Ik zou het wel doen als iemand me zou vragen, maar om zelf iemand te vragen is heel erg andersquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.
Desalniettemin vind denk ik iedereen wel leuk om berichtje te krijgen.
Je moet vanaf het begin daar al een grens instellen voor jezelf, als jij blij meedoet in het begin en 100 smsjes stuurt per dag, oh wee als je dan 1 dag mist! dan gaat de ander gelijk denken oeehh is er iets.
Welk probleem loop je precies tegen aan dan?
Slowchatquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef kree het volgende:
owh shit heb een mailtje gestuurd om de lokale tv ons nieuwe musical ding te volgen, weet nog niet of ik daar nu al spijt van moet hebben
Nee, ik typ eigenlijk hetzelfde meestal wat ik ook zou zeggen in een normaal gesprek. Heb niet zoveel moeite om dingen in tekst op een soortgelijke manier over te brengen, intonatie en zo. Daar zijn wel trukjes voor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking maken\
Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Rustig aan.
Dat is precies wat ik hier propagandeer. Ga uit je comfort zone, doe dingen die je normaal niet doet. Breng het verder, zodat je er gewend aan bent geraakt. Dan voel je je meer gemak bij vrouwen in die omgeving...quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
Ook dan heb ik het idee dat ik niet hetgeen in haar op weet te wekken als in het echt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.
Liefde is verlangen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?
Less is morequote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:27 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ik vind dat ik per sé iets leuks moet smsen want anders ben ik saai en verliest zij de interesse. Daardoor ben ik denk ik wel eens geforceerd in het leuk proberen te zijn en ga ik net over de grens. In het echt heb ik die onzekerheid niet en verloopt alles best naar wens.
Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis van toepassing op dat benauwende op vrouwen![]()
Doe het uit verveling. Het sluipt er een beetje in, terwijl ik er helemaal niet blij van word...
Net zoals met rushen in een spel als het niet goed gaat waardoor je nog vaker doodgeschoten wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...Naja, voor de gamers onder ons, die snappen het wel.
Denk niet dat veel mensen (vooral vrouwen) het leuk vinden. Maar hier heb je de ultieme texterquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Less is bij mij ook echt less tegenwoordig:)
Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfoutenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
Ja duh. Of enorme Breezahtaal. Verder boeit het me niet zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eén ding is wel een afknapper: Enorm veel taal- en spelfouten
Ja zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als super mario niet lekker gaat dat je dan steeds onbenulliger gaat spelen, waardoor je nog eerder kapot bent?
Nee, stom genoeg niet. Normaal zeg ik hetzelfde maar kan ik dat ondersteunen met lichaamstaal waardoor de essentie /context van je opmerking duidelijk wordt. Ik gok dat ik het laatste jaar met een stuk of 20 meisjes na een eerste ontmoeting een vervolgcontact heb gehad. Ben nu nog terughoudender met smsjes en probeer sneller echte afspraken te maken en niet teveel tijd tussen de afspraken te laten zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien omdat de nadruk meer ligt op de inhoud van je tekst, en je dus niet kan sturen door middel van lichaamstaal en dergelijke. Tja, ik zou zeggen oefening baart kunst. Denk dat je er wel meer feeling voor krijgt wanneer je vaker virtueel/sms contact hebt.
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.
Daar heb je zeker wel een punt. Maar soms word ik iets te joviaal en krijg ik geen reactie meer. Als ik mijn tekst later teruglees snap ik vaak wel dat er een WTF momentje heeft plaats kunnen vinden. Misschien toch een sms-autistische stoornis? Natuurlijk heb ik dat in het echt ook wel eens, maar dan kan ik het met spot of humor wel corrigeren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:31 schreef El_Matador het volgende:
Het zou niet moeten boeien wat je schrijft per sms/mail/MSN en hoe je het schrijft; je bent leuk genoeg. En als zij je niet leuk vindt, is ze niet geschikt.
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was
Jij hield toch van snel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was
Niet van kerels die heel creepy vragen of je naast ze op de bank wilt gaan zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."
Nou, daar wert ik weer niet vrolijk van.
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.
Wat ik bedoelde eigenlijk was wat je met pure expression-mode bedoelt.
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijkquote:
Ik dacht dat je van verlegen types hieldquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
Ze is gewoon een slet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Ik wil je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zinnen als: 'volgens mij ben jij wel een ontdeugend meisje' enzo, kom op
Wie zou daar nu niet op afknappen.
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je ditquote:
Niet van mensen zonder lef. Introvert mogen ze best zijn, daar hou ik wel van. Maar ze moeten wel actie durven ondernemen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Hersenhelften.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
iddquote:
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
En ik ben ook heel lief in bed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.quote:
quote:
Ook mijn valkuil. Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.
Waarom zijn we het nu telkens eensquote:
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al misluktquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeuren
Dat heb ik allang afgeleerd. Het is ook zo'n onzin. Wat jij voelt is van jou. Wat anderen daarvan vinden, is hun probleem.quote:
Dat is niet lief. Dat is normaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief betekent onder andere dat ik niet bijt op ongewenste plekken enzo
Ok. Wat firefly beaamt is dat de kans op die "chemie" te vergroten valt door te leren anders om te gaan met vrouwen. Dat als ze dan Lokasennas tegenkomen er een grote kans is dat die chemie er komt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al mislukt
Die overdreven 'waardigheid' altijd bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |