abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116592878
Nu Pechtold dit jaar aanwezig was bij de Bilderbergconferentie ben ik benieuwd hoe het formatieproces zal verlopen na de verkiezingen. Wat me al opvalt is dat het CDA, D66 en de VVD een linkse samenwerking hebben uitgesloten waardoor er eigenlijk alleen een middenkabinet geformeerd kan worden. Het zou me niets verbazen als de VVD en D66 dit onderling hebben besproken, hun plek in een nieuwe coalitie hebben ze dan in principe al veiliggesteld (ervan uitgaande dat de VVD de grootste wordt).
Currency War, Trade War, Real War
pi_116604513
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:22 schreef Masyl het volgende:
Nu Pechtold dit jaar aanwezig was bij de Bilderbergconferentie ben ik benieuwd hoe het formatieproces zal verlopen na de verkiezingen. Wat me al opvalt is dat het CDA, D66 en de VVD een linkse samenwerking hebben uitgesloten waardoor er eigenlijk alleen een middenkabinet geformeerd kan worden. Het zou me niets verbazen als de VVD en D66 dit onderling hebben besproken, hun plek in een nieuwe coalitie hebben ze dan in principe al veiliggesteld (ervan uitgaande dat de VVD de grootste wordt).
Ik denk wel dat VVD de grootste word aangezien je niet eens op internet kan komen zonder een banner van hun tegen te komen.
Verder denk ik ook dat VVD en D66 samen zullen regeren met waarschijnlijk de PVDA erbij.
pi_116615368
PVDA D66 VVD... wedden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')