abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112249360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
:D

Of system_overload voor de vrouwelijke versie :D

Zelfs ik ben niet zo erg :P
pi_112249370
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat laatste moet je me even uitleggen.

[..]

Uh-huh. :{
Ik snap niet hoe je het zielig kan vinden voor haar, je bent toch van meerwaarde? Of ik snap het niet helemaal wat je bedoelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:20:02 #28
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249381
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
pi_112249399
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef rozecroc het volgende:
Voor de echte hosselaars onder de Fokkers...Ik ben zelf best handig met versieren in real life, maar heb er wel moeite mee om dit goed te onderhouden via sms/mail omdat ik gewoon niet goed uit de verf kom via dergelijke media. Wat doen jullie om dergelijke contacten goed warm te houden?
20 minuutjes in de magnetron.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:21:08 #30
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249408
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

20 minuutjes in de magnetron.
Ik heb een sauna, werkt dat ook?
pi_112249417
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst :)
Rustig aan.
pi_112249425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik heb een sauna, werkt dat ook?
Beter zelfs :D Chicks diggen dat ;) Kan je ze ook gelijk masseren en zo :)
pi_112249436
quote:
Voor mij is sms/mail ook een sticking point. Aantrekkingskracht kan je niet echt opwekken ermee.

Wat ik wel doe is gewoon korte smsjes en met een erg achterover geleunde houding. Als ik "escaleer" met smsjes dan ga ik heel hard.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:22:51 #34
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249453
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh, ik sms gewoon een beetje droog... Zoals in het echt... Soms net even iets meer gevat dan in woorden omdat je lekker met taal kunt spelen in tekst :)
Ik wil wel eens scherp zijn met mijn opmerkingen of humor. Omdat ze er geen gezichtsuitdrukking bij zien zijn ze sneller beledigd of haken af vanwege het WTF-moment.
pi_112249458
quote:
Virtueel contact beperken en elkaar vaak irl zien? :) Of lukt dat niet?
pi_112249459
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter zelfs :D Chicks diggen dat ;) Kan je ze ook gelijk masseren en zo :)
Doe er iets mee, zou ik zeggen.
pi_112249462
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van :P
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
Ja niet alles hiervoor gelezen dus weet niet.

Maar het gaat niet om overdreven emoties tonen denk?
Firefly drijft het heel ver door.

Niet mijn idee maar dat was al duidelijk.
Maar het basis punt is dus wel waar. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_112249466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Virtueel contact onderhouden is ook niet echt moeilijk, vind ik.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:23:42 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249475
quote:
Niet, ik vind het zo onpersoonlijk, en een meisje die je overlaadt met smsjes al snel, bweh.
Desalniettemin vind denk ik iedereen wel leuk om berichtje te krijgen.
Je moet vanaf het begin daar al een grens instellen voor jezelf, als jij blij meedoet in het begin en 100 smsjes stuurt per dag, oh wee als je dan 1 dag mist! dan gaat de ander gelijk denken oeehh is er iets.

Welk probleem loop je precies tegen aan dan?
What can change the nature of a man?
pi_112249478
quote:

[..]

^O^
  donderdag 31 mei 2012 @ 01:24:50 #41
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112249504
quote:

[..]

Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
pi_112249506
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad :@
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel :P
pi_112249510
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....

Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt :)
Rustig aan.
pi_112249515
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe er iets mee, zou ik zeggen.
Voor mij een hele stap :P Kan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:25:52 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249532
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd wel vervelend als ik een dag geen contact heb gehad :@
Dan mis ik het gewoon om met hem te praten, al is het maar virtueel :P
Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensen ;) Als in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
What can change the nature of a man?
pi_112249547
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Voor mij een hele stap :P Kan me niet herinneren dat ik ooit in een sauna ben geweest. En om eerlijk te zijn ben ik nou niet iemand die andere mensen makkelijk aanraakt. (je snapt wel wat ik bedoel)
Dat gaat niet vanzelf goedkomen, dat moet je gewoon doen. Ik heb het ook gedaan, en het is vooral een geestelijke barrière, waar je maar één keer doorheen hoeft om hem af te breken.
pi_112249558
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, keb weer potje zelfreflectie gedaan....

Tis te omschrijven als rushen in call of duty als je steeds neergeschoten wordt :)
Alleen een gamer/fokker kan zo'n opmerking maken :D\

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112249559
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zie daar heb je het al.
Niet aan beginnen mensen ;) Als in, laat een dag eens niks horen, laat haar maar jou missen.
:D

Idd, wat ze wilt is niet altijd wat ze nodig heeft
pi_112249564
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Soms lukt dat niet omdat een van beide druk is. Dan moet je toch even iets onderhoudends doen om verwatering tegen te gaan. Het liefst probeer ik zo snel mogelijk af te spreken, en dat doe ik ook middels opbellen. Maar die periodes tussen het afspreken waardoor je moet smsen maakt mij wel onzeker.
Moet zeggen dat in zulke gevallen chatten voor mij beter werkt dan smsen. Ik denk omdat de delay dan minder is.
pi_112249573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Zie daar heb je het al.
Waarom, als je verliefd bent is veel contact toch juist wat je graag wilt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')