Dat plan had ik idd in mijn hoofd om een potje aan te leggenquote:Op maandag 18 juni 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.
Als je elke maand ¤10 in een spaarpot douwt dan heb je tegen de tijd dat je telefoon stuk gaat weer geld voor een nieuwe
Vallen valt er bij mij wel onder en waterschade ook dacht ik...quote:Op maandag 18 juni 2012 01:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verzekering zou ik niet nemen, heel veel dingen (zoals vallen) vallen niet binnen het pakket en op zaken als hardware heb je fabrieksgarantie.
Als je elke maand ¤10 in een spaarpot douwt dan heb je tegen de tijd dat je telefoon stuk gaat weer geld voor een nieuwe
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:36 schreef automatic_ het volgende:
Whatsapp, Facebook, Buienalarm, Smooth Calander, tv gids, nos teletekst, where's my water, coin pirates, app voor je bank, instagram, het verkeer, shazam.
Ik gebruik Google Agenda. Smooth Calander heeft een leuke/mooie widget, beter dan e standaard widgetquote:Op maandag 18 juni 2012 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]wat is dat smooth calander, uitgebreide agenda ?
Dat duurt zo'n 10 minuten tot een kwartier.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hemalleen euh hoe lang duurt het laden van die batterij de 1e keer...zeg maar voordat ie uberhaupt aanwil?
!
Oh crap! hmm hij heeft nu toch al 35 min stroomquote:Op maandag 18 juni 2012 22:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat duurt zo'n 10 minuten tot een kwartier.
Ik houd hem vast en enige wat ie laat zien is die batterij status met 5 stipjes eronder waar dat lampje dan doorheen wandelt maar meer gebeurt er niet.. ik wacht wel ff dat ie op volledig groen staat, das nog 1/4 stukkie ongeveerquote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Je houdt de knop wel lang genoeg vast en je krijgt beeld?
Bij mij ging hij meteen al aan, zat op 50% ong ootb. Het laden zelf duurt wel echt lang.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb hemalleen euh hoe lang duurt het laden van die batterij de 1e keer...zeg maar voordat ie uberhaupt aanwil?
!
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend benquote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het makkelijkste is gewoon in windows maken en naar de telefoon kopieren (new>text file)
Dat werkte bij mij ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend ben
geeft niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:28 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ik heb een textfile van windows met als titel .nomedia toegevoegt aan de telefoon.. niet aan de muziek want dat kan niet als textfile maar er is niets veranderd? Sorry dat ik zo vervelend ben
oke merciquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn USB kabel niet bij de hand, maar anders zal ik morgen eens kijken of ik mijn nomedia ding eraf kan halen
Kan je nagaan hoe blij ik was toen ik m'n Windows Mobile 6.5 telefoon eindelijk kon inruilen..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef MissHobje het volgende:
In 1 woord wow! ik ben onder indruk van deze telefoon, zeker in vergelijking met mijn oude iphone 3g![]()
Alles is freaking snel, helder, werkt super handig, erg veel snufjes etc.
Nog ff uitvogelen om alles een plekje te geven enzo, maar meeste dingen staan ingesteld.
Ik ben er lekker zoet mee.
Gebruik quickpic als galerij. Veel beter en je kan mappen uitsluiten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
geeft niet..
Volgens Google zou het helpen, had het zelf verder niet geprobeerd (ook al zou ik het eigenlijk ook wel handig vinden, plaatjes bij mp3's vind ik nergens op slaan en niet nuttig.
Daarbij verkloot het ook nog eens je gallery omdat die in elke folde plaatjes gaat zitten zoeken (waar je ook niet op zit te wachten, waarom kan je niet gewoon zelf een folder aangeven waar ie moet kijken naar plaatjes?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |