de chick die dat in real life tegen me zegt.... my godquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geester: Wat ruik ik toch?
Meisje: Ne ne ssst!
Dan weet je dat ze heeft mee zitten lezen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Geester het volgende:
de chick die dat in real life tegen me zegt.... my god
wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:09 schreef Geester het volgende:
Ik heb van alles meegemaakt van chick die dr tetten liet zien ( een fokster ja via whatsapp ) tot andere delen...
Maar een chick van fok in real life? naah
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende:
De papa muziek is trouwens Thin Lizzy geworden. Icon. Vet album.
Alstie het dan zelf niks vindt hou ik hem wel!quote:
Pics daarvanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
Door het zien van een foto is net mijn penis teruggetrokken in mijn lichaam.. net zoals als je een slak aanraakt dan krult ie ook helemaal op,, Dit is met mijn penis net gebeurd
Pics van je pener die opgekrult tegen je bijbal aan is gekropen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jouw pussy er nat van wordt hoor...
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drink nog een biertje en eet een stuk taart voor mij.steak ipv taart ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:55 schreef MohMi het volgende:
Tijd voor een partijtje. Fijne avond iedereen
Gewoon na stage gelijk door naar roffa.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
ik kreeg uitnodiging of ik kwam zuipen in a'dam en moet morgen gewoon naar stage maar skit ik ga gewoon.. en deze keer niet teveel spacecake
quote:
Jaaa, volgens mij wel. Ik geloof dat die ook zonder siliconen is. Die wilde ik zelf ook eens proberen maar we hebben geen Bodyshop hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb de shampoo gekocht van The Body Shop, Rainforest-lijn ofzo, zijn die een beetje goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |