quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wade is god voor mij, James daaronder
Rondo is een eindbaas, maar clutch word je niet. Dat ben je, of in Rondo´s geval, niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:00 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En als hij z'n jumper blijft schieten zoals nu. En meer clutch wordt (26%) is hij even goed als CP3(48% clutch)
Het was een 1-man show maar als je nu nog steeds niet ziet waarom.. Wade, James en Bosh kunnen gewoon op een hoog niveau draaien en de rest loopt maar mee. Elke keer dat beide op de bench zaten in deze series was het een grap wat de rest vertoonde... 24 shot clock dat expired , turnovers door slechte passing, niemand die een play speelt ze staan maar te wachten tot Chalmers of Cole maar wat zelf met de bal doen. Dit team mist gewoon kwaliteit buiten de big 3 om, van je bench heb je geen zekerheid en dat is jammer. Ik zie het zelf ook liever als een team game, waar iedereen een bijdrage levert maar dat gebeurt niet dus moeten ze leunen op de James, Bosh, Wade en Chalmers. Ik hoop dat ze komende periode ook genoeg traden zodat er een sterke bench en hopelijk constante 3 point shooters komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:41 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ooh ja 1 call is duidelijk slechte officiating... Alsof de Heat dan wel gewonnen zouden hebben. Wat vond je dan van die technische op KG, sloeg nergens op.. Er is de 1e 3 wedstrijd gewoon redelijk gefloten, áls er iemand al zou mogen zeuren over de scheidsrechters zijn het de Celtics. Miami was veelteveel een 1-man show met James. Wade kreeg vaak niet eens de bal, James schoot keer op keer. Of je dan aan bent of niet maakt niet uit, de rest van je team wordt passief, en dan krijgt dan ook z'n weerslag in de verdediging. Goede win van de Celtics
Die kijkt al naar zijn MVP prijsquote:Op zondag 3 juni 2012 05:05 schreef Djokotron het volgende:
KD 18 4th quarter pts, zou LeBron mee kijken?
Soms moet je niet alles serieus nemenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:23 schreef emokid het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of je een grap maakt of echt zo dom bent.
Nope, dacht dat hij ergens tussen de 60 - 65 zat, wordt trouwens 12/06 al weer 71 zie ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:53 schreef TheGOAT het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Marv Albert al 70 is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |