Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:55 schreef TheGOAT het volgende:
Poe die Thunder. Down 18, Durant die ze terugbrengt. Durant is zo'n fantastische speler. OKC headed to the NBA Finals. Nu vanavond Boston game 6 winnen, please
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Durant is echt onwaarschijnlijk. Kunnen zowel Kobe als James nog een puntje aan zuigen.
Zeer knap van OKC.
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen, en lijkt Durant in staat om zijn team over elke tegenstander te helpen. Echt onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Nounou, Durant is zeker een van de beste spelers van de NBA. En ik gun het hem van harte.
Maar hij heeft die ring nog niet he.
Kobe heeft zich al vaak genoeg bewezen denk ik zo.
Kijk je pas sinds 2 seizoenen NBA ofzo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In de regel gaat het mis als Kobe alleen een team moet dragen
20 game winning streak vs pauperteams ja. Eerste keer tegenstand en ze vallen meteen door de mand.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:34 schreef Gauner het volgende:
Zo'n winningstreak neerzetten en dan vier keer op rij verliezen, onbegrijpelijk..
Hopen dat Celtics het vanavond afmaken, leuke en zeer onverwachte finals.
En die vloerquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Djokotron het volgende:
Vanavond hopen op Boston, al is het alleen maar voor dat heerlijke publiek.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes OKCNu de Heat nog en dan hebben we een prachtige finale
Nee hoor. Al 15 jaar ouzo. En zonder 2 All star in het team is Kobe een speler die forceert en frustreert.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Kijk je pas sinds 2 seizoenen NBA ofzo?
Toch apart dat ze dan tegen een 'pauperteam' als OKC met 2-0 voorkomen en er niemand is die meer een cent voor OKC geeft..quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:00 schreef Djokotron het volgende:
[..]
20 game winning streak vs pauperteams ja. Eerste keer tegenstand en ze vallen meteen door de mand.Spurs zijn gewoon overrated. Je zag het al in de regular season toen Pop Manu en Parker rust gaf. Goede bank hoor, allemaal spot up shooters en geen enkele speler die zelf iets kan creeren. Leg je Parker en Manu aan de ketting, dan is het gewoon een middelmatig team. OKC heeft gewoon meer individuele kwaliteit.
Vanavond hopen op Boston, al is het alleen maar voor dat heerlijke publiek.
O ik las het te snelquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:15 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, begrijpend lezen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Vandaag weer lekker rukken op LeBron
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Idd, die Doublepain is een troll van de hoogste macht, mafketel
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Durant hoeven ze ook niet te stoppen. Nog 1 wedstrijdje max voor Thunder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |