sinds ik van gingerbread naar ics gegaan ben. Ik dacht met de nieuwe update (naar 4.0.3 dus) zou dit weg moeten zijn. Nee dus. Iemand ideeën?
pi_112695815
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 15:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb net een nieuwe versie op mijn S2 gezet (PDA: LPD / PHONE:LPW/ CSC: LP5 (XEN), ICS 4.0.3) en ik heb nog steeds die vreemde problemen:

Als ik in youtube zit en begin te zoeken startend met de letter "i" loopt het hele toestel vast. Dit heb ik sinds ik van gingerbread naar ics gegaan ben. Ik dacht met de nieuwe update (naar 4.0.3 dus) zou dit weg moeten zijn. Nee dus. Iemand ideeën?
Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...
Misschien youtube verwijderen en weer opnieuw installeren?

En aangezien jij dezelfde versie hebt, KIES werkt bij jou? Je kan er je firmware mee updaten?
Zo ja dan komen mijn fouten doordat ik ook een keer een PIT heb geflashed waardoor KIES kennelijk niet meer 100% werkt
pi_112697014
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Raar, ik heb precies dezelfde versie en heb geen problemen met youtube...
Misschien youtube verwijderen en weer opnieuw installeren?

En aangezien jij dezelfde versie hebt, KIES werkt bij jou? Je kan er je firmware mee updaten?
Zo ja dan komen mijn fouten doordat ik ook een keer een PIT heb geflashed waardoor KIES kennelijk niet meer 100% werkt
Ik kan youtube niet verwijderen (of ik weet niet hoe dat moet).
Mijn kiesversie heb ik moeten updaten naar 2.3.2.12054_19. Kies wilde niet zelf updaten. Heb kies moeten verwijderen en dan de nieuwste versie gedownload. Vervolgens een backup gemaakt en daarna de firmware geupdate.
  zondag 10 juni 2012 @ 16:44:50 #90
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_112697209
Week of twee terug heb ik m'n telefoon geupgade naar Ice cream Sandwish. Naast de problemen met irritante systeemgeluidjes die ik niet wegkrijg, hoor ik van iedereen die mij belt dat ze zichzelf terughoren. Erg irritant dus.

Kan ik makkelijk weer terug naar Gingerbread? Of is er een andere oplossing?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_112697668
systeemgeluiden kan je uitzetten door bij instellingen>geluiden toetstonen en/of aanraakgeluiden uit te zetten.

Dat mensen zicht terughoren heb ik geen ervering mee, wel gehad dat m'n vader vond dat het volume steeds lager werd bij langere gesprekken.
Of dat aan m'n vader ligt die inmiddels in de 70 is of aan de sterkte van het signaal ben ik nog niet helemaal achter.
Evt kan je een nieuwe Modem flashen
pi_112757248
even een vraag:
Ik heb de S2 sinds augustus en nog nooit een update gedaan :D
Er staat versie 2.3.3 op :') . Wil nu eindelijk eens een update gaan doen. Nu lees ik echter overal hele slechte recensies over versie 4.0... Dus nu weet ik even niet of het wel handig is om die update te doen.
Wat zijn jullie ervaringen met versie 4.0?
Ik heb mijn S2 icm een T-mobile abonnement.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:33:29 #93
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_112764291
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef SiGNe het volgende:
systeemgeluiden kan je uitzetten door bij instellingen>geluiden toetstonen en/of aanraakgeluiden uit te zetten.
Die staan allemaal uit. Maar dat helpt niet dus :(

quote:
Dat mensen zicht terughoren heb ik geen ervering mee, wel gehad dat m'n vader vond dat het volume steeds lager werd bij langere gesprekken.
Of dat aan m'n vader ligt die inmiddels in de 70 is of aan de sterkte van het signaal ben ik nog niet helemaal achter.
Evt kan je een nieuwe Modem flashen
(Niet blond, maar toch) Watte? :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_112764435
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dit heb ik ook met de laatste versie van de Resurrection Rom, best vaag. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_112767810
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

[..]

(Niet blond, maar toch) Watte? :)
De firmware bestaat uit 3 delen, PDA, CSC en PHONE
Je hoeft die drie delen van de firmware niet persé tegelijkertijd te flashen.
Aangezien jij problemen hebt met telefoongesprekken kan het zijn dat er in de PHONE file een fout zit die in een nieuwere versie gerepareerd is of in een oude versie niet voorkwam.
pi_112779781
Sinds ik mijn s2 heb werkt de helft van mijn muziek niet meer goed. Ik heb de hele tijd haperingen.
Op mijn s1 werkte alles nog perfect en ik heb niks veranderd.

Heeft iemand ditzelfde probleem? En weet iemand iets wat ik eraan kan doen?
pi_112779824
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
even een vraag:
Ik heb de S2 sinds augustus en nog nooit een update gedaan :D
Er staat versie 2.3.3 op :') . Wil nu eindelijk eens een update gaan doen. Nu lees ik echter overal hele slechte recensies over versie 4.0... Dus nu weet ik even niet of het wel handig is om die update te doen.
Wat zijn jullie ervaringen met versie 4.0?
Ik heb mijn S2 icm een T-mobile abonnement.
ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor :P
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:55:01 #98
189216 netolk
maar dan andersom
pi_112783272
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ik heb zelf geen problemen met 4.0 hoor :P
ik ook niet idd heb gewoon de unbranded versie van samsung en die werkt prima
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:53:46 #99
189216 netolk
maar dan andersom
pi_112795610
hey, heb even een vraagje

ik wilde mijn mobiel encrypteren (bij beveiliging) alleen dat kan dus niet, doet samsung dat automatisch of moet je dan iets speciaals doen voordat je hier gebruik van kan maken?
pi_112799700
Weet iemand of de camera app van de SGS3 ook op de SGS2 komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')