ne ne esttquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef MohMi het volgende:
Ik zou heel graag willen maar ik moet nu ik mijn Grammar-Axe heb
Dankewohl!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Ditquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met je vaderrrrrrrrrrrrrrrr
Waar kan ik taart komen eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dankewohl!
Mijn vader de jarige senior-baas
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerdquote:
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nergens, je hebt mijn vader nog niet eens gefeliciteerd![]()
Daarentegen begint ie dusdanig ouder te worden dat als je zegt dat je dat wel hebt gedaan, hij het ook gelooft
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doe ik zodra ik taart binnen mijn bereik heb. Ik ken de regels.
Exact.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelijk oversteken. Niet de hand schudden voor je het bordje met taart vast hebt. Zorg dat je medebezoekers hun hand op hun broekriem hebben, you'll never know when the shit will be hitting the fan.
Na de deal even samplen, daarna zo snel mogelijk wegwezen. Zorg wel dat je de jarige even fouilleert op aanwezigheid van zendertjes.
Samenvatting?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef SicSicSics het volgende:
Voor de liefhebbers Diablo 3 review over 'nice pants':
http://www.escapistmagazi(...)uation/5777-Diablo-3
Short answer: No!quote:
Dat!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Ik heb niet gekeken, werk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een samenvatting van Zero Punctuation willen
Voor in de pauze!quote:
Jullie zijn allemaal oudquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben te oud voor Dubstep, ik zal het nooit begrijpen.
Behalve voxje, die is 12quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
Waarom post je die herrie dan!?!quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:54 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jullie zijn allemaal oudallemaaal 23+ hier
snawahahhawhgawhhfahahwquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:00 schreef Partyboy1991 het volgende:
ha nice ik was op school ( gisteren ) en we hadden zo'n geintje uitgehaald we hebben via de speakers dit filmpje afgespeeld
en t volume staat redelijk hoog en we hebben die zooi verstopt dus kunnen ze t ook niet uitzetten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Goeie grap kerel zit je op het vmbo?
kusje op je voetquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of niet dan!! xDD Ik stikte hier even in mijn tosti![]()
Geester and Partyboy1991; FIGHT!!
Waarom is dat niet te adviserenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
...is niet te adviseren maar oke, whatever floats your boat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
Geduldig type welquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
ne ne sst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voelt dat nou??
![]()
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!quote:
Ook beter dan de derde keer??quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Beter dan de eerste keer anale seks met dooie dieren!
Nee gekkie!quote:
Hoi!quote:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe was de taart trouwens, Moh?
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
Hartstikke vies natuurlijk, zoals meestal het geval is bij taart. Helemaal niet zitten smullen, hoor
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
He jammer, ik gunde je het nog wel zo...
Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bakquote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Die haarbal!quote:
Ik vind jou wel ''one of the guys'' ik weet niet...,,quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik mij ook, ik had er mijn wekker voor gezet en zelfs een cadeautje voor gekocht. Dat heb ik natuurlijk weer mee naar huis genomen na die teleurstelling.
Maar ze spuugt wel een haarbal uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tegenvaller, ze gaat niet eens stevig zitten kakken in die bak
Oh fuck ja, vaderdag komt er ook nog aanquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uiteraard!Heb je er zelf wat aan of is het voor de herkansing met vaderdag straks?
Ik wil ze van die reling afduwen of uit de boom slaan als een piñataquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar ze spuugt wel een haarbal uit
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmakenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Mijn kat ruikt lekker naar gras en was
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van mequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die van mij was deze week met d'r kont in d'r eigen kak gaan zitten waardoor ik het tweede kamertje, de gang en de kont van de kat kon schoonmaken
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vader heeft op moederdag geroepen wat hij wilde hebben. Toen zei ik; regel ik!En ik ben vergeten wat het was...
"e:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Tapijtschijten is zooo 2008quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens... en dan kleur ik t tapijt van mn ouders met die remsporen van me
Dit doe ik met schele ogen en schuim op mn mondhoeken
Moet je van die pindas eten die verteren niet helemaal dan kan je je eigen stront als scrub voor je behaarde rug gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Ben al aan't bellen!quote:
Jij bent zo'n vuig wicht hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tapijtschijten is zooo 2008Tegenwoordig kak je in je hand als je in de douche staat en pobeer je het vanuit de douche in de wc te gooien. Het maakt niet uit in wiens huis je dit doet overigens.
Hij wilt een ukulele!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben al aan't bellen!Het was iets met muziek...
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:19 schreef Geester het volgende:
fuck ik ken zo'n chick echt een schat maar ze heeft zoveel problemen... ik weet niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je zou Partyboy1991 eens om advies kunnen vragen. Jullie hebben zoveel gemeen, joh, het is bijna eng!Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ah, das toch kut met de airco aan!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
Gvd wat een topdag weer.
Nogsteeds de voegen aan het wegboren, 95 decibel fulltime gedril, en enorme stofwolken die door de ramen (kan je niet goed afsluiten) naar binnen komen.
Wel stabiele 30 graden hier.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ah, das toch kut met de airco aan!
Denken dat mohmi denkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt maar dat is niet zo lieve schat
En waar blijven de pics van je bal?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Geester het volgende:
maar.. ze is best knap... en ja .. ik weet niet... ze is ook heel lief... maar ja
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja... MohMi zei dat je dat wilde hebben... Ik weet het ook niet!
Mijn moeder wist het ook niet en mijn zusje ook niet meer. Roept mijn pa eindelijk iets, vergeet iedereen het!![]()
Het was een cd... Ja! Ik weet het weer!
Fleetwood Mac - Songbird Rumours! Epiphanie
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?quote:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
Ik speel david gilmour na op de gitaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik speel david gilmour na op de gitaarmag je me nu iets meer?
Iron Maidenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wel goedkoop, ook maar een cd'tje Lynyrd Skynyrd erbij. Wat is nog meer leuke papa muziek?
gibson (custom), jazz-achtig..quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het uitermate vervelend zelfs dat je David Gilmour durft te spelen.
*kan het desondanks niet laten te happen* Wat speel je dan, qua gitaar en liedjes?
Haha!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef MohMi het volgende:
Mijn vader maak je oa blij met Pink Floyd, Simon & Garfunkel, Santana, Deep Purple, Harry Sacksioni, Seasick Steve and so on.
Mij trouwens ook![]()
![]()
Noem je me nou papa!?quote:
luister ''live in gdansk'' maar, speel ik veel van na.. negeer me nu maar weer schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee welke liedjes van Gilmour bedoelde ik.
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef Geester het volgende:
Gekke mohmi my god wat pest ik je toch altijd... zwijmel,zucht
nesst stil maar t is al goed...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jongens die meisjes plagen, het is aandoenlijk. En een beetje zielig.
Ik ben ook een heel leuke userquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
nesst stil maar t is al goed...kusje op je onzekerheden
Ik vind je een leuke user hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |