Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, en die hoeft niet zo serieus te zijn verder.
Ja....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Wat is het probleem?quote:
Waarmee precies?quote:
Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok, maar je moet toch ergens beginnen? En als zij de avond en het zoenen ook fijn vond, kan dat toch ook? Spreek je nog een keer af, wat drinken, filmpje?
Ow, wat gek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen... Maar naar mijn ervaring niet vanuit de basis ''een avondje gezoend''
Dat heeft mij nooit wat leuks opgeleverd... Tevens schijt 80% van de vrouwen hem om uberhaupt te durven afspreken...
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, wat gek.
Ik heb best leuke, kortere en langere, relaties overgehouden aan leuke, fijne avondjes lekker zoenen
Vraag jij ze wel om af te spreken? En durven ze dan geen ja te zeggen?
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, mannen zijn niet zo moeilijk om af te spreken... Vrouwen daarentegen....
80% zegt: ''ja lijkt me leuk'' En als je dan concreet vraagt of ze wilt dan weten ze het onderwerp wel te veranderen ofzo
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik ben een vrouw en toch is het die mannen kennelijk wel gelukt om af te spreken.
Ik heb geen idee. Ik vind mezelf niet heel veel anders, denk ik. En mijn vriendinnen ook niet, dus tja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, wil jij zeggen dat je representatief bent voor de gemiddelde vrouw wat dat betreft?
mwah, weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel..
Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?
80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?
Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
mwah, weet ik niet.
Als je zo denkt, laat je wellicht ook die ene die wel echt tof blijkt te zijn, lopen.
Maar persoonlijk ging ik dan ook niet per se mee op date omdat ik er een relatie uit wilde halen, maar omdat je het gewoon leuk hebt gehad samen en je eens wil kijken hoe die ander is. Dat wilz eggen: niet als je veel te zat bent, maar na gewoon een gezellige avond.
Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:09 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, ik was in een depressieve bui toen ik weg ging.....
Vanavond de hele avond een beetje staan zoenen met een of ander meisje.. Geen idee hoe dat zo gekomen is....
Dat is opzicht het grappige... Blijkbaar gaat het zo ''automatisch'' dat ik niet onthoud hoe ik precies iemand ''versierd'' heb.
Maar: Eigenlijk stelt het geen fuck voor, en is een avond zoenen met iemand die je niet kent zo vergankelijk als de tifus... Wat heb ik nou bereikt?
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen... Maar als je gewoon veel mensen leert kennen dan weet je zeker dat je iemand wel of niet tof vindt ipv dat je het op een kansberekening gooit met 1% kans.
En ik vind jouw zienswijze daarin wel prettiger.. Iemand gewoon willen leren kennen..
Helaas geld dat niet voor iedereen.... En dat haalt voor mij de lol er ook uit om het op die manier te doen (Aangezien 80% toch nee zegt en die andere 20% vaak gewoon niet boeiend schijnt te zijn)
Daar heb je wel gelijk in. Thxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het resultaat is niet datgene wat je voldoening moet geven. Dat je actie ondernomen hebt en deed waar je op dat moment zin in had zou je voldoening moeten geven.
Ja, dit is de positiviteit vind ik ook die je dan moet waarderenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was ze leuk?
Vond je het leuk?
Heb je lekker gezoend?
Dan is dat wat je bereikt hebt: een leuke, gezellige avond met een leuk meisje.
Wat zou je willen bereiken, als dit het niet is voor je?
Lekker lichaam, goed kunnen zoenenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige vriend ook opgedaan door hem 'gewoon te willen leren kennen'. Ik dacht dat hij mij vast niet zo leuk zou vinden, maar dat bleek anders te zijn.
Maar waarom heb je met dit meisje de hele avond gezoend?
Hiermee bedoel ik eigenlijk dat (mannen ook hoor) het soms lastig is om gevoel te scheiden van logica.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerking dat vrouwen vaak iets willen, maar niet nodig hebben, of zoiets.
En ga je nog proberen wat af te spreken?quote:
Kijk dit filmpje even. Je moet ook een band opbouwen om haar vaker te zien:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel..
Je kent iemand van een avondje stappen TOTAAL niet.. Enige wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag zoent, waar is een date dan eigenlijk op gebaseerd?
80% van de vrouwen doet vervolgens moeilijk om samen iets te gaan drinken... Als ze wel komt dan is de kans dat ze écht tof is ook nihil, want hoeveel mensen vind je nou daadwerkelijk écht tof?
Een of andere oppervlakkige friends with benefits relatie is haast het enige wat je zou kunnen gaan verwachten als je gaat afspreken... Geen wonder dat 80% van de vrouwen ook zo moeilijk doet om af te spreken... Je weet geen flikker van elkaar dus een date om je geweldige persoonlijkheid zal het wel niet zijn hè.
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ga je nog proberen wat af te spreken?
Was ze daarvoor niet leuk genoeg?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal der wel een sms'je sturen en pijlen of ze vaker uitgaat oid... Ik ga niet speciaal voor haar afspreken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |