Is idd zinloos, maar beter dan er geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Whaha die stream, hij zit een beetje te schreeuwen tegen agenten
Ja, grappig he.. allerlei hoge figuren die gaan bespreken hoe ze de wereld nog wat verder naar de klote kunnen helpen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben er weer in.
Wat een situatie daar, haha
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:52 schreef Green1 het volgende:
Ik vind het juist wel goed, dat geschreeuw tegen die agenten. Misschien dat ze dan 's avonds als ze thuis zijn eens in gaan zien dat zij net zo hard genaaid worden door de mensen die ze nu staan te beschermen..
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Mensen schieten automatisch in de verdediging als er tegen ze wordt geschreeuwd. Tenzij je dwang kan uitoefenen hoef je op medewerking niet te rekenen.
Juist dat geschreeuw, en de haatpropaganda, is waarom ik het niet kan volhouden om naar AJ te luisteren.
Jij wou zeggen dat ze geen criminelen zijn? Die bankiers en olie magnaten? Ik vind van wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Jammer is dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BLABLABLA CRIMINALS BLABLA, en constant die agenten beledigen enzo, stereotype van conspiracyschreeuwert. Zou zo in south park kunnen..
Neuh!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:59 schreef Bill_E het volgende:
Je kunt het wel of niet eens zijn met A Jones, maar feit is wel dat hij er aandacht aan geeft, zelfs de moeite neemt om het live te steamen.
Of zijn jullie wel voorstander van het bilderburg verhaal ?
Waar gingen de kamervragen over? Over het feit dat ze iets geheim besprekenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.. Volgens mij is het zelfs illegaal wat die koningin doet. Om politiek beleid te bespreken met buitenlanders. Er zijn al eens kamervragen over gesteld, maar omdat het geheim is, zijn ze er niet op verder gegaan...
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:01 schreef Green1 het volgende:
Hier, de kamervragen:
http://bit.ly/JU13bw
quote:Vragen van het lid Van Bommel (SP) aan de minister van Buitenlandse Zaken over zijn deelname aan de Bilderbergconferentie 2011 (ingezonden 16 juni 2011).
Antwoord van minister Rosenthal (Buitenlandse Zaken) (ontvangen 12 juli 2011).
Vraag 1
Is het waar dat u hebt deelgenomen aan de Bilderbergconferentie 2011 in Zwitserland?1
Antwoord 1
Ja.
Vraag 2
Indien ja, was die deelname op persoonlijke titel of als minister van Buitenlandse Zaken?
Antwoord 2
Ik ben uitgenodigd voor de conferentie vanwege mijn functie als minister van Buitenlandse Zaken.
Vraag 3
Welke persoon of organisatie heeft u uitgenodigd om deel te nemen aan deze conferentie?
Antwoord 3
Ik ben uitgenodigd door het secretariaat van de Bilderberg Conferentie.
Vraag 4
Wie heeft de kosten voor reis en verblijf betaald?
Antwoord 4
De kosten voor reis en verblijf zijn voor rijksrekening.
Vraag 5
Heeft u geheimhouding beloofd over de inhoud van de besprekingen op deze conferentie? Indien ja, waarom?
Antwoord 5
Net als veel andere internationale conferenties, vallen de besprekingen van de Bilderberg Conferentie onder de zogenoemde Chatham House rules. Door deel te nemen heb ik dat aanvaard.
Vraag 6
Heeft u door uw deelname aan deze conferentie een ministerraad misgelopen waar verlenging van de Nederlandse missie in Libië aan de orde was?
Antwoord 6
Ja.
Staatssecretaris Knapen is in deze Ministerraad als mijn plaatsvervanger opgetreden. Door contacten voorafgaand, tijdens en na de conferentie zijn mijn afwegingen volwaardig betrokken in de besluitvorming over de Nederlandse bijdrage aan de missie in Libië.
Vraag 7
Bent u bereid op enige wijze de Kamer te informeren over uw inbreng op deze conferentie? Indien neen, waarom niet?
Antwoord 7
Voor de inhoud van het besprokene verwijs ik naar het persbericht dat is uitgebracht naar aanleiding van deze bijeenkomst. Dat treft u in bijlage aan.2
officielebekendmakingen.nl
Fucking ongelofelijk!!!!!!!!!quote:
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef Green1 het volgende:
Wat die gozer nu zegt... dat de technologie van vandaag hun in staat stelt om dit soort dingen te laten zien.
Ik denk dat ze daarom dingen als ACTA/SOPA/PIPA/CISPA willen invoeren om dat tegen te kunnen gaan..
Het begin van het einde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Die kunnen het wel mogelijk maken om onder het mom van terreur, "national security" of copyright dingen van het net af te halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die wetten maken het toch niet onmogelijk om te streamen? Daarmee schend je geen copyright, of bedoel je wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |