Is idd zinloos, maar beter dan er geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Whaha die stream, hij zit een beetje te schreeuwen tegen agenten
Ja, grappig he.. allerlei hoge figuren die gaan bespreken hoe ze de wereld nog wat verder naar de klote kunnen helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er weer in.
Wat een situatie daar, haha
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef Green1 het volgende:
Ik vind het juist wel goed, dat geschreeuw tegen die agenten. Misschien dat ze dan 's avonds als ze thuis zijn eens in gaan zien dat zij net zo hard genaaid worden door de mensen die ze nu staan te beschermen..
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.
Juist dat geschreeuw, en de haatpropaganda, is waarom ik het niet kan volhouden om naar AJ te luisteren.
Jij wou zeggen dat ze geen criminelen zijn? Die bankiers en olie magnaten? Ik vind van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Jammer is dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Neuh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Waar gingen de kamervragen over? Over het feit dat ze iets geheim besprekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef Green1 het volgende:
Hier, de kamervragen:
http://bit.ly/JU13bw
quote:Vragen van het lid Van Bommel (SP) aan de minister van Buitenlandse Zaken over zijn deelname aan de Bilderbergconferentie 2011 (ingezonden 16 juni 2011).
Antwoord van minister Rosenthal (Buitenlandse Zaken) (ontvangen 12 juli 2011).
Vraag 1
Is het waar dat u hebt deelgenomen aan de Bilderbergconferentie 2011 in Zwitserland?1
Antwoord 1
Ja.
Vraag 2
Indien ja, was die deelname op persoonlijke titel of als minister van Buitenlandse Zaken?
Antwoord 2
Ik ben uitgenodigd voor de conferentie vanwege mijn functie als minister van Buitenlandse Zaken.
Vraag 3
Welke persoon of organisatie heeft u uitgenodigd om deel te nemen aan deze conferentie?
Antwoord 3
Ik ben uitgenodigd door het secretariaat van de Bilderberg Conferentie.
Vraag 4
Wie heeft de kosten voor reis en verblijf betaald?
Antwoord 4
De kosten voor reis en verblijf zijn voor rijksrekening.
Vraag 5
Heeft u geheimhouding beloofd over de inhoud van de besprekingen op deze conferentie? Indien ja, waarom?
Antwoord 5
Net als veel andere internationale conferenties, vallen de besprekingen van de Bilderberg Conferentie onder de zogenoemde Chatham House rules. Door deel te nemen heb ik dat aanvaard.
Vraag 6
Heeft u door uw deelname aan deze conferentie een ministerraad misgelopen waar verlenging van de Nederlandse missie in Libië aan de orde was?
Antwoord 6
Ja.
Staatssecretaris Knapen is in deze Ministerraad als mijn plaatsvervanger opgetreden. Door contacten voorafgaand, tijdens en na de conferentie zijn mijn afwegingen volwaardig betrokken in de besluitvorming over de Nederlandse bijdrage aan de missie in Libië.
Vraag 7
Bent u bereid op enige wijze de Kamer te informeren over uw inbreng op deze conferentie? Indien neen, waarom niet?
Antwoord 7
Voor de inhoud van het besprokene verwijs ik naar het persbericht dat is uitgebracht naar aanleiding van deze bijeenkomst. Dat treft u in bijlage aan.2
officielebekendmakingen.nl
Fucking ongelofelijk!!!!!!!!!quote:
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef Green1 het volgende:
Wat die gozer nu zegt... dat de technologie van vandaag hun in staat stelt om dit soort dingen te laten zien.
Ik denk dat ze daarom dingen als ACTA/SOPA/PIPA/CISPA willen invoeren om dat tegen te kunnen gaan..
Het begin van het einde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Die kunnen het wel mogelijk maken om onder het mom van terreur, "national security" of copyright dingen van het net af te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Voor zover ik het weet maken ze dat niet bekend. Dat wordt gewoon uitgezocht door gasten als Alex Jonesquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En waarom maken ze het openlijk bekend dat ze de conferenties houden en zelfs waar het is? Als ze echt iets slechts aan het bekokstoven zijn dan zouden ze het ook geheim kunnen laten.
Ik dacht dat deze gewoon openlijk bekend was, er is ook een wikipedia-artikel over, maar hetzelfde geld voor de illuminati.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet maken ze dat niet bekend. Dat wordt gewoon uitgezocht door gasten als Alex Jones
Er is ook een niet zo officiële "officiele" website.. dat er dus wat op wikipedia staat zegt ook niet zo veel..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze gewoon openlijk bekend was, er is ook een wikipedia-artikel over, maar hetzelfde geld voor de illuminati.
Waarom dan Pechtold en niet bijvoorbeeld Verhagen of Wilders?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
NLD Netherlands, H.M. the Queen of the
NLD Pechtold, Alexander Parliamentary Leader, Democrats ’66 (D66)
NLD Polman, Paul CEO, Unilever PLC
NLD Rutte, Mark Prime Minister
NLD Scheffer, Paul Professor of European Studies, Tilburg University
Godverdomme schandalig! Rutte en Pechtold. De vvd en d66 stem ik nu dus nooit meer op (deed ik toch al niet)quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
Pechtold zal wel geprezen worden voor zijn pro-europa programma.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan Pechtold en niet bijvoorbeeld Verhagen of Wilders?
Hm... beetje van alles dus. Econoom, 'bazin', Pechtold (onderwijs?), voeding/industrie, 'baas', Europa/onderwijs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Die officiele site is nep...quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of is die 'officiele' site pas aangemaakt nadat mensen achter de 'geheime' bijeenkomsten zijn gekomen, waarna ze besloten hebben het een legitiem karakter te geven?
Pechtold is pro europa he.. dat zal ook wel meespelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Hm... beetje van alles dus. Econoom, 'bazin', Pechtold (onderwijs?), voeding/industrie, 'baas', Europa/onderwijs.
Hier moet godverdomme een parlementaire enquete over komen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Bill_E het volgende:
wie heeft er twitter? Eens lekker naar @vvd spammen waarom mark rutte medoet aan dit circus.
Aha. Ben niet zo thuis in politiek, dus vandaar. Bedankt voor de toelichting.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Green1 het volgende:
[..]
Pechtold is pro europa he.. dat zal ook wel meespelen.
+ Neelie als Internationale gast.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Neelie mag ik wel. Die probeert iig communicatiemogelijkheden en vrijheden te vergroten. Ze kan zo lekker vingers tikken bij providers.quote:
Ze was anders van de week wel voor een internetpaspoort.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Neelie mag ik wel. Die probeert iig communicatiemogelijkheden en vrijheden te vergroten. Ze kan zo lekker vingers tikken bij providers.
Je bedoelt een politicus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ze was anders van de week wel voor een internetpaspoort.Volgens mij is het gewoon een slang met twee gezichten.
Maar vergeet haar banden met Shell niet he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Green1 het volgende:
Die wet waar ik het over had is helaas geen Nederlandse wet, maar een Amerikaanse:
http://en.wikipedia.org/wiki/Logan_Act
Ik wist wel dat ik zoiets gelezen had.
Maarja, zulk soort wetten worden dagelijks overtreden door de overheid zelf in de VS zonder dat dat gevolgen heeft...
Maar ik denk dat er ook wel zoiets voor Nederland geld. Zeker voor de koningin. Die mag toch geen politiek bedrijven, of ben ik nu gek? Ze zit wel met talloze ministers van andere landen aan tafel bij een besloten bijeenkomst, zonder dat we kunnen controleren wat er gebeurd.
Summers, we weten allemaal waarom het zo is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:39 schreef Summers het volgende:
En waarom we geen referendum krijgen over het ESM zoals Ierland 31 mei (hopelijk vandaag de uitslag met een dikke NEE ) of snelle verkiezingen .
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef Green1 het volgende:
Geweldig dat geenstijl er aandacht aan besteedt.![]()
Waar ik mee zit is dat een horde van kiezers van die partijen dat blijven verdedigen. Ik heb echt zoiets van KIJK UIT JE DOPPEN. andere zeggen juist: Tuurlijk moet de EU een politieke unie worden. En letterlijke uitspraken als "Ja, de kleine man moet ook gewoon niet zo veel te zeggen hebben".quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef new_moon het volgende:
kunnen hier geen kamervragen over gesteld worden, maar ja alsof dat werkelijk wat uitmaakt
waarom die Rutte en Pechtold en een Bea daar zitten te Bilderbergen?
Er zijn al kamervragen over gesteld. Maar er wordt gewoon niet op in gegaan, en er wordt verwezen naar een kutterige persverklaring waar geen fuck in staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef new_moon het volgende:
kunnen hier geen kamervragen over gesteld worden, maar ja alsof dat werkelijk wat uitmaakt
waarom die Rutte en Pechtold en een Bea daar zitten te Bilderbergen?
Twitter heeft net zo veel zin als daar bij die ingang staan ..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef Green1 het volgende:
Ik heb zelf geen twitter; maar hoe mooi zou het zijn als iedereen pechtold zou gaan stalken met vragen omtrend Bilderberg?
Hij stuurt inderdaad allerlei rookgordijnberichten... https://twitter.com/#!/apechtold![]()
Ik kan niet uitmaken in hoeverre dit sarcastisch is, als je bijvoorbeeld ziet hoe ze tegenover zaken als stichting niburu en occupy staan..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef Green1 het volgende:
Geweldig dat geenstijl er aandacht aan besteedt.![]()
Tsja.. het liefst zou ik die lui ook een bestelbusje in slepen, en ze ergens in een verlaten loods ondervragen over wat ze daar besproken hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Twitter heeft net zo veel zin als daar bij die ingang staan ..
Als de massa het maar te weten komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Green1 het volgende:
[..]
Tsja.. het liefst zou ik die lui ook een bestelbusje in slepen, en ze ergens in een verlaten loods ondervragen over wat ze daar besproken hebbenTwitter, of daar gaan staan, is de enige manier om je ongenoegen te uiten...
Die is er al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Amerikaanse new world order gedoe wordt ik ook moe van, wat is dat voor loos gedoe, alsof er in een klap een nieuwe wereldorde komt door wat mensen die zich verzetten tegen corrupt gedrag van wereldleiders.
quote:"We are grateful to the Washington Post, The New York Times, Time
Magazine and other great publications whose directors have attended
our meetings and respected their promises of discretion for almost
forty years."
"It would have been impossible for us to develop our plan for the world
if we had been subjected to the lights of publicity during those years.
But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a
world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite
and world bankers is surely preferable to the national
auto-determination practiced in past centuries."
Sorry hoor, maar dan heb je nogal een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Amerikaanse new world order gedoe wordt ik ook moe van, wat is dat voor loos gedoe, alsof er in een klap een nieuwe wereldorde komt door wat mensen die zich verzetten tegen corrupt gedrag van wereldleiders.
D66 is pro Europese united states etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Dat Rutte erbij aanwezig is kan ik me nog enigszins voorstellen, maar wat Pechtold daar doet is me een raadsel
Oh als hielenlikker dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
D66 is pro Europese united states etc.
Misschien dat ie wat opdrachtjes mee krijgt in ruil voor een hoge functie in Brussel. Op het Ministry of Peace ofzo..quote:
Staat natuurlijk wel goed op zijn cv, 'deelnemer aan Bilderbergconferentie 2012' .quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Misschien dat ie wat opdrachtjes mee krijgt in ruil voor een hoge functie in Brussel. Op het Ministry of Peace ofzo..
Vraag het anders even aan iemand van de frontpage, of desnoods een admin.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
In tegenstelling tot geenstijl heeft fok niks geplaatst over Bilderberg. Ik heb een nieuwssubmit gedaan, maar er staat: "niet geplaatst".
Nee, natuurlijk niet, ze houden zich liever bezig met futiliteiten als het EK en songfestival, i.p.v. een belangrijk elite feestje waar besproken wordt hoe ze de wereld even het laatste zetje kunnen geven.
Hoeft niet hoor, ze zoeken het maar uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan iemand van de frontpage, of desnoods een admin.
Dat zou ook voor het eerst zijntwitter:RealAlexJones twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 19:19:28Associated Press is here! Main stream media is finally showing up. Demand media coverage! reageer retweet
Klopt. Maar hij is wel een van de weinige die het onder de aandacht brengt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
Blijft een raar persoon die Alex Jones. Het grote publiek zal hij nooit bereiken met zijn geschreeuw.
Krijg bij hem meestal toch wel het gevoel dat hij zelf liever het middelpunt van de aandacht is. Maar inderdaad goed dat er zo'n mafkees rondloopt die het onder de aandacht brengt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij is wel een van de weinige die het onder de aandacht brengt.
Veel van de dingen die op zijn websites staan zijn helaas wel waar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Krijg bij hem meestal toch wel het gevoel dat hij zelf liever het middelpunt van de aandacht is. Maar inderdaad goed dat er zo'n mafkees rondloopt die het onder de aandacht brengt.
Lekker slijmjurken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef YazooW het volgende:
Eric Schmidt (Google) nu bij Nova College Tour, interessant dat hij zulke goede woorden over had voor Neelie Kroes aangezien Neelie Kroes ze in het verleden aardig wat boetes heeft uitgedeeld. Beide personen zijn op dit moment aanwezig bij de Bilderbergconferentie
Ja, daar geloof ik dus geen zak van.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef Summers het volgende:
Er was gisteren een intervieuw met een us veteran die was gearresteerd voor op de weg lopen , die is sexueel betast door de agenten en hij moest verplicht een " tetanusprik" nemen anders kwam hij niet vrij .
Jep internet identificatie!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 07:49 schreef hondjes het volgende:
Vrijheid van internet zal wel ingeperkt worden, gezien het aantal mensen uit de media, die op de lijst staat.
N.Kroes kan zo beginnen, die krijgt wel een opdracht.
Het zou mij niets verbazen anders, zoek maar eens op police brutality dan zie je dingen die je liever niet zou zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, daar geloof ik dus geen zak van.Sorry hoor maar 't was een typje ook weer. Ik neem het niet zo maar aan.
Daar hoef je niet eens voor naar die site te gaan. Summers zet hier genoeg van dat soort dingen neer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen anders, zoek maar eens op police brutality dan zie je dingen die je liever niet zou zien.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor naar die site te gaan. Summers zet hier genoeg van dat soort dingen neer.
Het kan waar zijn maar je moet niet overal zomaar vanuit gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen anders, zoek maar eens op police brutality dan zie je dingen die je liever niet zou zien.
Oh maar dat doe ik ook niet hoor. Zet grote vraagtekens bij dat verhaal van die man. Klinkt allemaal nogal aangedikt en overdreven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Het kan waar zijn maar je moet niet overal zomaar vanuit gaan.
De PVV wil alleen geld geven voor noodhulp bij rampen. Gates noemt dat onverstandig. "De meeste doden vallen door een gebrek aan vaccins, niet door rampen. Het schrappen van een euro betekent al dat er minder vaccins kunnen worden gekocht."quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef broekballeballemabbe het volgende:
Bill Gates doet appèl op Rutte
http://nos.nl/artikel/354975-bill-gates-doet-appel-op-rutte.html
Rutte op 'geheime' Bilderbergconferentiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
In tegenstelling tot geenstijl heeft fok niks geplaatst over Bilderberg. Ik heb een nieuwssubmit gedaan, maar er staat: "niet geplaatst".
Nee, natuurlijk niet, ze houden zich liever bezig met futiliteiten als het EK en songfestival, i.p.v. een belangrijk elite feestje waar besproken wordt hoe ze de wereld even het laatste zetje kunnen geven.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Rutte op 'geheime' Bilderbergconferentie
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja :Squote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De PVV wil alleen geld geven voor noodhulp bij rampen. Gates noemt dat onverstandig. "De meeste doden vallen door een gebrek aan vaccins, niet door rampen. Het schrappen van een euro betekent al dat er minder vaccins kunnen worden gekocht."
3 dagen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze zijn dus nog bezig? Hoe lang duurt deze bijeenkomst?
iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Green1 het volgende:
Jammer dat die agent geen antwoord kon geven op de vraag of ze normaal ook mensen bekeuren als ze stoppen om iemand uit de auto te laten.
Hij werd gewoon weggehaald...
Inderdaad. Ik vind echt dat sommige mensen het te gek maken en daarom niemand zich er in wilt verdiepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha een zo'n gastje die echt een stereotype 'conspiracy theorist' is, over dat het geen toeval kán zijn dat 9/11 tussen 9:00 en 11:00 plaatsvond![]()
idd, net als met Alex Jones. Hij heeft soms wel een punt. Maar soms draait hij wel te ver door waardoor veel mensen hem niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind echt dat sommige mensen het te gek maken en daarom niemand zich er in wilt verdiepen.Ik geloof wel dat er crazy shit gebeurd maar kom op zeg.
Godver. met als ik uit tune.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, iemand gaat helemaal uit zijn plaat daarzo
Iemand werd echt helemaal gek van woede, hij schreeuwde echt op 110%quote:
Er komt zo nu en dan een zwarte auto binnenquote:
Misschien is het ook nog vroeg daarzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:00 schreef Mender het volgende:
Nu zie je er niet zoveel mensen/protesters staan. Maar gisteren stond het er echt helemaal vol
Ja. uurtje of 10/9quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien is het ook nog vroeg daarzo
http://dailycaller.com/20(...)dcs-questions-video/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef Green1 het volgende:
Dat zou ook voor het eerst zijntwitter:RealAlexJones twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 19:19:28Associated Press is here! Main stream media is finally showing up. Demand media coverage! reageer retweet
Ben benieuwd wat voor teletubbies-verhaaltje ze ervan gaan maken. Als het al niet van hogerhand tegengehouden wordt.
Mijn god... een chuck norris grap... alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:17 schreef Mender het volgende:
[..]
http://dailycaller.com/20(...)dcs-questions-video/
Echt zo overduidelijk dat ze de boel belachelijk proberen te maken
WTFquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hey, keken jullie net 2? Zat een mens van de D66. Zegt letterlijk. "Ja, soms moet je dan wat soevereiniteit inleveren, heel veel wordt toch al besloten in Washington". Dat is wel een erg eigenaardige uitspraak of niet dan?
Kunnen we dat op youtube oid krijgen? Want dat wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
Hey, keken jullie net 2? Zat een mens van de D66. Zegt letterlijk. "Ja, soms moet je dan wat soevereiniteit inleveren, heel veel wordt toch al besloten in Washington". Dat is wel een erg eigenaardige uitspraak of niet dan?
Héél eigenaardigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:21 schreef -Datdus- het volgende:
Als hij op uitzendinggemist staat post ik het.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Kunnen we dat op youtube oid krijgen? Want dat wil ik wel zien.
quote:Debat over Europa
Nieuwsuur-Politiek staat in het teken van Europa. Hans van Baalen (Europarlementariër voor de VVD), Tweede Kamerlid en Europa-woordvoerder Louis Bontes van de PVV en Sophie in 't Veld (Europarlementariër voor D'66) debatteren met elkaar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als hij op uitzendinggemist staat post ik het.
quote:
Is er nog niet.quote:datum za 2 jun 2012, 22:00
verwacht beschikbaar rond 23:05
genre Sport · Nieuws/actualiteiten
omroep NTR, NOS
Kan goed zijn dat het dan pas na het weekend komt. Is wel eens vaker dat het zo lang duurt voordat het er op staat.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:23 schreef new_moon het volgende:
en nog steeds niet beschikbaar staat er, is dat normaal?
Zeker weten. Ik geloof dat het daar niet pluis is. Maar ik wil nou ook niet geassocieerd worden met de meeste mensen die daar staan te protesteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:18 schreef Kentoet het volgende:
Wat een schreeuwerds daar zeg
Stel dat er echt NWO-achtige plannen zijn bij bepaalde groepen zoals Bilderberg, dan zullen ze echt blij zijn met josti's als Alex Jones.
De meeste normale mensen die twijfels hebben over de intenties van zulke groepen zullen absoluut niet met iemand als AJ geassocieerd willen worden en juist een beetje afkeer krijgen van (noem het maar) conspiracy-theoristen. Dit geldt ook voor mensen die kritisch kijken naar de gebeurtenissen op 9-11.
En ziedaar de non-bedreiging die van de hele bende uitgaat..quote:Op zondag 3 juni 2012 13:18 schreef Kentoet het volgende:
Stel dat er echt NWO-achtige plannen zijn bij bepaalde groepen zoals Bilderberg, dan zullen ze echt blij zijn met josti's als Alex Jones.
De meeste normale mensen die twijfels hebben over de intenties van zulke groepen zullen absoluut niet met iemand als AJ geassocieerd willen worden en juist een beetje afkeer krijgen van (noem het maar) conspiracy-theoristen. Dit geldt ook voor mensen die kritisch kijken naar de gebeurtenissen op 9-11.
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:34 schreef Mender het volgende:
dit filmpje
http://www.ustream.tv/recorded/23040591
Kijk ze dan herrie schoppen
Counter psy-ops/controlled opposition heet dat toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:18 schreef Kentoet het volgende:
Thanks Gray, voor deze zondagmiddagpuzzelquote:Op zondag 3 juni 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Counter psy-ops/controlled opposition heet dat toch?
Dat weet ik niet, ben niet bekend met die term.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat betekent het precies?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer inderdaad.
Wat Gertje zegt, of in andere woorden dat Alex Jones aan de ene kant de conspiracy-aanhangers een stem geeft, terwijl die stem aan de andere kant juist mensen afhoudt van de denkbeelden van de conspiracyhoek, door de weerzinwekkende stereotypering.quote:
Denk ik ook een keer een vernieuwend inzicht te hebben, bestaat het al lang en breed....quote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat Gertje zegt, of in andere woorden dat Alex Jones aan de ene kant de conspiracy-aanhangers een stem geeft, terwijl die stem aan de andere kant juist mensen afhoudt van de denkbeelden van de conspiracyhoek, door de weerzinwekkende stereotypering.
Het maakt dus een beperkte oppositie die zichzelf in stand houdt, en afsluit van de buitenwereld. Het is dus eenvoudig te sturen en wordt daarom getolereerd. Een beetje als Zion in The Matrix, als die metafoor het duidelijker maakt voor je.
Ik weet alleen niet welke naam die ik eerder eraan gaf klopt. Vandaar de "/".
A thanks. Veilig weggezet in een hokje door ridiculiseren dus. Ik snap het.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Wat Gertje zegt, of in andere woorden dat Alex Jones aan de ene kant de conspiracy-aanhangers een stem geeft, terwijl die stem aan de andere kant juist mensen afhoudt van de denkbeelden van de conspiracyhoek, door de weerzinwekkende stereotypering.
Het maakt dus een beperkte oppositie die zichzelf in stand houdt, en afsluit van de buitenwereld. Het is dus eenvoudig te sturen en wordt daarom getolereerd. Een beetje als Zion in The Matrix, als die metafoor het duidelijker maakt voor je.
Ik weet alleen niet welke naam die ik eerder eraan gaf klopt. Vandaar de "/".
Grap is dattie het waarschijnlijk zelf niet eens door heeft en denkt dat hij goed werk doet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
A thanks. Veilig weggezet in een hokje door ridiculiseren dus. Ik snap het.
Of hij weet het dondersgoed en is juist ingezet met dit doel.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Grap is dattie het waarschijnlijk zelf niet eens door heeft en denkt dat hij goed werk doet.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Welnee, er is altijd zo iemand die opstaat en de show overneemt. Net zoals er altijd een persoon zal wezen die alle rijkdom naar zich toe weet te halen, het zijn allemaal type mensen en die komen naar voren zodra de omstandigheden er zijn.
Gluiperig mannetje of niet, hij stelt wel enkele vragen waar Alex Jones gewoon antwoord op had kunnen geven ipv zich zoals een typische politicus er omheen proberen te draaien.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:59 schreef Green1 het volgende:
Gluiperig mannetje, die van "the daily caller". Ben benieuwd hoeveel geld ie gekregen heeft voor dat stukEn van wie..
Doet Gray wel ff voor je, denk ikquote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef Green1 het volgende:
Godver... ik wou hem in de OP zetten, maar dat is natuurlijk weer uitgeschakeld.
quote:Op zondag 3 juni 2012 16:37 schreef Green1 het volgende:
Godver... ik wou hem in de OP zetten, maar dat is natuurlijk weer uitgeschakeld.
quote:
Hij staat er al geloof ik.. haha, thanks Grayquote:
Ja, maar toch klopt het niet allemaal. Ik mis bijvoorbeeld een afbeelding van de Royal Dutch Shell. Die zijn ook vertegenwoordigd.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hij staat er al geloof ik.. haha, thanks Gray
Ik zit nog even dat plaatje door te kijken; Man, zo'n alle presidentskandidaten van de laatste tijd zijn vertegenwoordigd. En alle heel veel Amerikaanse ministeries.
Misschien is het van één van de vorige jaren? Ik zie ook Airbus er niet bij staan, maar wel Boeing..quote:Op zondag 3 juni 2012 16:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar toch klopt het niet allemaal. Ik mis bijvoorbeeld een afbeelding van de Royal Dutch Shell. Die zijn ook vertegenwoordigd.
Ja, zat ik ook al aan te denken.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Green1 het volgende:
[..]
Misschien is het van één van de vorige jaren? Ik zie ook Airbus er niet bij staan, maar wel Boeing..
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wow.. sommige mensen gaan ver met het uitzoeken van zaakjes
Heb Pechtold ook nog niet gevonden. of ben ik scheel?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Green1 het volgende:
[..]
Misschien is het van één van de vorige jaren? Ik zie ook Airbus er niet bij staan, maar wel Boeing..
Nee, staat er niet bij. Maar volgens mij zijn dit bij lange na niet alle genodigden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb Pechtold ook nog niet gevonden. of ben ik scheel?
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 3 juni 2012 16:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb Pechtold ook nog niet gevonden. of ben ik scheel?
Hoe wil je met zoveel mensen rond een tafel zitten? Wie is de voorzitter?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, staat er niet bij. Maar volgens mij zijn dit bij lange na niet alle genodigden.
Kan ook nog zo zijn dat er binnen het Bilderberggebeuren gradaties zijn. Dat niet alle genodigden bij alle besprekingen mogen zijn. Zelfs daar kunnen achterkamertjes voorkomen denk ik zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, staat er niet bij. Maar volgens mij zijn dit bij lange na niet alle genodigden.
Lijkt me ook. En dan hebben we het nog niet eens over wat buiten Bilderberg plaatsvindt.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook nog zo zijn dat er binnen het Bilderberggebeuren gradaties zijn. Dat niet alle genodigden bij alle besprekingen mogen zijn. Zelfs daar kunnen achterkamertjes voorkomen denk ik zo.
Dat ja. En misschien staan er op de afbeelding alleen maar leden van de Bilderberg group en geen genodigden.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ook nog zo zijn dat er binnen het Bilderberggebeuren gradaties zijn. Dat niet alle genodigden bij alle besprekingen mogen zijn. Zelfs daar kunnen achterkamertjes voorkomen denk ik zo.
Er is een vaste kern, en dan een heel stel eenmalige deelnemers.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ja. En misschien staan er op de afbeelding alleen maar leden van de Bilderberg group en geen genodigden.
Of zijn alle aanwezigen ook meteen leden?
Het enige watquote:Pechtold is uitgenodigd door een lid van het organiserend comité de Nederlander Halberstadt. Er wordt gezegdat dat koningin Beatrix grote invloed heeft op het uitnodigingsbeleid. Beatrix geeft zo Nederlanders een kans om via de Bilderbergconferentie een wereldwijd netwerk op te bouwen.
Hij is er verdomme als minister president, de reis (per privevliegtuig) wordt betaald door de staat. Maar god, ze doen er geen mededelingen over hoor. Smerige landverraders.quote:De RVD doet over de aanwezigheid van premier Rutte geen enkele mededeling. Hij heeft ook geen voorlichter mee.
Halberstadt was ook de man die Maxima kennis heeft bijgebracht over Nederland, daarvoor gevraagd door de koningin.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:59 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme wat kan ik me toch een partijtje kwaad maken. Dit artikel:
http://nos.nl/artikel/379173-beatrix-en-rutte-bij-bilderberg.html
[..]
Het enige wat dat wijf zou moeten mogen doen is lintjes doorknippen..
En
[..]
Hij is er verdomme als minister president, de reis (per privevliegtuig) wordt betaald door de staat. Maar god, ze doen er geen mededelingen over hoor. Smerige landverraders.
Hadden ze al veel eerder moeten doen. Hadden ze gelijk Bernhard kunnen berechten voor oorlogsmisdaden.quote:
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hadden ze al veel eerder moeten doen. Hadden ze gelijk Bernhard kunnen berechten voor oorlogsmisdaden.
Dat zeker, en maar goed ook. Maar wat doet het, wat zijn de werkelijke invloeden, wat is te bewijzen?quote:Op zondag 3 juni 2012 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wow.. sommige mensen gaan ver met het uitzoeken van zaakjes
Maak wat van je leven zou ik zeggen. Wat je nu doet is onzinnig en verspilde energie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Green1 het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ze geen criminelen zijn? Die bankiers en olie magnaten? Ik vind van wel.
Alleen, het probleem is dat zij de regels maken (of liever gezegd kopen)..
Maar blijf het gerust allemaal afdoen als onzin...
Lekker suggestieve titel en alle verhalen uit 1 bron.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)nhard_was_een_spion_
Zo'n reactie op basis van 1 postquote:Op zondag 3 juni 2012 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maak wat van je leven zou ik zeggen. Wat je nu doet is onzinnig en verspilde energie.
Niks suggestief aan, het stelt heel duidelijk dat Bernhard een spion was.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lekker suggestieve titel en alle verhalen uit 1 bron.
Dan heeft ie het goed gedaan, die geallieerden hadden niets in de gaten.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Niks suggestief aan, het stelt heel duidelijk dat Bernhard een spion was.
De geallieerden waren iig wel op de hoogte van zijn ss lidmaatschap.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heeft ie het goed gedaan, die geallieerden hadden niets in de gaten.
Ja, beetje wantrouwen hadden ze wel, vandaar dat er naast gevluchte Nederlanders wat Polen in zijn bevrijdingsleger gestopt werdenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:47 schreef Green1 het volgende:
[..]
De geallieerden waren iig wel op de hoogte van zijn ss lidmaatschap.
http://nos.nl/artikel/131(...)-oorlogskabinet.html
twitter:MinPres twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 10:43:11is in Chantilly, Virginia voor de Bilderbergconferentie. Daarom zit vice-MP @MaximeVerhagen vandaag de ministerraad voor. reageer retweet
Ja, maar dat wisten we al natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh. Is inmiddels al bekend wat er daar besproken wordt? Of zitten we nog steeds te gissen naar hoe slecht de plannen wel niet zijn die ze daar hebben?
Overigens heeft de heer Rutten gisteren gewoon via Twitter een tweet verstuurd met de mededeling dat hij bij de Bilderbergbijeenkomst zat. Dus niets geheims aan.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 10:43:11is in Chantilly, Virginia voor de Bilderbergconferentie. Daarom zit vice-MP @MaximeVerhagen vandaag de ministerraad voor. reageer retweet
Yeah right indeedquote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Summers het volgende:
Pechtold gaat de Bilderberggeheimen onthullen ( yeah right )
http://www.hpdetijd.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
Interessantquote:Op zondag 3 juni 2012 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yeah right indeedgaat echt niet gebeuren hoor
Niet iedereen was zo open btw..quote:Op zondag 3 juni 2012 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten we al natuurlijk.
Nu nog een bericht met wat ze zoal besproken hebben , en dat kunnen we vergeten.
Binnenkort zullen we weten of Alexander Pechtold van D66 politiek gezien inderdaad zo transparantquote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Summers het volgende:
Pechtold gaat de Bilderberggeheimen onthullen ( yeah right )
http://www.hpdetijd.nl/20(...)d&utm_medium=twitter
http://barracudanls.blogspot.nl/2012/06/pretpakket.htmlquote:Pretpakket.
Dit weekend kwam in het Amerikaanse Chantilly Bilderberg weer bij elkaar, de jaarlijkse bijeenkomst van complotdenkers. Langs de weg stonden onder meer Beatrix, Googles Eric Schmidt, demissionair premier Mark Rutte en D66-leider Alexander Pechtold toe te kijken wie er allemaal in geblindeerde auto's naar binnen werden gereden. Was dat Alex Jones? Zagen we Luke Rudkowski?
Alexander Pechtold hoeft ook niet alles te vertellen maar hij is toch zo transparant?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:48 schreef -Datdus- het volgende:
Ze hebben een zwijgplicht dus lijkt me gewoon dat hij een elgemeen lulverhaal ophangt over dat het gewoon een meeting is met verschillende mensen en dat ze hebben gepraat over de verschillende problemen in de wereld. Dat is lekker algemeen en kan je niets van zeggen.
De Illuminati.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Alexander Pechtold hoeft ook niet alles te vertellen maar hij is toch zo transparant?
En wie betaalt de bijeenkomst?
Bah, ik krijg de kriebels van al die vvd-stemmers.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261862
Kan hem niet kijken op werk maar deze aflevering is het!
Like a puppet.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus Pechtold gaat als eerste verklappen waar de geheime club het over heeft?
Oh, daarom zitten onze volkvertegenwoordigers er ?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef gembird het volgende:
Bildenberg is gewoon zaken doen zoals de groenteboer zaken doet.
Als groepen mensen over een land kunnen regeren, dan is een groep mensen die grote invloed heeft op de wereld niet vergezocht. Waar regeringen nationaal beleid beïnvloeden, opereren corporaties internationaal. En dat met een middel waar elk land ter wereld op leunt, namelijk geld.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:09 schreef gembird het volgende:
Wij leven in een wereld waarin rijkdom heerst. Toneel politiek is leuk voor burgers die geloven dat zij in een democratie leven, maar wij zijn een bedrijf en ook de bildenberg bende is maar een bedrijf.
Beschouw het als een bestuur, maar niet van de wereld. Dit is onzin. Geen groep op aarde kan over heel de wereld heersen. Dit is onmogelijk. Dus fuck illuminatie en al die onzin. Bildenberg is gewoon zaken doen zoals de groenteboer zaken doet. Zo simpel is het.
En waarom schrikken mensen hier van? Begrijpen jullie kapitalisme niet? Iedereen mag naar de top klimmen. Dus doe je best en ooit op een dag mag ook jij koffie drinken met de big boys.
Gezien en wtf.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1261862
Kan hem niet kijken op werk maar deze aflevering is het!
Het gaat toch om een uitspraak? Waar moet ik ongeveer kijken zonder dat ik 45 minuten moet kijken?quote:
Staat in de post eronder; vanaf 16:00.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat toch om een uitspraak? Waar moet ik ongeveer kijken zonder dat ik 45 minuten moet kijken?
Dit dus, beetje eng wat ze daar zegt, maar gek genoeg kijk ik er niet van opquote:
ja dat heet 'je afwezigheid verklaren'quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Maaruh. Is inmiddels al bekend wat er daar besproken wordt? Of zitten we nog steeds te gissen naar hoe slecht de plannen wel niet zijn die ze daar hebben?
Overigens heeft de heer slappe zak Rutten gisteren gewoon via Twitter een tweet verstuurd met de mededeling dat hij bij de Bilderbergbijeenkomst zat. Dus niets geheims aan.twitter:MinPres twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 10:43:11is in Chantilly, Virginia voor de Bilderbergconferentie. Daarom zit vice-MP @MaximeVerhagen vandaag de ministerraad voor. reageer retweet
of is ze gewoon heuuuuuul erg naief?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit dus, beetje eng wat ze daar zegt, maar gek genoeg kijk ik er niet van op
Als het over Rietveld gaat : ze beseft iig wel dat de besluiten in Washington worden genomen.quote:
of zegt ze dat vanuit een naieve vanzelfsprekendheid van de "authoriteit amerika" ?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als het over Rietveld gaat : ze beseft iig wel dat de besluiten in Washington worden genomen.
Imo niet de plek, maar ze kijkt iig verder. Vind ik al heel wat.
" Door de strot gedrukt. " Ik ben geen PVV stemmer, maar dat is imo wel de strekking.
quote:
http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/quote:De kosten voor reis en verblijf worden betaald door de belastingbetaler. Daarom is het vreemd dat we niet mogen weten wat de premier daar zegt. Op mijn eerdere Kamervragen over deze conferentie kreeg ik steeds een nietszeggend antwoord. Bijzonder is dit jaar de deelname van D66-voorman Alexander Pechtold. Normaal is D66 voor openheid maar dat geldt nu kennelijk even niet.
Scheffer is toch ook een soort Islam-basher? Past wel een beetje in het 'Amerikaanse' verhaal denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 07:44 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Paul Scheffer is er ook bij. Dat zou best een positief puntje kunnen zijn. De man is vrij kritisch en niet de allerdomste.
quote:De onderschatting van het terrorisme in naam van de islam vormt een grotere bedreiging voor de open samenleving dan de beperkingen van de privacy. Met die stelling reageerde publicist Paul Scheffer gisteren, tijdens de Abel Herzberglezing, op de kritiek op de kabinetsmaatregelen tegen terreur. ,,Een onveilige samenleving is uiteindelijk ook onvrij.''
De PVdD stelt kamervragen. ( Niet dat ik aanraad daarop te stemmen )quote:Op maandag 4 juni 2012 17:11 schreef Green1 het volgende:
Mja, idd. Ik eet mijn stembiljet nog liever op dan dat ik op d66 stem.
quote:Vragen over Bilderbergconferentie 2012 01-06-2012
Vragen van het lid Thieme (PvdD) aan de Minister President over de Bilderbergconferentie 2012
1 Kent u de 'Final list of participants Bilderberg meeting 2012' ?
2. Is het waar dat u tot de deelnemers aan de Bilderbergconferentie behoorde?
3.In welke kwaliteit bezocht u de Bilderbergconferentie?
4.Bent u bereid de agenda van de Bilderbergmeeting met ons te delen? Zo nee, waarom niet?
5.Kunt u aangeven hoe het uitnodigingsbeleid van de Bilderbergmeetings tot stand komt? Zo nee, waarom niet?
6.Kunt u aangeven of de Eurocrisis, het ESM en de begrotingsproblemen van afzonderlijke lidstaten onderwerp van bespreking zijn geweest op de conferentie? Zo nee, waarom niet? Zo ja, kunt u specifiek zijn in uw antwoord?
7.Bent u met mij van mening dat in onzekere tijden transparantie gewenst is bij de mogelijke bespreking van crisismaatregelen? Zo nee, waarom niet?
8.Kunt u aangeven wat, waar en wanneer er openbaar gemaakt zal worden van de besproken onderwerpen en conclusies van deze conferentie? Zo nee, waarom niet?
9. Kunt u aangeven van welke Nederlandse deelnemers de reis- en of verblijfskosten voor deelname aan de conferentie ten laste van de rijksuitgaven komen en op welke wijze deze uitgaven gelegitimeerd zijn, in relatie tot het uitnodigingsbeleid, het particuliere karakter van de bijeenkomst, de niet openbare agenda.
10. Hoe verhoudt uw antwoord op kamervragen van het lid van Bommel over dit onderwerp in 2011, waarin u zegt te zijn uitgenodigd in uw kwaliteit van Minister President, zich tot het uitgangspunt van de organisatoren dat niemand op basis van functie wordt uitgenodigd maar obv persoonlijke kwaliteiten en op persoonlijke titel?
Er zijn nog geen antwoorden op deze vragen.
http://www.dagelijksestan(...)t-update-kamervragen
Geenstijl had er al een topic aan gewijd waarna Pechtold - die altijd geenstijl leest - het maar op z'n twitter zette. Rutte kon niet echt achterblijven.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Overigens heeft de heer Rutten gisteren gewoon via Twitter een tweet verstuurd met de mededeling dat hij bij de Bilderbergbijeenkomst zat. Dus niets geheims aan.
W-T-F omdat dit mevrouwtje het duidelijk zegt neem ik? Want dat het zo is was natuurlijk al heel lang duidelijk.quote:
Min of meer. Maar nu zeggen ze het gewoon. Bam. Dit is het en daar zal u het mee moeten doen. En als ze maar blijven zeggen dat het democratisch en transparant is zal je het vanzelf gaan geloven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:30 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
W-T-F omdat dit mevrouwtje het duidelijk zegt neem ik? Want dat het zo is was natuurlijk al heel lang duidelijk.
Ik zou idd niet stemmen op dierenpoes maar toch hebben ze redelijk vaak wel goede argumenten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De PVdD stelt kamervragen. ( Niet dat ik aanraad daarop te stemmen )
[..]
- pownedquote:De Eurocrisis laat zien dat de pensioenleeftijd in Europa nog een flink stuk extra omhoog zou moeten. Dit zegt Robert Benmosche, topman van de verzekeraar American International Group, een van de grootste pensioenverzekeraars ter wereld. De topman denkt dat het verstandig is als veel werknemers tot de leeftijd van zeventig of zelfs tachtig jaar blijven werken.
Alleen op die manier kunnen de pensioenen en zorgkosten betaalbaar gehouden worden, aldus Benmosche. Vooral de Grieken zouden volgens de hoogste leider langer actief moeten zijn op de arbeidsmarkt. Met een gemiddelde pensioenleeftijd van 59,6 jaar bungelt Griekenland bijna helemaal onderaan in Europa. Langer doorwerken is nodig om in de eurozone te kunnen blijven en de financiële problemen het hoofd te kunnen bieden.
Dat zijn we alquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
- powned
We moeten en zouden werkslaven worden .
Maar wel werkslaven . Vind het niet erg trouwens hoor. Niet meer dan normaal, werken voor je geld. Toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet officieel we zijn nog niet gechipt.
Het woordje slaaf heeft nogal een ladingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel werkslaven . Vind het niet erg trouwens hoor. Niet meer dan normaal, werken voor je geld. Toch?
Pun intended?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het woordje slaaf heeft nogal een lading
Ja, ik hou er ook niet van. Maar ja, dat is nu eenmaal de gangbare benaming van de werkende mens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het woordje slaaf heeft nogal een lading
even heel zwart-wit.......quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wel werkslaven . Vind het niet erg trouwens hoor. Niet meer dan normaal, werken voor je geld. Toch?
Het voelt enigszins ongelijk verdeeld. Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:01 schreef new_moon het volgende:
[..]
even heel zwart-wit.......
er zijn er veel die heel weinig (zegmaar, niks) doen en veel krijgen.
dus werken voor je geld is idd niet meer dan normaal, maar ergens voelt iets toch verkeerd.
nee joh, gekkiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef Bastard het volgende:
Toch ben ik blij met een dagbesteding, en daar krijg ik een vergoeding voor en leer andere mensen kennen, mooi toch.
Vind alleen wel, genoeg is genoeg. Als je een mooie leeftijd hebt en je hele leven gewerkt, dan mag je ook met pensioen en nog even gaan genieten. 67 is een prima leeftijd gezien de gemiddelde levensverwachting.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Na een werkzaam leven mag je toch ook nog wel even genieten lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:26 schreef Bastard het volgende:
Toch ben ik blij met een dagbesteding, en daar krijg ik een vergoeding voor en leer andere mensen kennen, mooi toch.
Vind alleen wel, genoeg is genoeg. Als je een mooie leeftijd hebt en je hele leven gewerkt, dan mag je ook met pensioen en nog even gaan genieten. 67 is een prima leeftijd gezien de gemiddelde levensverwachting.
Nou, zo'n vaart zal het hopelijk niet lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef new_moon het volgende:
[..]
nee joh, gekkie
wij mogen gerust blijven werken tot ons 75e...
Tegen de tijd dat wij 75 zouden zijn geweest, is de hele wereld al naar de klote geholpen. Onder andere door de mensen waar het in dit topic over gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef new_moon het volgende:
[..]
nee joh, gekkie
Dat is dus de propaganda die constant in je oor word gefluisterd, je zou er bijna nog in gaan geloven ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt alsof het woorden 'democratie' en 'sterk Europa' voor politici een heilige betekenis hebben. Het paradepaardje in verkiezingstijd, zo lijkt het. 'Samen voor sterk Europa' 'Samen voor financieel gezond Europa' 'Samen voor een gezond en sterk financieel Europa'. Ik word er kotsmisselijk van.
In gaan geloven zal ik persoonlijk nooit doen, maar er zijn genoeg schapen in Nederland en de rest van Europa die zich goed voelen bij deze leugen, om zo de herders te volgen tot het einde. De standaard die Brussel projecteert naar de lidstaten en de zowat aan de Illumanti grenzende meetings van Bilderberg doen hier allemaal credit aan, zodat het vertrouwen in de politiek steeds verder wegkwijnt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat is dus de propaganda die constant in je oor word gefluisterd, je zou er bijna nog in gaan geloven ook.
Het waar dat veel mensen weinig geïnteresseerd zijn (of lijken) in de politiek achter de schermen, en men wordt inderdaad bespeeld. Toch is 'schaapjes' misschien wat denigrerend. Ben je dan zelf zo'n geweldig persoon? Als je dan toch over goede en kwade krachten wil spreken, vergeet dan in elk geval niet af en toe oog voor positieve zaken (ook in andere mensen) te hebben. Als we elkaar allemaal maar schaapje dit dat gaan noemen hebben die illuminati van je in elk geval hun zin denk ik. Verdeel en heers is in elk geval een bekende truc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:48 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
In gaan geloven zal ik persoonlijk nooit doen, maar er zijn genoeg schapen in Nederland en de rest van Europa die zich goed voelen bij deze leugen, om zo de herders te volgen tot het einde. De standaard die Brussel projecteert naar de lidstaten en de zowat aan de Illumanti grenzende meetings van Bilderberg doen hier allemaal credit aan, zodat het vertrouwen in de politiek steeds verder wegkwijnt.
nou laten we het hopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zo'n vaart zal het hopelijk niet lopen.
ja alles is ondergeschikt aan geld geld geldquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt alsof het woorden 'democratie' en 'sterk Europa' voor politici een heilige betekenis hebben. Het paradepaardje in verkiezingstijd, zo lijkt het. 'Samen voor sterk Europa' 'Samen voor financieel gezond Europa' 'Samen voor een gezond en sterk financieel Europa'. Ik word er kotsmisselijk van.
Vooral het woordje samen valt mij op. Ze bedoelen het misschien in de communistische zin. Allemaal samen, allemaal gelijk. Een eenheidsworst. Eeuwig zonde van Europa-vind ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral het woordje samen valt mij op. Ze bedoelen het misschien in de communistische zin. Allemaal samen, allemaal gelijk. Een eenheidsworst. Eeuwig zonde van Europa-vind ik.
De EEG was toch prima?
Wat omdat we een gezamenlijke munt hebben kan jij 'jezelf' niet meer zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral het woordje samen valt mij op. Ze bedoelen het misschien in de communistische zin. Allemaal samen, allemaal gelijk. Een eenheidsworst. Eeuwig zonde van Europa-vind ik.
De EEG was toch prima?
Jij faalt. Je weet zelf ook wel dat we met de munt als excuus langzaam onze soevereiniteit aan het verliezen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wat omdat we een gezamenlijke munt hebben kan jij 'jezelf' niet meer zijn?
Voordeel zou zijn dat we - als je gelijk hebt en het zo geweldig is - dit soort discussies niet meer hoeven te voeren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef new_moon het volgende:
alle banken afschaffen, geen geld, geen rente,
en back to ruilhandel. klinkt prehistorisch maar misschien wel de enige manier om deze ellende te voorkomen
Dat is waar, maar hoe soeverein was Nederland voor die tijd nou werkelijk? Bovendien.. vroeger leefden we nog in soevereine stammen (als we van het evolutieverhaal uitgaan). De komst van de natiestaat heeft de wereld volgens mij niet zonder meer het verderf ingestort, terwijl het wel tot verlies van soevereiniteit leidde. Als ik zo naar je avatar kijk lijk je die stap van soevereiniteitsverlies zelfs te omarmen. In dat geval kan je misschien eens kijken naar de consistentie van je verhaal...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij faalt. Je weet zelf ook wel dat we met de munt als excuus langzaam onze soevereiniteit aan het verliezen zijn.
Die munt had er wmb helemaal niet hoeven komen. Is het dan zo vervelend om als je op vakantie gaat je geld te wisselen voor de valuta van het land waar je heengaat? Is voor mij wel 1 van de charmes van vakantie naar een ander land.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:12 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Wat omdat we een gezamenlijke munt hebben kan jij 'jezelf' niet meer zijn?
Voor die tijd mocht iedereen werken om als land wat dollars binnen te krijgen; produceren voor Amerika dus. Of dat zo geweldig is valt betwijfelen. Ik werk zelf misschien liever voor een Italiaan dan voor een Amerikaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die munt had er wmb helemaal niet hoeven komen. Is het dan zo vervelend om als je op vakantie gaat je geld te wisselen voor de valuta van het land waar je heengaat? Is voor mij wel 1 van de charmes van vakantie naar een ander land.
En wat Datdus zegt: we verliezen onze soevereiniteit. Europa=eenheidsworst. Waarbij we alle schulden samen moeten dragen. Dus als je het als land goed doet ben je toch de klos want dan kun je andere landen , nee dan móet je andere anden helpen, en krijg je de situatie dan wij tot ons 67ste door moeten werken en in sommige andere landen men met 60 jaar met pensioen gaat. Wat klopt hier niet?
Omdat ik ons nationaal voetbal team steun? Ik mis de link. En dat eerste verhaal is gewoon lulkoek om te kunnen zeggen dat we maar één Europa moeten worden want. Tja, we waren toch nooit soeverein dat overigens niet waar is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:21 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hoe soeverein was Nederland voor die tijd nou werkelijk? Bovendien.. vroeger leefden we nog in soevereine stammen (als we van het evolutieverhaal uitgaan). De komst van de natiestaat heeft de wereld volgens mij niet zonder meer het verderf ingestort, terwijl het wel tot verlies van soevereiniteit leidde. Als ik zo naar je avatar kijk lijk je die stap van soevereiniteitsverlies zelfs te omarmen. In dat geval kan je misschien eens kijken naar de consistentie van je verhaal...
Dan ben ik er niet meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:38 schreef new_moon het volgende:
[..]
nee joh, gekkie
Oh ja, vandaar dat ze graag een online identificatie wil invoerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:36 schreef damirovic het volgende:
Raar dat Neelie Kroes in die bilderberg pic staat, want zij is wel een iemand die zo'n beetje het tegenovergestelde is van BNW mbt privacy e.d.
ja logischquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet meer.
Een collega van mij ging met pensioen, 65 jaar vlgs mij, maar het werd ook wel tijd ook hoor. Ervaring is 1 maar snelheid en vergeetachtigheid gaat wel parten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |