ik moet daarna nog een maandjequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou wel goed leren dannnnkan je daarna ook lekker vakantie vieren.
sting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef MohMi het volgende:
OT doet me beseffen dat het al even geleden is dat Sting hier is geweest
Waar zou hij zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef MohMi het volgende:
OT doet me beseffen dat het al even geleden is dat Sting hier is geweest
Oh, dat is wel kut.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik moet daarna nog een maandje
Ik begin al een weekje te vroeg met vieren op Rock Werchterquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut.dan kan je over een maandje vieren dat je vakantie hebt!
Hij is er ook niet vaak, maar soms komt ie om het hoekje kijken, maakt een paar bazen comments en is er weer vandoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
^^
het lampje begint te branden
dat verklaard!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is er ook niet vaak, maar soms komt ie om het hoekje kijken, maakt een paar bazen comments en is er weer vandoor.
Hoezo tweedehands? Marktplaats ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dat verklaard!
oh ik heb zo de neiging om tweede hands Tenacious D kaartjes te kopen he, maar heb niemand om met te gaan..
jup, dan wel hardcopy..quote:
Extra week lessen? Klootzakken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik begin al een weekje te vroeg met vieren op Rock Werchter.. ze hadden opeens besloten dat we een extra week lessen kunnen krijgen
ja was mijn gedachte ook, echt wtfquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Extra week lessen? Klootzakken.wel leuk dat je naar RW gaat tho.
Goede regeling weer van scholen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja was mijn gedachte ook, echt wtf.. komen ze een maand van te voren mee, ik ken genoeg mensen die in die week al een vakantie gepland hebben staan..
ja wordt leuk!
nope, achja we doen het er maar mee..quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Goede regeling weer van scholen.maarja, niks aan te doennnn.
Ik ga even een film kijken en dan slapen, slaap lekker hè
Seks? En .. neequote:Op donderdag 31 mei 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
Is de hele carriere van de beatles eigenlijk niet de beste beschrijving van het begin van een relatie tot het bittere einde?
We beginnen met Let's dance, if you leave me baby, to know her is to love her.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:53 schreef SicSicSics het volgende:
Het waren wel een stel zeikwijven bij elkaar!
Als je t zo bekijktquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
We beginnen met Let's dance, if you leave me baby, to know her is to love her.
Dan komen we bij love me do, baby it's you, dan het ultieme geluk met twist and shout, all my loving.
Dan de donkere dagen met If i fell, I'm happy just to dance with you, And I love her.
Ill cry instead, I'm a loser, Help, Tell me what you see.
Met de uiteindelijke breakup, Yesterday, For no one, Sgt. Pepper's lonely hearts club band.
Dan With a little help from my friends, she's leaving home.
I'm so tired.
Dan gaat het langzaam beter, tot we eindigen met een melancholieke, maar het geheven kin,Let it be.
Je hebt me nooit gezien knaapje, je zou spontaan een maagzweer krijgenquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelukkig vind ik je wel lekker Brah.
Niet dan?quote:
Dan vergeet je even de tussenliggende albums die hoofdzakelijk batshit insane waren!quote:
Hallo ik ben 20 en luister pearl jam en pink floyd.. Ook dig ik david gilmourquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet dan?
[..]
Dan vergeet je even de tussenliggende albums die hoofdzakelijk batshit insane waren!Muzikaal briljant, maar high on acid.
En het waren persoonlijkheden die behoorlijk botsten door (nieuwe) levens inzichten, dus in die zin heb je gelijk.
De drugstijden. Wie heeft ze niet gehad na een breakup.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet dan?
[..]
Dan vergeet je even de tussenliggende albums die hoofdzakelijk batshit insane waren!Muzikaal briljant, maar high on acid.
En het waren persoonlijkheden die behoorlijk botsten door (nieuwe) levens inzichten, dus in die zin heb je gelijk.
Serieus!?quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef Geester het volgende:
Hallo ik ben 20 en luister pearl jam en pink floyd.. Ook dig ik david gilmour
gr gr
Ik ook.quote:
True. True. Je hebt ook gelijk. Een band is dan ook (soms zelfs heftiger dan) een relatie denk ik!quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:59 schreef Murdera het volgende:
De drugstijden. Wie heeft ze niet gehad na een breakup.
Ik heb een paar albums, maar om de eeuwige tegenstelling er eens bij te pakken, ik heb liever de Beach Boys!quote:
Heftiger dan betwijfel ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True. True. Je hebt ook gelijk. Een band is dan ook (soms zelfs heftiger dan) een relatie denk ik!
Sommige bands zitten volgens mij meer op elkaars lip dan het gemiddelde stelletje, als je sommige tour- en opnameschema's bekijkt...quote:
Dat betwist ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sommige bands zitten volgens mij meer op elkaars lip dan het gemiddelde stelletje, als je sommige tour- en opnameschema's bekijkt...
Ik ook niet!quote:
Nee, ook niet!quote:Beatles all the way
Je druk maken om shit van anderen ook niet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
Overhemden met ruitmotief en korte mouwen kunnen écht niet
En toen vertelde hij zijn username?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:13 schreef Geester het volgende:
M Y G O D
de grote directeur kwam binnen een praatje maken en zag dat ik op fok zat
nee ik zei jaaaa dit is voor school... maar die man komt nooit hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En toen vertelde hij zijn username?
Met eind 60 begin 70 heb je the Beatles ook hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet!
[..]
Nee, ook niet!
Mijn muziek begon meer eind '60 begin '70Moody Blues, Steve Miller Band, Deep Purple, Black Sabbath, begin jaren Aerosmith...
Ja the Beach Boysquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True. True. Je hebt ook gelijk. Een band is dan ook (soms zelfs heftiger dan) een relatie denk ik!
[..]
Ik heb een paar albums, maar om de eeuwige tegenstelling er eens bij te pakken, ik heb liever de Beach Boys!
Ja, maar het bleef een beetje het zoetsappige geneuzel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met eind 60 begin 70 heb je the Beatles ook hoor
Waar! Ik heb ook een schijf vol met Happy Hardcore, 90's knijters waar ik me nog steeds voor schaam, foute disco deuntjes, knuffelrockbende, vette Hip Hop, jolige ska, vrolijke reggae en zelfs wat Nederlandstalig.quote:Maar goed, ik snap nooit zo goed dat mensen bij 'ëËn muziekstroom blijven. Ik luister ook wel eens Deep Purple of Aerosmith, maar ook Rihanna, Blind Willie Johnson, Mark Ronson, Joanna Newsom, Skip James, Ella Fitzgerald, Nina Simone, M.I.A, Beatles, Beethoven, Gigi D'Agostino, Chopin, Y&T, Scorpions, Axe en ander top 40 geneuzel. En heel veel goudeh ouweehh trouwens ook, zoals little lies en i wanna know what love is en dont you want me eeennn ive been waiting for a girl like you en dat soort dingen
Barry Manilow!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
DONT YOU
DONT YOU WANT ME
DONT YOU WANT MEEEE BABAAAAABBYYY
Ik vind jou echt zo'n type voor soft rock/metal en van die insustrial hardcore enzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, maar het bleef een beetje het zoetsappige geneuzel.
[..]
Waar! Ik heb ook een schijf vol met Happy Hardcore, 90's knijters waar ik me nog steeds voor schaam, foute disco deuntjes, knuffelrockbende, vette Hip Hop, jolige ska, vrolijke reggae en zelfs wat Nederlandstalig.
Maar als ik mag kiezen staat er meestal gewoon keiharde metal op!
Sicquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Barry Manilow!![]()
![]()
Oooh Mandy
You came and you gave without taking
Als je daar Deathcore, Deathmetal, Hardcore, speed en thrash mee bedoelt. Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
Ik vind jou echt zo'n type voor soft rock/metal en van die insustrial hardcore enzo
Ja, schaam!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Sic![]()
!
I was working as a waitress in a coooocktaaill baaarrr
that much is trueeee
I want to believe in myself once againquote:
Sorry, heb al een vriend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to believe in myself once again
So I dream of a man whose hopes never end
To kiss with a girl who's as lovely as you
I'd give you my heart, if you gave me the truth
Niet beter dan mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik geen vriendje kan krijgen?
Nou, Crutch, als je dat zo graag wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.quote:
Kusje op je vermogensquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.
(de mogelijkheid is dus ook dat ik mezelf niet als god zie, maar jou gewoon heel laag inschat he.)
En bedankt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.
(de mogelijkheid is dus ook dat ik mezelf niet als god zie, maar jou gewoon heel laag inschat he.)
Shifto zal nog wel even slapen vermoed ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
Euh Shifto, heb je dat beest al eens van de Whiskas af trouwens?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, Crutch, als je dat zo graag wilIk zal eens per-ongeluk uitschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
Lang leve mijn jarige pa die me op tijd wakker belt. Snel nog wat bakken koffie in mijn mik en dan eens richting mijn ouders fietsen voor een koffie en taart ontbijt
Inschieten?quote:
Euhm...als het goed is gaat dat niet zo makkelijk xD Tenzij Hara ook een wijde ass heeft?quote:
Dank u!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Lekker ontbijtje ook.
[..]
Inschieten?
Klopt niet, het had moeten zijn 'dan ik ben'. Allebei fout dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fout. Dat zou namelijk impliceren dat ik beter ben in een vriend vinden.
Hij kent me vast nog wel, volgens mij hebben we geknikkerd vroeger!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
Dank u!Zal het aan mijn vader doorgeven; 'SuicSicSics feliciteert je ook!' 'Oh...oke, dank je wel.' xD
Straattaal, thug life dit dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt niet, het had moeten zijn 'dan ik ben'. Allebei fout dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ik denk dat ie niet zou weten wat em overkomt als ik hem met u aanspreekquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij kent me vast nog wel, volgens mij hebben we geknikkerd vroeger!En wel u tegen mij zeggen, maar niet tegen je vader?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Straattaal, thug life dit dat.Ik zou heel graag willen maar ik moet nu ik mijn Grammar-Axe hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ne ne esttquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Ik zou heel graag willen maar ik moet nu ik mijn Grammar-Axe heb
Dankewohl!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Waar kan ik taart komen eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dankewohl!
Mijn vader de jarige senior-baas
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerdquote:
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerd![]()
Daarentegen begint ie dusdanig ouder te worden dat als je zegt dat je dat wel hebt gedaan, hij het ook gelooft
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.
Exact.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
Samenvatting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Voor de liefhebbers Diablo 3 review over 'nice pants':
http://www.escapistmagazi(...)uation/5777-Diablo-3
Short answer: No!quote:
Dat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Ik heb niet gekeken, werk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Voor in de pauze!quote:
Jullie zijn allemaal oudquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben te oud voor Dubstep, ik zal het nooit begrijpen.
Behalve voxje, die is 12quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
Waarom post je die herrie dan!?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
snawahahhawhgawhhfahahwquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?
kusje op je voetquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of niet dan!! xDD Ik stikte hier even in mijn tosti![]()
Geester and Partyboy1991; FIGHT!!
Waarom is dat niet te adviserenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
...is niet te adviseren maar oke, whatever floats your boat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Geduldig type welquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
ne ne sst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voelt dat nou??
![]()
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!quote:
Ook beter dan de derde keer??quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!
Nee gekkie!quote:
Hoi!quote:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe was de taart trouwens, Moh?
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoor
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...
Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bakquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Die haarbal!quote:
Ik vind jou wel ''one of the guys'' ik weet niet...,,quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Maar ze spuugt wel een haarbal uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bak
Oh fuck ja, vaderdag komt er ook nog aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uiteraard!Heb je er zelf wat aan of is het voor de herkansing met vaderdag straks?
Ik wil ze van die reling afduwen of uit de boom slaan als een piñataquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ze spuugt wel een haarbal uit
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmakenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Mijn kat ruikt lekker naar gras en was
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van mequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmaken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vader heeft op moederdag geroepen wat hij wilde hebben. Toen zei ik; regel ik!En ik ben vergeten wat het was...
"e:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Tapijtschijten is zooo 2008quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Moet je van die pindas eten die verteren niet helemaal dan kan je je eigen stront als scrub voor je behaarde rug gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Ben al aan't bellen!quote:
Jij bent zo'n vuig wicht hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Hij wilt een ukulele!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben al aan't bellen!Het was iets met muziek...
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Geester het volgende:
fuck ik ken zo'n chick echt een schat maar ze heeft zoveel problemen... ik weet niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ah, das toch kut met de airco aan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat een topdag weer.
Nogsteeds de voegen aan het wegboren, 95 decibel fulltime gedril, en enorme stofwolken die door de ramen (kan je niet goed afsluiten) naar binnen komen.
Wel stabiele 30 graden hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, das toch kut met de airco aan!
Denken dat mohmi denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schat
En waar blijven de pics van je bal?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Geester het volgende:
maar.. ze is best knap... en ja .. ik weet niet... ze is ook heel lief... maar ja
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja... MohMi zei dat je dat wilde hebben... Ik weet het ook niet!
Mijn moeder wist het ook niet en mijn zusje ook niet meer. Roept mijn pa eindelijk iets, vergeet iedereen het!![]()
Het was een cd... Ja! Ik weet het weer!
Fleetwood Mac - Songbird Rumours! Epiphanie
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?quote:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
Ik speel david gilmour na op de gitaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik speel david gilmour na op de gitaarmag je me nu iets meer?
Iron Maidenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
gibson (custom), jazz-achtig..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.
*kan het desondanks niet laten te happen* Wat speel je dan, qua gitaar en liedjes?
Haha!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Noem je me nou papa!?quote:
luister ''live in gdansk'' maar, speel ik veel van na.. negeer me nu maar weer schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee welke liedjes van Gilmour bedoelde ik.
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
Gekke mohmi my god wat pest ik je toch altijd... zwijmel,zucht
nesst stil maar t is al goed...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.
Ik ben ook een heel leuke userquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nesst stil maar t is al goed...kusje op je onzekerheden
Ik vind je een leuke user hoor
Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Geester het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk, vertel eens wat over jezelf
Mensen die hier niet komen om een date met mij te hosselen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik bedoel het vriendschappelijk + ik ben te lelijk voor jequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.
Als er vanavond op het feestje oesters of andere schelpdieren te krijgen zijn, maak ik een picquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is erger als je morgen naar rotterdam moet voor clam.
jaloers jongen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is erger als je morgen naar rotterdam moet voor clam.
Goeie beslissingquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee, ik heb deze pagina verder niet gelezen.
Naar roffa moeten voor clam.quote:
Hoezo alleen voor clam? Gewoon een leuke dag....quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naar roffa moeten voor clam.
Nee ik ben niet jaloers, maar ik wens je wel veel plezier.
ne ne sst, veel plezier.
quote:
de chick die dat in real life tegen me zegt.... my godquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geester: Wat ruik ik toch?
Meisje: Ne ne ssst!
Dan weet je dat ze heeft mee zitten lezen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Geester het volgende:
de chick die dat in real life tegen me zegt.... my god
wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
Ik heb van alles meegemaakt van chick die dr tetten liet zien ( een fokster ja via whatsapp ) tot andere delen...
Maar een chick van fok in real life? naah
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
De papa muziek is trouwens Thin Lizzy geworden. Icon. Vet album.
Alstie het dan zelf niks vindt hou ik hem wel!quote:
Pics daarvanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
Door het zien van een foto is net mijn penis teruggetrokken in mijn lichaam.. net zoals als je een slak aanraakt dan krult ie ook helemaal op,, Dit is met mijn penis net gebeurd
Pics van je pener die opgekrult tegen je bijbal aan is gekropen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jouw pussy er nat van wordt hoor...
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.steak ipv taart ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
Gewoon na stage gelijk door naar roffa.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
ik kreeg uitnodiging of ik kwam zuipen in a'dam en moet morgen gewoon naar stage maar skit ik ga gewoon.. en deze keer niet teveel spacecake
quote:
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de shampoo gekocht van The Body Shop, Rainforest-lijn ofzo, zijn die een beetje goed?
Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hier
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettogquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.Ze hebben niet echt een speciale shampoo voor krullend haar, tho.
Is dat beter dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettog
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier kunnen maken.. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je dat stukje toch eens laten lezen voor mensen met krullen?
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen met conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier maakt. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijk
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.
Ja, gewoon een paar weekjes proberen, doet dat niets voor je mik je er gewoon weer shampoo in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.
Zelf!quote:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:25 schreef WasMachinator het volgende:
Nachtje doorhouden in breda, leuk:p..
Vooral omdat de bbq alweer aan staat
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
Mis gedruktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?
En je zei: 'net vandaag'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaag
Tjah... Moet je niet buiten doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Damn, zijn ze wel gestopt met boren of is het dubbele kwellingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Ow zo haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
En je zei: 'net vandaag'?Impliceert dat niet dat het wel ergens belangrijk was, leuke privé mail van potentiële danspartners bijvoorbeeld?
Niet echt goedkope bende, paar manden terug een paar duizend voor neergelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef Geester het volgende:
wat een gespuis in amsterdam in de nachtik was echt bang dat ik verkracht zou worden ofzo
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeuren
Als je een hete adem in je nek voelt zou het al te laat moeten zijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeien
Langzaam aan beste kerelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef Crutch het volgende:
Wat is deze?
Waarom is dit topic nog niet vol?
Te veel leeswerk voor deze ochtend :pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef ovoxo het volgende:
verkracht door een lekker ding
Geester topic.
Smoooooth!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
oh en gister zo lekker gedanst weerDie jongen was er ook weer, ook even dansje mee gedaan. En heb hem zo ver gekregen om zondag tijdens de open dag Bachata ook te komen om mijn danspartner te zijn.
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Te veel leeswerk voor deze ochtend :p
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.
Vond ik ook welquote:
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.quote:
Je hebt boobs toch, use themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
Al leek ie gisteravond niet heel geintresseerd te zijn. Maar hij kwam wel netjes gedag zeggen toen ik wegging. We zullen t wel zien
Ik open tenminste topics 'enzo'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |