ne ne esttquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Ik zou heel graag willen maar ik moet nu ik mijn Grammar-Axe heb
Dankewohl!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Waar kan ik taart komen eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dankewohl!
Mijn vader de jarige senior-baas
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerdquote:
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerd![]()
Daarentegen begint ie dusdanig ouder te worden dat als je zegt dat je dat wel hebt gedaan, hij het ook gelooft
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.
Exact.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
Samenvatting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Voor de liefhebbers Diablo 3 review over 'nice pants':
http://www.escapistmagazi(...)uation/5777-Diablo-3
Short answer: No!quote:
Dat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Ik heb niet gekeken, werk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Voor in de pauze!quote:
Jullie zijn allemaal oudquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben te oud voor Dubstep, ik zal het nooit begrijpen.
Behalve voxje, die is 12quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |