Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.
Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Genegenheid staat erquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef Kogeltje het volgende:
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.
Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.
benieuwd hoe jij dit aanpakt.![]()
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
Ik ben behoorlijk gegroeid de afgelopen weken. Je maakt ook minder onderscheid tussen overdag en in de avond.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef dark.passenger het volgende:
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes!
kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
Waar heb je problemen mee?quote:Op zondag 3 juni 2012 06:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo
wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
Vrouwen ontmoeten is meer een neveneffect van mijn levensstijl.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen
tja merk je vanzelf welquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Nicequote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valtquote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Uit halen? In te stoppen!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt..
Haha, awkward!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...
What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...
Doorgaan of afblazen?Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Trio. Die chick weet echt wel dat je haar vriendin gebatst hebt. Ze wil meedoen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...
What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...
Doorgaan of afblazen?Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Proberen waard, iverander de date wel naar iets persoonlijkers, hoewel vriendinnen het onderling wss. niet kunnen maken om met 1 kerel naar bed te gaan. Net als bro-code, hebben vrouwen dat ook welquote:Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
Het contact is nooit vaker dan voor een avond, tenzij iemand wilt dat het contact langer duurt.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef dark.passenger het volgende:
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
en een leuke reactie gehad?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |