abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:30:47 #226
5428 crew  miss_sly
pi_112305227
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, en die hoeft niet zo serieus te zijn verder.
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112305276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Ja....
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:33:09 #228
5428 crew  miss_sly
pi_112305305
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja....
Wat is het probleem?
pi_112305407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Heb geen goede ervaringen daarmee.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:53:00 #230
5428 crew  miss_sly
pi_112306035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heb geen goede ervaringen daarmee.
Waarmee precies?

hallo, je bent wel wat lastig, hoor. Geef eens wat uitgebreider en duidelijker antwoord!
pi_112306121
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Rustig aan.
pi_112306135
Wtf is dit topic voor gelul lol
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 13:56:28 #233
5428 crew  miss_sly
pi_112306165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen O+

Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
pi_112306365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen O+

Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo _O-
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:07:20 #235
5428 crew  miss_sly
pi_112306607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo _O-
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
pi_112306691
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:13:52 #237
5428 crew  miss_sly
pi_112306863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
Ik heb geen idee. Ik vind mezelf niet heel veel anders, denk ik. En mijn vriendinnen ook niet, dus tja.
pi_112307186
Eigenlijk is het heel simpel..

Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?

80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?

Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:30:21 #239
5428 crew  miss_sly
pi_112307414
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?

80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?

Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
pi_112307647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.

En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Rustig aan.
pi_112307711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, ik was in een depressieve bui toen ik weg ging.....
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....

Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven :) .
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:38:37 #242
5428 crew  miss_sly
pi_112307717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.

En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.

Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
pi_112307731
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven :) .
Daar heb je wel gelijk in. Thx
Rustig aan.
pi_112307740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?

Dan is dat wat je bereikt hebt: een leuke, gezellige avond met een leuk meisje.

Wat zou je willen bereiken, als dit het niet is voor je?
Ja, dit is de positiviteit vind ik ook die je dan moet waarderen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112307748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.

Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
Lekker lichaam, goed kunnen zoenen :P
Rustig aan.
pi_112307768
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.
Hiermee bedoel ik eigenlijk dat (mannen ook hoor) het soms lastig is om gevoel te scheiden van logica.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:40:57 #247
5428 crew  miss_sly
pi_112307789
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lekker lichaam, goed kunnen zoenen :P
En ga je nog proberen wat af te spreken?
pi_112307848
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

Kijk dit filmpje even. Je moet ook een band opbouwen om haar vaker te zien:

pi_112307918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En ga je nog proberen wat af te spreken?
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
Rustig aan.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:45:22 #250
5428 crew  miss_sly
pi_112307943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
Was ze daarvoor niet leuk genoeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')