20.30 ET is 02.30u hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:45 schreef Fipotje het volgende:
Misschien een domme vraag maar kom er niet helemaal uit met de tijd
Die game zaterdag is 8:30 ET. Maar wat moet je dan precies invullen op deze site om het om te rekenen? http://www.timezoneconverter.com/cgi-bin/tzc.tzc
Tnx. Gewoon goed ESPN bekijken savonds in het hotel dan zal het vast wel een keer gemeld worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:07 schreef DUK het volgende:
http://espn.go.com/nba/schedule
Ze staan nog niet ingepland maar ik meende gisteren te zien dat G1 van de finals op dinsdag zal zijn...
Reken dan elke keer 2 dagen tussen de wedstrijden,,,
Tnx. Maar welke tijdzone houden ze aan in de VS?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:54 schreef TheGOAT het volgende:
Date Venue Time Network
Game 1 Tues., June 12 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
Game 2 Thurs., June 14 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
Game 3 Sun., June 17 at Miami OR Boston 8 p.m. ABC
Game 4 Tues., June 19 at Miami OR Boston 9 p.m. ABC
Game 5* Thurs., June 21 at Miami OR Boston 9 p.m. ABC
Game 6* Sun., June 24 at Oklahoma City 8 p.m. ABC
Game 7* Tues., June 26 at Oklahoma City 9 p.m. ABC
http://www.nba.com/2012/n(...)html?ls=iref:nbahpt2
Ik zou graag willen alleen moet maandag m'n bachelor thesis inleveren... Ik heb zelf uberhaupt geen games kunnen kijken (tis toch verschrikkelijk zonde) dus ik heel even andere prio's. Ik wil het wel doen na de finals want dan heb ik vakantie. Maar de uitslagen staan ergens in het vorige topic dus als iemand zich voelt geroepen...quote:
U mad????quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:42 schreef TheGOAT het volgende:
![]()
noemt zich en fan en trollt de hele dag rond maar weet dit soort vrij essentiele dingen niet
Nee, je hebt alleen een veel te grote mond en je bent dus ongeloofwaardig omdat je vrij basale dingen dus niet weet.quote:
sorry hoor, dat jij alles weet betekend niet dat andere dat moeten weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een veel te grote mond en je bent dus ongeloofwaardig omdat je vrij basale dingen dus niet weet.
Moet mij toch bij TheGOAT scharen. Je bent vaak alleen schreeuwerig zonder inhoudelijk echt bij te dragen. Was jij ook niet degene die dacht dat de Clippers een eigen stadion hadden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
sorry hoor, dat jij alles weet betekend niet dat andere dat moeten weten.
Volgensmij had ik gelijk met mijn posts, dat iemand niet met me eens is en me gelijk een troll noemtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Moet mij toch bij TheGOAT scharen. Je bent vaak alleen schreeuwerig zonder inhoudelijk echt bij te dragen. Was jij ook niet degene die dacht dat de Clippers een eigen stadion hadden?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij had ik gelijk met mijn posts, dat iemand niet met me eens is en me gelijk een troll noemt
Dat laatste
???quote:Op maandag 4 juni 2012 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Jammer van Wade, maar dat hij heeft hij vaker. Na de playoffs heeft hij iig iets om op te oefenen.
quote:
Alsof 1+1+2 in basketball 4 is.... Dat soort dingen, dit gaat over basisdingen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist in het begin al dat OKC doorging, maar dat men OKC een pauperteam vinden sporen niet. Als je een van de beste blockers hebt, beste shooter hebt en een van de beste PG hebt + een goeie record tegen Spurs.
Houdt Ibaka alles tegen als verdediger in de paint? De grap is dat blocked shots vrij weinig zegt over hoe goede verdediger is, net als steals. Allen Iverson was 2 of 3 keer leider in de categorie steals per wedstrijd. Maar was hij een goede verdediger? Nee, Iverson werd gezien als een slechte verdediger. Hij sprong alleen vaak in passing lanes. Als je hem hebt, heb je een steal. Als je hem niet hebt, is je man weg en geef je 2 punten weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Doublepain het volgende:
Wade zijn shots
Als je Ibaka hebt als verdediger die alles in de paint tegenhoud. Had zelfs 9 blocks dit seizoen volgensmij in een game. Dan heb je russel die overal doorheen vliegt met zijn snelheid en sterkte. Durant die vanuit alle hoeken de bal erin knalt + nog geweldig def speelt. Plus het feit dat ze jong zijn en de spurs vol met oude ervaren speler zit dan schat ik de kansen van de thunder hoger in. Vooral als je nog harden hebt, wat een team
Dat zag je ook 4 games achterelkaar gewonnen
Over blocks; Bill Simmons had daar een mooie theorie over. Hij zei dat je de bal wel de stands in kan slaan, maar wat schiet je er mee op? De tegenstander mag gewoon weer verdergaan met de play, en daarom moet er meer gekeken worden naar wat er met de bal gebeurd. Blocks waarmee gelijk een nieuwe aanval opgezet wordt zijn veel waardevoller. En hier komt basketball-iq er in. Neem McGee, een erg ongepolijste speler, en daardoor dus ineffectief. Zal dus ook nooit zo goed worden als een Duncan, die heel slim is en de blocks naar een medespeler plaatsen goed beheerst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Houdt Ibaka alles tegen als verdediger in de paint? De grap is dat blocked shots vrij weinig zegt over hoe goede verdediger is, net als steals. Allen Iverson was 2 of 3 keer leider in de categorie steals per wedstrijd. Maar was hij een goede verdediger? Nee, Iverson werd gezien als een slechte verdediger. Hij sprong alleen vaak in passing lanes. Als je hem hebt, heb je een steal. Als je hem niet hebt, is je man weg en geef je 2 punten weg.
Ik zeg overigens niet dat Ibaka niet een goede verdediger is. Maar 70 of 80% van z'n blocks komen van de helpside (weet je uberhaupt wat dat is, vraag me dat af). Dwight Howard net zo. Maar een goede post defender is Ibaka niet.
Ik vraag me sterk af of jij ooit zelf gebasketbald hebt, want je lijkt er niet veel van te begrijpen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb niet gebasketbald nee, maar volg het al jaren. En ja ik volg Ibaka al een tijdje en hij staat niet voor niets in nba defensive team. Ook al zeggen awards niets aangezien Durant die MVP verdiende maar dat zegt wel wat over Ibaka..
Ja weet ik, ik bedoel ermee dat hij er wel tussen staat dat hij wel wat kan. Maar die award zelf ben ik het niet mee eens. Daarmee bedoel ik de MVP.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf hier echt ontzettend tegen
Ik ben er niet mee begonnen hoor, die gefrustreerde is ermee begonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:52 schreef emokid het volgende:
Hoe dan ook Doublepain, heb je het recht to remain silent en hoeft er niet per se een discussie gemaakt te worden hier over wie over meer kennis beschikt. Dit topic is zo dramatisch soms.
Grote wedstrijd vanavond!
Ben benieuwd!quote:
Dit dus minus facebook want dat heb ik niet :p verder echt benieuwd, heb er zin in - maar kyk hem wel pas zodra ik wakker ben. Kom op C's!!! Make it happen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:40 schreef nelisb het volgende:
Have fun tonight.
Ik kijk hem als wakker ben! neem hem op en kijk geen nieuws/Facebook als ik wakker word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |