Gast, hou op met dat contrast van je, ik probeer ook alleen maar op je topic in te gaan, serieuzere reacties mogen ook wel hoor.quote:
Ja idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen.
Ik vind het wel prima dat sommige dingen compleet toevallig zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen.
Oh nou sorry hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
houd jij nou eens je kop, het is nu wel duidelijk wat jij allemaal vindt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
Bij deze kom ik melden dat ik en lokasenna gaan trouwen op het forum.
Ik zou dat graag in dit topic willen doen omdat dit topic ons bij elkaar heeft gebracht..
Iedereen is uitgenodigd!
Wens loka en mij hier veel pixel-baby's toe.![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou dat graag in dit topic willen doen omdat dit topic ons bij elkaar heeft gebracht..
Iedereen is uitgenodigd!
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
Iedereen is uitgenodigd!
![]()
Maar denk je niet dat het je op een moment zal tegenstaan, dat soort van brainwashen? Dat was wel zo in mijn geval, ik vond het saai en eentonig en vooral zielig worden, voor hen zielig dan.quote:
Misschien even concreet. Maar dus als je een vriendin krijgt dan had dat zo moeten zijn. Ik denk dat juist van hmmm toevallig.quote:
Nee, dat rationaliseer ik voor mezelf niet op die manier. Daar ben ik al uit gebrokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien even concreet. Maar dus als je een vriendin krijgt dan had dat zo moeten zijn. Ik denk dat juist van hmmm toevallig.
Dus niet zoals ik het wel rationaliseer?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, dat rationaliseer ik voor mezelf niet op die manier. Daar ben ik al uit gebroken
Dat is weer een heel andere situatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien even concreet. Maar dus als je een vriendin krijgt dan had dat zo moeten zijn. Ik denk dat juist van hmmm toevallig.
Zelf zie ik het als win-win. Noem het zelf niet echt brainwashen, ik zet mezelf gewoon in "pure expression mode"quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het je op een moment zal tegenstaan, dat soort van brainwashen? Dat was wel zo in mijn geval, ik vond het saai en eentonig en vooral zielig worden, voor hen zielig dan.
Je kan best depressief worden als je erachter komt hoe simpel een mens eigenlijk werkt jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat het je op een moment zal tegenstaan, dat soort van brainwashen? Dat was wel zo in mijn geval, ik vond het saai en eentonig en vooral zielig worden, voor hen zielig dan.
Ik had het alleen ietsjes anders verwoordquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Kingtoppie ik krijg zo'n benauwd gevoel bij jouw posts. Lijkt wel alsof bijna al jouw posts impliciet als doel hebben goedkeuring van de vrouwen te krijgen.
Verder geen haat tegen je, maar vind het wel grappig dat ik dat gevoel bij je krijg terwijl ik je nog maar 1 dag heb zien posten.
Ben ik hier alleen in?
Kingtoppie heeft wat lastige eigenschappen - zo ver ik hem ken van fok- maar het schijnt verder wel een geschikte kerel te zijn. Hij is geloof ik ook af en toe een beetje somberquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Kingtoppie ik krijg zo'n benauwd gevoel bij jouw posts. Lijkt wel alsof bijna al jouw posts impliciet als doel hebben goedkeuring van de vrouwen te krijgen.
Verder geen haat tegen je, maar vind het wel grappig dat ik dat gevoel bij je krijg terwijl ik je nog maar 1 dag heb zien posten.
Ben ik hier alleen in?
Ga je gangquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik had het alleen ietsjes anders verwoord
Dat laatste moet je me even uitleggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelf zie ik het als win-win. Noem het zelf niet echt brainwashen, ik zet mezelf gewoon in "pure expression mode"
Uh-huh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je kan best depressief worden als je erachter komt hoe simpel een mens eigenlijk werkt ja
Ik denk een combinatie van toeval + eigen acties.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus niet zoals ik het wel rationaliseer?
Wat vind je dat mensen dan te veel terug rationaliseren?
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Ben ik hier alleen in?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat laatste moet je me even uitleggen.
[..]
Uh-huh.
20 minuutjes in de magnetron.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
Voor mij is sms/mail ook een sticking point. Aantrekkingskracht kan je niet echt opwekken ermee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
Ik wil wel eens scherp zijn met mijn opmerkingen of humor. Omdat ze er geen gezichtsuitdrukking bij zien zijn ze sneller beledigd of haken af vanwege het WTF-moment.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Doe er iets mee, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter zelfsChicks diggen dat
Kan je ze ook gelijk masseren en zo
Ja niet alles hiervoor gelezen dus weet niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien?Of lukt dat niet?
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor mij een hele stapquote:
Zie daar heb je het al.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor mij een hele stapKan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....
Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensenAls in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensenAls in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
Ik zou het wel doen als iemand me zou vragen, maar om zelf iemand te vragen is heel erg andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.
Desalniettemin vind denk ik iedereen wel leuk om berichtje te krijgen.
Je moet vanaf het begin daar al een grens instellen voor jezelf, als jij blij meedoet in het begin en 100 smsjes stuurt per dag, oh wee als je dan 1 dag mist! dan gaat de ander gelijk denken oeehh is er iets.
Welk probleem loop je precies tegen aan dan?
Slowchatquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef kree het volgende:
owh shit heb een mailtje gestuurd om de lokale tv ons nieuwe musical ding te volgen, weet nog niet of ik daar nu al spijt van moet hebben
Nee, ik typ eigenlijk hetzelfde meestal wat ik ook zou zeggen in een normaal gesprek. Heb niet zoveel moeite om dingen in tekst op een soortgelijke manier over te brengen, intonatie en zo. Daar zijn wel trukjes voor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking maken\
Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Rustig aan.
Dat is precies wat ik hier propagandeer. Ga uit je comfort zone, doe dingen die je normaal niet doet. Breng het verder, zodat je er gewend aan bent geraakt. Dan voel je je meer gemak bij vrouwen in die omgeving...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
Ook dan heb ik het idee dat ik niet hetgeen in haar op weet te wekken als in het echt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.
Liefde is verlangen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?
Less is morequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwen![]()
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Denk niet dat veel mensen (vooral vrouwen) het leuk vinden. Maar hier heb je de ultieme texterquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Less is bij mij ook echt less tegenwoordig:)
Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfoutenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
Ja duh. Of enorme Breezahtaal. Verder boeit het me niet zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfouten
Ja zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?
Nee, stom genoeg niet. Normaal zeg ik hetzelfde maar kan ik dat ondersteunen met lichaamstaal waardoor de essentie /context van je opmerking duidelijk wordt. Ik gok dat ik het laatste jaar met een stuk of 20 meisjes na een eerste ontmoeting een vervolgcontact heb gehad. Ben nu nog terughoudender met smsjes en probeer sneller echte afspraken te maken en niet teveel tijd tussen de afspraken te laten zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.
Daar heb je zeker wel een punt. Maar soms word ik iets te joviaal en krijg ik geen reactie meer. Als ik mijn tekst later teruglees snap ik vaak wel dat er een WTF momentje heeft plaats kunnen vinden. Misschien toch een sms-autistische stoornis? Natuurlijk heb ik dat in het echt ook wel eens, maar dan kan ik het met spot of humor wel corrigeren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was
Jij hield toch van snel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was
Niet van kerels die heel creepy vragen of je naast ze op de bank wilt gaan zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."
Nou, daar wert ik weer niet vrolijk van.
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.
Wat ik bedoelde eigenlijk was wat je met pure expression-mode bedoelt.
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijkquote:
Ik dacht dat je van verlegen types hieldquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
Ze is gewoon een slet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Ik wil je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zinnen als: 'volgens mij ben jij wel een ontdeugend meisje' enzo, kom op
Wie zou daar nu niet op afknappen.
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je ditquote:
Niet van mensen zonder lef. Introvert mogen ze best zijn, daar hou ik wel van. Maar ze moeten wel actie durven ondernemen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Hersenhelften.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
iddquote:
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
En ik ben ook heel lief in bed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.quote:
quote:
Ook mijn valkuil. Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.
Waarom zijn we het nu telkens eensquote:
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al misluktquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeuren
Dat heb ik allang afgeleerd. Het is ook zo'n onzin. Wat jij voelt is van jou. Wat anderen daarvan vinden, is hun probleem.quote:
Dat is niet lief. Dat is normaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief betekent onder andere dat ik niet bijt op ongewenste plekken enzo
Ok. Wat firefly beaamt is dat de kans op die "chemie" te vergroten valt door te leren anders om te gaan met vrouwen. Dat als ze dan Lokasennas tegenkomen er een grote kans is dat die chemie er komt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al mislukt
Die overdreven 'waardigheid' altijd bij vrouwen
Ah, zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.
Met pure expression mode bedoel ik dat je al je gevoelens volgt zonder na te denken. Het is niet erg om je eraan toe te geven. Als je maar je dagelijkse dingen ook kunt doen.
Wat is lief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet lief. Dat is normaal.
Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.
Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet lief. Dat is normaal.
Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.
Niet mijn dingquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?
Daar hoef je je pas druk over te maken wanneer het tegen je gebruikt wordt.quote:
Jullie allemaalquote:
Dat bedoelt hij vast nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
OMG, mensen die over seks praten, wat eng.
Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:05 schreef Gray het volgende:
Maar goed firefly, misschien dat het al gevraagd is, maar hoe kijk je aan tegen een relatie? Sta je open voor een relatie met een van de vrouwen waarmee je gaat, of is het een kwestie van we zien wel?
Bellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....
Zeg, hoe zorg je voor vervolgcontact na uitgaan?
De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....
En wat verwacht je wanneer je een vaste relatie krijgt? Hoe zie je je levensstijl dan voor je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.
Alleen / met groepjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.
Been there, had that. Liever gewoon goed geil.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?
Meer een ex-Firefly.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:10 schreef debeterebob het volgende:
Gray ben jij een soort Firefly light of zo?
Zoveel plan ik niet in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:09 schreef Gray het volgende:
[..]
En wat verwacht je wanneer je een vaste relatie krijgt? Hoe zie je je levensstijl dan voor je?
Met groepjes zegt ze makkelijker ja, maar dan moet je haar er wel uit vissen :/ (ligt eraan hoe goed je interactie ging)quote:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Meer een ex-Firefly.
Ik hou helemaal niet van lightproducten.
Ik heb bij dat soort dingen dat dat voor mij de grens is van respectloosheid en als ik daarin mee ga dan kan ik ook maar weinig voelen voor zo een meisje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Been there, had that. Liever gewoon goed geil.
cyaquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:13 schreef kingtoppie het volgende:
Maarjaaaa
Ik ga tukken, dit is niet goed voor me.
Alleen en ga iets leuks doen samen. Iets actiefs, karten, samen klimmen, lekker dineetje, zoiets.quote:
Wat is er respectloos aan als ze er zelf om vraagt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik heb bij dat soort dingen dat dat voor mij de grens is van respectloosheid en als ik daarin mee ga dan kan ik ook maar weinig voelen voor zo een meisje.
Zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen en ga iets leuks doen samen. Iets actiefs, karten, samen klimmen, lekker dineetje, zoiets.
Beste is nog; "we hadden het vorige keer over dit of dat (de klik) en 'toevallig' is er deze week iets met die klik"...
Bel haar om iets af te spreken en neem daarin de leiding;
Zaterdag gaan we iets doen, ik hoop dat je kan.
Draai het zo dat ze geen nee kan zeggen.
Niets, maar mijn handeling zorgt er voor dat ik haar niet respecteer, en niks voor haar ga voelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er respectloos aan als ze er zelf om vraagt?
Geen toestemming vragen nee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
Geen toestemming vragen maar een beetje brutaal zijn dus -.-
Ok.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niets, maar mijn handeling zorgt er voor dat ik haar niet respecteer, en niks voor haar ga voelen.
Blijkbaar ligt voor mij daar de grens.
quote:
Wat ik eerder al zei, maar waarschijnlijk is weggevallen in alle slowchat, het werd voor mij een beetje leeg. Het is écht een beetje hersenspoelen. Sure, goed voor je ego een meisje te bespelen als een gitaar en samen leuke momenten te hebben, maar het weegt voor mij niet op tegen een dame die even bewust als jij het spel speelt. Dat je tegen elkaar opgewassen bent, weet hoe je elkaar om de vinger winden kan en wanneer je om de vinger gewonden wordt. Dát is een dame die mijn aandacht volledig vast weet te houden. Dát is de vrouw waarbij kwaliteit en kwantiteit samenvallen. Die ene uit de duizend.quote:Vertelde me als ex-gelovige waarom je je er nu niet meer aan vast houdt, als je wil
What happened?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
Ik had zo'n ex. Supergeile seks, maar werd gek van alle ruzies.
De ideale vrouw is een engel voor de kinderen, een prinses in de keuken en een slet in bed.
En die had ik . Na die porno-ex overigens.
Je bent verliefdquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:21 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat ik eerder al zei, maar waarschijnlijk is weggevallen in alle slowchat, het werd voor mij een beetje leeg. Het is écht een beetje hersenspoelen. Sure, goed voor je ego een meisje te bespelen als een gitaar en samen leuke momenten te hebben, maar het weegt voor mij niet op tegen een dame die even bewust als jij het spel speelt. Dat je tegen elkaar opgewassen bent, weet hoe je elkaar om de vinger winden kan en wanneer je om de vinger gewonden wordt. Dát is een dame die mijn aandacht volledig vast weet te houden. Dát is de vrouw waarbij kwaliteit en kwantiteit samenvallen. Die ene uit de duizend.
Als je dat eenmaal hebt meegemaakt, dan wil je nooit meer iets anders. Ik niet, iig.
Ik koos voor Colombia en helaas kon ze niet mee. De perfecte vrouw in elk opzicht. Sja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
What happened?
(Trouwens interessant want ik heb ook eens wat gehad met zo een meisje en die maakte ook gigantische stampij)
Dat is een stimulatie voor hem om zo door te gaan natuurlijk tot hij die ene vrouw vindt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:21 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat ik eerder al zei, maar waarschijnlijk is weggevallen in alle slowchat, het werd voor mij een beetje leeg. Het is écht een beetje hersenspoelen. Sure, goed voor je ego een meisje te bespelen als een gitaar en samen leuke momenten te hebben, maar het weegt voor mij niet op tegen een dame die even bewust als jij het spel speelt. Dat je tegen elkaar opgewassen bent, weet hoe je elkaar om de vinger winden kan en wanneer je om de vinger gewonden wordt. Dát is een dame die mijn aandacht volledig vast weet te houden. Dát is de vrouw waarbij kwaliteit en kwantiteit samenvallen. Die ene uit de duizend.
Als je dat eenmaal hebt meegemaakt, dan wil je nooit meer iets anders. Ik niet, iig.
Zo'n vrouw vind je alleen als je jezelf ervoor openstelt. Dat lijkt firefly in zijn gedrag niet echt te doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is een stimulatie voor hem om zo door te gaan natuurlijk tot hij die ene vrouw vindt.
Voor die dame zal ik altijd een speciaal plekje houden, denk ik.quote:
Zolang hij erop let dattie niemand bewust kwetst is het geen probleem toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is een stimulatie voor hem om zo door te gaan natuurlijk tot hij die ene vrouw vindt.
Dit klinkt dan weer net alsof je iemands vader bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, wat ze wilt is niet altijd wat ze nodig heeft
Dat is magie ten top!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer net alsof je iemands vader bent
Je hoeft iemand niet op te voeden, toch?
Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer net alsof je iemands vader bent
Je hoeft iemand niet op te voeden, toch?
Wat ik me ook nog afvroeg: denk jij dat deze manier van versieren voorbehouden is aan mannen, of kunnen vrouwen ook "naturals" worden als het aankomt op versieren van mannen? En hoe is dat dan als twee naturals elkaar proberen te versieren?
Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.
Dat is vuurwerk.quote:Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is wel fijn als je als man zijnde haar een beschermd gevoel kan geven en in principe ook voor het gehele gezin kan zorgen.
Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevaltquote:Bij het laatste ben ik het met Gray ééns, als twee personen bij elkaar komen die op zo'n openlijke manier in het leven staan is het geweldig.
Ja klopt. Overigens heb ik ook wel een aantal keren dat vuurwerk meegemaakt. Interactie op een zo'n hoog niveauquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dat gevoel hangt echt niet af van die klassieke rolverdeling, denken veel conservatief opgevoede mensen dat wel.
[..]
Dat is vuurwerk.
We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vriend zorgt voor mij en onze dochter en ik voor hem en onze dochter. En echt niet alleen volgens de klassieke rolverdeling. Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb. Dat doen we samen voor onze dochter, maar dat bepaal je niet voor volwassenen, vind ik.
[..]
Van Gray had ik dat antwoord verwacht, maar door je manier van posten had ik van jou een andere reactie verwacht. Fijn dat de reactie meevalt
Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We bedoelen wel vaker hetzelfde hoor. Sommige mensen hier zijn ook beter in het uitleggen van dingen die ik bedoel.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij jou klinkt het meer alsof je boven de te versieren vrouwen staat, en dus leek het me dat je of de mogelijkheid dat vrouwen iets dergelijks ook kunnen doen zou afwijzen, of dat je zou vinden dat jij als dominant mannetje daar niet gevoelig voor zo zijn.
Wel jammer trouwens dat je niet reageert op het andere dat ik postte, erboven.
Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.quote:Maar dan nog zou ik het reuze-irritant vinden als hij zou bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar dat dat iets anders is dan ik nodig heb.
Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn alleen punten om een discussie uit te lokken. Hier hebben we het nog niet eens over gehad en ligt per situatie uiteraard. Niet alles is te analyseren achter de pc.
Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom wordt dat nu afgedaan als punten om een discussie uit te lokken. Ik vraag me oprecht af of jij zo denkt over vrouwen. Dan lijkt het namelijk of je ze niet voor vol aan ziet.
En dan krijg je reacties zoals ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik maak graag zelf uit wat goed voor me is.
Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kingtoppie zit zo vastgeroest in de friendzone bij zo onderhand iedere vrouw op dit forum dat zelfs Chuck Norris met een plamuurmes hem er niet uit kan krijgen. Alleen heeft hij dit zelf niet in de gaten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:15 schreef Nomadd het volgende:
Ben ik hier alleen in?
Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....
Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet. Het levert altijd teleurstellingen op. Door de alcohol en het mooie moment van toen zit ze atlijd in je hoofd als leuk, lief, knap etc. Ze is daarna in de regel minder knap, lief, leuk etc. Houd dat moment gewoon goede moment gewoon vast, want bovendien laten de echt leuke meisjes zich niet binnen de minuut verschalken, ook al zijn ze weg van je.
True story.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je op dat juiste knopje weet te "drukken" dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je.
Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je de juiste knoppen weet te drukken dan stelt ieder (okay, veel) meisje zich open voor je.
OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn: vrouwen zijn simpel.
Maar mannen ook.
Mensen zijn simpel. Alleen zijn we vaak te simpel om dat door te hebben. De vraag is of het kwalijk is om daar op in te spelen. Zolang de intenties goed zijn denk ik van niet.
quote:
Zoals eerder gesteld breng je een meisje het hoofd op hol wanneer je de juiste omgang weet te vinden. Over het algemeen zijn die voor vrouwen hetzelfde, al verschillen kleine details. Zo houdt de ene net van meer humor en pratende mannen, terwijl de andere meer de serieuze mysterie-mannen bevalt. Maar er zal altijd wel een beetje van alles zijn bij zo'n eerste ontmoeting. Uiteindelijk gaat eht erom dat ze een goed gevoel krijgt bij je, waardoor ze aangetrokken tot je raakt, én ze zich bij je op haar gemak voelt. Als je dan ook nog lust en avontuur weet op te wekken bij haar, heb je d'r kat in je zak.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geef eens eenexpliciete beschrijving. Het gaat erom dat het vaak ze je vaak wel teleurstelt met alcohol.
In sommige gevallen zal dat wel zo zijn, maar ik denk niet dat het de juiste insteek is voor iemand die deze technieken gebruikt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, mensen zijn simpel. Maar is een ander, bij voorkeur dan natuurlijk mijn mannelijke partner (:+) dusdanig minder simpel dat hij kan bepalen dat ik iets misschien wel wil, maar niet nodig heb en hij dat beter weet dan ik zelf?
Ik denk dat dat wel beter had geweest, maar misschien dat hij dat zelf (nog) niet inziet. Zelf ook in die situatie gezeten, maar de ernst ervan realiseren ging niet over 1 nacht ijs.quote:En in dat kader: had firefly deze houding dan bijvoorbeeld niet door moeten trekken toen hij aan het rommelen was met dat meisje met relatie waar hij het in een eerder topic over had: ze wilde misschien wel, maar heel kies is het natuurlijk niet, dus moet hij haar dan niet tegen zichzelf beschermen?
Ik heb je gisteren tips gegeven...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
Kan niet iemand een ''vrouwen het bed in lullen'' topic maken?
Godver,quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren tips gegeven...
Waar heb je het precies over? Een virtuele situatie waarbij er een discussie plaats vind?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij vat het op als een persoonlijke aanval, maar ik vraag me dat werkelijk af. Ik kan me er niets bij voorstellen, niet dat een man dat kan denken en niet dat er vrouwen zijn die zich dat laten aanleunen.
Maar als dit te moeilijk is en je er niet op wil antwoorden, so be it.
Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godver,![]()
Ik zie hetgewoon niet zie je
Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet het bed in te praten. Als je haar zoent terwijl je bij haar of bij jou thuis bent dan moet er al een belletje gaan rinkelen dat het "on" is.
Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten.quote:Het is vooral logistiek dat het probleem is (met z'n 2en alleen ergens). De rest is een inkoppertje.
Die date, in het versiertopic. Kom op zeg, een beetje eigen initiatief...quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godver,![]()
Ik zie hetgewoon niet zie je
Hehe op andere plaatsen kan ook iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Dan heb je de spreekwoordelijke voet al tussen de deur. Of plastischer: je tong al tussen d'r lippen.
[..]
Een stel mooie ogen laat je de wereld om je heen vergeten.
Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:17 schreef firefly3 het volgende:
Je maakt het weer iets tot een persoonlijk iets als ik als persoon, en daar draait deze topic niet om. Je bent weer op zoek naar iets puur om een label te kunnen plakken. Het ligt allemaal puur aan de situatie en kan ik niet voorspellen hoe ik op dat moment ben en zal reageren.
Welke truukjes? Geef eens een voorbeeld van zo'n truukje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
Hij heeft een gereedschapskist bij de hand waar hij op het juiste moment, de juiste tools, voor de juiste job kan gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van het idee van 'als je de juiste 'trucjes' gebruikt, krijg je bijna elke vrouw mee' waar je zo mee loopt te leuren?
Ja, mezelf zijn is inderdaad een truukje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:13 schreef Modus het volgende:
Ja niet datzelfde gezeik weer. Datgene wat je nu in de praktijk probeert toe te passen zijn alleen maar trucjes.
Omstanders zien het als leedvermaak!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik in het praktijk toe pas als ik een vrouw benader:
- Gooi mijn hoofd geheel leeg en doe waar ik zin in heb en zelfvermaak.
Dat is mijn gehele "game".
Vrouwen kunnen je al leuk vinden zonder dat ze maar één van je passies weet. Verder weet je vrij weinig over hoe ik ben in het echt en wat ik leuk vind in het echte leven. Ook die dingen heb ik ingevuld in mijn leven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:31 schreef Modus het volgende:
Volgens mij snap jij het hele idee niet van authentiek en jezelf zijn.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden is als blijkt dat jij gewoon uit jezelf 1 of meerdere passies hebt, daar ook actief mee bezig bent en daar oprecht bevlogen over kan vertellen. En dan maakt het vaak niet eens zoveel uit of dat iets is wat ze qua passie met je deelt. Dat je dus gewoon geheel los van welke vrouw dan ook er ook een leven op na houdt.
Gezien je posthistory etc. kom je nou niet bepaald over als iemand die (o.a.) op die manier invulling aan zijn leven geeft.
Het lijkt eerder dat je denkt dat je de 'trucs' die genoemd worden in al die hilarische filmpjes van je, zó moet uitvoeren dat het geen trucjes lijken (maar 'authentiek' dus), maar dat je je zo gedraagt omdat je zo bent. Maar jij bent helemaal niet zo.
Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:43 schreef firefly3 het volgende:
Wat je van de video's moet leren is vooral: "Waarom kan ik niet een vrouw op straat zoenen binnen een minuut?
Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat het overgrote deel daar simpelweg niet op zit te wachten. Maar dat krijg je niet in je kop, no matter hoeveel vrouwen dat hier ook verkondigen.
Ik denk dat alleen een psychopaat op deze manier met gevoelens van mensen kan omgaan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat ja. En nu zijn wij 'fokvrouwen die nooit buiten komen', 'waarschijnlijk niet wonend in een grote stad' en 'geen die-hards in uitgaan, want hij gaat zelfs met verhoging'.Zoenen met een vreemde kerel; firefly3 claimt achter in de twintig te zijn, ik geloof er niets van. Dit is absoluut het gedrag van een tiener.
Kun je uitleggen hoe jij denkt dat het komt dat voor iemand die een 'zoektocht naar authenticiteit' als levensdoel heeft gesteld (*kuch*) je in dit topic de grootste moeite hebt mensen te overtuigen dat je geen poep praat? Als iemand die getraind is zijn authentieke 'ik' van nature ruim baan te geven moet dat toch een koud kunstje zijn?.quote:
Nee, want nu ga je weer uit van het gegeven dat die vrouwen allemaal meer willen of iets anders willen dan firefly. Wat tegenwoordig volgens mij - en naar mijn ervaring - onzin is. Firefly promoot geen verkrachting of misleiding, hij claimt lol te hebben met vrouwen, en dit doet veel goeds voor zijn eigenwaarde/zelfvertrouwen. Dat wil niet zeggen dat dat ook maar op enige wijze nadelig is voor de vrouwen die hij benadert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een psychopaat op deze manier met gevoelens van mensen kan omgaan!
Of laat je geen spoor van vernielde vrouwen achter je?
Volgens firefly zou je groei moeten ervaren. Toen je aan het zoenen was ervoer je een fysiek groeimoment? Zo niet, dan moet je internetporn afzweren!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, ik was in een depressieve bui toen ik weg ging.....
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....
Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Zou dit niet een goed moment zijn om in te zien dat zolang jij zo negatief afgesteld staat je altijd alles negatief in zal blijven kleuren als je daarin mee gaat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....
Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Was ze leuk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Alles is vergankelijk, wen er maar aan.quote:Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over? Een virtuele situatie waarbij er een discussie plaats vind?
Ach, dat onderscheid wordt steeds groter... Dat komt met de tijd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:44 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zou dit niet een goed moment zijn om in te zien dat zolang jij zo negatief afgesteld staat je altijd alles negatief in zal blijven kleuren als je daarin mee gaat?
Je loopt rond met een deel in jezelf wat blijft bestaan door en vanuit ongelukkig zijn, dat is een deel wat jij hebt, niet wie jij bent, en zou voor jou denk ik handig zijn onderscheid tussen die 2 te leren maken.
Iets meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?
Dan is dat wat je bereikt hebt: een leuke, gezellige avond met een leuk meisje.
Wat zou je willen bereiken, als dit het niet is voor je?
Leg uit.quote:
Ja, dat weet ik.quote:
Geen idee. Dat laatste heb ik nog nooit mee gemaakt sinds mijn 15e.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Is dat waar hij naar op zoek is? Een avondje plezier, lekker zoenen, je fijn voelen dat eindigt in bed? En als dat laatste niet gebeurd is, is het een waardeloze avond?
Tis te ''vergankelijk'' en het levert me eigenlijk nooit iets op na afloop van zo een avond.quote:
Maar wat zou het je dan op moeten leveren? Wat zou je willen dat het je oplevert?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis te ''vergankelijk'' en het levert me eigenlijk nooit iets op na afloop van zo een avond.
Iets wat ''blijvender'' isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat zou het je dan op moeten leveren? Wat zou je willen dat het je oplevert?
Een relatie?quote:
Dus ik pak de telefoon en draai 0900-poolski-huiski en ra ra wie kwam er thuis?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef Seam het volgende:
Moet je na een aantal dates vertellen hoe het komt dat je haar hebt leren kennen, zal ze blij mee zijn
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft niet zo serieus te zijn verder.
Ja....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Wat is het probleem?quote:
Waarmee precies?quote:
Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Ow, wat gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen
Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
Ik heb geen idee. Ik vind mezelf niet heel veel anders, denk ik. En mijn vriendinnen ook niet, dus tja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
mwah, weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel..
Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?
80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?
Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.
En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Daar heb je wel gelijk in. Thxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven.
Ja, dit is de positiviteit vind ik ook die je dan moet waarderenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?
Dan is dat wat je bereikt hebt: een leuke, gezellige avond met een leuk meisje.
Wat zou je willen bereiken, als dit het niet is voor je?
Lekker lichaam, goed kunnen zoenenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.
Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
Hiermee bedoel ik eigenlijk dat (mannen ook hoor) het soms lastig is om gevoel te scheiden van logica.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.
En ga je nog proberen wat af te spreken?quote:
Kijk dit filmpje even. Je moet ook een band opbouwen om haar vaker te zien:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel..
Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?
80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?
Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ga je nog proberen wat af te spreken?
Was ze daarvoor niet leuk genoeg?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.
En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen...
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij om te zeggen dat mijn ervaringen verzonnen zijn.
Ieder weldenkend mens leert van zijn verledenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.
Word je vast een aantrekkelijke vent van.
Zeker als je niet luistert naar mijn en andermans datetips.
doe's rustig... smijten met ziektes is niet tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.
Word je vast een aantrekkelijke vent van.
Zeker als je niet luistert naar mijn en andermans datetips.
Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens leert van zijn verleden
Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.
Dat je het van mij niet aanneemt is dom, dat je het van miss sly niet aanneemt is zielig en dom.
Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef Re het volgende:
[..]
doe's rustig... smijten met ziektes is niet tof
Erg volwassen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook.
De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?
Door wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meerDeze percentages verbeteren zich over tijd.
Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.quote:
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:
Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset.
Succes creëert succes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:
Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset.
quote:
Als je alleen voor de lust gaat, dan moet je dat ook communiceren. Dit komt eigenlijk ook weer neer op jezelf zijn met je eigen intenties. Al wil ik er wel bij zeggen dat vrouwen soms moeten rationaliseren waarom ze naar je toe gaan.quote:80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken..
Je doet zielig omdat je hoewel jr scoort gaat lopen klagen. Wat WIL je nou eigenlijk? Dan maar geen vrouwen meer zoenen, "want er volgt toch geen seks"?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, ik blijf het maar raar vinden matador, erg jammer dat je de discussie ontvlucht...
Ik doe hier ''zielig'' maar het grappig is dat het een zienswijze is waarin ik daadwerkelijk geloof waardoor ik er geen zin meer in heb.
Inplaats van een beetje aanvallend te doen dat ik ''zielig'' doe kan je ook het tegendeel bewijzen.
Checkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.
Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Ik weet dat het niet constructief isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Check. Je dit duidelijk in deze staat momenteel.
Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet constructief isMaar soms doe je toch gewoon effe niks omdat je er geen zin in heb? Met alleen positieve ervaringen zou het logisch zijn er wel zin in te hebben.
Die kerel verteld wel een leuk verhaal trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.
Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.
Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Genegenheid staat erquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef Kogeltje het volgende:
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.
Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.
benieuwd hoe jij dit aanpakt.![]()
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
Ik ben behoorlijk gegroeid de afgelopen weken. Je maakt ook minder onderscheid tussen overdag en in de avond.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef dark.passenger het volgende:
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes!
kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
Waar heb je problemen mee?quote:Op zondag 3 juni 2012 06:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo
wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
Vrouwen ontmoeten is meer een neveneffect van mijn levensstijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen
tja merk je vanzelf welquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Nicequote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Uit halen? In te stoppen!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt..
Haha, awkward!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...
What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...
Doorgaan of afblazen?Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Trio. Die chick weet echt wel dat je haar vriendin gebatst hebt. Ze wil meedoen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...
What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...
Doorgaan of afblazen?Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Proberen waard, iverander de date wel naar iets persoonlijkers, hoewel vriendinnen het onderling wss. niet kunnen maken om met 1 kerel naar bed te gaan. Net als bro-code, hebben vrouwen dat ook welquote:Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
Het contact is nooit vaker dan voor een avond, tenzij iemand wilt dat het contact langer duurt.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef dark.passenger het volgende:
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
en een leuke reactie gehad?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nog niet gehad voor zover ik weet, ga er ook nie teveel moeite voor doen, ken der wel een beetje... Iemand anders mag een nieuw topic openen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |