CELTICS BABYYYYYYYYYY, CELTIC PRIDE! Aah wat een game zeg. Miami kwam goed uit de startbloken, maar Boston kreeg veel kansen, ze schoten gewoon slecht. Rondo en Pierce 3-18 in de 1e helft bijv. maar toch maar 4 achter, toen wist ik dat ze een kans hadden. Beide spelers zullen niet zo blijven schieten, en dat was ook het geval. Man wat een game, en elke wedstrijd begin ik meer van dit Boston team te houden.
These veterans are so resilient, so much fight, Ik hou van Boston omdat ze de right way spelen. Gritty, hard-nosed defense, met z'n allen, defense-first, geen fancy dingen, ze spelen hard, zoals het hoort. Nu game 6 thuis afmaken. van 2-0, na zo'n heart-breaking loss in OT in game 2 toch 3 op rij winnen, dat is precies hoe deze Celtics zijn. Dat beeld aan het einde, met nog 9 seconden te gaan, in de TO, stonden ze naast elkaar, Rondo, Allen, Garnett, Pierce. Toen dacht ik 'one last stand'. KG retiret misschien wel na dit seizoen, Allen zal waarschijnlijk niet terugkomen, dit zijn de laatste dagen van wat 5 jaar geleden begon, en nooit is opgehouden. Let's go C's!
(niet zeuren over het engelse-woorden gehalte)
Zo clutch!