Pff dat zou echt hard zijn. Zie het alleen niet zo snel gebeuren.quote:Spurs - Celtics zou echt de mooiste finale zijn voor alle nostalgici hier
Spoelstra is ook de coach niet. Dat zijn de spelers bij Miami.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:40 schreef Shivo het volgende:
Is Spoelstra de juiste coach voor de Heat? Daar hoor je nu ook steeds meer over. Ik vraag me af of hij de persoonlijkheid heeft om dit sterrenteam te coachen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Sasman het volgende:
Ik hoop nog altijd op Spurs maar anders kan ik wel met Boston leven. Maar die andere twee nee...
Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef TheGOAT het volgende:
Poe die Thunder. Down 18, Durant die ze terugbrengt. Durant is zo'n fantastische speler. OKC headed to the NBA Finals. Nu vanavond Boston game 6 winnen, please
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.
Zeer knap van OKC.
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen, en lijkt Durant in staat om zijn team over elke tegenstander te helpen. Echt onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.
Maar hij heeft die ring nog niet he.
Kobe heeft zich al vaak genoeg bewezen denk ik zo.
Kijk je pas sinds 2 seizoenen NBA ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |