Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:12 schreef Geester het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk, vertel eens wat over jezelf
Mensen die hier niet komen om een date met mij te hosselen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik bedoel het vriendschappelijk + ik ben te lelijk voor jequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pff nee man, als ik daar zin in had, zat ik op een datingsite ipv hier.
Als er vanavond op het feestje oesters of andere schelpdieren te krijgen zijn, maak ik een picquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is erger als je morgen naar rotterdam moet voor clam.
jaloers jongen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is erger als je morgen naar rotterdam moet voor clam.
Goeie beslissingquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee, ik heb deze pagina verder niet gelezen.
Naar roffa moeten voor clam.quote:
Hoezo alleen voor clam? Gewoon een leuke dag....quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naar roffa moeten voor clam.
Nee ik ben niet jaloers, maar ik wens je wel veel plezier.
ne ne sst, veel plezier.
quote:
de chick die dat in real life tegen me zegt.... my godquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geester: Wat ruik ik toch?
Meisje: Ne ne ssst!
Dan weet je dat ze heeft mee zitten lezen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Geester het volgende:
de chick die dat in real life tegen me zegt.... my god
wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
Ik heb van alles meegemaakt van chick die dr tetten liet zien ( een fokster ja via whatsapp ) tot andere delen...
Maar een chick van fok in real life? naah
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
De papa muziek is trouwens Thin Lizzy geworden. Icon. Vet album.
Alstie het dan zelf niks vindt hou ik hem wel!quote:
Pics daarvanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
Door het zien van een foto is net mijn penis teruggetrokken in mijn lichaam.. net zoals als je een slak aanraakt dan krult ie ook helemaal op,, Dit is met mijn penis net gebeurd
Pics van je pener die opgekrult tegen je bijbal aan is gekropen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jouw pussy er nat van wordt hoor...
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.steak ipv taart ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
Gewoon na stage gelijk door naar roffa.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
ik kreeg uitnodiging of ik kwam zuipen in a'dam en moet morgen gewoon naar stage maar skit ik ga gewoon.. en deze keer niet teveel spacecake
quote:
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de shampoo gekocht van The Body Shop, Rainforest-lijn ofzo, zijn die een beetje goed?
Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hier
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettogquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, zonder siliconen, parabenen en sulfaten.Ze hebben niet echt een speciale shampoo voor krullend haar, tho.
Is dat beter dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, gewoon shampoo eruit gooien en conditioner only gaan gebruiken, jeweettog
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier kunnen maken.. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had je dat stukje toch eens laten lezen voor mensen met krullen?
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar ik weet niet zeker of alleen met conditioner en leave-in conditioner mijn haar mooier maakt. Misschien toch maar eens proberen.. Welke shampoo gebruik jij eigenlijk
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb Herbal Essence, maar ik heb geen krullen. Conditioner only en geen siliconen werkt voor heel veel krullend haar juist goed. Komt dan bij de meesten ook meer krul in en mooiere krul en zit beter. Krullend haar is delicater dan steil haar, shampoo is erg agressief.
Ja, gewoon een paar weekjes proberen, doet dat niets voor je mik je er gewoon weer shampoo in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Krullend haar breekt wel snel af, ja. Ik ga wel alleen conditioner proberen en ik zie wel hoe het werkt. Dankje.
Zelf!quote:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 05:25 schreef WasMachinator het volgende:
Nachtje doorhouden in breda, leuk:p..
Vooral omdat de bbq alweer aan staat
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En daarom baal ik soms van fulltime werken!
Wel lekker rustig dan vandaag Cue_?
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
Mis gedruktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uhmm.. ok? En de link met die gequote post? Of mis ik wat?
En je zei: 'net vandaag'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef Cue_ het volgende:
Prive telefoon/mail dus dat maakt weinig uit voor vandaag
Tjah... Moet je niet buiten doen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:45 schreef WasMachinator het volgende:
Volgens mij liep ik vannacht met een steekwagen met daarop een tv rond..
Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Damn, zijn ze wel gestopt met boren of is het dubbele kwellingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Ow zo haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
En je zei: 'net vandaag'?Impliceert dat niet dat het wel ergens belangrijk was, leuke privé mail van potentiële danspartners bijvoorbeeld?
Niet echt goedkope bende, paar manden terug een paar duizend voor neergelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef Geester het volgende:
wat een gespuis in amsterdam in de nachtik was echt bang dat ik verkracht zou worden ofzo
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeuren
Als je een hete adem in je nek voelt zou het al te laat moeten zijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeien
Langzaam aan beste kerelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef Crutch het volgende:
Wat is deze?
Waarom is dit topic nog niet vol?
Te veel leeswerk voor deze ochtend :pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef ovoxo het volgende:
verkracht door een lekker ding
Geester topic.
Smoooooth!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
oh en gister zo lekker gedanst weerDie jongen was er ook weer, ook even dansje mee gedaan. En heb hem zo ver gekregen om zondag tijdens de open dag Bachata ook te komen om mijn danspartner te zijn.
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Te veel leeswerk voor deze ochtend :p
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.
Vond ik ook welquote:
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.quote:
Je hebt boobs toch, use themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
Al leek ie gisteravond niet heel geintresseerd te zijn. Maar hij kwam wel netjes gedag zeggen toen ik wegging. We zullen t wel zien
Ik open tenminste topics 'enzo'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |