Mooi staaltje team-basketball inderdaad, daarom zie ik ook liever de Celtics in de finals!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand zien falen, dan is je seizoen top? Lekker uitgangspunt is dat
Damn wat jammer dat Miami won, kan er nog steeds niet over uit
`
+O
Iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ach, maakt niet uit wie de east wint, de winnaar wordt toch opgerolt door de Spurs in de finals
Ja 1x verloren in de afgelopen 7000 wedstrijden. Lijkt me verstandig om ze af te schrijven. Duitsland is ook kansloos op het EK na het verlies tegen Zwitserland.quote:
Durant hoeven ze ook niet te stoppen. Nog 1 wedstrijdje max voor Thunder.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
Die bejaarden kan je afschrijven. Durant kunnen ze niet stoppen.
Finals gaat thunder - heat worden
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Doublepain het volgende:
Die bejaarden kan je afschrijven. Durant kunnen ze niet stoppen.
Finals gaat thunder - heat worden
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja 1x verloren in de afgelopen 7000 wedstrijden. Lijkt me verstandig om ze af te schrijven. Duitsland is ook kansloos op het EK na het verlies tegen Zwitserland.
Vandaag weer lekker rukken op LeBronquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketel
Zeker anders gewoon DWadequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker rukken op LeBron
Kijk zo mag ik het horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only the strong survive
Ach komop, neem je verlies. Vorige wedstrijd vergeten? Waren ook een aantal zeer dubieuze calls, helemaal in q4, waar Boston de freethrows niet kreeg en Miami wel. Bovendien, Celtics spelen gewoon prima, niks op deze voorsprong af te dingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:59 schreef BDIL het volgende:
Belachelijk hoe hier gefloten wordtHele avond al calls tegen de Heat, Boston moet dit gewoon winnen en dat zal niet zo een probleem worden met al die beslissingen.
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:44 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ach komop, neem je verlies. Vorige wedstrijd vergeten? Waren ook een aantal zeer dubieuze calls, helemaal in q4, waar Boston de freethrows niet kreeg en Miami wel. Bovendien, Celtics spelen gewoon prima, niks op deze voorsprong af te dingen.
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen, want dat was inderdaad gewoon een foul. Ik bedoel alleen te zeggen, de ene keer zit het mee, de andere keer zit het tegen. en je laatste zinnetje is waarschijnlijk precies de reden waarom zoveel mensen anti heat zijn. Misplaatste arrogantie ten top. Laat ze maar eens beginnen met 1 championsship te winnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgen
Ooh ja 1 call is duidelijk slechte officiating... Alsof de Heat dan wel gewonnen zouden hebben. Wat vond je dan van die technische op KG, sloeg nergens op.. Er is de 1e 3 wedstrijd gewoon redelijk gefloten, áls er iemand al zou mogen zeuren over de scheidsrechters zijn het de Celtics. Miami was veelteveel een 1-man show met James. Wade kreeg vaak niet eens de bal, James schoot keer op keer. Of je dan aan bent of niet maakt niet uit, de rest van je team wordt passief, en dan krijgt dan ook z'n weerslag in de verdediging. Goede win van de Celticsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht dus jij wilt zeggen dat toen James werd vastgepakt tijdens de fastbreak geen duidelijke fout was?! Daar is niks dubieus aan, het moet gefloten worden. Overigens mag Boston zich wel gaan uitsloven met waarschijnlijk een win op heat ( behind the back fake, push-ups Garnett etc.) maar een pak slaag gaan ze alsnog krijgen
En als hij z'n jumper blijft schieten zoals nu. En meer clutch wordt (26%quote:
Dit, Miamiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef Sasman het volgende:
Spurs gaan toch gewoon de titel winnen waar maken we ons nog druk over?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef Sasman het volgende:
Spurs gaan toch gewoon de titel winnen waar maken we ons nog druk over?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zou je je troll misschien kunnen onderbouwen door argumenten?
Dat de scheids blind was.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:43 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zou je je troll misschien kunnen onderbouwen door argumenten?
Wade is god voor mij, James daaronderquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef TheFastOne het volgende:
[..]Ach, het enige wat dat manneke zegt is dat James god is en de rest er geen fuck van kan.
Flash was een sympathieke gozer voor James kwam. Daarna is hij een beetje meegegaan in die arrogantie.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wade is god voor mij, James daaronder
Welke arrogantie?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Flash was een sympathieke gozer voor James kwam. Daarna is hij een beetje meegegaan in die arrogantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |