Ik had dit ook niet zien aankomenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:11 schreef LuieSurinamer het volgende:
alhoewel ik totaal geen spurs fan ben. Had ik niet verwacht dat ze nog 2-3 achter zouden komen te staan, na hun spel de afgelopen periode.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Westbrook is alleen handig als je hem zelf speelt in NBA2k12. Dan kan je z'n domme acties achterwege laten
Serieus? Dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:19 schreef popolon het volgende:
Westbrook is ook geen echte PG. Meer een combo guard die eerder neigt naar SG.
Gisteren was 'ie zeker niet slecht, integendeel.
Ik denk dat de coaching staff daar ondertussen wel achter is. Durant en Harden brengen zelf de bal ook nog wel eens op en zijn ze prima in het creeeren van eigen mogelijkheden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Serieus? Dat wist ik nog niet![]()
Het gaat er toch om dat hij die positie bekleedt, en uberhaupt, ook als hij PF of 6th man zou zijn, moet je toch weten naar wie de bal moet, je kent je positie binnen het team toch? En als PG helemaal...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat de coaching staff daar ondertussen wel achter is. Durant en Harden brengen zelf de bal ook nog wel eens op en zijn ze prima in het creeeren van eigen mogelijkheden.
Voor veel teams zou dit niet werken, voor de OKC is het vrij succesvol.
Waarom? Wil niet bijdehand gaan doen, maar OKC kon game 1 al winnen. Denk je nou echt dat de kans groter dan nihil is als je vier van zulke close games krijgt in San Antonio dat de Spurs alle vier winnen? Het zat er gewoon aan te komen dat de Thunder daar een game gingen pakken. En ik zou niet versteld staan als Boston hetzelfde in Miami gaat doen. Al ligt het niveauverschil daar iets verder uit mekaar.quote:
Nee, ik kan je zo 5, 6 momenten in de wedstrijd noemen waar ik het over had, en dat elke wedstrijd opnieuw. Maar volgens mij postte ik hierboven ook al een lijstje van het einde van de wedstrijd, als slechts één van de vele voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef popolon het volgende:
Als, als, als. Gelukkig zijn dat geen algemene bewoordingen zoals je het noemt.
De Spurs zakten in elkaar omdat OKC verdomde goed verdedigde, inclusief RW. 't Is dat Manu een opleving had anders was het nooit spannend geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |