quote:
Ah, das toch kut met de airco aan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat een topdag weer.
Nogsteeds de voegen aan het wegboren, 95 decibel fulltime gedril, en enorme stofwolken die door de ramen (kan je niet goed afsluiten) naar binnen komen.
Wel stabiele 30 graden hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, das toch kut met de airco aan!
Denken dat mohmi denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schat
En waar blijven de pics van je bal?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Geester het volgende:
maar.. ze is best knap... en ja .. ik weet niet... ze is ook heel lief... maar ja
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja... MohMi zei dat je dat wilde hebben... Ik weet het ook niet!
Mijn moeder wist het ook niet en mijn zusje ook niet meer. Roept mijn pa eindelijk iets, vergeet iedereen het!![]()
Het was een cd... Ja! Ik weet het weer!
Fleetwood Mac - Songbird Rumours! Epiphanie
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?quote:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
Ik speel david gilmour na op de gitaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik speel david gilmour na op de gitaarmag je me nu iets meer?
Iron Maidenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
gibson (custom), jazz-achtig..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.
*kan het desondanks niet laten te happen* Wat speel je dan, qua gitaar en liedjes?
Haha!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Noem je me nou papa!?quote:
luister ''live in gdansk'' maar, speel ik veel van na.. negeer me nu maar weer schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee welke liedjes van Gilmour bedoelde ik.
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
Gekke mohmi my god wat pest ik je toch altijd... zwijmel,zucht
nesst stil maar t is al goed...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.
Ik ben ook een heel leuke userquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nesst stil maar t is al goed...kusje op je onzekerheden
Ik vind je een leuke user hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |