En toen vertelde hij zijn username?quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:13 schreef Geester het volgende:
M Y G O D
de grote directeur kwam binnen een praatje maken en zag dat ik op fok zat
nee ik zei jaaaa dit is voor school... maar die man komt nooit hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En toen vertelde hij zijn username?
Met eind 60 begin 70 heb je the Beatles ook hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet!
[..]
Nee, ook niet!
Mijn muziek begon meer eind '60 begin '70Moody Blues, Steve Miller Band, Deep Purple, Black Sabbath, begin jaren Aerosmith...
Ja the Beach Boysquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
True. True. Je hebt ook gelijk. Een band is dan ook (soms zelfs heftiger dan) een relatie denk ik!
[..]
Ik heb een paar albums, maar om de eeuwige tegenstelling er eens bij te pakken, ik heb liever de Beach Boys!
Ja, maar het bleef een beetje het zoetsappige geneuzel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Met eind 60 begin 70 heb je the Beatles ook hoor
Waar! Ik heb ook een schijf vol met Happy Hardcore, 90's knijters waar ik me nog steeds voor schaam, foute disco deuntjes, knuffelrockbende, vette Hip Hop, jolige ska, vrolijke reggae en zelfs wat Nederlandstalig.quote:Maar goed, ik snap nooit zo goed dat mensen bij 'ëËn muziekstroom blijven. Ik luister ook wel eens Deep Purple of Aerosmith, maar ook Rihanna, Blind Willie Johnson, Mark Ronson, Joanna Newsom, Skip James, Ella Fitzgerald, Nina Simone, M.I.A, Beatles, Beethoven, Gigi D'Agostino, Chopin, Y&T, Scorpions, Axe en ander top 40 geneuzel. En heel veel goudeh ouweehh trouwens ook, zoals little lies en i wanna know what love is en dont you want me eeennn ive been waiting for a girl like you en dat soort dingen
Barry Manilow!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:18 schreef Harajuku. het volgende:
DONT YOU
DONT YOU WANT ME
DONT YOU WANT MEEEE BABAAAAABBYYY
Ik vind jou echt zo'n type voor soft rock/metal en van die insustrial hardcore enzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, maar het bleef een beetje het zoetsappige geneuzel.
[..]
Waar! Ik heb ook een schijf vol met Happy Hardcore, 90's knijters waar ik me nog steeds voor schaam, foute disco deuntjes, knuffelrockbende, vette Hip Hop, jolige ska, vrolijke reggae en zelfs wat Nederlandstalig.
Maar als ik mag kiezen staat er meestal gewoon keiharde metal op!
Sicquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Barry Manilow!![]()
![]()
Oooh Mandy
You came and you gave without taking
Als je daar Deathcore, Deathmetal, Hardcore, speed en thrash mee bedoelt. Ja!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
Ik vind jou echt zo'n type voor soft rock/metal en van die insustrial hardcore enzo
Ja, schaam!quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:27 schreef Harajuku. het volgende:
Sic![]()
!
I was working as a waitress in a coooocktaaill baaarrr
that much is trueeee
I want to believe in myself once againquote:
Sorry, heb al een vriend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
I want to believe in myself once again
So I dream of a man whose hopes never end
To kiss with a girl who's as lovely as you
I'd give you my heart, if you gave me the truth
Niet beter dan mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik geen vriendje kan krijgen?
Nou, Crutch, als je dat zo graag wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.quote:
Kusje op je vermogensquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.
(de mogelijkheid is dus ook dat ik mezelf niet als god zie, maar jou gewoon heel laag inschat he.)
En bedankt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfkennis. En inschattingsvermogen.
(de mogelijkheid is dus ook dat ik mezelf niet als god zie, maar jou gewoon heel laag inschat he.)
Shifto zal nog wel even slapen vermoed ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
Euh Shifto, heb je dat beest al eens van de Whiskas af trouwens?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, Crutch, als je dat zo graag wilIk zal eens per-ongeluk uitschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:37 schreef MohMi het volgende:
Lang leve mijn jarige pa die me op tijd wakker belt. Snel nog wat bakken koffie in mijn mik en dan eens richting mijn ouders fietsen voor een koffie en taart ontbijt
Inschieten?quote:
Euhm...als het goed is gaat dat niet zo makkelijk xD Tenzij Hara ook een wijde ass heeft?quote:
Dank u!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Lekker ontbijtje ook.
[..]
Inschieten?
Klopt niet, het had moeten zijn 'dan ik ben'. Allebei fout dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fout. Dat zou namelijk impliceren dat ik beter ben in een vriend vinden.
Hij kent me vast nog wel, volgens mij hebben we geknikkerd vroeger!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
Dank u!Zal het aan mijn vader doorgeven; 'SuicSicSics feliciteert je ook!' 'Oh...oke, dank je wel.' xD
Straattaal, thug life dit dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Klopt niet, het had moeten zijn 'dan ik ben'. Allebei fout dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ik denk dat ie niet zou weten wat em overkomt als ik hem met u aanspreekquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij kent me vast nog wel, volgens mij hebben we geknikkerd vroeger!En wel u tegen mij zeggen, maar niet tegen je vader?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Straattaal, thug life dit dat.Ik zou heel graag willen maar ik moet nu ik mijn Grammar-Axe hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |