Jij hield toch van snel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik knapte wel af op iemand die ´kusjes´ onder zijn sms zette
Die gast was ook heel opdringerig qua aan me zitten enzo, eerst vond ik hem nog wel leuk maar het ging snel over toen hij bij mij thuis was
Niet van kerels die heel creepy vragen of je naast ze op de bank wilt gaan zittenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Jij hield van snel toch? Ik had er pas een die had het over : "ik werdt ..."
Nou, daar wert ik weer niet vrolijk van.
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:35 schreef Gray het volgende:
[..]
Meerwaarde? Gelijke waarde! Sure, je stapt beiden met beide benen in bed, al ben je niet beiden even bewust van het hoe. Het is veel leuker wanneer ook zij beseft dat je samen een spelletje speelt. Zo had een meid op een gegeven moment beter door dan ikzelf dat ik in m'n soepele mindset zat. Die dame steeg plots flink wat in waarde voor mij. En tegelijkertijd was het een beetje eng, want de illusie van controle bleek wat te verdampen. Heh.
Wat ik bedoelde eigenlijk was wat je met pure expression-mode bedoelt.
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijkquote:
Ik dacht dat je van verlegen types hieldquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
Ze is gewoon een slet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Ik wil je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
Zinnen als: 'volgens mij ben jij wel een ontdeugend meisje' enzo, kom op
Wie zou daar nu niet op afknappen.
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je ditquote:
Niet van mensen zonder lef. Introvert mogen ze best zijn, daar hou ik wel van. Maar ze moeten wel actie durven ondernemen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van verlegen types hield
Hersenhelften.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
iddquote:
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeurenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje fatsoenlijk gebeuren natuurlijk
Op mijn eerste date met mijn vriend waren na 20 minuten mijn kleren al uit, maar die wist het gewoon op de goede manier te doen.
En ik ben ook heel lief in bed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd zo lief op het forum doen "ja ik vind het schattig als blabla" en dan hoor je dit
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.quote:
quote:
Ook mijn valkuil. Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit sorry zeggen voor je eigen gevoelens. Is mijn mening.
Waarom zijn we het nu telkens eensquote:
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al misluktquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zeker. Maar snap je ook als je dit aan een meisje vraagt van, zou jij op een eerste date na 20 min al je kleren uit hebben? Dat de meesten daar resoluut "nee" op zullen zeggen. Maar als ze een jongen tegenkomen die het op "de goede manier doet" het wel degelijk kan gebeuren
Dat heb ik allang afgeleerd. Het is ook zo'n onzin. Wat jij voelt is van jou. Wat anderen daarvan vinden, is hun probleem.quote:
Dat is niet lief. Dat is normaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief betekent onder andere dat ik niet bijt op ongewenste plekken enzo
Ok. Wat firefly beaamt is dat de kans op die "chemie" te vergroten valt door te leren anders om te gaan met vrouwen. Dat als ze dan Lokasennas tegenkomen er een grote kans is dat die chemie er komt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie dat juist als iets goeds, dat er blijkbaar die chemie is dat 10 minuten film kijken al mislukt
Die overdreven 'waardigheid' altijd bij vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |