Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bakquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Die haarbal!quote:
Ik vind jou wel ''one of the guys'' ik weet niet...,,quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Maar ze spuugt wel een haarbal uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bak
Oh fuck ja, vaderdag komt er ook nog aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uiteraard!Heb je er zelf wat aan of is het voor de herkansing met vaderdag straks?
Ik wil ze van die reling afduwen of uit de boom slaan als een piñataquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ze spuugt wel een haarbal uit
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmakenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Mijn kat ruikt lekker naar gras en was
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van mequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmaken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vader heeft op moederdag geroepen wat hij wilde hebben. Toen zei ik; regel ik!En ik ben vergeten wat het was...
"e:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Tapijtschijten is zooo 2008quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Moet je van die pindas eten die verteren niet helemaal dan kan je je eigen stront als scrub voor je behaarde rug gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Ben al aan't bellen!quote:
Jij bent zo'n vuig wicht hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Hij wilt een ukulele!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben al aan't bellen!Het was iets met muziek...
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Geester het volgende:
fuck ik ken zo'n chick echt een schat maar ze heeft zoveel problemen... ik weet niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |