Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.
En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast... blijf anders gewoon zielig doen en in die volledig uit de lucht gegrepen 80%-onzin hangen...
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij om te zeggen dat mijn ervaringen verzonnen zijn.
Ieder weldenkend mens leert van zijn verledenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.
Word je vast een aantrekkelijke vent van.
Zeker als je niet luistert naar mijn en andermans datetips.
doe's rustig... smijten met ziektes is niet tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker autistisch een bepaald verleden projecteren op de toekomst en er lekker veel over lopen klagen dan.
Word je vast een aantrekkelijke vent van.
Zeker als je niet luistert naar mijn en andermans datetips.
Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens leert van zijn verleden
Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij leert er nier van, jij blijft er in hangen. Iets fundamenteel anders.
Dat je het van mij niet aanneemt is dom, dat je het van miss sly niet aanneemt is zielig en dom.
Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef Re het volgende:
[..]
doe's rustig... smijten met ziektes is niet tof
Erg volwassen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben al weg. Tegen een blinde muur aanpraten kan elders ook.
De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf er in hangen? Hoe dan? Geldt het nu niet meer ofzo?
Door wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De manier hoe el matador reageert vind ik niet goed. Maar het geldt inderdaad nu niet meerDeze percentages verbeteren zich over tijd.
Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.quote:
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net zoals dat je beter wordt in vaker een vrouw kunnen zoenen, wordt je daarin ook beter door ervaring. De emotionele feedback die je nu krijgt is een bouwsteen om de volgende keer nog beter een band te scheppen met een vrouw = meer consistentie.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:
Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset.
Succes creëert succes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Of als je het wat materialistischer wil zeggen:
Door elke ervaring gaan je neuronen de gebruikte banden aansterken. Je traint jezelf als het ware in een zekere mindset.
quote:
Als je alleen voor de lust gaat, dan moet je dat ook communiceren. Dit komt eigenlijk ook weer neer op jezelf zijn met je eigen intenties. Al wil ik er wel bij zeggen dat vrouwen soms moeten rationaliseren waarom ze naar je toe gaan.quote:80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken..
Je doet zielig omdat je hoewel jr scoort gaat lopen klagen. Wat WIL je nou eigenlijk? Dan maar geen vrouwen meer zoenen, "want er volgt toch geen seks"?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef kingtoppie het volgende:
Maarja, ik blijf het maar raar vinden matador, erg jammer dat je de discussie ontvlucht...
Ik doe hier ''zielig'' maar het grappig is dat het een zienswijze is waarin ik daadwerkelijk geloof waardoor ik er geen zin meer in heb.
Inplaats van een beetje aanvallend te doen dat ik ''zielig'' doe kan je ook het tegendeel bewijzen.
Checkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.
Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Ik weet dat het niet constructief isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Check. Je dit duidelijk in deze staat momenteel.
Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet constructief isMaar soms doe je toch gewoon effe niks omdat je er geen zin in heb? Met alleen positieve ervaringen zou het logisch zijn er wel zin in te hebben.
Die kerel verteld wel een leuk verhaal trouwens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij het ook over. De dingen die wel positief gaan gewoon daar even mee gaan met de golf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |