Ik zie jou toch een discussie aan gaan met kingtoppie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van mij naar kingtoppie niet hoor. Deze reactie van jou naar mij toe, de zoveelste oneliner over discussiegeilheid trouwens, wel. Ik zei namelijk hetzelfde als kingtoppie, alleen dan in iets andere woorden.
Ik eigenlijk ook diep van binnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind trouwens dat straw altijd gelijk heeft.
Mijn hartje is nog heel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
Aha dus geen discussie geile chicks hier maar gewoon gebroken hartjes?
Zie post onder die van jou, waar firefly straw wil veroverenquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dan het 'niks' in bold? Juistem.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie jou toch een discussie aan gaan met kingtoppie?
Pijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zie post onder die van jou, waar firefly straw wil veroveren
Dat is iets wat mensen goed kunnen. Het moet immers wel een plekje krijgen. De illusie van controle, die je nooit echt hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:57 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is dat als het "gebeurd is", vrouwen ook terug kunnen rationaliseren: "Het had zo moeten gebeuren" etc.
Vreemde conclusie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
Het had zo moeten gebeuren is toch juist meer een uitdrukking en moet je niet letterlijk nemen toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is iets wat mensen goed kunnen. Het moet immers wel een plekje krijgen. De illusie van controle, die je nooit echt hebt.
Het is meer dan afzetten tegen, in ons geval. Dat kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is vrij natuurlijk, je afzetten tegen je ouders en niet willen worden zoals zij waardoor je met behulp van anderen in je omgeving een eigen persoonlijkheid ontwikkelt. De richting die je op gaat wordt wel beinvloed door hoe je ouders zijn, denk ik.
Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:05 schreef kree het volgende:
hoi
Loka hoe denk jij er nou over dan als meid?
Blaalbalala!@$$@!$4253quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
houd jij nou eens je kop, het is nu wel duidelijk
Trouwen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
In mijn geval ook hoor. Als ik was zoals mijn ouders was ik nu veel te gelovig en had ik nooit seksquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is meer dan afzetten tegen, in ons geval. Dat kan ik je verzekeren.
Twee en drie niet het geval, een welquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk dat veel mannen die slecht zijn met vrouwen, kunnen beamen dat er in hun opvoeding of een duidelijke vader figuur miste, of dat ze te veel smothered zijn door hun moeder.
Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het had zo moeten gebeuren is toch juist meer een uitdrukking en moet je niet letterlijk nemen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |