abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112249088

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112249113
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En maar weer het contrast ophogen
Gast, hou op met dat contrast van je, ik probeer ook alleen maar op je topic in te gaan, serieuzere reacties mogen ook wel hoor.
pi_112249114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen. ;)
Ja idd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112249135
Bij deze kom ik melden dat ik en lokasenna gaan trouwen op het forum.
Ik zou dat graag in dit topic willen doen omdat dit topic ons bij elkaar heeft gebracht..

Iedereen is uitgenodigd!
Wens loka en mij hier veel pixel-baby's toe. *O* *O* ^)
Rustig aan.
pi_112249143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen. ;)
Ik vind het wel prima dat sommige dingen compleet toevallig zijn :D

Ik hoef niet per se de volledige controle te hebben. Al is het zuur natuurlijk als alles tegenzit.
pi_112249154
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

houd jij nou eens je kop, het is nu wel duidelijk wat jij allemaal vindt
Oh nou sorry hoor. :D

Of is dit stiekem een verleidingstechniek omdat ik heb gezegd dat ik op boze mannen val?
pi_112249161
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou dat graag in dit topic willen doen omdat dit topic ons bij elkaar heeft gebracht..

Iedereen is uitgenodigd!
>:O
pi_112249162
quote:

Iedereen is uitgenodigd!
Gast :')___!
pi_112249163
quote:

Iedereen is uitgenodigd!
^) O+
pi_112249174
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja idd.
Maar denk je niet dat het je op een moment zal tegenstaan, dat soort van brainwashen? Dat was wel zo in mijn geval, ik vond het saai en eentonig en vooral zielig worden, voor hen zielig dan.
pi_112249193
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja idd.
Misschien even concreet. Maar dus als je een vriendin krijgt dan had dat zo moeten zijn. Ik denk dat juist van hmmm toevallig.
pi_112249203
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

^) O+
:* O+

Tevens vernoem ik deze hosselpraktijken naar mezelf. :7
Rustig aan.
pi_112249215
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien even concreet. Maar dus als je een vriendin krijgt dan had dat zo moeten zijn. Ik denk dat juist van hmmm toevallig.
Nee, dat rationaliseer ik voor mezelf niet op die manier. Daar ben ik al uit gebroken :)
pi_112249254
Kingtoppie ik krijg zo'n benauwd gevoel bij jouw posts. Lijkt wel alsof bijna al jouw posts impliciet als doel hebben goedkeuring van de vrouwen te krijgen.
Verder geen haat tegen je, maar vind het wel grappig dat ik dat gevoel bij je krijg terwijl ik je nog maar 1 dag heb zien posten.

Ben ik hier alleen in?
pi_112249270
Kingtoppie is misschien wel een beetje te meegaand voor veel meisjes.
pi_112249274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, dat rationaliseer ik voor mezelf niet op die manier. Daar ben ik al uit gebroken :)
Dus niet zoals ik het wel rationaliseer?

Wat vind je dat mensen dan te veel terug rationaliseren?
pi_112249280
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is weer een heel andere situatie.

Het gaat om dat je een meisje versiert dat eerst de boot lijkt af te houden, en vervolgens de volgende ochtend zit van: dit was toch helemaal niet de bedoeling? Hoe is dit gebeurd? Hmmm, misschien stond ik er dan toch wel voor open... Okay!

En misschien dat je daarna verkering krijgt met het meisje.

Aldus mijn ervaring. ;)
pi_112249289
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar denk je niet dat het je op een moment zal tegenstaan, dat soort van brainwashen? Dat was wel zo in mijn geval, ik vond het saai en eentonig en vooral zielig worden, voor hen zielig dan.
Zelf zie ik het als win-win. Noem het zelf niet echt brainwashen, ik zet mezelf gewoon in "pure expression mode"
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:16:56 #19
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Je kan best depressief worden als je erachter komt hoe simpel een mens eigenlijk werkt ja :)
What can change the nature of a man?
pi_112249298
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Kingtoppie ik krijg zo'n benauwd gevoel bij jouw posts. Lijkt wel alsof bijna al jouw posts impliciet als doel hebben goedkeuring van de vrouwen te krijgen.
Verder geen haat tegen je, maar vind het wel grappig dat ik dat gevoel bij je krijg terwijl ik je nog maar 1 dag heb zien posten.

Ben ik hier alleen in?
Ik had het alleen ietsjes anders verwoord :7
pi_112249305
quote:

Ben ik hier alleen in?
Kingtoppie heeft wat lastige eigenschappen - zo ver ik hem ken van fok- maar het schijnt verder wel een geschikte kerel te zijn. Hij is geloof ik ook af en toe een beetje somber ;(
pi_112249309
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik had het alleen ietsjes anders verwoord :7
Ga je gang ;)
Rustig aan.
pi_112249325
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelf zie ik het als win-win. Noem het zelf niet echt brainwashen, ik zet mezelf gewoon in "pure expression mode"
Dat laatste moet je me even uitleggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Je kan best depressief worden als je erachter komt hoe simpel een mens eigenlijk werkt ja :)
Uh-huh. :{
pi_112249328
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dus niet zoals ik het wel rationaliseer?

Wat vind je dat mensen dan te veel terug rationaliseren?
Ik denk een combinatie van toeval + eigen acties.

Ik oordeel niet over mensen die terug rationaliseren, zo zitten de hersens in elkaar. (Overlevingsinstinct).
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:18:32 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249339
quote:

Ben ik hier alleen in?
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
pi_112249360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

:D

Of system_overload voor de vrouwelijke versie :D

Zelfs ik ben niet zo erg :P
pi_112249370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat laatste moet je me even uitleggen.

[..]

Uh-huh. :{
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:20:02 #28
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249381
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
pi_112249399
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
20 minuutjes in de magnetron.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:21:08 #30
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249408
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

20 minuutjes in de magnetron.
Ik heb een sauna, werkt dat ook?
pi_112249417
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst :)
Rustig aan.
pi_112249425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik heb een sauna, werkt dat ook?
Beter zelfs :D Chicks diggen dat ;) Kan je ze ook gelijk masseren en zo :)
pi_112249436
quote:
Voor mij is sms/mail ook een sticking point. Aantrekkingskracht kan je niet echt opwekken ermee.

Wat ik wel doe is gewoon korte smsjes en met een erg achterover geleunde houding. Als ik "escaleer" met smsjes dan ga ik heel hard.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:22:51 #34
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249453
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst :)
Ik wil wel eens scherp zijn met mijn opmerkingen of humor. Omdat ze er geen gezichtsuitdrukking bij zien zijn ze sneller beledigd of haken af vanwege het WTF-moment.
pi_112249458
quote:
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien? :) Of lukt dat niet?
pi_112249459
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter zelfs :D Chicks diggen dat ;) Kan je ze ook gelijk masseren en zo :)
Doe er iets mee, zou ik zeggen.
pi_112249462
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van :P
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
Ja niet alles hiervoor gelezen dus weet niet.

Maar het gaat niet om overdreven emoties tonen denk?
Firefly drijft het heel ver door.

Niet mijn idee maar dat was al duidelijk.
Maar het basis punt is dus wel waar. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_112249466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:23:42 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249475
quote:
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.
Desalniettemin vind denk ik iedereen wel leuk om berichtje te krijgen.
Je moet vanaf het begin daar al een grens instellen voor jezelf, als jij blij meedoet in het begin en 100 smsjes stuurt per dag, oh wee als je dan 1 dag mist! dan gaat de ander gelijk denken oeehh is er iets.

Welk probleem loop je precies tegen aan dan?
pi_112249478
quote:

[..]

^O^
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:24:50 #41
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249504
quote:

[..]

Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
pi_112249506
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad :@
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel :P
pi_112249510
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....

Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt :)
Rustig aan.
pi_112249515
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe er iets mee, zou ik zeggen.
Voor mij een hele stap :P Kan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:25:52 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249532
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad :@
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel :P
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensen ;) Als in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
pi_112249547
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voor mij een hele stap :P Kan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
pi_112249558
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....

Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt :)
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking maken :D\

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112249559
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensen ;) Als in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.

Idd, wat ze wilt is niet altijd wat ze nodig heeft
pi_112249564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.
pi_112249573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zie daar heb je het al.
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?
pi_112249574
owh shit heb een mailtje gestuurd om de lokale tv ons nieuwe musical ding te volgen, weet nog niet of ik daar nu al spijt van moet hebben :')
pi_112249575
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
Ik zou het wel doen als iemand me zou vragen, maar om zelf iemand te vragen is heel erg anders ;)
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:27:23 #53
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249580
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.
Desalniettemin vind denk ik iedereen wel leuk om berichtje te krijgen.
Je moet vanaf het begin daar al een grens instellen voor jezelf, als jij blij meedoet in het begin en 100 smsjes stuurt per dag, oh wee als je dan 1 dag mist! dan gaat de ander gelijk denken oeehh is er iets.

Welk probleem loop je precies tegen aan dan?
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
pi_112249597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef kree het volgende:
owh shit heb een mailtje gestuurd om de lokale tv ons nieuwe musical ding te volgen, weet nog niet of ik daar nu al spijt van moet hebben :')
Slowchat :@
pi_112249599
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.
Nee, ik typ eigenlijk hetzelfde meestal wat ik ook zou zeggen in een normaal gesprek. Heb niet zoveel moeite om dingen in tekst op een soortgelijke manier over te brengen, intonatie en zo. Daar zijn wel trukjes voor.
pi_112249600
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking maken :D\

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwen :P
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...

:P Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Rustig aan.
pi_112249607
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik hier propagandeer. Ga uit je comfort zone, doe dingen die je normaal niet doet. Breng het verder, zodat je er gewend aan bent geraakt. Dan voel je je meer gemak bij vrouwen in die omgeving...
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:28:48 #58
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249618
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.
Ook dan heb ik het idee dat ik niet hetgeen in haar op weet te wekken als in het echt.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:29:21 #59
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249634
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?
Liefde is verlangen.
pi_112249649
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Slowchat :@
Nog niet :)
pi_112249651
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
Less is more
pi_112249657
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.
pi_112249662
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwen :P
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...

:P Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:30:34 #64
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249666
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Less is more
Less is bij mij ook echt less tegenwoordig:)
pi_112249678
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112249703
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Less is bij mij ook echt less tegenwoordig:)
Denk niet dat veel mensen (vooral vrouwen) het leuk vinden. Maar hier heb je de ultieme texter :P

http://manwhore.org/forum/
pi_112249705
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfouten ;(
pi_112249720
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfouten ;(
Ja duh. Of enorme Breezahtaal. Verder boeit het me niet zo.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112249723
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?
Ja zoiets :P
Rustig aan.
pi_112249733
Comment van een gast die met manwhore ging stappen: Ze smste telkens niet terug. Hij typt een sms naar haar, reactie binnen een paar seconde :+
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:34:10 #71
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249743
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.
Nee, stom genoeg niet. Normaal zeg ik hetzelfde maar kan ik dat ondersteunen met lichaamstaal waardoor de essentie /context van je opmerking duidelijk wordt. Ik gok dat ik het laatste jaar met een stuk of 20 meisjes na een eerste ontmoeting een vervolgcontact heb gehad. Ben nu nog terughoudender met smsjes en probeer sneller echte afspraken te maken en niet teveel tijd tussen de afspraken te laten zijn.
pi_112249777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.

Wat ik bedoelde eigenlijk was wat je met pure expression-mode bedoelt.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:36:01 #73
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249787
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Daar heb je zeker wel een punt. Maar soms word ik iets te joviaal en krijg ik geen reactie meer. Als ik mijn tekst later teruglees snap ik vaak wel dat er een WTF momentje heeft plaats kunnen vinden. Misschien toch een sms-autistische stoornis? Natuurlijk heb ik dat in het echt ook wel eens, maar dan kan ik het met spot of humor wel corrigeren.
pi_112249822
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette :')
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was :')
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:38:18 #75
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249838
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was :')
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."
Nou, daar wert ik weer niet vrolijk van.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:39:16 #76
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249859
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hield toch van snel?
pi_112249862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."
Nou, daar wert ik weer niet vrolijk van.
Niet van kerels die heel creepy vragen of je naast ze op de bank wilt gaan zitten :')
pi_112249868
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.

Wat ik bedoelde eigenlijk was wat je met pure expression-mode bedoelt.
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.

Met pure expression mode bedoel ik dat je al je gevoelens volgt zonder na te denken. Het is niet erg om je eraan toe te geven. Als je maar je dagelijkse dingen ook kunt doen.
pi_112249891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:39 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Jij hield toch van snel?
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk :P
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
pi_112249904
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
Ik dacht dat je van verlegen types hield
pi_112249928
Zinnen als: 'volgens mij ben jij wel een ontdeugend meisje' enzo, kom op :')
Wie zou daar nu niet op afknappen.
pi_112249938
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze is gewoon een slet.

pi_112249951
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zinnen als: 'volgens mij ben jij wel een ontdeugend meisje' enzo, kom op :')
Wie zou daar nu niet op afknappen.
Ik wil je alle hoeken van de kamer laten zien.

/stripje
pi_112249953
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze is gewoon een slet.
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit :+
pi_112249960
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet van mensen zonder lef. Introvert mogen ze best zijn, daar hou ik wel van. Maar ze moeten wel actie durven ondernemen hoor.
pi_112249970
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit :+
Hersenhelften.

pi_112249975
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hersenhelften.
idd
pi_112249978
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze is gewoon een slet.
Sorry :@
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:44:26 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249980
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeuren :)
pi_112249990
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En ik ben ook heel lief in bed.
pi_112249994
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry :@
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening. :*

pi_112250001
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En ik ben ook heel lief in bed.
:r

Dat is pas een echte afknapper.

pi_112250010
quote:
13s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening. :*
Ook mijn valkuil. Sorry :@
pi_112250018
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zijn we het nu telkens eens 8)7
pi_112250026
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeuren :)
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al mislukt :)
Die overdreven 'waardigheid' altijd bij vrouwen :')
pi_112250042
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lief betekent onder andere dat ik niet bijt op ongewenste plekken enzo :@
pi_112250047
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ook mijn valkuil. Sorry :@
Dat heb ik allang afgeleerd. Het is ook zo'n onzin. Wat jij voelt is van jou. Wat anderen daarvan vinden, is hun probleem.

donderdag 31 mei 2012 @ 01:47:40 #98
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112250048
Gelukkig is deze "chemie" tot op bepaalde hoogte maakbaar.
pi_112250060
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lief betekent onder andere dat ik niet bijt op ongewenste plekken enzo :@
Dat is niet lief. Dat is normaal.

Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.

Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:51:23 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250104
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al mislukt :)
Die overdreven 'waardigheid' altijd bij vrouwen :')
Ok. Wat firefly beaamt is dat de kans op die "chemie" te vergroten valt door te leren anders om te gaan met vrouwen. Dat als ze dan Lokasennas tegenkomen er een grote kans is dat die chemie er komt.
pi_112250105
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.

Met pure expression mode bedoel ik dat je al je gevoelens volgt zonder na te denken. Het is niet erg om je eraan toe te geven. Als je maar je dagelijkse dingen ook kunt doen.
Ah, zo.
pi_112250117
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.
Wat is lief?
Af en toe knuffelseks is echt wel lekker O+
Maar meestal ben je daar toch te geil voor, dan wil je gewoon zoveel mogelijk genot hebben. Dus snel, en diep, en hard enzo.
pi_112250120
Nouja, ik volg dus soms mijn gevoel uit verveling, dat is geen toegevoegde waarde en zou ik moeten afleren.
Rustig aan.
pi_112250129
Beetje TMI misschien.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:52:48 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250131
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?
pi_112250133
quote:
15s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
Beetje TMI misschien.
Inderdaad :D
pi_112250139
quote:
Beetje TMI misschien.
Beetje.
pi_112250142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?
Niet mijn ding :')
Maar slaan mag :9
pi_112250188
quote:
Beetje TMI misschien.
Daar hoef je je pas druk over te maken wanneer het tegen je gebruikt wordt.

En joh, alsof je de enige bent die soms lieve, soms stoute seks wil. Niets mis mee, niets om je voor te schamen.

Maar pas op met die tanden, je krijgt zo een lieve maar rechtvaardige harde tik op je achterhoofd. o|O
pi_112250201
Onee wacht dat heette anders

[ Bericht 97% gewijzigd door -Strawberry- op 31-05-2012 01:58:12 (edit) ]
pi_112250224
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Onee wacht dat heette anders
wut?
pi_112250256
En ze zeggen dat ik doordraai 8)7
pi_112250272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:01 schreef firefly3 het volgende:
En ze zeggen dat ik doordraai 8)7
Wie nog meer dan?
pi_112250282
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wie nog meer dan?
Jullie allemaal ;)
pi_112250289
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jullie allemaal ;)
Calimero :D
pi_112250292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jullie allemaal ;)
OMG, mensen die over seks praten, wat eng.
pi_112250306
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

OMG, mensen die over seks praten, wat eng.
Dat bedoelt hij vast niet :)
pi_112250310
Iemand nog mooie muziek in de aanbieding hier?
Rustig aan.
pi_112250319
Maar goed firefly, misschien dat het al gevraagd is, maar hoe kijk je aan tegen een relatie? Sta je open voor een relatie met een van de vrouwen waarmee je gaat, of is het een kwestie van we zien wel?
pi_112250335
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:05 schreef Gray het volgende:
Maar goed firefly, misschien dat het al gevraagd is, maar hoe kijk je aan tegen een relatie? Sta je open voor een relatie met een van de vrouwen waarmee je gaat, of is het een kwestie van we zien wel?
Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.
pi_112250347
Hai woll....

Zeg, hoe zorg je voor vervolgcontact na uitgaan?
Rustig aan.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:08:39 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250361
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....

Bellen
pi_112250364
quote:
Hai woll....

De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.
pi_112250368
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.
En wat verwacht je wanneer je een vaste relatie krijgt? Hoe zie je je levensstijl dan voor je?
pi_112250374
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.
Alleen / met groepjes?
Rustig aan.
pi_112250376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Been there, had that. Liever gewoon goed geil.

pi_112250378
Gray ben jij een soort Firefly light of zo?
pi_112250397
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:10 schreef debeterebob het volgende:
Gray ben jij een soort Firefly light of zo?
Meer een ex-Firefly. ;)

Ik hou helemaal niet van lightproducten. :(
pi_112250401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:09 schreef Gray het volgende:

[..]

En wat verwacht je wanneer je een vaste relatie krijgt? Hoe zie je je levensstijl dan voor je?
Zoveel plan ik niet in.
pi_112250405
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alleen / met groepjes?
Met groepjes zegt ze makkelijker ja, maar dan moet je haar er wel uit vissen :/ (ligt eraan hoe goed je interactie ging)
pi_112250411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Meer een ex-Firefly. ;)

Ik hou helemaal niet van lightproducten. :(
Je snapt wat ik bedoel ;)

Vertelde me als ex-gelovige waarom je je er nu niet meer aan vast houdt, als je wil ;)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:13:12 #132
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250414
quote:
11s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Been there, had that. Liever gewoon goed geil.
Ik heb bij dat soort dingen dat dat voor mij de grens is van respectloosheid en als ik daarin mee ga dan kan ik ook maar weinig voelen voor zo een meisje.
pi_112250418
Maarjaaaa

Ik ga tukken, dit is niet goed voor me. :W
Rustig aan.
pi_112250422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
Maarjaaaa

Ik ga tukken, dit is niet goed voor me. :W
cya
pi_112250441
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alleen / met groepjes?
Alleen en ga iets leuks doen samen. Iets actiefs, karten, samen klimmen, lekker dineetje, zoiets.

Beste is nog; "we hadden het vorige keer over dit of dat (de klik) en 'toevallig' is er deze week iets met die klik"...

Bel haar om iets af te spreken en neem daarin de leiding;
Zaterdag gaan we iets doen, ik hoop dat je kan.

Draai het zo dat ze geen nee kan zeggen.

pi_112250457
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:13 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik heb bij dat soort dingen dat dat voor mij de grens is van respectloosheid en als ik daarin mee ga dan kan ik ook maar weinig voelen voor zo een meisje.
Wat is er respectloos aan als ze er zelf om vraagt? :?

pi_112250459
Geen toestemming vragen maar een beetje brutaal zijn dus -.-
Rustig aan.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:17:06 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250462
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alleen en ga iets leuks doen samen. Iets actiefs, karten, samen klimmen, lekker dineetje, zoiets.

Beste is nog; "we hadden het vorige keer over dit of dat (de klik) en 'toevallig' is er deze week iets met die klik"...

Bel haar om iets af te spreken en neem daarin de leiding;
Zaterdag gaan we iets doen, ik hoop dat je kan.

Draai het zo dat ze geen nee kan zeggen.
Zo
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:18:20 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250478
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is er respectloos aan als ze er zelf om vraagt? :?
Niets, maar mijn handeling zorgt er voor dat ik haar niet respecteer, en niks voor haar ga voelen.
Blijkbaar ligt voor mij daar de grens.
pi_112250480
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
Geen toestemming vragen maar een beetje brutaal zijn dus -.-
Geen toestemming vragen nee.

Brutal sowieso. Welke klik had je met dr? En is er gezoend?

pi_112250506
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Niets, maar mijn handeling zorgt er voor dat ik haar niet respecteer, en niks voor haar ga voelen.
Blijkbaar ligt voor mij daar de grens.
Ok.

Ik had zo'n ex. Supergeile seks, maar werd gek van alle ruzies.

De ideale vrouw is een engel voor de kinderen, een prinses in de keuken en een slet in bed.

En die had ik. Na die porno-ex overigens. 8)7

pi_112250508
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel ;)

quote:
Vertelde me als ex-gelovige waarom je je er nu niet meer aan vast houdt, als je wil ;)
Wat ik eerder al zei, maar waarschijnlijk is weggevallen in alle slowchat, het werd voor mij een beetje leeg. Het is écht een beetje hersenspoelen. Sure, goed voor je ego een meisje te bespelen als een gitaar en samen leuke momenten te hebben, maar het weegt voor mij niet op tegen een dame die even bewust als jij het spel speelt. Dat je tegen elkaar opgewassen bent, weet hoe je elkaar om de vinger winden kan en wanneer je om de vinger gewonden wordt. Dát is een dame die mijn aandacht volledig vast weet te houden. Dát is de vrouw waarbij kwaliteit en kwantiteit samenvallen. Die ene uit de duizend.

Als je dat eenmaal hebt meegemaakt, dan wil je nooit meer iets anders. Ik niet, iig.
pi_112250520
Gray heeft 199,5% gelijk.

Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:24:08 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250546
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok.

Ik had zo'n ex. Supergeile seks, maar werd gek van alle ruzies.

De ideale vrouw is een engel voor de kinderen, een prinses in de keuken en een slet in bed.

En die had ik . Na die porno-ex overigens. 8)7
What happened?

(Trouwens interessant want ik heb ook eens wat gehad met zo een meisje en die maakte ook gigantische stampij)
pi_112250564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:21 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Wat ik eerder al zei, maar waarschijnlijk is weggevallen in alle slowchat, het werd voor mij een beetje leeg. Het is écht een beetje hersenspoelen. Sure, goed voor je ego een meisje te bespelen als een gitaar en samen leuke momenten te hebben, maar het weegt voor mij niet op tegen een dame die even bewust als jij het spel speelt. Dat je tegen elkaar opgewassen bent, weet hoe je elkaar om de vinger winden kan en wanneer je om de vinger gewonden wordt. Dát is een dame die mijn aandacht volledig vast weet te houden. Dát is de vrouw waarbij kwaliteit en kwantiteit samenvallen. Die ene uit de duizend.

Als je dat eenmaal hebt meegemaakt, dan wil je nooit meer iets anders. Ik niet, iig.
Je bent verliefd :Y
pi_112250566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:24 schreef Coco98 het volgende:

[..]

What happened?

(Trouwens interessant want ik heb ook eens wat gehad met zo een meisje en die maakte ook gigantische stampij)
Ik koos voor Colombia en helaas kon ze niet mee. De perfecte vrouw in elk opzicht. Sja.

Ja, nymfomanie is een ziekte. Nou es het best lekker om de dokter te spelen, maar niet de psychiater. 8-)

Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 02:28:12 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112250584
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:21 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Dat is een stimulatie voor hem om zo door te gaan natuurlijk tot hij die ene vrouw vindt.
pi_112250615
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat is een stimulatie voor hem om zo door te gaan natuurlijk tot hij die ene vrouw vindt.
Zo'n vrouw vind je alleen als je jezelf ervoor openstelt. Dat lijkt firefly in zijn gedrag niet echt te doen.

pi_112250704
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent verliefd :Y
Voor die dame zal ik altijd een speciaal plekje houden, denk ik. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 02:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zolang hij erop let dattie niemand bewust kwetst is het geen probleem toch?
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:23:01 #150
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_112252069
Tvp
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 14:31:23 #151
5428 crew  miss_sly
pi_112264055
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd, wat ze wilt is niet altijd wat ze nodig heeft
Dit klinkt dan weer net alsof je iemands vader bent :o
Je hoeft iemand niet op te voeden, toch?

Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112265696
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
Dat is magie ten top! *O*
pi_112265874
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.

Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
pi_112266400
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.
Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.

quote:
Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
Dat is vuurwerk. :Y
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 15:29:16 #155
5428 crew  miss_sly
pi_112266614
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.
quote:
Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevalt :)
pi_112266622
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.

[..]

Dat is vuurwerk. :Y
Ja klopt. Overigens heb ik ook wel een aantal keren dat vuurwerk meegemaakt. Interactie op een zo'n hoog niveau :)
pi_112266704
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.

[..]

Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevalt :)
We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 15:37:07 #158
5428 crew  miss_sly
pi_112266976
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.
Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.

Wel jammer trouwens dat je niet reageert op het andere dat ik postte, erboven.
pi_112267499
Kan niet iemand een ''vrouwen het bed in lullen'' topic maken?
Rustig aan.
pi_112267888
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.

Wel jammer trouwens dat je niet reageert op het andere dat ik postte, erboven.
quote:
Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb.
Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 16:04:31 #161
5428 crew  miss_sly
pi_112268237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.
Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:17:00 #162
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_112268851
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_112268871
quote:

[..]

Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
pi_112268891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.
En dan krijg je reacties zoals dit :Z
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 16:36:23 #165
5428 crew  miss_sly
pi_112269719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.

Maar als dit te moeilijk is en je er niet op wil antwoorden, so be it.
pi_112269979
quote:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.

Maar mannen ook.

Mensen zijn simpel. Alleen zijn we vaak te simpel om dat door te hebben. De vraag is of het kwalijk is om daar op in te spelen. Zolang de intenties goed zijn denk ik van niet.
pi_112270107
quote:

Ben ik hier alleen in?
Kingtoppie zit zo vastgeroest in de friendzone bij zo onderhand iedere vrouw op dit forum dat zelfs Chuck Norris met een plamuurmes hem er niet uit kan krijgen. Alleen heeft hij dit zelf niet in de gaten. :')
pi_112270672
quote:
Hai woll....

Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.
pi_112270926
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.
Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
pi_112271145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je op dat juiste knopje weet te "drukken" dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
True story.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:38 #171
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_112271178
Bitchfight verwijderd, ga lekker ergens anders lopen schelden.
Ontopic blijven, gaarne.
Je moeder is een hamster
pi_112271199
- nee -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 31-05-2012 17:09:44 ]
pi_112271315
- nee, nee NEE! -

[ Bericht 95% gewijzigd door Crutch op 31-05-2012 17:11:51 ]
Rustig aan.
pi_112271356
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je. :Y
Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.

@Crutch: was al bericht aan het schrijven voor jouw oproep. :)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 17:13:21 #175
5428 crew  miss_sly
pi_112271390
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.

Maar mannen ook.

Mensen zijn simpel. Alleen zijn we vaak te simpel om dat door te hebben. De vraag is of het kwalijk is om daar op in te spelen. Zolang de intenties goed zijn denk ik van niet.
OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?

En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?

Ik vind het vooral erg jammer dat firefly geen antwoord meer geeft als het moeilijk wordt.
pi_112271489
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

True story.

Overigens is Barney wel echt een fout persoon om als voorbeeld te nemen. Tenzij je voorbeeld neemt aan jezelf, zoals hij doet dan.
pi_112271847
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.
Zoals eerder gesteld breng je een meisje het hoofd op hol wanneer je de juiste omgang weet te vinden. Over het algemeen zijn die voor vrouwen hetzelfde, al verschillen kleine details. Zo houdt de ene net van meer humor en pratende mannen, terwijl de andere meer de serieuze mysterie-mannen bevalt. Maar er zal altijd wel een beetje van alles zijn bij zo'n eerste ontmoeting. Uiteindelijk gaat eht erom dat ze een goed gevoel krijgt bij je, waardoor ze aangetrokken tot je raakt, én ze zich bij je op haar gemak voelt. Als je dan ook nog lust en avontuur weet op te wekken bij haar, heb je d'r kat in je zak. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?
In sommige gevallen zal dat wel zo zijn, maar ik denk niet dat het de juiste insteek is voor iemand die deze technieken gebruikt.

quote:
En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?
Ik denk dat dat wel beter had geweest, maar misschien dat hij dat zelf (nog) niet inziet. Zelf ook in die situatie gezeten, maar de ernst ervan realiseren ging niet over 1 nacht ijs.
pi_112271999
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
Kan niet iemand een ''vrouwen het bed in lullen'' topic maken?
Ik heb je gisteren tips gegeven...

pi_112273760
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb je gisteren tips gegeven...
Godver, :(
Ik zie hetgewoon niet zie je :P
Rustig aan.
pi_112273788
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.

Maar als dit te moeilijk is en je er niet op wil antwoorden, so be it.
Waar heb je het precies over? Een virtuele situatie waarbij er een discussie plaats vind?
pi_112274159
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.

Het is vooral logistiek dat het probleem is (met z'n 2en alleen ergens). De rest is een inkoppertje.
pi_112274465
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.
Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen. :P

quote:
Het is vooral logistiek dat het probleem is (met z'n 2en alleen ergens). De rest is een inkoppertje.
Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten. :9
pi_112274800
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die date, in het versiertopic. Kom op zeg, een beetje eigen initiatief...

pi_112275348
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen. :P

[..]

Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten. :9
Hehe op andere plaatsen kan ook idd ;)
pi_112279994
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
pi_112282108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
Welke truukjes? Geef eens een voorbeeld van zo'n truukje.
pi_112282688
Ja niet datzelfde gezeik weer. Datgene wat je nu in de praktijk probeert toe te passen zijn alleen maar trucjes.
pi_112282872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Hij heeft een gereedschapskist bij de hand waar hij op het juiste moment, de juiste tools, voor de juiste job kan gebruiken. ;)
pi_112283024
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:13 schreef Modus het volgende:
Ja niet datzelfde gezeik weer. Datgene wat je nu in de praktijk probeert toe te passen zijn alleen maar trucjes.
Ja, mezelf zijn is inderdaad een truukje.

Zoiets als: hahaha grapjeee ik ben eigenlijk een robot.
pi_112283311
Wat ik in het praktijk toe pas als ik een vrouw benader:

- Gooi mijn hoofd geheel leeg en doe waar ik zin in heb en zelfvermaak.

Dat is mijn gehele "game".
pi_112283401
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik in het praktijk toe pas als ik een vrouw benader:

- Gooi mijn hoofd geheel leeg en doe waar ik zin in heb en zelfvermaak.

Dat is mijn gehele "game".
Omstanders zien het als leedvermaak! :)
pi_112283682
Volgens mij snap jij het hele idee niet van authentiek en jezelf zijn.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden is als blijkt dat jij gewoon uit jezelf 1 of meerdere passies hebt, daar ook actief mee bezig bent en daar oprecht bevlogen over kan vertellen. En dan maakt het vaak niet eens zoveel uit of dat iets is wat ze qua passie met je deelt. Dat je dus gewoon geheel los van welke vrouw dan ook er ook een leven op na houdt.

Gezien je posthistory etc. kom je nou niet bepaald over als iemand die (o.a.) op die manier invulling aan zijn leven geeft.

Het lijkt eerder dat je denkt dat je de 'trucs' die genoemd worden in al die hilarische filmpjes van je, zó moet uitvoeren dat het geen trucjes lijken (maar 'authentiek' dus), maar dat je je zo gedraagt omdat je zo bent. Maar jij bent helemaal niet zo.
pi_112284119
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
Volgens mij snap jij het hele idee niet van authentiek en jezelf zijn.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden is als blijkt dat jij gewoon uit jezelf 1 of meerdere passies hebt, daar ook actief mee bezig bent en daar oprecht bevlogen over kan vertellen. En dan maakt het vaak niet eens zoveel uit of dat iets is wat ze qua passie met je deelt. Dat je dus gewoon geheel los van welke vrouw dan ook er ook een leven op na houdt.

Gezien je posthistory etc. kom je nou niet bepaald over als iemand die (o.a.) op die manier invulling aan zijn leven geeft.

Het lijkt eerder dat je denkt dat je de 'trucs' die genoemd worden in al die hilarische filmpjes van je, zó moet uitvoeren dat het geen trucjes lijken (maar 'authentiek' dus), maar dat je je zo gedraagt omdat je zo bent. Maar jij bent helemaal niet zo.
Vrouwen kunnen je al leuk vinden zonder dat ze maar één van je passies weet. Verder weet je vrij weinig over hoe ik ben in het echt en wat ik leuk vind in het echte leven. Ook die dingen heb ik ingevuld in mijn leven.

Omdat ik steeds meer doe waar ik zin in heb (dus steeds spontaner wordt) doe ik steeds meer dingen die ik op dat moment zelf leuk vind om te doen. Het valt me op dat er vrij weinig mensen zijn die hunzelf kunnen zijn in verschillende omgevingen. Elke actie komt vanuit mezelf. Als dat niet zo is, dan heb je kans dat het nep overkomt en dat vinden vrouwen niet fijn. Zoals ik al vaak heb gezegd hier: Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag.

Hoe meer je jezelf bent, hoe groter de kans op die zoen, dat je haar in bed krijgt, een relatie enz.
pi_112284355
Wat je van de video's moet leren is vooral: "Waarom kan ik niet een vrouw op straat zoenen binnen een minuut? Waarom kan ik niet een groep van 4 vrouwen aanspreken? Waarom kan ik niet een vrouw aanspreken op de vrouwenafdeling van een kledingzaak? Have fun, het leven is kort.
pi_112284421
Ja nou, neem van mij aan, NIEMAND hier vindt je natuurlijk overkomen, in hoe je het allemaal omschrijft.
pi_112284501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef firefly3 het volgende:
Wat je van de video's moet leren is vooral: "Waarom kan ik niet een vrouw op straat zoenen binnen een minuut?
Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.
pi_112284929
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Modus het volgende:

[..]

Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.
Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'. :') Zoenen met een vreemde kerel; firefly3 claimt achter in de twintig te zijn, ik geloof er niets van. Dit is absoluut het gedrag van een tiener.
pi_112285167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'. :') Zoenen met een vreemde kerel; firefly3 claimt achter in de twintig te zijn, ik geloof er niets van. Dit is absoluut het gedrag van een tiener.
Ik denk dat alleen een psychopaat op deze manier met gevoelens van mensen kan omgaan!

Of laat je geen spoor van vernielde vrouwen achter je?
pi_112285351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 16:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Kun je uitleggen hoe jij denkt dat het komt dat voor iemand die een 'zoektocht naar authenticiteit' als levensdoel heeft gesteld (*kuch*) je in dit topic de grootste moeite hebt mensen te overtuigen dat je geen poep praat? Als iemand die getraind is zijn authentieke 'ik' van nature ruim baan te geven moet dat toch een koud kunstje zijn?.
Ik lees te veel over hard gaan, niveau's, kwaliteit en kwantiteit en nog meer slappe hap. Dit alles geeft mij het idee dat het je hier in de eerste plaats te doen is om je ego te poetsen. Ook al is je boodschap in de basis niet verkeerd, stoor ik me aan de wijze waarop deze verpakt is. Op mij kom je in ieder geval allesbehalve authentiek over. Je praatje is te goedkoop. Verklaar dat eens dan
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_112285479
dubbel
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_112285756
firefly3 komt op mij over als iemand die houdt van het leven en van vrouwen, en die graag beide op zijn volst ervaart.
pi_112286652
pi_112295358
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen een psychopaat op deze manier met gevoelens van mensen kan omgaan!

Of laat je geen spoor van vernielde vrouwen achter je?
Nee, want nu ga je weer uit van het gegeven dat die vrouwen allemaal meer willen of iets anders willen dan firefly. Wat tegenwoordig volgens mij - en naar mijn ervaring - onzin is. Firefly promoot geen verkrachting of misleiding, hij claimt lol te hebben met vrouwen, en dit doet veel goeds voor zijn eigenwaarde/zelfvertrouwen. Dat wil niet zeggen dat dat ook maar op enige wijze nadelig is voor de vrouwen die hij benadert.

Daarover geen kritiek. Echter, ik wantrouw het hele verhaal. Ik beschouw mezelf als een flirtgrage vrouw die veel uitgaat en een gezond sociaal leven heeft, en wat ik hier lees komt totaal niet overeen met hoe ik het uitgaansleven en het bijbehorende contact met mannen ervaar. Dat is wat ik raar/verdacht vind aan dit verhaal. Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik me niet kan voorstellen dat ik als ik firefly ontmoet hem aantrekkelijk zou vinden. Volgens mij zijn 'mijn mannen', dwz waar ik op uit ben en met wie ik contact leg, absoluut niet met deze gedachtegangen en theorieen bezig (omdat zij dat niet nodig hebben). En ik vind dat ook met volwassenheid te maken hebben, de succesverhalen van firefly (zoenen met vreemde vrouwen binnen een minuut, vingeren op de dansvloer) ken ik van schoolfeesten toen ik 17 was, niet van mijn uitgaansleven boven de twintig.
pi_112295569
Bij het uitgaan denk ik helemaal niet over theorieen. Het enige wat ik hier beschrijf is een positieve mindset. Hoe meer sociaal en ook intiem contact hoe beter je word. Ongeacht of je op de hoogte bent wat je hier leest. Iedereen groeit als persoon. Dit kan je opvoeren door meer actie te ondernemen. Dit is de kern van mijn verhaal.
pi_112295619
Jezus, ik was in een depressieve bui toen ik weg ging.....
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....

Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Rustig aan.
pi_112295650
Een avondje zoenen :9

pi_112296434
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....

Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Volgens firefly zou je groei moeten ervaren. Toen je aan het zoenen was ervoer je een fysiek groeimoment? Zo niet, dan moet je internetporn afzweren!

Als je haar nummer hebt, zullen er veelvuldige groeimomenten zijn!
pi_112296570
quote:

Zou dit niet een goed moment zijn om in te zien dat zolang jij zo negatief afgesteld staat je altijd alles negatief in zal blijven kleuren als je daarin mee gaat?

Je loopt rond met een deel in jezelf wat blijft bestaan door en vanuit ongelukkig zijn, dat is een deel wat jij hebt, niet wie jij bent, en zou voor jou denk ik handig zijn onderscheid tussen die 2 te leren maken.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 09:26:51 #209
5428 crew  miss_sly
pi_112297263
quote:

Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?

Dan is dat wat je bereikt hebt: een leuke, gezellige avond met een leuk meisje.

Wat zou je willen bereiken, als dit het niet is voor je?
pi_112304237
quote:
*O*

quote:
Alles is vergankelijk, wen er maar aan. ;)
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:05:21 #211
5428 crew  miss_sly
pi_112304280
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar heb je het precies over? Een virtuele situatie waarbij er een discussie plaats vind?
Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.
pi_112304634
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zou dit niet een goed moment zijn om in te zien dat zolang jij zo negatief afgesteld staat je altijd alles negatief in zal blijven kleuren als je daarin mee gaat?

Je loopt rond met een deel in jezelf wat blijft bestaan door en vanuit ongelukkig zijn, dat is een deel wat jij hebt, niet wie jij bent, en zou voor jou denk ik handig zijn onderscheid tussen die 2 te leren maken.
Ach, dat onderscheid wordt steeds groter... Dat komt met de tijd.
Rustig aan.
pi_112304656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?

Iets meer :P
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:18:45 #214
5428 crew  miss_sly
pi_112304750
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iets meer :P
Leg uit.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:20:17 #215
206322 Seam
Pillz-E
pi_112304815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Leg uit.
hij is nog maagd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:21:47 #216
5428 crew  miss_sly
pi_112304881
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef Seam het volgende:

[..]

hij is nog maagd.
Ja, dat weet ik.

Is dat waar hij naar op zoek is? Een avondje plezier, lekker zoenen, je fijn voelen dat eindigt in bed? En als dat laatste niet gebeurd is, is het een waardeloze avond?
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 13:22:28 #217
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112304911
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik.

Is dat waar hij naar op zoek is? Een avondje plezier, lekker zoenen, je fijn voelen dat eindigt in bed? En als dat laatste niet gebeurd is, is het een waardeloze avond?
Geen idee. Dat laatste heb ik nog nooit mee gemaakt sinds mijn 15e.
pi_112304969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Leg uit.
Tis te ''vergankelijk'' en het levert me eigenlijk nooit iets op na afloop van zo een avond.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:24:28 #219
5428 crew  miss_sly
pi_112304988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis te ''vergankelijk'' en het levert me eigenlijk nooit iets op na afloop van zo een avond.
Maar wat zou het je dan op moeten leveren? Wat zou je willen dat het je oplevert?
pi_112305014
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar wat zou het je dan op moeten leveren? Wat zou je willen dat het je oplevert?
Iets wat ''blijvender'' is :P
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:25:45 #221
5428 crew  miss_sly
pi_112305040
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iets wat ''blijvender'' is :P
Een relatie?
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 13:26:46 #222
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112305081
Een relatie? Gelijk het kapot trappen alsof het een ongewenst kind is? :(
pi_112305088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een relatie?
Ja, en die hoeft niet zo serieus te zijn verder.
Rustig aan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:28:32 #224
206322 Seam
Pillz-E
pi_112305147
Moet je na een aantal dates vertellen hoe het komt dat je haar hebt leren kennen, zal ze blij mee zijn O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2012 @ 13:29:56 #225
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_112305193
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef Seam het volgende:
Moet je na een aantal dates vertellen hoe het komt dat je haar hebt leren kennen, zal ze blij mee zijn O+
Dus ik pak de telefoon en draai 0900-poolski-huiski en ra ra wie kwam er thuis?
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:30:47 #226
5428 crew  miss_sly
pi_112305227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, en die hoeft niet zo serieus te zijn verder.
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
pi_112305276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Ja....
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:33:09 #228
5428 crew  miss_sly
pi_112305305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja....
Wat is het probleem?
pi_112305407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Heb geen goede ervaringen daarmee.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:53:00 #230
5428 crew  miss_sly
pi_112306035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb geen goede ervaringen daarmee.
Waarmee precies?

hallo, je bent wel wat lastig, hoor. Geef eens wat uitgebreider en duidelijker antwoord!
pi_112306121
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Rustig aan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:55:37 #232
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_112306135
Wtf is dit topic voor gelul lol
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:56:28 #233
5428 crew  miss_sly
pi_112306165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen O+

Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
pi_112306365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen O+

Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo _O-
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:07:20 #235
5428 crew  miss_sly
pi_112306607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo _O-
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
pi_112306691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:13:52 #237
5428 crew  miss_sly
pi_112306863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
Ik heb geen idee. Ik vind mezelf niet heel veel anders, denk ik. En mijn vriendinnen ook niet, dus tja.
pi_112307186
Eigenlijk is het heel simpel..

Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?

80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?

Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:30:21 #239
5428 crew  miss_sly
pi_112307414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?

80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?

Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
pi_112307647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.

En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Rustig aan.
pi_112307711
quote:

Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven :) .
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:38:37 #242
5428 crew  miss_sly
pi_112307717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.

En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.

Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
pi_112307731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven :) .
Daar heb je wel gelijk in. Thx
Rustig aan.
pi_112307740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?

Ja, dit is de positiviteit vind ik ook die je dan moet waarderen :)
pi_112307748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.

Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
Lekker lichaam, goed kunnen zoenen :P
Rustig aan.
pi_112307768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.
Hiermee bedoel ik eigenlijk dat (mannen ook hoor) het soms lastig is om gevoel te scheiden van logica.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:40:57 #247
5428 crew  miss_sly
pi_112307789
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lekker lichaam, goed kunnen zoenen :P
En ga je nog proberen wat af te spreken?
pi_112307848
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

Kijk dit filmpje even. Je moet ook een band opbouwen om haar vaker te zien:

pi_112307918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En ga je nog proberen wat af te spreken?
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:45:22 #250
5428 crew  miss_sly
pi_112307943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
Was ze daarvoor niet leuk genoeg?
pi_112308356
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen... :')

pi_112308592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was ze daarvoor niet leuk genoeg?
Geen idee, dat weet ik namelijk helemaal niet of ze leuk is.
Rustig aan.
pi_112308624
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen... :')
:') :') :') :')
Wie ben jij om te zeggen dat mijn ervaringen verzonnen zijn.
Rustig aan.
pi_112308843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Wie ben jij om te zeggen dat mijn ervaringen verzonnen zijn.
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.

Word je vast een aantrekkelijke vent van.

Zeker als je niet luistert naar mijn en andermans datetips. :W

pi_112308908
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.

Ieder weldenkend mens leert van zijn verleden :')
Rustig aan.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:09:10 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112308961
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

doe's rustig... smijten met ziektes is niet tof
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112308987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ieder weldenkend mens leert van zijn verleden :')
Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.

Dat je het van mij niet aanneemt is dom, dat je het van miss sly niet aanneemt is zielig en dom. :W

pi_112309038
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.

Dat je het van mij niet aanneemt is dom, dat je het van miss sly niet aanneemt is zielig en dom. :W
Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?
Rustig aan.
pi_112309045
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef Re het volgende:

[..]

doe's rustig... smijten met ziektes is niet tof
Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook. ;)

pi_112309086
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook. ;)
Erg volwassen.
Overigens... Als iedereen een heldere blik had op daten dan heeft tips geven helemaal geen zin. Dus je spreekt jezelf met deze woorden een soort van tegen.

[ Bericht 11% gewijzigd door kingtoppie op 01-06-2012 15:19:02 ]
Rustig aan.
pi_112309249
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?
De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meer :) Deze percentages verbeteren zich over tijd.
pi_112309367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meer :) Deze percentages verbeteren zich over tijd.
Door wat?
Rustig aan.
pi_112309452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Door wat?
Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.
pi_112309598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:
Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset. ;)
pi_112309665
Maarja, ik blijf het maar raar vinden matador, erg jammer dat je de discussie ontvlucht...

Ik doe hier ''zielig'' maar het grappig is dat het een zienswijze is waarin ik daadwerkelijk geloof waardoor ik er geen zin meer in heb.

Inplaats van een beetje aanvallend te doen dat ik ''zielig'' doe kan je ook het tegendeel bewijzen.
Rustig aan.
pi_112309759
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset. ;)
Inderdaad! :) Grappig dat bijna alles gewoon tussen de oren zit.
pi_112310406
Ach band...

Lust :)
Rustig aan.
pi_112310616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Succes creëert succes. oO<
pi_112310683
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ach band...

Lust :)
quote:
80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken..
Als je alleen voor de lust gaat, dan moet je dat ook communiceren. Dit komt eigenlijk ook weer neer op jezelf zijn met je eigen intenties. Al wil ik er wel bij zeggen dat vrouwen soms moeten rationaliseren waarom ze naar je toe gaan.
pi_112311003
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, ik blijf het maar raar vinden matador, erg jammer dat je de discussie ontvlucht...

Ik doe hier ''zielig'' maar het grappig is dat het een zienswijze is waarin ik daadwerkelijk geloof waardoor ik er geen zin meer in heb.

Inplaats van een beetje aanvallend te doen dat ik ''zielig'' doe kan je ook het tegendeel bewijzen.
Je doet zielig omdat je hoewel jr scoort gaat lopen klagen. Wat WIL je nou eigenlijk? Dan maar geen vrouwen meer zoenen, "want er volgt toch geen seks"? :')

Luister nou gewoon es naar anderen met meer ervaringen in plaats van veilig in je comfortzone je eigen onzinnige (ja, het is onzinnig; waarom zou jij net die "80%" ontmoeten en anderen wel seks hebben na zoenen) mantra te blijven herhalen.

Zorg dat je telefoonnummers scoort en bel zo'n meid op; "hey, was gezellig donderdag. zin om dan en dan iets leuks te gaan doen?"

Als je al met ze gezoend hebt, zeggen ze echt wel ja. Maar ga dan ook echt iets leuks doen en vraag haar aan het eind om iets te komen drinken bij jou thuis.

Ik bedoel, dit is toch allemaal gewoon logica? :?

pi_112311217
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.

Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Rustig aan.
pi_112311287
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.

Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Check :) . Je dit duidelijk in deze staat momenteel.

pi_112311453
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Check :) . Je dit duidelijk in deze staat momenteel.

Ik weet dat het niet constructief is :P Maar soms doe je toch gewoon effe niks omdat je er geen zin in heb? Met alleen positieve ervaringen zou het logisch zijn er wel zin in te hebben.
Rustig aan.
pi_112311518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet constructief is :P Maar soms doe je toch gewoon effe niks omdat je er geen zin in heb? Met alleen positieve ervaringen zou het logisch zijn er wel zin in te hebben.
Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.
pi_112311859
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.
Die kerel verteld wel een leuk verhaal trouwens.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 16:35:17 #276
5428 crew  miss_sly
pi_112312326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:

Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
pi_112312409
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
Genegenheid staat er :P
Rustig aan.
pi_112312515
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.

Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.

benieuwd hoe jij dit aanpakt. ^O^
pi_112312685
Jezus.... Wat veel ''pua'' termen. :P

Als je doet wat je leuk vindt dan ''kost'' het geen energie.
Tis niet erg als je even nergens zin in hebt en gewoon zin hebt om te luieren... Dat moet toch ook kunnen? Je hoeft niet altijd achter de vrouwtjes aan....

Maar.. Voor mij werkt dansen goed om energie op te wekken, en een beetje uitbundig doen af en toe naar andere mensen zodat zij met je ''state'' meegaan.... Dat zorgt voor een energieke en leuke sfeer wat goed werkt voor je gevoel.

En firefly heeft wel eens zo een ''real social dynamics'' filmpje gepost... Komt eigenlijk in voren dat je gewoon jezelf moet zijn en jezelf moet uiten mbt wat jij wilt uiten gewoon...
Dat ''niet nadenken en gewoon ''praten'''' kost een stuk minder energie en uiteindelijk is het nog aantrekkelijker en leuker ook om ''jezelf te zijn''

[ Bericht 11% gewijzigd door kingtoppie op 01-06-2012 16:51:18 ]
Rustig aan.
pi_112313390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef Kogeltje het volgende:
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.

Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.

benieuwd hoe jij dit aanpakt. ^O^
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
pi_112313495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
pi_112315535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
Ik ben behoorlijk gegroeid de afgelopen weken. Je maakt ook minder onderscheid tussen overdag en in de avond.
pi_112356625
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes! :9~
pi_112363384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef dark.passenger het volgende:
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes! :9~
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen :)
pi_112372648
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo

wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112375901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 06:57 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo

wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
Waar heb je problemen mee?
pi_112388177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen :)
Vrouwen ontmoeten is meer een neveneffect van mijn levensstijl. :)

Avond geslaagd, vrouw ontmoet! *;
pi_112389252
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Rustig aan.
pi_112389302
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
tja merk je vanzelf wel
  zondag 3 juni 2012 @ 18:36:10 #290
332966 firefly3
firefly3
pi_112391230
quote:
Nice
  zondag 3 juni 2012 @ 21:24:08 #291
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399503
quote:
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt :9 ..
pi_112400608
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt :9 ..
Uit halen? In te stoppen! :7
pi_112400773
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...

What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...

Doorgaan of afblazen? :@ Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
pi_112402157
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...

What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...

Doorgaan of afblazen? :@ Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Haha, awkward! :D

Je zou kunnen peilen of gewoon aangeven dat je een maat (wingman!) meeneemt. Of simpelweg dat je met haar alleen wil gaan. Al is het wel handiger om dat oog in oog over te brengen, terwijl je haar doordringend aankijkt. ;)
pi_112402362
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:

Trio. Die chick weet echt wel dat je haar vriendin gebatst hebt. Ze wil meedoen. :9

zondag 3 juni 2012 @ 22:13:54 #296
332966 firefly3
firefly3
pi_112402634
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
pi_112402881
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
Proberen waard, iverander de date wel naar iets persoonlijkers, hoewel vriendinnen het onderling wss. niet kunnen maken om met 1 kerel naar bed te gaan. Net als bro-code, hebben vrouwen dat ook wel ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Kogeltje op 04-06-2012 17:26:20 ]
pi_112432951
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
pi_112434072
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef dark.passenger het volgende:
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
Het contact is nooit vaker dan voor een avond, tenzij iemand wilt dat het contact langer duurt.
Rustig aan.
pi_112434146
quote:
en een leuke reactie gehad?
pi_112434288
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef mutsieflutsie het volgende:

[..]

en een leuke reactie gehad?
Nog niet gehad voor zover ik weet, ga er ook nie teveel moeite voor doen, ken der wel een beetje... Iemand anders mag een nieuw topic openen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')