quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat laatste moet je me even uitleggen.
[..]
Uh-huh.
20 minuutjes in de magnetron.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
Voor mij is sms/mail ook een sticking point. Aantrekkingskracht kan je niet echt opwekken ermee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
Ik wil wel eens scherp zijn met mijn opmerkingen of humor. Omdat ze er geen gezichtsuitdrukking bij zien zijn ze sneller beledigd of haken af vanwege het WTF-moment.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Doe er iets mee, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter zelfsChicks diggen dat
Kan je ze ook gelijk masseren en zo
Ja niet alles hiervoor gelezen dus weet niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien?Of lukt dat niet?
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor mij een hele stapquote:
Zie daar heb je het al.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor mij een hele stapKan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....
Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensenAls in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensenAls in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |