Mooi staaltje team-basketball inderdaad, daarom zie ik ook liever de Celtics in de finals!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand zien falen, dan is je seizoen top? Lekker uitgangspunt is dat
Damn wat jammer dat Miami won, kan er nog steeds niet over uit
`
+O
Iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, maakt niet uit wie de east wint, de winnaar wordt toch opgerolt door de Spurs in de finals
Ja 1x verloren in de afgelopen 7000 wedstrijden. Lijkt me verstandig om ze af te schrijven. Duitsland is ook kansloos op het EK na het verlies tegen Zwitserland.quote:
Durant hoeven ze ook niet te stoppen. Nog 1 wedstrijdje max voor Thunder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
Die bejaarden kan je afschrijven. Durant kunnen ze niet stoppen.
Finals gaat thunder - heat worden
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
Die bejaarden kan je afschrijven. Durant kunnen ze niet stoppen.
Finals gaat thunder - heat worden
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja 1x verloren in de afgelopen 7000 wedstrijden. Lijkt me verstandig om ze af te schrijven. Duitsland is ook kansloos op het EK na het verlies tegen Zwitserland.
Vandaag weer lekker rukken op LeBronquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketel
Zeker anders gewoon DWadequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker rukken op LeBron
Kijk zo mag ik het horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only the strong survive
Ach komop, neem je verlies. Vorige wedstrijd vergeten? Waren ook een aantal zeer dubieuze calls, helemaal in q4, waar Boston de freethrows niet kreeg en Miami wel. Bovendien, Celtics spelen gewoon prima, niks op deze voorsprong af te dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:59 schreef BDIL het volgende:
Belachelijk hoe hier gefloten wordtHele avond al calls tegen de Heat, Boston moet dit gewoon winnen en dat zal niet zo een probleem worden met al die beslissingen.
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ach komop, neem je verlies. Vorige wedstrijd vergeten? Waren ook een aantal zeer dubieuze calls, helemaal in q4, waar Boston de freethrows niet kreeg en Miami wel. Bovendien, Celtics spelen gewoon prima, niks op deze voorsprong af te dingen.
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen, want dat was inderdaad gewoon een foul. Ik bedoel alleen te zeggen, de ene keer zit het mee, de andere keer zit het tegen. en je laatste zinnetje is waarschijnlijk precies de reden waarom zoveel mensen anti heat zijn. Misplaatste arrogantie ten top. Laat ze maar eens beginnen met 1 championsship te winnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgen
Ooh ja 1 call is duidelijk slechte officiating... Alsof de Heat dan wel gewonnen zouden hebben. Wat vond je dan van die technische op KG, sloeg nergens op.. Er is de 1e 3 wedstrijd gewoon redelijk gefloten, áls er iemand al zou mogen zeuren over de scheidsrechters zijn het de Celtics. Miami was veelteveel een 1-man show met James. Wade kreeg vaak niet eens de bal, James schoot keer op keer. Of je dan aan bent of niet maakt niet uit, de rest van je team wordt passief, en dan krijgt dan ook z'n weerslag in de verdediging. Goede win van de Celticsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgen
En als hij z'n jumper blijft schieten zoals nu. En meer clutch wordt (26%quote:
Dit, Miamiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef Sasman het volgende:
Spurs gaan toch gewoon de titel winnen waar maken we ons nog druk over?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef Sasman het volgende:
Spurs gaan toch gewoon de titel winnen waar maken we ons nog druk over?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zou je je troll misschien kunnen onderbouwen door argumenten?
Dat de scheids blind was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zou je je troll misschien kunnen onderbouwen door argumenten?
Wade is god voor mij, James daaronderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ach, het enige wat dat manneke zegt is dat James god is en de rest er geen fuck van kan.
Flash was een sympathieke gozer voor James kwam. Daarna is hij een beetje meegegaan in die arrogantie.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wade is god voor mij, James daaronder
Welke arrogantie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Flash was een sympathieke gozer voor James kwam. Daarna is hij een beetje meegegaan in die arrogantie.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wade is god voor mij, James daaronder
Rondo is een eindbaas, maar clutch word je niet. Dat ben je, of in Rondo´s geval, niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En als hij z'n jumper blijft schieten zoals nu. En meer clutch wordt (26%) is hij even goed als CP3(48% clutch)
Het was een 1-man show maar als je nu nog steeds niet ziet waarom.. Wade, James en Bosh kunnen gewoon op een hoog niveau draaien en de rest loopt maar mee. Elke keer dat beide op de bench zaten in deze series was het een grap wat de rest vertoonde... 24 shot clock dat expired , turnovers door slechte passing, niemand die een play speelt ze staan maar te wachten tot Chalmers of Cole maar wat zelf met de bal doen. Dit team mist gewoon kwaliteit buiten de big 3 om, van je bench heb je geen zekerheid en dat is jammer. Ik zie het zelf ook liever als een team game, waar iedereen een bijdrage levert maar dat gebeurt niet dus moeten ze leunen op de James, Bosh, Wade en Chalmers. Ik hoop dat ze komende periode ook genoeg traden zodat er een sterke bench en hopelijk constante 3 point shooters komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ooh ja 1 call is duidelijk slechte officiating... Alsof de Heat dan wel gewonnen zouden hebben. Wat vond je dan van die technische op KG, sloeg nergens op.. Er is de 1e 3 wedstrijd gewoon redelijk gefloten, áls er iemand al zou mogen zeuren over de scheidsrechters zijn het de Celtics. Miami was veelteveel een 1-man show met James. Wade kreeg vaak niet eens de bal, James schoot keer op keer. Of je dan aan bent of niet maakt niet uit, de rest van je team wordt passief, en dan krijgt dan ook z'n weerslag in de verdediging. Goede win van de Celtics
Die kijkt al naar zijn MVP prijsquote:Op zondag 3 juni 2012 05:05 schreef Djokotron het volgende:
KD 18 4th quarter pts, zou LeBron mee kijken?
Soms moet je niet alles serieus nemenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of je een grap maakt of echt zo dom bent.
Nope, dacht dat hij ergens tussen de 60 - 65 zat, wordt trouwens 12/06 al weer 71 zie ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef TheGOAT het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marv Albert al 70 is?
Vond wel calls in de 4e kwart rampzalig , mede daardoor werd James fouled out. Eerst geven ze een double foul terwijl Garnett een offensive foul maakte, in de volgende actie geven ze Garnett wel de fout omdat 2e keer precies hetzelfde gebeurt en aan de andere kant kreeg James verdient ook een foul tegen.quote:Op maandag 4 juni 2012 05:46 schreef Shivo het volgende:
Wat een finishWade met een open drie, als hij hem raakt wint Miami. Pietrus met een aantal cruciale offensive rebounds. Terug naar Miami op 2-2. Ik denk dat Boston dit gaat winnen.
Bosh is altijd zo slecht vs Garnett. Gast is doodsbenauwd voor hem.quote:Op maandag 4 juni 2012 06:10 schreef Shivo het volgende:
Chris Bosh terug in game 5... Toch nog niet zo zeker dat Boston dit gaat doen.
Maar dan heb je tenminste iemand die een bal kan raken als het moetquote:Op maandag 4 juni 2012 09:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Bosh is altijd zo slecht vs Garnett. Gast is doodsbenauwd voor hem.
Dat gevoel had ik ookquote:Op maandag 4 juni 2012 12:27 schreef DUK het volgende:
Oef. Die open 3 van Wade. Had gedacht dat hij hem zou maken. Erg goede look op dat schot.
Niet minder blij erom trouwens.
Erg mooi dat het 2-2 is geworden.
Damn, waarom zoek je er zoveel achter.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:05 schreef DUK het volgende:
Ik dacht dat die gapende smilie van jou een sarcastische lading moest dekken. Maar neem nu aan dat je er iets anders mee bedoelde?
Ik had dit ook niet zien aankomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
alhoewel ik totaal geen spurs fan ben. Had ik niet verwacht dat ze nog 2-3 achter zouden komen te staan, na hun spel de afgelopen periode.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Westbrook is alleen handig als je hem zelf speelt in NBA2k12. Dan kan je z'n domme acties achterwege laten
Serieus? Dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef popolon het volgende:
Westbrook is ook geen echte PG. Meer een combo guard die eerder neigt naar SG.
Gisteren was 'ie zeker niet slecht, integendeel.
Ik denk dat de coaching staff daar ondertussen wel achter is. Durant en Harden brengen zelf de bal ook nog wel eens op en zijn ze prima in het creeeren van eigen mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik nog niet![]()
Het gaat er toch om dat hij die positie bekleedt, en uberhaupt, ook als hij PF of 6th man zou zijn, moet je toch weten naar wie de bal moet, je kent je positie binnen het team toch? En als PG helemaal...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat de coaching staff daar ondertussen wel achter is. Durant en Harden brengen zelf de bal ook nog wel eens op en zijn ze prima in het creeeren van eigen mogelijkheden.
Voor veel teams zou dit niet werken, voor de OKC is het vrij succesvol.
Waarom? Wil niet bijdehand gaan doen, maar OKC kon game 1 al winnen. Denk je nou echt dat de kans groter dan nihil is als je vier van zulke close games krijgt in San Antonio dat de Spurs alle vier winnen? Het zat er gewoon aan te komen dat de Thunder daar een game gingen pakken. En ik zou niet versteld staan als Boston hetzelfde in Miami gaat doen. Al ligt het niveauverschil daar iets verder uit mekaar.quote:
Nee, ik kan je zo 5, 6 momenten in de wedstrijd noemen waar ik het over had, en dat elke wedstrijd opnieuw. Maar volgens mij postte ik hierboven ook al een lijstje van het einde van de wedstrijd, als slechts één van de vele voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef popolon het volgende:
Als, als, als. Gelukkig zijn dat geen algemene bewoordingen zoals je het noemt.
De Spurs zakten in elkaar omdat OKC verdomde goed verdedigde, inclusief RW. 't Is dat Manu een opleving had anders was het nooit spannend geworden.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef popolon het volgende:
Maar ik had het voornamelijk over deze game.
Hoe dan ook, vanavond wordt mooi. Kan bijna niet anders.
95 % kans winst Celtic nu - 4 % OT en 1% winst Miamiquote:
De vraag is of zij beter dan Miami zijn of heeft Miami gewoon gefaalt en dingen niet eerder beslist in Game 4 en nu Game 5quote:Op woensdag 6 juni 2012 05:15 schreef Shivo het volgende:
Pfffff weer een paar jaar ouder, maar geweldige game dit. Iedereen dacht dat Boston te oud was (ik ook) maar ze bewijzen hier het tegendeel.
Pff dat zou echt hard zijn. Zie het alleen niet zo snel gebeuren.quote:Spurs - Celtics zou echt de mooiste finale zijn voor alle nostalgici hier
Spoelstra is ook de coach niet. Dat zijn de spelers bij Miami.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:40 schreef Shivo het volgende:
Is Spoelstra de juiste coach voor de Heat? Daar hoor je nu ook steeds meer over. Ik vraag me af of hij de persoonlijkheid heeft om dit sterrenteam te coachen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop nog altijd op Spurs maar anders kan ik wel met Boston leven. Maar die andere twee nee...
Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef TheGOAT het volgende:
Poe die Thunder. Down 18, Durant die ze terugbrengt. Durant is zo'n fantastische speler. OKC headed to the NBA Finals. Nu vanavond Boston game 6 winnen, please
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.
Zeer knap van OKC.
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen, en lijkt Durant in staat om zijn team over elke tegenstander te helpen. Echt onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.
Maar hij heeft die ring nog niet he.
Kobe heeft zich al vaak genoeg bewezen denk ik zo.
Kijk je pas sinds 2 seizoenen NBA ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen
20 game winning streak vs pauperteams ja. Eerste keer tegenstand en ze vallen meteen door de mand.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Gauner het volgende:
Zo'n winningstreak neerzetten en dan vier keer op rij verliezen, onbegrijpelijk..
Hopen dat Celtics het vanavond afmaken, leuke en zeer onverwachte finals.
En die vloerquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Djokotron het volgende:
Vanavond hopen op Boston, al is het alleen maar voor dat heerlijke publiek.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes OKCNu de Heat nog en dan hebben we een prachtige finale
Nee hoor. Al 15 jaar ouzo. En zonder 2 All star in het team is Kobe een speler die forceert en frustreert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Kijk je pas sinds 2 seizoenen NBA ofzo?
Toch apart dat ze dan tegen een 'pauperteam' als OKC met 2-0 voorkomen en er niemand is die meer een cent voor OKC geeft..quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Djokotron het volgende:
[..]
20 game winning streak vs pauperteams ja. Eerste keer tegenstand en ze vallen meteen door de mand.Spurs zijn gewoon overrated. Je zag het al in de regular season toen Pop Manu en Parker rust gaf. Goede bank hoor, allemaal spot up shooters en geen enkele speler die zelf iets kan creeren. Leg je Parker en Manu aan de ketting, dan is het gewoon een middelmatig team. OKC heeft gewoon meer individuele kwaliteit.
Vanavond hopen op Boston, al is het alleen maar voor dat heerlijke publiek.
O ik las het te snelquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, begrijpend lezen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker rukken op LeBron
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketel
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Durant hoeven ze ook niet te stoppen. Nog 1 wedstrijdje max voor Thunder.
Is niet te merken in je posts...quote:
We zullen zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:28 schreef Gauner het volgende:
Proficiat met je gok, alleen jammer voor je dat je geliefde Miami vandaag zijn laatste wedstrijd van het seizoen speelt.
Nou, lekker belangrijk 2 games winnen in een best of 7 series. Zullen ze vast blij mee zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Toch apart dat ze dan tegen een 'pauperteam' als OKC met 2-0 voorkomen en er niemand is die meer een cent voor OKC geeft..
Ben absoluut geen Kobe rukkertje. Sowieso Laker fan first...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt, kobe rukkertje?
Hoezo is hij een Kobe rukker als hij voor de Lakers is?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt, kobe rukkertje?
Wat zeg je nu eigenlijk? Wat een nonsens analyse.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef BDIL het volgende:
Stel dat Miami vandaag weet te winnen bij de Celtic's en het 3-3 staat, kan Celtic dan alsnog winst pakken in Miami ?! Na deze streak van 3 wedstrijden is de vraag maar weer of ze scherp genoeg blijven en het tempo wel aankunnen...
Echt he. En dan elkaar de huid volschelden omdat 'die overrated' zijn of die 'alleen maar tegen pauperteams speelden' of omdat '...'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Typisch weer dat mensen hier achteraf opeens keihard hun gelijk gaan halen.
'Jaaa ik wist het allang'
Rot toch op man.
Het is geen analyse kneus maar een vraag, ze hebben 1 game zonder moeite gewonnen en 2 met veel meer moeite achter elkaar. In de 4e game lag het uiteindelijk door de druk van miami dat ze bezweken, en een dikke voorsprong uit handen gaven .In game 5 schoten ze heel bagger maar liet miami het weer afweten. Er is toch een reden dat ze na de 2-1 slechter is gegaan met boston. Vandaar dat ik me afvraag of het aan vermoeidheid en druk ligt dat het steeds slechter gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat zeg je nu eigenlijk? Wat een nonsens analyse.
Wat dacht je van deze: Stel dat Boston wint? Dan is alles voorbij!
Kneus? Moet dat nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is geen analyse kneus maar een vraag, ze hebben 1 game zonder moeite gewonnen en 2 met veel meer moeite achter elkaar. In de 4e game lag het uiteindelijk door de druk van miami dat ze bezweken, en een dikke voorsprong uit handen gaven .In game 5 schoten ze heel bagger maar liet miami het weer afweten. Er is toch een reden dat ze na de 2-1 slechter is gegaan met boston. Vandaar dat ik me afvraag of het aan vermoeidheid en druk ligt dat het steeds slechter gaat.
Misschien wel , met je irritante en uitlokkende anti -Heat reacties. Ten 2e stelde ik een normale vraag en als je zo debiel antwoord wat verwacht je anders? Een knuffel ?quote:
Ja te zielig voor woordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:03 schreef DUK het volgende:
LeBron is echt aan het beesten.
Sport 1 loopt gewoon bijna een kwart achter. En maar stug dat live dingetje boven in beeld.
31 alquote:
Dat is knap, Anthony heeft geen seconde op het veld gestaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:40 schreef BDIL het volgende:
Het is wel behoorlijk stil in TD GardenIemand zei dat Garnett Bosh helemaal kapot zou maken in de post, wat een grap. Bosh en Anthony hebben Garnett in hun zak gehad heel de avond lang.
3:34 minquote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:03 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dat is knap, Anthony heeft geen seconde op het veld gestaan...
Kwam wat lomp uit de hoek misschirn. Ik heb echt geen hekel aan Kobe. Tering goede speler. Ik vind Durant echter nu al beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ben absoluut geen Kobe rukkertje. Sowieso Laker fan first...
Haat t gewoon wanneer mensen zulke bullshit praten meestal uit pure haat...(Zeg niet dat t in dit geval ook zo is...)
20.30 ET is 02.30u hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:45 schreef Fipotje het volgende:
Misschien een domme vraag maar kom er niet helemaal uit met de tijd
Die game zaterdag is 8:30 ET. Maar wat moet je dan precies invullen op deze site om het om te rekenen? http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Tnx. Gewoon goed ESPN bekijken savonds in het hotel dan zal het vast wel een keer gemeld worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:07 schreef DUK het volgende:
http://espn.go.com/nba/schedule
Ze staan nog niet ingepland maar ik meende gisteren te zien dat G1 van de finals op dinsdag zal zijn...
Reken dan elke keer 2 dagen tussen de wedstrijden,,,
Tnx. Maar welke tijdzone houden ze aan in de VS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef TheGOAT het volgende:
Date Venue Time Network
Game 1 Tues., June 12 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
Game 2 Thurs., June 14 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
Game 3 Sun., June 17 at Miami OR Boston 8 p.m. ABC
Game 4 Tues., June 19 at Miami OR Boston 9 p.m. ABC
Game 5* Thurs., June 21 at Miami OR Boston 9 p.m. ABC
Game 6* Sun., June 24 at Oklahoma City 8 p.m. ABC
Game 7* Tues., June 26 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
http://www.nba.com/2012/n(...)html?ls=iref:nbahpt2
Ik zou graag willen alleen moet maandag m'n bachelor thesis inleveren... Ik heb zelf uberhaupt geen games kunnen kijken (tis toch verschrikkelijk zonde) dus ik heel even andere prio's. Ik wil het wel doen na de finals want dan heb ik vakantie. Maar de uitslagen staan ergens in het vorige topic dus als iemand zich voelt geroepen...quote:
U mad????quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef TheGOAT het volgende:
![]()
noemt zich en fan en trollt de hele dag rond maar weet dit soort vrij essentiele dingen niet
Nee, je hebt alleen een veel te grote mond en je bent dus ongeloofwaardig omdat je vrij basale dingen dus niet weet.quote:
sorry hoor, dat jij alles weet betekend niet dat andere dat moeten weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een veel te grote mond en je bent dus ongeloofwaardig omdat je vrij basale dingen dus niet weet.
Moet mij toch bij TheGOAT scharen. Je bent vaak alleen schreeuwerig zonder inhoudelijk echt bij te dragen. Was jij ook niet degene die dacht dat de Clippers een eigen stadion hadden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sorry hoor, dat jij alles weet betekend niet dat andere dat moeten weten.
Volgensmij had ik gelijk met mijn posts, dat iemand niet met me eens is en me gelijk een troll noemtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Moet mij toch bij TheGOAT scharen. Je bent vaak alleen schreeuwerig zonder inhoudelijk echt bij te dragen. Was jij ook niet degene die dacht dat de Clippers een eigen stadion hadden?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij had ik gelijk met mijn posts, dat iemand niet met me eens is en me gelijk een troll noemt
Dat laatste
???quote:Op maandag 4 juni 2012 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Jammer van Wade, maar dat hij heeft hij vaker. Na de playoffs heeft hij iig iets om op te oefenen.
quote:
Alsof 1+1+2 in basketball 4 is.... Dat soort dingen, dit gaat over basisdingen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist in het begin al dat OKC doorging, maar dat men OKC een pauperteam vinden sporen niet. Als je een van de beste blockers hebt, beste shooter hebt en een van de beste PG hebt + een goeie record tegen Spurs.
Houdt Ibaka alles tegen als verdediger in de paint? De grap is dat blocked shots vrij weinig zegt over hoe goede verdediger is, net als steals. Allen Iverson was 2 of 3 keer leider in de categorie steals per wedstrijd. Maar was hij een goede verdediger? Nee, Iverson werd gezien als een slechte verdediger. Hij sprong alleen vaak in passing lanes. Als je hem hebt, heb je een steal. Als je hem niet hebt, is je man weg en geef je 2 punten weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Doublepain het volgende:
Wade zijn shots
Als je Ibaka hebt als verdediger die alles in de paint tegenhoud. Had zelfs 9 blocks dit seizoen volgensmij in een game. Dan heb je russel die overal doorheen vliegt met zijn snelheid en sterkte. Durant die vanuit alle hoeken de bal erin knalt + nog geweldig def speelt. Plus het feit dat ze jong zijn en de spurs vol met oude ervaren speler zit dan schat ik de kansen van de thunder hoger in. Vooral als je nog harden hebt, wat een team
Dat zag je ook 4 games achterelkaar gewonnen
Over blocks; Bill Simmons had daar een mooie theorie over. Hij zei dat je de bal wel de stands in kan slaan, maar wat schiet je er mee op? De tegenstander mag gewoon weer verdergaan met de play, en daarom moet er meer gekeken worden naar wat er met de bal gebeurd. Blocks waarmee gelijk een nieuwe aanval opgezet wordt zijn veel waardevoller. En hier komt basketball-iq er in. Neem McGee, een erg ongepolijste speler, en daardoor dus ineffectief. Zal dus ook nooit zo goed worden als een Duncan, die heel slim is en de blocks naar een medespeler plaatsen goed beheerst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Houdt Ibaka alles tegen als verdediger in de paint? De grap is dat blocked shots vrij weinig zegt over hoe goede verdediger is, net als steals. Allen Iverson was 2 of 3 keer leider in de categorie steals per wedstrijd. Maar was hij een goede verdediger? Nee, Iverson werd gezien als een slechte verdediger. Hij sprong alleen vaak in passing lanes. Als je hem hebt, heb je een steal. Als je hem niet hebt, is je man weg en geef je 2 punten weg.
Ik zeg overigens niet dat Ibaka niet een goede verdediger is. Maar 70 of 80% van z'n blocks komen van de helpside (weet je uberhaupt wat dat is, vraag me dat af). Dwight Howard net zo. Maar een goede post defender is Ibaka niet.
Ik vraag me sterk af of jij ooit zelf gebasketbald hebt, want je lijkt er niet veel van te begrijpen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb niet gebasketbald nee, maar volg het al jaren. En ja ik volg Ibaka al een tijdje en hij staat niet voor niets in nba defensive team. Ook al zeggen awards niets aangezien Durant die MVP verdiende maar dat zegt wel wat over Ibaka..
Ja weet ik, ik bedoel ermee dat hij er wel tussen staat dat hij wel wat kan. Maar die award zelf ben ik het niet mee eens. Daarmee bedoel ik de MVP.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf hier echt ontzettend tegen
Ik ben er niet mee begonnen hoor, die gefrustreerde is ermee begonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef emokid het volgende:
Hoe dan ook Doublepain, heb je het recht to remain silent en hoeft er niet per se een discussie gemaakt te worden hier over wie over meer kennis beschikt. Dit topic is zo dramatisch soms.
Grote wedstrijd vanavond!
Ben benieuwd!quote:
Dit dus minus facebook want dat heb ik niet :p verder echt benieuwd, heb er zin in - maar kyk hem wel pas zodra ik wakker ben. Kom op C's!!! Make it happen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:40 schreef nelisb het volgende:
Have fun tonight.
Ik kijk hem als wakker ben! neem hem op en kijk geen nieuws/Facebook als ik wakker word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |