Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Damn, zijn ze wel gestopt met boren of is het dubbele kwellingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef Murdera het volgende:
NOOOOOO
De airco heeft het begeven.
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU
Ow zo haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
En je zei: 'net vandaag'?Impliceert dat niet dat het wel ergens belangrijk was, leuke privé mail van potentiële danspartners bijvoorbeeld?
Niet echt goedkope bende, paar manden terug een paar duizend voor neergelegd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bummer! Goedkope bende dan? Zijn ze al wel opgehouden met boren, het is nu lekker buiten!
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:02 schreef Geester het volgende:
wat een gespuis in amsterdam in de nachtik was echt bang dat ik verkracht zou worden ofzo
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang.. met zo'n hoofd als jij hebt(schijnt te hebben) .. zal dat niet snel gebeuren
Als je een hete adem in je nek voelt zou het al te laat moeten zijn, gok ik zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
naaah dr lopen sick minds rond in die stad ... echt ik hoorde van die voetstappen achter me en een hete adem in mn nek wat mn nekharen deed verschroeien
Langzaam aan beste kerelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef Crutch het volgende:
Wat is deze?
Waarom is dit topic nog niet vol?
Te veel leeswerk voor deze ochtend :pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef ovoxo het volgende:
verkracht door een lekker ding
Geester topic.
Smoooooth!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:
oh en gister zo lekker gedanst weerDie jongen was er ook weer, ook even dansje mee gedaan. En heb hem zo ver gekregen om zondag tijdens de open dag Bachata ook te komen om mijn danspartner te zijn.
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Te veel leeswerk voor deze ochtend :p
Dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
het is weer een geweldig topic, zoals we weten.
Vond ik ook welquote:
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.quote:
Je hebt boobs toch, use themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
Al leek ie gisteravond niet heel geintresseerd te zijn. Maar hij kwam wel netjes gedag zeggen toen ik wegging. We zullen t wel zien
Ik open tenminste topics 'enzo'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Geester z'n topics zijn geweldig, daarom is het ook gesloten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |