Ah, zo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, met meerwaarde bedoel ik uiteraard dat je gelijk bent aan elkaar maar dat je wat hebt wat ze waardevol vind.
Met pure expression mode bedoel ik dat je al je gevoelens volgt zonder na te denken. Het is niet erg om je eraan toe te geven. Als je maar je dagelijkse dingen ook kunt doen.
Wat is lief?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet lief. Dat is normaal.
Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.
Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet lief. Dat is normaal.
Van die lieve meisjes in bed, nee. Goeie geile seks. Af en toe lief tussendoor, mag, maar het moet geen gewoonte worden.
Niet mijn dingquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat vind jij van een vrouw die er op geilt dat er in haar smoel getuft word tijdens de seks?
Daar hoef je je pas druk over te maken wanneer het tegen je gebruikt wordt.quote:
Jullie allemaalquote:
Dat bedoelt hij vast nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
OMG, mensen die over seks praten, wat eng.
Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:05 schreef Gray het volgende:
Maar goed firefly, misschien dat het al gevraagd is, maar hoe kijk je aan tegen een relatie? Sta je open voor een relatie met een van de vrouwen waarmee je gaat, of is het een kwestie van we zien wel?
Bellenquote:Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....
Zeg, hoe zorg je voor vervolgcontact na uitgaan?
De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hai woll....
Zeg, hoe zorg je voor vervolgcontact na uitgaan?
En wat verwacht je wanneer je een vaste relatie krijgt? Hoe zie je je levensstijl dan voor je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik een soort van open relatie. De rest zie ik wel.
Alleen / met groepjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De makkelijke manier is afspreken op dezelfde plek. Daarbuiten is veel lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |