Kneus? Moet dat nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is geen analyse kneus maar een vraag, ze hebben 1 game zonder moeite gewonnen en 2 met veel meer moeite achter elkaar. In de 4e game lag het uiteindelijk door de druk van miami dat ze bezweken, en een dikke voorsprong uit handen gaven .In game 5 schoten ze heel bagger maar liet miami het weer afweten. Er is toch een reden dat ze na de 2-1 slechter is gegaan met boston. Vandaar dat ik me afvraag of het aan vermoeidheid en druk ligt dat het steeds slechter gaat.
Misschien wel , met je irritante en uitlokkende anti -Heat reacties. Ten 2e stelde ik een normale vraag en als je zo debiel antwoord wat verwacht je anders? Een knuffel ?quote:
Ja te zielig voor woordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:03 schreef DUK het volgende:
LeBron is echt aan het beesten.
Sport 1 loopt gewoon bijna een kwart achter. En maar stug dat live dingetje boven in beeld.
31 alquote:
Dat is knap, Anthony heeft geen seconde op het veld gestaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:40 schreef BDIL het volgende:
Het is wel behoorlijk stil in TD GardenIemand zei dat Garnett Bosh helemaal kapot zou maken in de post, wat een grap. Bosh en Anthony hebben Garnett in hun zak gehad heel de avond lang.
3:34 minquote:Op vrijdag 8 juni 2012 05:03 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dat is knap, Anthony heeft geen seconde op het veld gestaan...
Kwam wat lomp uit de hoek misschirn. Ik heb echt geen hekel aan Kobe. Tering goede speler. Ik vind Durant echter nu al beter.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:05 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ben absoluut geen Kobe rukkertje. Sowieso Laker fan first...
Haat t gewoon wanneer mensen zulke bullshit praten meestal uit pure haat...(Zeg niet dat t in dit geval ook zo is...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |