abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 16:35:17 #276
5428 crew  miss_sly
pi_112312326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Jij vind ''scoren'' heel belangrijk? Ik niet hoor... Vind het wel fijn maar verder vervult het niet een of andere behoefte naar genegenheid ofzo.

Geen idee waarom ik die 80% ontmoet, wist ik het maar. Maar daarom heb ik er dus ff geen zin in.. Het heeft me nooit iets opgeleverd en daarom heb ik er op dit moment geen zin in om er moeite voor te gaan doen.
Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112312409
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerst eens voor jezelf duidelijk moet krijgen wat het je dan moet opleveren.
Scoren kennelijk niet, maar wat dan wel?
Genegenheid staat er :P
Rustig aan.
pi_112312515
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.

Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.

benieuwd hoe jij dit aanpakt. ^O^
pi_112312685
Jezus.... Wat veel ''pua'' termen. :P

Als je doet wat je leuk vindt dan ''kost'' het geen energie.
Tis niet erg als je even nergens zin in hebt en gewoon zin hebt om te luieren... Dat moet toch ook kunnen? Je hoeft niet altijd achter de vrouwtjes aan....

Maar.. Voor mij werkt dansen goed om energie op te wekken, en een beetje uitbundig doen af en toe naar andere mensen zodat zij met je ''state'' meegaan.... Dat zorgt voor een energieke en leuke sfeer wat goed werkt voor je gevoel.

En firefly heeft wel eens zo een ''real social dynamics'' filmpje gepost... Komt eigenlijk in voren dat je gewoon jezelf moet zijn en jezelf moet uiten mbt wat jij wilt uiten gewoon...
Dat ''niet nadenken en gewoon ''praten'''' kost een stuk minder energie en uiteindelijk is het nog aantrekkelijker en leuker ook om ''jezelf te zijn''

[ Bericht 11% gewijzigd door kingtoppie op 01-06-2012 16:51:18 ]
Rustig aan.
pi_112313390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef Kogeltje het volgende:
@firefly en geintresseerden, gister iets meegemaakt wat een veelvoorkomend obstakel is voor het sargen: het vinden van positive energy / leverage. Meestal zit het met de leverage wel goed, echter vind ik het persoonlijk moeilijk om gedurende alle biertjes door energie te vinden om gesprekken aan te gaan.

Mijn vraag is, heb jij hier ook wel eens last van, welke (anchor) technieken gebruik jij om altijd energie te hebben bij het sargen? In de goede state komen is een kwestie van doen, maar het vinden van de juiste positieve energie (het gevoel) is op zijn tijd lastig... toch is het niet altijd simpelweg 'moe' zijn. Er zit meer achter denk ik.

benieuwd hoe jij dit aanpakt. ^O^
Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112313495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ga een maand lang zonder alcohol uit. Ik zit nu in week 3.
hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
pi_112315535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:04 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

hoe bevalt het ? Alcohol breekt natuurlijk de barrierres wat makelijker...
Ik ben behoorlijk gegroeid de afgelopen weken. Je maakt ook minder onderscheid tussen overdag en in de avond.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112356625
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes! :9~
pi_112363384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:23 schreef dark.passenger het volgende:
Vanavond weer vrouwen ontmoeten als een levensstijl! Veel succes! :9~
Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen :)
pi_112372648
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:18 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Nee, ik zou je adviseren die gozer Kree eens te volgen.
kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo

wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
seduco sum.en ben erg stout
pi_112375901
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 06:57 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

kree, met ze dingen ook van de toetsen enzo. en kingtoppie met de hamburgers, en system_overload zijn cool.
@debeterebob en lokasenna enzo

wat zou ik kunnen verbeteren aan mezelf zodat ik een vriendin kan krijgen?
Waar heb je problemen mee?
pi_112388177
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij ook! Ik geef toe dat ik wel een catchy titel heb uitgekozen :)
Vrouwen ontmoeten is meer een neveneffect van mijn levensstijl. :)

Avond geslaagd, vrouw ontmoet! *;
pi_112389252
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
Rustig aan.
pi_112389302
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, gisteren stuurde een meisje dat ik een tijd niet gezien heb gewoon aan op een date...
Maar ze was niet helemaal nuchter meer, ik vraag me af of ze leuk gaat reageren op mijn berichtje in facebook. We'll see.
tja merk je vanzelf wel
  zondag 3 juni 2012 @ 18:36:10 #290
332966 firefly3
firefly3
pi_112391230
quote:
Nice
  zondag 3 juni 2012 @ 21:24:08 #291
374417 CoolCat31
Just call me Top Cat
pi_112399503
quote:
Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt :9 ..
pi_112400608
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef CoolCat31 het volgende:

[..]

Afspreken die hap en kijken of er iets uit te halen valt :9 ..
Uit halen? In te stoppen! :7
pi_112400773
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...

What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...

Doorgaan of afblazen? :@ Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
pi_112402157
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:
Nog een vraag, ik heb een date met een chick, die komt binnenkort met mij dansen. Echter kwam ze laatst naar me toe, en zei dat ze haar vriendin ook zou meenemen. Wat natuurlijk een dikke regenbui is op mijn plan om lekker gezellig met haar een avondje te gaan dansen...

What to do ? Bovenal heb ik die vriendin die ze wil meenemen al een keer 'gedaan'...

Doorgaan of afblazen? :@ Blijkbaar heeft ze de zekerheid nodig van een van haar handlangers...
Haha, awkward! :D

Je zou kunnen peilen of gewoon aangeven dat je een maat (wingman!) meeneemt. Of simpelweg dat je met haar alleen wil gaan. Al is het wel handiger om dat oog in oog over te brengen, terwijl je haar doordringend aankijkt. ;)
pi_112402362
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:43 schreef Kogeltje het volgende:

Trio. Die chick weet echt wel dat je haar vriendin gebatst hebt. Ze wil meedoen. :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 3 juni 2012 @ 22:13:54 #296
332966 firefly3
firefly3
pi_112402634
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
pi_112402881
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Gaan voor de trio is wel de beste "mindset". Gewoon goooooo
Proberen waard, iverander de date wel naar iets persoonlijkers, hoewel vriendinnen het onderling wss. niet kunnen maken om met 1 kerel naar bed te gaan. Net als bro-code, hebben vrouwen dat ook wel ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Kogeltje op 04-06-2012 17:26:20 ]
pi_112432951
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
pi_112434072
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef dark.passenger het volgende:
Hoe laat jij een vrouw weten dat het contact alleen voor de avond was? En heb je geen last van vrouwen die dat niet kunnen accepteren?
Het contact is nooit vaker dan voor een avond, tenzij iemand wilt dat het contact langer duurt.
Rustig aan.
pi_112434146
quote:
en een leuke reactie gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')