Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hier
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettogquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.Ze hebben niet echt een speciale shampoo voor krullend haar, tho.
Is dat beter dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettog
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier kunnen maken.. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je dat stukje toch eens laten lezen voor mensen met krullen?
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen met conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier maakt. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijk
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.
Ja, gewoon een paar weekjes proberen, doet dat niets voor je mik je er gewoon weer shampoo in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.
Zelf!quote:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:25 schreef WasMachinator het volgende:
Nachtje doorhouden in breda, leuk:p..
Vooral omdat de bbq alweer aan staat
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
Mis gedruktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?
En je zei: 'net vandaag'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaag
Tjah... Moet je niet buiten doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |