Waarom post je die herrie dan!?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
snawahahhawhgawhhfahahwquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?
kusje op je voetquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of niet dan!! xDD Ik stikte hier even in mijn tosti![]()
Geester and Partyboy1991; FIGHT!!
Waarom is dat niet te adviserenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
...is niet te adviseren maar oke, whatever floats your boat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Geduldig type welquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
ne ne sst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voelt dat nou??
![]()
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!quote:
Ook beter dan de derde keer??quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!
Nee gekkie!quote:
Hoi!quote:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe was de taart trouwens, Moh?
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoor
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |