Is idd zinloos, maar beter dan er geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Whaha die stream, hij zit een beetje te schreeuwen tegen agenten
Ja, grappig he.. allerlei hoge figuren die gaan bespreken hoe ze de wereld nog wat verder naar de klote kunnen helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er weer in.
Wat een situatie daar, haha
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef Green1 het volgende:
Ik vind het juist wel goed, dat geschreeuw tegen die agenten. Misschien dat ze dan 's avonds als ze thuis zijn eens in gaan zien dat zij net zo hard genaaid worden door de mensen die ze nu staan te beschermen..
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.
Juist dat geschreeuw, en de haatpropaganda, is waarom ik het niet kan volhouden om naar AJ te luisteren.
Jij wou zeggen dat ze geen criminelen zijn? Die bankiers en olie magnaten? Ik vind van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Jammer is dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Neuh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Waar gingen de kamervragen over? Over het feit dat ze iets geheim besprekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef Green1 het volgende:
Hier, de kamervragen:
http://bit.ly/JU13bw
quote:Vragen van het lid Van Bommel (SP) aan de minister van Buitenlandse Zaken over zijn deelname aan de Bilderbergconferentie 2011 (ingezonden 16 juni 2011).
Antwoord van minister Rosenthal (Buitenlandse Zaken) (ontvangen 12 juli 2011).
Vraag 1
Is het waar dat u hebt deelgenomen aan de Bilderbergconferentie 2011 in Zwitserland?1
Antwoord 1
Ja.
Vraag 2
Indien ja, was die deelname op persoonlijke titel of als minister van Buitenlandse Zaken?
Antwoord 2
Ik ben uitgenodigd voor de conferentie vanwege mijn functie als minister van Buitenlandse Zaken.
Vraag 3
Welke persoon of organisatie heeft u uitgenodigd om deel te nemen aan deze conferentie?
Antwoord 3
Ik ben uitgenodigd door het secretariaat van de Bilderberg Conferentie.
Vraag 4
Wie heeft de kosten voor reis en verblijf betaald?
Antwoord 4
De kosten voor reis en verblijf zijn voor rijksrekening.
Vraag 5
Heeft u geheimhouding beloofd over de inhoud van de besprekingen op deze conferentie? Indien ja, waarom?
Antwoord 5
Net als veel andere internationale conferenties, vallen de besprekingen van de Bilderberg Conferentie onder de zogenoemde Chatham House rules. Door deel te nemen heb ik dat aanvaard.
Vraag 6
Heeft u door uw deelname aan deze conferentie een ministerraad misgelopen waar verlenging van de Nederlandse missie in Libië aan de orde was?
Antwoord 6
Ja.
Staatssecretaris Knapen is in deze Ministerraad als mijn plaatsvervanger opgetreden. Door contacten voorafgaand, tijdens en na de conferentie zijn mijn afwegingen volwaardig betrokken in de besluitvorming over de Nederlandse bijdrage aan de missie in Libië.
Vraag 7
Bent u bereid op enige wijze de Kamer te informeren over uw inbreng op deze conferentie? Indien neen, waarom niet?
Antwoord 7
Voor de inhoud van het besprokene verwijs ik naar het persbericht dat is uitgebracht naar aanleiding van deze bijeenkomst. Dat treft u in bijlage aan.2
officielebekendmakingen.nl
Fucking ongelofelijk!!!!!!!!!quote:
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef Green1 het volgende:
Wat die gozer nu zegt... dat de technologie van vandaag hun in staat stelt om dit soort dingen te laten zien.
Ik denk dat ze daarom dingen als ACTA/SOPA/PIPA/CISPA willen invoeren om dat tegen te kunnen gaan..
Het begin van het einde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Die kunnen het wel mogelijk maken om onder het mom van terreur, "national security" of copyright dingen van het net af te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Voor zover ik het weet maken ze dat niet bekend. Dat wordt gewoon uitgezocht door gasten als Alex Jonesquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En waarom maken ze het openlijk bekend dat ze de conferenties houden en zelfs waar het is? Als ze echt iets slechts aan het bekokstoven zijn dan zouden ze het ook geheim kunnen laten.
Ik dacht dat deze gewoon openlijk bekend was, er is ook een wikipedia-artikel over, maar hetzelfde geld voor de illuminati.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet maken ze dat niet bekend. Dat wordt gewoon uitgezocht door gasten als Alex Jones
Er is ook een niet zo officiële "officiele" website.. dat er dus wat op wikipedia staat zegt ook niet zo veel..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze gewoon openlijk bekend was, er is ook een wikipedia-artikel over, maar hetzelfde geld voor de illuminati.
Waarom dan Pechtold en niet bijvoorbeeld Verhagen of Wilders?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
NLD Netherlands, H.M. the Queen of the
NLD Pechtold, Alexander Parliamentary Leader, Democrats ’66 (D66)
NLD Polman, Paul CEO, Unilever PLC
NLD Rutte, Mark Prime Minister
NLD Scheffer, Paul Professor of European Studies, Tilburg University
Godverdomme schandalig! Rutte en Pechtold. De vvd en d66 stem ik nu dus nooit meer op (deed ik toch al niet)quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
Pechtold zal wel geprezen worden voor zijn pro-europa programma.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan Pechtold en niet bijvoorbeeld Verhagen of Wilders?
Hm... beetje van alles dus. Econoom, 'bazin', Pechtold (onderwijs?), voeding/industrie, 'baas', Europa/onderwijs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Die officiele site is nep...quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of is die 'officiele' site pas aangemaakt nadat mensen achter de 'geheime' bijeenkomsten zijn gekomen, waarna ze besloten hebben het een legitiem karakter te geven?
Pechtold is pro europa he.. dat zal ook wel meespelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Hm... beetje van alles dus. Econoom, 'bazin', Pechtold (onderwijs?), voeding/industrie, 'baas', Europa/onderwijs.
Hier moet godverdomme een parlementaire enquete over komen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Bill_E het volgende:
wie heeft er twitter? Eens lekker naar @vvd spammen waarom mark rutte medoet aan dit circus.
Aha. Ben niet zo thuis in politiek, dus vandaar. Bedankt voor de toelichting.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:16 schreef Green1 het volgende:
[..]
Pechtold is pro europa he.. dat zal ook wel meespelen.
+ Neelie als Internationale gast.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:11 schreef Bill_E het volgende:
Neelie mag ik wel. Die probeert iig communicatiemogelijkheden en vrijheden te vergroten. Ze kan zo lekker vingers tikken bij providers.quote:
Ze was anders van de week wel voor een internetpaspoort.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Neelie mag ik wel. Die probeert iig communicatiemogelijkheden en vrijheden te vergroten. Ze kan zo lekker vingers tikken bij providers.
Je bedoelt een politicus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ze was anders van de week wel voor een internetpaspoort.Volgens mij is het gewoon een slang met twee gezichten.
Maar vergeet haar banden met Shell niet he?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:45 schreef Green1 het volgende:
Die wet waar ik het over had is helaas geen Nederlandse wet, maar een Amerikaanse:
http://en.wikipedia.org/wiki/Logan_Act
Ik wist wel dat ik zoiets gelezen had.
Maarja, zulk soort wetten worden dagelijks overtreden door de overheid zelf in de VS zonder dat dat gevolgen heeft...
Maar ik denk dat er ook wel zoiets voor Nederland geld. Zeker voor de koningin. Die mag toch geen politiek bedrijven, of ben ik nu gek? Ze zit wel met talloze ministers van andere landen aan tafel bij een besloten bijeenkomst, zonder dat we kunnen controleren wat er gebeurd.
Summers, we weten allemaal waarom het zo is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:39 schreef Summers het volgende:
En waarom we geen referendum krijgen over het ESM zoals Ierland 31 mei (hopelijk vandaag de uitslag met een dikke NEE ) of snelle verkiezingen .
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef Green1 het volgende:
Geweldig dat geenstijl er aandacht aan besteedt.![]()
Waar ik mee zit is dat een horde van kiezers van die partijen dat blijven verdedigen. Ik heb echt zoiets van KIJK UIT JE DOPPEN. andere zeggen juist: Tuurlijk moet de EU een politieke unie worden. En letterlijke uitspraken als "Ja, de kleine man moet ook gewoon niet zo veel te zeggen hebben".quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef new_moon het volgende:
kunnen hier geen kamervragen over gesteld worden, maar ja alsof dat werkelijk wat uitmaakt
waarom die Rutte en Pechtold en een Bea daar zitten te Bilderbergen?
Er zijn al kamervragen over gesteld. Maar er wordt gewoon niet op in gegaan, en er wordt verwezen naar een kutterige persverklaring waar geen fuck in staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef new_moon het volgende:
kunnen hier geen kamervragen over gesteld worden, maar ja alsof dat werkelijk wat uitmaakt
waarom die Rutte en Pechtold en een Bea daar zitten te Bilderbergen?
Twitter heeft net zo veel zin als daar bij die ingang staan ..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef Green1 het volgende:
Ik heb zelf geen twitter; maar hoe mooi zou het zijn als iedereen pechtold zou gaan stalken met vragen omtrend Bilderberg?
Hij stuurt inderdaad allerlei rookgordijnberichten... https://twitter.com/#!/apechtold![]()
Ik kan niet uitmaken in hoeverre dit sarcastisch is, als je bijvoorbeeld ziet hoe ze tegenover zaken als stichting niburu en occupy staan..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:07 schreef Green1 het volgende:
Geweldig dat geenstijl er aandacht aan besteedt.![]()
Tsja.. het liefst zou ik die lui ook een bestelbusje in slepen, en ze ergens in een verlaten loods ondervragen over wat ze daar besproken hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Twitter heeft net zo veel zin als daar bij die ingang staan ..
Als de massa het maar te weten komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:16 schreef Green1 het volgende:
[..]
Tsja.. het liefst zou ik die lui ook een bestelbusje in slepen, en ze ergens in een verlaten loods ondervragen over wat ze daar besproken hebbenTwitter, of daar gaan staan, is de enige manier om je ongenoegen te uiten...
Die is er al.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Amerikaanse new world order gedoe wordt ik ook moe van, wat is dat voor loos gedoe, alsof er in een klap een nieuwe wereldorde komt door wat mensen die zich verzetten tegen corrupt gedrag van wereldleiders.
quote:"We are grateful to the Washington Post, The New York Times, Time
Magazine and other great publications whose directors have attended
our meetings and respected their promises of discretion for almost
forty years."
"It would have been impossible for us to develop our plan for the world
if we had been subjected to the lights of publicity during those years.
But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a
world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite
and world bankers is surely preferable to the national
auto-determination practiced in past centuries."
Sorry hoor, maar dan heb je nogal een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Amerikaanse new world order gedoe wordt ik ook moe van, wat is dat voor loos gedoe, alsof er in een klap een nieuwe wereldorde komt door wat mensen die zich verzetten tegen corrupt gedrag van wereldleiders.
D66 is pro Europese united states etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
Dat Rutte erbij aanwezig is kan ik me nog enigszins voorstellen, maar wat Pechtold daar doet is me een raadsel
Oh als hielenlikker dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
D66 is pro Europese united states etc.
Misschien dat ie wat opdrachtjes mee krijgt in ruil voor een hoge functie in Brussel. Op het Ministry of Peace ofzo..quote:
Staat natuurlijk wel goed op zijn cv, 'deelnemer aan Bilderbergconferentie 2012' .quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Misschien dat ie wat opdrachtjes mee krijgt in ruil voor een hoge functie in Brussel. Op het Ministry of Peace ofzo..
Vraag het anders even aan iemand van de frontpage, of desnoods een admin.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:42 schreef Green1 het volgende:
In tegenstelling tot geenstijl heeft fok niks geplaatst over Bilderberg. Ik heb een nieuwssubmit gedaan, maar er staat: "niet geplaatst".
Nee, natuurlijk niet, ze houden zich liever bezig met futiliteiten als het EK en songfestival, i.p.v. een belangrijk elite feestje waar besproken wordt hoe ze de wereld even het laatste zetje kunnen geven.
Hoeft niet hoor, ze zoeken het maar uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Vraag het anders even aan iemand van de frontpage, of desnoods een admin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |