abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112240586

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112240737
Het komt vaak voor overigens, mensen die het topic induiken om proberen "fouten" in mij te ontdekken zodat ze zichzelf toestemming kunnen geven om zelf geen actie te hoeven ondernemen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112240739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
Ja rationaliseer het maar op deze manier. Dan kan je voor altijd mr comfort zone blijven.
Proest. Doe nou niet ineens of je mr dinges himself bent.
En weer geef je geen antwoord op de vragen.

Maar goed, succes verder met je missie. :').
pi_112240925
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Proest. Doe nou niet ineens of je mr dinges himself bent.
En weer geef je geen antwoord op de vragen.

Maar goed, succes verder met je missie. :').
Ja doei, ik heb al genoeg persoonlijke dingen verteld. Het is geen politie overhoring :W
pi_112241168
Dat klopt. Maar ik ben vast de enige niet die denkt dat je niet de waarheid over jezelf vertelt.
pi_112241224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Modus het volgende:

[..]

[..]

En dan wil je dus in haar broekje. En daaom spreek je haar aan. Maar er werd eerder gesuggereerd dat 'zomaar' aanspreken ook wel om andere redenen zou gebeuren. Denkutniet dus.
In het voorbeeld dat ik gaf was mijn doel om te tijd te verdrijven, wat ik in het OV graag doe met een gesprek, aangezien ik het langs elkaar heen leven in onze samenleving soms zo sneu vind. Overigens was het wel een aantrekkelijke dame. :P Mmm... kan er nog van smullen. :9

Maar ik had ook een anekdote van de week ervoor aan kunnen halen waar ik met twee oudere dames een uur lang heb zitten babbelen. Gewoon omdat het kan. :)
pi_112241320
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja doei, ik heb al genoeg persoonlijke dingen verteld. Het is geen politie overhoring :W
Wat houdt betere voeding in eigenlijk? :P

Volgens mij kan jij per dag 2 kapsalon op en kom je nog niet aan.
Rustig aan.
pi_112241438
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef firefly3 het volgende:
Het komt vaak voor overigens, mensen die het topic induiken om proberen "fouten" in mij te ontdekken zodat ze zichzelf toestemming kunnen geven om zelf geen actie te hoeven ondernemen.
Mensen proberen nou eenmaal het beeld dat zijzelf hebben goed te praten en alles dat daar niet aan voldoet zo neer te zetten dat het in hun kader past, positief of negatief. Algemeen bekend.
pi_112241495
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat houdt betere voeding in eigenlijk? :P

Volgens mij kan jij per dag 2 kapsalon op en kom je nog niet aan.
Elke dag een blik groente oa. Vroeger at ik het meestal om de dag (Ik weet het, slecht). En ik eet veel meer vlees. Soms wel een halve kilo in 1 dag.
pi_112241545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Mensen proberen nou eenmaal het beeld dat zijzelf hebben goed te praten en alles dat daar niet aan voldoet zo neer te zetten dat het in hun kader past, positief of negatief. Algemeen bekend.
Ja dat is waar.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 22:26:39 #11
5428 crew  miss_sly
pi_112241569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Of mensen hebben gewoon een andere mening?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_112241637
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een mening waarover? Als je mij probeert te analyseren en actief naar dingen probeert te "zoeken".
pi_112241638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Elke dag een blik groente oa. Vroeger at ik het meestal om de dag (Ik weet het, slecht). En ik eet veel meer vlees. Soms wel een halve kilo in 1 dag.
Jezus, maak er anders een missie van om veel te eten :P
Rustig aan.
pi_112242258
quote:

[..]

Ja, en die meningen vloeien voort uit jouw eigen kader, volgestouwd met overtuigingen, normen, waarden...enz
pi_112242345
quote:

[..]

Dat past dan toch in hun eigen kader? ;)
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 22:38:04 #16
5428 crew  miss_sly
pi_112242437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Ja, en die meningen vloeien voort uit jouw eigen kader, volgestouwd met overtuigingen, normen, waarden...enz
'Proberen goed te praten' suggereert dat het beeld van de ander verkeerd is, maar ongeacht waar het vandaan komt, is andere mening imo correcter dan verkeerde mening.
pi_112242765
Wat ik niet begrijp is dat tussen al die honderden, zoniet duizenden vrouwen die je aanspreekt, er geen vrouw is die aan je blijft plakken.

Ben je niet soms niet authentiek genoeg? (hihihi)
Heb je het gevoel dat je nog harder moet gaan
Je hebt nog geen trucs voor als je eenmaal in bed belandt?
Of zijn ze weg als de alcohol opgedroogd is?
pi_112242845
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

'Proberen goed te praten' suggereert dat het beeld van de ander verkeerd is, maar ongeacht waar het vandaan komt, is andere mening imo correcter dan verkeerde mening.
Ik volg niet je precies. Maar er bestaan geen verkeerde meningen. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat jouw mening afhankelijk is van jouw kader.
pi_112242969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef dark.passenger het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat tussen al die honderden, zoniet duizenden vrouwen die je aanspreekt, er geen vrouw is die aan je blijft plakken.

Je hebt nog geen trucs voor als je eenmaal in bed beland?
Of zijn ze weg als de alcohol opgedroogt is?
Ik begrijp dat wél, vrouwen plakken niet zo hard in mijn ervaring.
Rustig aan.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:46:40 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112243029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Plakkerige vrouwen stinken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112243082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Naar mening plakken ze niet snel, maar als ze eenmaal plakken zitten ze wel goed vast...
pi_112243130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:47 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Naar mening plakken ze niet snel, maar als ze eenmaal plakken zitten ze wel goed vast...
Geen last van gehad nog, maarja, maagd en alles.
Rustig aan.
pi_112243384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:43 schreef dark.passenger het volgende:

Je hebt nog geen trucs voor als je eenmaal in bed belandt?
Of zijn ze weg als de alcohol opgedroogd is?
Er blijven ook vrouwen plakken. Daar had ik het net ook over gehad.

Zie het als een ecosysteem dat je opbouwt, waar je daar vanuit een vrouw kunt kiezen voor eventueel een lange termijn. Of niet, waar je net zin in hebt.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:07:20 #24
12888 Skull-splitter
pi_112244269
Die video van Julien gekeken, half uur dat je jezelf moet zijn, om vervolgens te illustreren met een filmpje waarin hij (dronken) vrouwen binnen no time staat af te lebberen zonder verdere interactie.

Buiten dat: helemaal mee eens met wat hij vertelt, maar zoals al eerder opgemerkt: geldt ook voor jezelf, je omgeving en alles wat daarmee samenhangt, niet alleen vrouwen.
pi_112244670
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Die video van Julien gekeken, half uur dat je jezelf moet zijn, om vervolgens te illustreren met een filmpje waarin hij (dronken) vrouwen binnen no time staat af te lebberen zonder verdere interactie.

Buiten dat: helemaal mee eens met wat hij vertelt, maar zoals al eerder opgemerkt: geldt ook voor jezelf, je omgeving en alles wat daarmee samenhangt, niet alleen vrouwen.
Nah, niet dronken (dat zeggen mensen altijd overigens, ook over mij toen). Stond ook verder ergens in een beschrijving.

Ja, het is ook toepasbaar op andere dingen over het algemeen idd. Jezelf zijn is zeer belangrijk in het leven op zich. Jammer dat we te veel de neiging hebben om een rol aan te nemen in verschillende omgevingen.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:19:59 #26
12888 Skull-splitter
pi_112244861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nah, niet dronken (dat zeggen mensen altijd overigens, ook over mij toen). Stond ook verder ergens in een beschrijving.

Meiden met meer dan twee hersencellen blijven over het algemeen gewoon rechtop staan... Deze dames niet. Nuchter zijn ze iig niet...
pi_112244884
Lalallalala
Rustig aan.
pi_112244997
Ik heb niet echt de tijd om een half uur een YouTube video te gaan bekijken.

Ik heb een topbaan en vanavond weer een date. :7

Ik ken weinig mensen die authentieker zijn dan ik; FOK!kers die mij kennen, kunnen dat beamen.

Maar authenticiteit is niet per se aantrekkelijk. Vrouwen kunnen er nogal door afgeschrokken worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112245056
WAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mister authentic, your scaring me!
Rustig aan.
pi_112245061
quote:
10s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meiden met meer dan twee hersencellen blijven over het algemeen gewoon rechtop staan... Deze dames niet. Nuchter zijn ze iig niet...
Vanaf 4 min. Een nuchtere meid gaat richting haar auto.

pi_112245447
Het is wel grappig dat hij impliciet veronderstelt dat het "eigen karakter" altijd "goed" is en dus zorgt voor de dames. Natuurlijk ook heel Amerikaans om te veronderstellen dat je eigenlijk gewoon geweldig bent, maar dat er externe factoren zijn waardoor je jezelf niet bent. En als je je daarvan afsluit je uiteindelijk toch de fantastische charmante gozer kan zijn die je eigenlijk bent.

Het kan natuurlijk ook dat je zelf gewoon een saaie lul bent.
pi_112245725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Nomadd het volgende:
Het is wel grappig dat hij impliciet veronderstelt dat het "eigen karakter" altijd "goed" is en dus zorgt voor de dames. Natuurlijk ook heel Amerikaans om te veronderstellen dat je eigenlijk gewoon geweldig bent, maar dat er externe factoren zijn waardoor je jezelf niet bent. En als je je daarvan afsluit je uiteindelijk toch de fantastische charmante gozer kan zijn die je eigenlijk bent.

Het kan natuurlijk ook dat je zelf gewoon een saaie lul bent.
Als dat het geval is, dan verander je vanzelf wel naar een beter persoon. Vrouwen straffen je hard op dat soort dingen. Na genoeg afwijzingen worden deze dingen ge auto-correct.
pi_112245726
Je kan natuurlijk van alles een levensstijl maken en een gevoel van eigenwaarde opbouwen als je iets doet wat in je beredenering jou waarde geeft omdat je het als persoonlijke succes beschouwd. Voor dit topic; als jij een gevoel van eigenwaarde opbouwt met versierenkomt dat doordat je gelooft dat dat een persoonlijk succes is, en dat is natuurlijk helemaal prima.

Punt is denk ik dat je er niet verstandig aan doet jezelf afhankelijk te maken van wat voor externe dingen dan ook als het gaat om het vrij zijn in het zijn van jezelf. Ongeacht waar je dit uithaalt. En als je eerst een heel plan moet leren om ergens een gevoel van eigenwaarde uit te halen je af kan vragen hoe echt het allemaal wel is.

Het klinkt een beetje als een zeer gespecialiseerde bezigheid met allerlei regels waar je aan moet voldoen zodat je je dan goed kan/mag voelen over jezelf. Het is tof als je op een positieve manier je leven veranderd, maar jezelf er daar tegelijk afhankelijk van maken is wellicht wat minder handig.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:41:08 #34
12888 Skull-splitter
pi_112245916
quote:
Ik zie shocknawe, weinig naturel.
pi_112245928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:37 schreef Canillas het volgende:
Je kan natuurlijk van alles een levensstijl maken en een gevoel van eigenwaarde opbouwen als je iets doet wat in je beredenering jou waarde geeft omdat je het als persoonlijke succes beschouwd. Voor dit topic; als jij een gevoel van eigenwaarde opbouwt met versierenkomt dat doordat je gelooft dat dat een persoonlijk succes is, en dat is natuurlijk helemaal prima.

Punt is denk ik dat je er niet verstandig aan doet jezelf afhankelijk te maken van wat voor externe dingen dan ook als het gaat om het vrij zijn in het zijn van jezelf. Ongeacht waar je dit uithaalt. En als je eerst een heel plan moet leren om ergens een gevoel van eigenwaarde uit te halen je af kan vragen hoe echt het allemaal wel is.

Het klinkt een beetje als een zeer gespecialiseerde bezigheid met allerlei regels waar je aan moet voldoen zodat je je dan goed kan/mag voelen over jezelf. Het is tof als je op een positieve manier je leven veranderd, maar jezelf er daar tegelijk afhankelijk van maken is wellicht wat minder handig.
Mijn eigenwaarde koppel ik niet aan het resultaat. Mijn eigenwaarde koppel ik aan de acties die ik onderneem. De reis is belangrijk. Dat besef ik wel, maar wel bedankt voor je input. Het klinkt niet aanvallend en oprecht :)
pi_112245965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
Als dat het geval is, dan verander je vanzelf wel naar een beter persoon. Vrouwen straffen je hard op dat soort dingen. Na genoeg afwijzingen worden deze dingen ge auto-correct.
Dus het aanpassen van je gedrag en daar (logischerwijs) een ander resultaat mee behalen maakt je een beter persoon?

Jij kan je er een beter persoon door voelen, dat is helemaal oké, zoiets kan alleen nooit een absolute waarheid zijn. Op de 1e plaats omdat dat allemaal subjectief ten 2e omdat je iets externs wil gebruike om iets interns over jezelf af te roepen, daarmee de overtuigingen die je over jezelf hebt te veranderen. Daar heb je iets externs niet voor nodig.

Je verhaal klinkt soms zo ''als ik het bij de vrouwen 'goed' doe dan ben ik 'goed' terwijl je die 2 dingen enkel in je hoofd aan elkaar koppelen kan.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_112245967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hou op aub met het contrast ophogen om een discussie punt aan te grijpen :') Liever vaker boos of rustig?
Als je het zo brengt is het een ander verhaal en compleet situatie afhankelijk. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb strawberry vaker zien posten. Het is altijd contrast ophogen en tegen de hoofdstroom in gaan om een discussie te starten. Heeft niets met vrouwen in het algemeen te maken.
Ik ben het gewoon zelden met je eens. En zo te zien ben ik daarin niet de enige. Als ik dus iets zie staan waar ik het niet mee eens ben, dan reageer ik daarop, maar absoluut niet met als doel een discussie te starten. Want ik wil namelijk geen discussie met jou, veel te vermoeiend.
pi_112246047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Nomadd het volgende:
... Natuurlijk ook heel Amerikaans ...
Dat is een goed punt. Veel van dit soort dating tips komen uit de VS. Amerikaanse vrouwen zijn heul anders dan Nederlandse, Italiaanse of Colombiaanse vrouwen.

Ik heb verschillende vrouwen uit verschillende delen van de wereld gedate en hoeveel vrouwen biologisch erg op elkaar lijken, zijn er naast de individuele factoren waar we het al over gehad hebben vooral ook culturele factoren.

Als ik zo te werk zou gaan zoals men in Los Angeles date, heb ik minder succes dan als ik mijn eigen weg volg hier in Latijns-Amerika.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_112246059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef firefly3 het volgende:
Mijn eigenwaarde koppel ik niet aan het resultaat. Mijn eigenwaarde koppel ik aan de acties die ik onderneem. De reis is belangrijk. Dat besef ik wel, maar wel bedankt voor je input. Het klinkt niet aanvallend en oprecht :)
Ik begrijp wel wat je bedoelt geloof ik; het gaat erom dat je van jezelf vind dat jij dat mag doen, dat je het jezelf gunt die ervaring te hebben als het ware, en op die manier jezelf positief bevestigen, of zie ik het verkeerd?
pi_112246080
quote:
Proest, als dat je beste voorbeeld is. Nou ja, als dat je doel is, succes. :').
pi_112246117
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef Canillas het volgende:

[..]

Dus het aanpassen van je gedrag en daar (logischerwijs) een ander resultaat mee behalen maakt je een beter persoon?

Jij kan je er een beter persoon door voelen, dat is helemaal oké, zoiets kan alleen nooit een absolute waarheid zijn. Op de 1e plaats omdat dat allemaal subjectief ten 2e omdat je iets externs wil gebruike om iets interns over jezelf af te roepen, daarmee de overtuigingen die je over jezelf hebt te veranderen. Daar heb je iets externs niet voor nodig.

Je verhaal klinkt soms zo ''als ik het bij de vrouwen 'goed' doe dan ben ik 'goed' terwijl je die 2 dingen enkel in je hoofd aan elkaar koppelen kan.
Dus succes in relaties/versieren heeft niks met je eigenwaarde te maken? Maar toch koppelen veel mensen dit aan elkaar.
pi_112246119
quote:

[..]

Daarbij is het zo tegenstrijdig als wat; firefly gaat prat op "jezelf zijn" en "authenticiteit". En in de volgende post beweert hij dat je jezelf moet veranderen. :') :') :')

pi_112246173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Dus succes in relaties/versieren heeft niks met je eigenwaarde te maken? Maar toch koppelen veel mensen dit aan elkaar.
Ja, dat is zo een beetje wel biologisch bepaald, iedereen hecht veel waarde aan relaties etc. Dus als je naar jezelf kunt kijken van ''dat doe je goed'' Dan kan je daar eigenwaarde uit halen.
Rustig aan.
pi_112246190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef just_agirl het volgende:
Het heeft ermee te maken als je die dingen aan elkaar koppelt, en alleen dan.

Waar bestaan die koppelingen behalve in de hoofden van de mensen die erin geloven?
pi_112246221
quote:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat. Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
pi_112246262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:44 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt geloof ik; het gaat erom dat je van jezelf vind dat jij dat mag doen, dat je het jezelf gunt die ervaring te hebben als het ware, en op die manier jezelf positief bevestigen, of zie ik het verkeerd?
Ja klopt. De toestemming die je jezelf geeft. Een oprecht gevoel van eigenwaarde.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 23:48:52 #47
5428 crew  miss_sly
pi_112246300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, dat is zo een beetje wel biologisch bepaald, iedereen hecht veel waarde aan relaties etc. Dus als je naar jezelf kunt kijken van ''dat doe je goed'' Dan kan je daar eigenwaarde uit halen.
Maar om een relatie te krijgen en te onderhouden, hoef je geen succes bij vrouwen te hebben, geen routines te hebben en geen vrouwen te "openen". Daarvoor hoef je maar bij één vrouw succes te hebben. En dat succes bij één vrouw hangt echt niet af van je succes bij 200 rouwen per maand. Integendeel, zou ik haast zeggen.
pi_112246316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef firefly3 het volgende:
De acties die je sowieso zou ondernemen of de acties die bij deze 'levensstijl' horen?
pi_112246359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je het zo brengt is het een ander verhaal en compleet situatie afhankelijk. :)

[..]

Ik ben het gewoon zelden met je eens. En zo te zien ben ik daarin niet de enige. Als ik dus iets zie staan waar ik het niet mee eens ben, dan reageer ik daarop, maar absoluut niet met als doel een discussie te starten. Want ik wil namelijk geen discussie met jou, veel te vermoeiend.
Ontopic: Ik heb het over of iemand in het algemeen:. Gefrustreerd/boos of rustig/dominant moet zijn? Waar kies je voor?

Je bent het ook met andere mensen vaak oneens wat ik lees ;)
pi_112246360
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar om een relatie te krijgen en te onderhouden, hoef je geen succes bij vrouwen te hebben, geen routines te hebben en geen vrouwen te "openen". Daarvoor hoef je maar bij één vrouw succes te hebben. En dat succes bij één vrouw hangt echt niet af van je succes bij 200 rouwen per maand. Integendeel, zou ik haast zeggen.
Als je één vrouw, niet aanspreekt, zal er geen gesprekje komen en zal er dus ook niks met één vrouw gebeuren.
Rustig aan.
pi_112246375
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat.
_O- _O-

Waar HAAL je het vandaan, deze amateurpsychologie. Ongelooflijk. En dan anderen aanvallen op "niet inhoudelijk" zijn.

quote:
Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
Er zijn maar weinig mensen die niet met vrouwen kunnen opschieten. Daarbij heb je nog verschillende manieren waarop je met vrouwen kan omgaan. Je kan vrouwen consequent als projectjes zien (maar dan niet op de manier van target voor een relatie, maar gewoon als een soort speledingetjes waar je je eigenwaarde aan afmeet -zoals jij voorstelt-), of gewoon als vriendinnen (ja, dat kan, voordat ik daar commentaar op krijg) of gewoon als leuk om mee te praten maar meer niet.

pi_112246381
Straw heeft gewoon altijd gelijk :)
Rustig aan.
pi_112246388
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarbij is het zo tegenstrijdig als wat; firefly gaat prat op "jezelf zijn" en "authenticiteit". En in de volgende post beweert hij dat je jezelf moet veranderen. :') :') :')
Tijdens de interactie moet je jezelf zijn.

Je veranderd automatisch als persoon afhankelijk van je levenswijze.
pi_112246410
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ben je een single mom?
pi_112246447
quote:

[..]

Onbewust wordt je het gemiddelde persoon van de vrienden etc waarmee je omgaat. Je wordt ook automatisch een toffer persoon als je met vrouwen op kunt schieten. Je hersenen veranderen continue afhankelijk van de omgeving waar je in zit en zo ook je gedrag en gevoelens.
Niet mee eens, ik ben altijd verreweg de raarste in mijn vriendengroep gebleven :')
pi_112246461
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je een single mom?
Aldus degene die baalde dat men hem van allerlei persoonlijke dingen vroeg :')

Ja, dat had ze al gezegd. Beetje opletten; interesse tonen in een vrouw. Oh ja, dat doe je -bewust- niet. :r

pi_112246494
quote:

[..]

Dat is echt onzin :') Ik heb een eigen identiteit, zou je ook eens moeten vinden in jezelf, ipv uit van die zielige boeken te halen over hoe je een adonis wordt.
pi_112246558
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:
_O- _O-

Waar HAAL je het vandaan, deze amateurpsychologie. Ongelooflijk. En dan anderen aanvallen op "niet inhoudelijk" zijn.
Nou dat was nog niet zo'n slecht punt hoor. De mens is nu eenmaal een kuddedier en de meerderheid gedraagt zich daar ook naar, in principe geheel onbewust. Waarbij de sociale groep deels bepaalt wat wel en niet kan. Dat wil niet zeggen dat je als persoon verandert, maar wel dat je je kan gedragen naar bepaalde omstandigheden.
pi_112246561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ontopic: Ik heb het over of iemand in het algemeen:. Gefrustreerd/boos of rustig/dominant moet zijn? Waar kies je voor?
Ik hou wel van sterke emoties. Maar in alledaagse situaties heeft rustig mijn voorkeur, maar iemand moet zich wel kunnen laten gaan wanneer dat terecht is.

quote:
Je bent het ook met andere mensen vaak oneens wat ik lees ;)
Kan best, hou ik niet bij.
pi_112246564
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O-

[..]

Er zijn maar weinig mensen die niet met vrouwen kunnen opschieten. Daarbij heb je nog verschillende manieren waarop je met vrouwen kan omgaan. Je kan vrouwen consequent als projectjes zien (maar dan niet op de manier van target voor een relatie, maar gewoon als een soort speledingetjes waar je je eigenwaarde aan afmeet -zoals jij voorstelt-), of gewoon als vriendinnen (ja, dat kan, voordat ik daar commentaar op krijg) of gewoon als leuk om mee te praten maar meer niet.
Als je het niet gelooft dat je het gemiddelde wordt van de mensen waarmee je om gaat, zo be it. Het is dan een welles nietus verhaal. Van jou krijg ik alleen een "nietus" terug.

En je laatste (vetgedrukte zin):
Opschieten is heel wat anders dan op een diepere intieme niveau. Veel gasten durven niet echt open te zijn met vrouwen. Jij ook niet las ik, je doet je voor als een ander.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 23:55:23 #61
5428 crew  miss_sly
pi_112246571
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je één vrouw, niet aanspreekt, zal er geen gesprekje komen en zal er dus ook niks met één vrouw gebeuren.
Zucht.
Dat klopt, maar daarvoor hoef je niet jarenlang te oefenen om een 'natural' te worden.
pi_112246573
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet mee eens, ik ben altijd verreweg de raarste in mijn vriendengroep gebleven :')
Je bent een vrouw en weet dus niets.

Aldus firefly. :')

pi_112246578
quote:

[..]

Je vader en moeder spelen ook een rol he.
pi_112246614
quote:
Ja, en heeft ook wel iets goed vind ik wanneer iemand dingen onderneemt in de zin van ''ik wil dat meemaken, omdat ik dat voor mezelf wil'' en als je daar een positief beeld van jezelf uit haalt is dat ook niet verkeerd. Aan jezelf laten zien dat je je het waard bent om dingen voor te ondernemen al is het maar voor het ondernemen op zich.

Het probleem is denk ik dat wanneer je die externe veranderingen zo laat bepalen hoe jij jezelf ziet en daar je eigenwaarde aan koppelt je die (vermeende) eigenwaarde verliest wanneer je de bezigheid/omstandigheid verliest. Je leeft dan volgens een redenatie dat er niet iets bestaat als stabiliteit in jezelf, het interne, en je het externe meer invloed toekent dan dat.

Daar komt bij dat wanneer iemand dit onderneemt van het idee zichzelf niet goed te vinden en daarom zo iets over zichzelf te bewijzen die negativiteit terugkomt wanneer datgene wat die negativiteit onderdrukt verdwijnt. Ik bedoel, nu heb je er veel lol mee maar eens gaat het over, en dan? Als je dan die positiviteit krijgt raakt, hoe echt was die dan?

Mijn vraag aan jou is eigenlijk, en ik ben er oprecht benieuwd naar (zie dat je een hoop zeikreacties krijgt in deze topics); stel, jij wordt morgen wakker en het versieren van vrouwen bestaat niet meer (puur hypothetisch natuurlijk) zou je dan nog wel weten wat je met jezelf en je leven aan moest? Zou je weten wie jij bent?
pi_112246619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hou wel van sterke emoties. Maar in alledaagse situaties heeft rustig mijn voorkeur, maar iemand moet zich wel kunnen laten gaan wanneer dat terecht is.

[..]

Kan best, hou ik niet bij.
Ja, alledaagse situaties had ik het natuurlijk over. Er was weer een discussie gaande om niets.
pi_112246624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je vader en moeder spelen ook een rol he.
Die zijn ook vrij normaal.
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 23:57:06 #67
5428 crew  miss_sly
pi_112246648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je een single mom?
*proest*
Waar komt die vraag vandaan?

Maar nee, ik ben geen single mom en ik ben met de man die ook de vader is van onze dochter.
pi_112246653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Nou dat was nog niet zo'n slecht punt hoor. De mens is nu eenmaal een kuddedier en de meerderheid gedraagt zich daar ook naar, in principe geheel onbewust. Waarbij de sociale groep deels bepaalt wat wel en niet kan. Dat wil niet zeggen dat je als persoon verandert, maar wel dat je je kan gedragen naar bepaalde omstandigheden.
Ik kan je verzekeren dat ik geen kuddedier ben en me niets aantrek van wat anderen denken over me. Nogmaals; degenen die mij echt kennen, weten dat het inderdaad zo is.

Daarbij zijn andere kuddedieren ook veul minder interessant. Ik ga voor de andere interessante personen, zowel man of vrouw. De rest vind ik vaak saai.

pi_112246668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:53 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Dat is echt onzin :') Ik heb een eigen identiteit, zou je ook eens moeten vinden in jezelf, ipv uit van die zielige boeken te halen over hoe je een adonis wordt.
Weeeeer een meid die zegt "ik ben speciaal" :')

Hoe erg is het om toe te geven dat de omgeving veel effect op je heeft. Hoe erg is het voor je ego dat je niet soms zelfs zinnen overneemt van je vrienden/vriendinnen onbewust? Dat je je gedrag onbewust aanpast? Hoe erg is dat om dat toe te geven? :D
pi_112246669
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat mensen "kuddeDIEREN" zijn. Sorry, maar ik voel me geen beest en laat me ook niet (enkel) leiden door instincten. Ik lig niet heel de dag in mijn bed te eten en te slapen, als een kat ofzo. De mens is rationeel en kan nadenken, iets wat veel dieren niet kunnen. Bovendien is het onzin dat je geen vrije wil hebt en maar doet wat andere mensen doen.
pi_112246702
quote:
Met alle respect, maar als je 18 bent kun je daar nog niet zoveel over zeggen lijkt me. Als in: dan is de kans klein dat je al heel veel verschillende sociale omgevingen meegemaakt hebt.
pi_112246755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:57 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat mensen "kuddeDIEREN" zijn. Sorry, maar ik voel me geen beest en laat me ook niet (enkel) leiden door instincten. Ik lig niet heel de dag in mijn bed te eten en te slapen, als een kat ofzo. De mens is rationeel en kan nadenken, iets wat veel dieren niet kunnen. Bovendien is het onzin dat je geen vrije wil hebt en maar doet wat andere mensen doen.
Je 'rationele denken' is net als bij andere dieren gewoon het resultaat van een netwerk van elektrische signalen hoor, het enige verschil is dat je hersenen wat groter zijn en we daardoor iets meer mogelijkheden hebben.
pi_112246757
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zucht.
Dat klopt, maar daarvoor hoef je niet jarenlang te oefenen om een 'natural' te worden.
Dat klopt, maar als je echt sociale problemen hebt dan gaat dat zo een persoon waarschijnlijk niet lukken zonder daar eerst aan te werken. Daarnaast... Waar moet iemand een meisje vandaan toveren als hij ze nooit tegenkomt? Laat staan dat zij hem ook nog eens leuk moet vinden en ze samen iets moeten gaan doen en een klik moeten voelen....
Rustig aan.
pi_112246758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het niet gelooft dat je het gemiddelde wordt van de mensen waarmee je om gaat, zo be it. Het is dan een welles nietus verhaal. Van jou krijg ik alleen een "nietus" terug.
Ah, IK moet het geloven? Jouw koudegrondpsychologie? Nee. Jij onderbouwt niets, je komt met vage algemeenheden die niet eens psychologisch onderbouwd worden.

quote:
En je laatste (vetgedrukte zin):
Opschieten is heel wat anders dan op een diepere intieme niveau. Veel gasten durven niet echt open te zijn met vrouwen. Jij ook niet las ik, je doet je voor als een ander.
Wat een gelul. Ik durf heel goed open te zijn met vrouwen. Maar wat is open? Deel je gelijk alles? Dat doe ik juist teveel.
En ik doe me niet voor als een ander, maar als een betere versie van mezelf. Precies wat je bij sollicitaties doet; versieren is solliciteren. Dat is ook wat ik anderen aanraadt; ZEKER die versierfaalhazen op FOK!. Als die zich als hun schuchtere, onzekere, luiwammesige zelf gaan uithangen, dan wordt het zeker niets met de vrouwen.

pi_112246767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Hoe erg is het om toe te geven dat de omgeving veel effect op je heeft. Hoe erg is het voor je ego dat je niet soms zelfs zinnen overneemt van je vrienden/vriendinnen onbewust? Dat je je gedrag onbewust aanpast? Hoe erg is dat om dat toe te geven? :D
Juist als je je van die dingen bewust bent en je die impulsen waarneemt kan je ervoor kiezen niet te handelen zoals die geconditioneerde psychische mechanismen ingeven, dan bepaal je dat zelf en dat kan ook weer eigenwaarde geven. Het is maar net wat je erin wilt zien uiteindelijk :)
pi_112246783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ja, en heeft ook wel iets goed vind ik wanneer iemand dingen onderneemt in de zin van ''ik wil dat meemaken, omdat ik dat voor mezelf wil'' en als je daar een positief beeld van jezelf uit haalt is dat ook niet verkeerd. Aan jezelf laten zien dat je je het waard bent om dingen voor te ondernemen al is het maar voor het ondernemen op zich.

Het probleem is denk ik dat wanneer je die externe veranderingen zo laat bepalen hoe jij jezelf ziet en daar je eigenwaarde aan koppelt je die (vermeende) eigenwaarde verliest wanneer je de bezigheid/omstandigheid verliest. Je leeft dan volgens een redenatie dat er niet iets bestaat als stabiliteit in jezelf, het interne, en je het externe meer invloed toekent dan dat.

Daar komt bij dat wanneer iemand dit onderneemt van het idee zichzelf niet goed te vinden en daarom zo iets over zichzelf te bewijzen die negativiteit terugkomt wanneer datgene wat die negativiteit onderdrukt verdwijnt. Ik bedoel, nu heb je er veel lol mee maar eens gaat het over, en dan? Als je dan die positiviteit krijgt raakt, hoe echt was die dan?

Mijn vraag aan jou is eigenlijk, en ik ben er oprecht benieuwd naar (zie dat je een hoop zeikreacties krijgt in deze topics); stel, jij wordt morgen wakker en het versieren van vrouwen bestaat niet meer (puur hypothetisch natuurlijk) zou je dan nog wel weten wat je met jezelf en je leven aan moest? Zou je weten wie jij bent?
Ja dat wel. Ik geniet niet alleen steeds meer van vrouwen, maar ook bijvoorbeeld van de natuur en van mijn hobbys. Door in het moment te leven geniet je ook van de kleine dingen in het leven die eigenlijk zo veel waard zijn.
pi_112246787
Sowieso houdt firefly in zijn redeneringen helemaal geen rekening met belemmerende factoren zoals een psychische stoornis.
pi_112246803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:58 schreef Modus het volgende:

[..]

Met alle respect, maar als je 18 bent kun je daar nog niet zoveel over zeggen lijkt me. Als in: dan is de kans klein dat je al heel veel verschillende sociale omgevingen meegemaakt hebt.
Het zegt alleen maar dat ik niet het gemiddelde van mijn vriendengroep ben geworden. Meer kennis dan dat dat zo is heb ik niet nodig om dit te posten lijkt me?
pi_112246829
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die zijn ook vrij normaal.
Een deel is genetisch, en een deel bepaalt je omgeving.
pi_112246832
quote:

[..]

Iedereen is speciaal toch?
Kleine dingen zoals woordjes overnemen is niet hetzelfde als heel je leven om het vrouwen versieren laten draaien en er boeken voor te lezen en weet ik veel wat :')
Vrouwen willen liever iemand die écht zelfverzekerd is en een leuke passie of hobby heeft. Ipv zoiets...
Het komt op mij als ontzettend nep over. Ontzettend pretentieus. Een soort "theorie" volgen om op vrouwen te oefenen zodat je succes hebt en je je dus beter voelt? Laat me niet lachen...
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:01:36 #81
5428 crew  miss_sly
pi_112246833
quote:

[..]

En eerste: als je zegt dat je een eigen identiteit hebt, zeg je niet dat je speciaal bent. Je bent dan dat waar jij zegt naar te streven: jezelf.

Ten tweede: jij beweert dat al die externe dingen verkeerd en niet authentiek zijn. Hoe erg is het voor jou om toe te geven dat ht allemaal zo is? Of is dat op jou niet van toepassing?
pi_112246847
quote:
6s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan je verzekeren dat ik geen kuddedier ben en me niets aantrek van wat anderen denken over me. Nogmaals; degenen die mij echt kennen, weten dat het inderdaad zo is.

Daarbij zijn andere kuddedieren ook veul minder interessant. Ik ga voor de andere interessante personen, zowel man of vrouw. De rest vind ik vaak saai.
Ik wist dat je dat ging antwoorden maar in principe maakt iedereen zich in meer of mindere mate daar schuldig aan. Ook jij dus.
Ten eerste heb je dat dus lang niet altijd door van jezelf en ten tweede, als je je nooit zou conformeren kan je je denk eik niet staande houden in de dagelijkse wereld.

Maar goed, dat gaat je vast niet overtuigen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:01:58 #83
12888 Skull-splitter
pi_112246850
quote:

[..]

Wat voor meerwaarde heeft jezelf zijn als je toch niet speciaal bent? Want nagenoeg alles wat jij mannen aan wilt leren, geldt ook voor vrouwen?
pi_112246857
quote:

[..]

Je mist een hoop basis kennis biologie etc.
pi_112246859
quote:
3s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je 'rationele denken' is net als bij andere dieren gewoon het resultaat van een netwerk van elektrische signalen hoor, het enige verschil is dat je hersenen wat groter zijn en we daardoor iets meer mogelijkheden hebben.
Dat is de onderliggende neurobiologie, ja. Ik geloof dat mensen ook een geest hebben, meer dan alleen de hersenen.
pi_112246872
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Dat is de onderliggende neurobiologie, ja. Ik geloof dat mensen ook een geest hebben, meer dan alleen de hersenen.
Waarom denk je dat? Is er een rationele reden om dat te geloven?
pi_112246892
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Het zegt alleen maar dat ik niet het gemiddelde van mijn vriendengroep ben geworden. Meer kennis dan dat dat zo is heb ik niet nodig om dit te posten lijkt me?
Ik vraag me af of een buitenstaander met onbevooroordeelde blik tot diezelfde conclusie zou komen.
pi_112246899
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En eerste: als je zegt dat je een eigen identiteit hebt, zeg je niet dat je speciaal bent. Je bent dan dat waar jij zegt naar te streven: jezelf.

Ten tweede: jij beweert dat al die externe dingen verkeerd en niet authentiek zijn. Hoe erg is het voor jou om toe te geven dat ht allemaal zo is? Of is dat op jou niet van toepassing?
Ik geef eerlijk toe dat mensen meer op elkaar lijken dan we durven toe te geven.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:03:18 #89
5428 crew  miss_sly
pi_112246900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je echt sociale problemen hebt dan gaat dat zo een persoon waarschijnlijk niet lukken zonder daar eerst aan te werken. Daarnaast... Waar moet iemand een meisje vandaan toveren als hij ze nooit tegenkomt? Laat staan dat zij hem ook nog eens leuk moet vinden en ze samen iets moeten gaan doen en een klik moeten voelen....
Jaaahaaa, maar dan nog hoef je er geen jarenlang project van te maken om veel vrouwen te versieren! Kwaliteit boven kwantiteit, zeg maar.
pi_112246905
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je mist een hoop basis kennis biologie etc.
Alsof jij dat weet :')
Je weet niet eens wat ik studeer.
Sorry dat ik niet klakkeloos dat boekjes overneem .. Ik denk tenminste voor mezelf.
pi_112246927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, alledaagse situaties had ik het natuurlijk over. Er was weer een discussie gaande om niets.
Ruzies binnen een relatie noem ik niet alledaags (ten minste, dat hoop ik voor de meeste mensen), maar als je zo'n algemene uitspraak doet dan wegen die situaties ook mee.
pi_112246950
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:00 schreef Canillas het volgende:

[..]

Juist als je je van die dingen bewust bent en je die impulsen waarneemt kan je ervoor kiezen niet te handelen zoals die geconditioneerde psychische mechanismen ingeven, dan bepaal je dat zelf en dat kan ook weer eigenwaarde geven. Het is maar net wat je erin wilt zien uiteindelijk :)
Ja inderdaad :) Nice
pi_112246976
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jaaahaaa, maar dan nog hoef je er geen jarenlang project van te maken om veel vrouwen te versieren! Kwaliteit boven kwantiteit, zeg maar.
Snap ik mop :P
Rustig aan.
pi_112246998
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat bedoel je met rationeel?
Wetenschappelijk bewijs? nee.
Maar is het gebied waar onze persoonlijkheid vast zou liggen ooit wetenschappelijk aangetoond in de hersenen? nee.
Wat voel je als je je zo diep pijngedaan voelt? Ik voel het in heel mijn lichaam, tot in mijn botten, niet in mijn hersenen.
Als ik me verbonden "voel" met of liefde voor iemand, dan voel ik dat we allebei een geest hebben, een persoonlijkheid. Dat is niet wetenschappelijk te verklaren, en dat accepteer ik. Dit is mijn visie.
pi_112247000
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Meer keuze = meer kwaliteit.
pi_112247002
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet klakkeloos dat boekjes overneem .. Ik denk tenminste voor mezelf.
Mijn biologische kennis acht ik mbt evolutionaire verklaringen erg goed :P
Rustig aan.
pi_112247011
quote:
Je snapt de uitdrukking niet?
pi_112247026
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Je kan deel van wat je hersensen doen waarnemen, zoals bijv de actiepotentialen die je psychische systeem produceert (in de vorm van gedacht en of gevoel) en dan vervolgens kiezen of je daarin mee gaat of niet. Er is dus iets wat iets wat je hersenen doen waarneemt en iets anders doet; wat dus niet je hersenen is.

Dat rationeel genoeg?
pi_112247036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Nooit geweten dat als je een eeneïige tweeling scheidt dat het na een lange periode steeds meer twee verschillende mensen worden vanwege een verschillende leefomgeving en opvoeding?
pi_112247058
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ruzies binnen een relatie noem ik niet alledaags (ten minste, dat hoop ik voor de meeste mensen), maar als je zo'n algemene uitspraak doet dan wegen die situaties ook mee.
Wil je liever een ruzie waarbij hij boos/gefrusteerd of rustig/dominant kan blijven?
pi_112247091
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Maar is het gebied waar onze persoonlijkheid vast zou liggen ooit wetenschappelijk aangetoond in de hersenen? nee.
Wat voel je als je je zo diep pijngedaan voelt? Ik voel het in heel mijn lichaam, tot in mijn botten, niet in mijn hersenen.
Als ik me verbonden "voel" met of liefde voor iemand, dan voel ik dat we allebei een geest hebben, een persoonlijkheid. Dat is niet wetenschappelijk te verklaren, en dat accepteer ik. Dit is mijn visie.
:')
pi_112247096
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat als je een eeneïige tweeling scheidt dat het na een lange periode steeds meer twee verschillende mensen worden vanwege een verschillende leefomgeving en opvoeding?
Dus? Als ze in hetzelfde huis opgroeien zijn het toch ook twee verschillende mensen? Of heb jij ooit een een-eiige tweeling ontmoet die zich één voelden?
Tuurlijk, er is nature and nurture, maar dit argument van je slaat nergens op, wat is je punt?
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:07:59 #103
5428 crew  miss_sly
pi_112247101
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Snap ik mop :P
Nouhou!
pi_112247114
quote:
12s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nouhou!
*Stamp stamp!*
Rustig aan.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:09:12 #105
5428 crew  miss_sly
pi_112247147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet per se.

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag waarom je wilde weten of ik een single mom ben.
pi_112247178
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Dus? Als ze in hetzelfde huis opgroeien zijn het toch ook twee verschillende mensen? Of heb jij ooit een een-eiige tweeling ontmoet die zich één voelden?
Tuurlijk, er is nature and nurture, maar dit argument van je slaat nergens op, wat is je punt?
Mensen beïnvloeden elkaar. Dat is mijn punt.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:09:45 #107
5428 crew  miss_sly
pi_112247180
quote:
16s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*Stamp stamp!*
*pruil*
pi_112247209
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet per se.

Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag waarom je wilde weten of ik een single mom ben.
Geloof mij nou maar, wel als je ook buiten je sociale kring mensen ontmoet en honderden benadert.

Gewoon een vraag, net als dat je vroeg hoe oud ik was :+
pi_112247228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef firefly3 het volgende:
Nee.
Maar eik probeer je dus zoveel mogelijk vrouwen te leren kennen, daar houd je op 1 of andere manier allemaal contact mee, en daar ga je dan een keer de 'beste' uit kiezen?
pi_112247248
Geloof mij nou maar, als je zoveel benadert wordt je ook automatisch kieskeuriger welke je leuk vind.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:11:35 #111
5428 crew  miss_sly
pi_112247254
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar, wel als je ook buiten je sociale kring mensen ontmoet en honderden benadert.

Gewoon een vraag, net als dat je vroeg hoe oud ik was :+
"geloof mij nou maar" vind ik niet echt een goed argument.

Sure :')
pi_112247276
quote:

[..]

Alle dingen die je voelt voel je met signalen die naar je hersenen worden doorgegeven. En wat is persoonlijkheid? De dingen waarvan je houdt, de manier waarop je reageert, al je gedrag is afhankelijk van de signalen in je hersenen. Op mijn opleiding heb ik gezien hoe simpele elektronische schakelingen al ontzettend complexe signalen op kunnen leveren en als je bedenkt wat een enorm netwerk je hersenen wel niet vormen, lijkt het me gewoon te beschouwen als een black box waar prikkels uit je omgeving (dus wat je waarneemt, je omgeving, maar ook wat er binnenkomt aan genetische informatie bij de ontwikkeling van je hersenen) verwerkt worden tot een complex signaal dat zich steeds weer aanpast aan nieuwe situaties, de manier waarop je anticipeert op je omgeving en ook je persoonlijkheid zie ik gewoon als resultaat van ontelbaar veel signalen.
pi_112247323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:06 schreef Canillas het volgende:

[..]

Je kan deel van wat je hersensen doen waarnemen, zoals bijv de actiepotentialen die je psychische systeem produceert (in de vorm van gedacht en of gevoel) en dan vervolgens kiezen of je daarin mee gaat of niet. Er is dus iets wat iets wat je hersenen doen waarneemt en iets anders doet; wat dus niet je hersenen is.

Dat rationeel genoeg?
De keuze die je maakt een bepaald signaal niet te volgen kan niet worden bepaald vanwege een tegelijk lopend proces in je hersenen?
pi_112247330
Dagelijks worden er nieuwe hersen verbindingen aangemaakt en kapot gemaakt.
pi_112247354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:13 schreef firefly3 het volgende:
Dagelijks worden er nieuwe hersen verbindingen aangemaakt en kapot gemaakt.
Ja, daarom veranderen mensen.
pi_112247360
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja precies :)
pi_112247402
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wil je liever een ruzie waarbij hij boos/gefrusteerd of rustig/dominant kan blijven?
Boos. Passie. Emoties.

quote:

[..]

Volgens mij komt een gevoel van vrije wil vooral door (zelf)bewustzijn, iets wat dieren niet hebben. Maar de harde realiteit is dat ook jouw gedrag, jouw identiteit valt te herleiden naar alle processen in je brein en je lichaam en de ervaringen die je hebben gemaakt tot wie je bent. Dat je niet altijd doet wat andere mensen willen, betekent niet dat vrije wil geen illusie kan zijn. Door wie je geworden bent door je ervaringen en je genen, staat op een bepaalde manier al vast welke keuzes de gevormde jou zal maken.
pi_112247403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar, ...
_O- _O- _O-

Sterke onderbouwing! Zoals zovaak.

pi_112247440
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Boos. Passie. Emoties.

[..]

Volgens mij komt een gevoel van vrije wil vooral door (zelf)bewustzijn, iets wat dieren niet hebben. Maar de harde realiteit is dat ook jouw gedrag, jouw identiteit valt te herleiden naar alle processen in je brein en je lichaam en de ervaringen die je hebben gemaakt tot wie je bent. Dat je niet altijd doet wat andere mensen willen, betekent niet dat vrije wil geen illusie kan zijn. Door wie je geworden bent door je ervaringen en je genen, staat op een bepaalde manier al vast welke keuzes de gevormde jou zal maken.
Ik ben het er niet mee eens.
Wat denkt de mens eigenlijk wel niet om te denken dat ze de enige zijn met zelfbewustzijn.
Rustig aan.
pi_112247449
quote:

[..]

Boos. Passie. Emoties.

[..]

Emoties is het vrouwen deel niet het mannen deel.
pi_112247450
Helemaal eens met het laatste stukje dat straw schreef.
pi_112247457
quote:

[..]

Je begrijpt wel dat het ingegeven is door je hersenen, die lichamelijke reactie, hoop ik?
pi_112247476
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom kan ik het nog wel willen zien in een man.
pi_112247480
quote:

[..]

Boos. Passie. Emoties.

O+ _O_

Zie mij es "niet mezelf" zijn, firefly... En een product van mijn omgeving en al die andere vooroordelen die alleen in je eigen hoofdje rondspelen en je vervolgens projecteert op de wereld om je heen... _O-

pi_112247485
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Helemaal eens met het laatste stukje dat straw schreef.
Dieren hebben ook een zelfbewustzijn.
pi_112247493
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heel enkele soorten dieren hebben er een greintje van, maar niet vergelijkbaar met dat van mensen maar meer van de orde dat ze zichzelf herkennen in een spiegel enzo.
pi_112247509
quote:

[..]

Kom es kijken in Latijns-Amerika, saaie emotieloze droeftoeter.

pi_112247513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat denkt de mens eigenlijk wel niet om te denken dat ze de enige zijn met zelfbewustzijn.
Okay, er zijn dieren zoals apen waarvan gedacht wordt dat ze een bepaalde mate van zelfbewustzijn hebben (zoals blijkt uit tests met spiegels bijvoorbeeld), maar dat zelfbewustzijn is een stuk minder ontwikkeld dan dat van ons.
pi_112247518
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat jij daaronder verstaat.
pi_112247524
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daarom kan ik het nog wel willen zien in een man.
Willen is wat anders dan je aangetrokken voelen. Hetzelfde als dat alle vrouwen een lieve man willen. Maar ondertussen hebben ze vaak genoeg een klootzak gehad waar ze verliefd op waren. Je kijkt door die vrouwenbril.
pi_112247553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een erg kleine minderheid.
pi_112247560
quote:
8s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Sterke onderbouwing! Zoals zovaak.
Geloof hem en probeer het een maand.
Als je het maar vaak genoeg zegt, met afentoe wat andere one-liners, dan heb je zo een topicreeks. :')
pi_112247562
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, er zijn dieren zoals apen waarvan gedacht wordt dat ze een bepaalde mate van zelfbewustzijn hebben (zoals blijkt uit tests met spiegels bijvoorbeeld), maar dat zelfbewustzijn is een stuk minder ontwikkeld dan dat van ons.
:)
Rustig aan.
pi_112247563
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heel enkele soorten dieren hebben er een greintje van, maar niet vergelijkbaar met dat van mensen maar meer van de orde dat ze zichzelf herkennen in een spiegel enzo.
Walvissen blijken waarschijnlijk sterkere emoties te hebben dan een mens. Ze bevatten meer van dat soort type hersencellen.
pi_112247578
quote:
13s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kom es kijken in Latijns-Amerika, saaie emotieloze droeftoeter.
Jij snapt het. :D
pi_112247588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Willen is wat anders dan je aangetrokken voelen. Hetzelfde als dat alle vrouwen een lieve man willen. Maar ondertussen hebben ze vaak genoeg een klootzak gehad waar ze verliefd op waren. Je kijkt door die vrouwenbril.
Je kunt toch van mannen houden die op zijn tijd flink driftig kunnen reageren, daar kun je je toch gewoon door aangetrokken voelen. IJskonijnen zijn niet iedereens type firefly.
pi_112247616
quote:

[..]

Walvissen blijken waarschijnlijk sterkere emoties te hebben dan een mens. Ze bevatten meer van dat soort type hersencellen.
Het gaat over zelfbewustzijn, niet over of ze blij of verdrietig kunnen zijn.
pi_112247618
quote:

[..]

Ik bedoelde dat wel met willen. Niet iedere vrouw valt op het stereotype manbeeld dat jij graag nastreeft.
pi_112247621
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt toch van mannen houden die op zijn tijd flink driftig kunnen reageren, daar kun je je toch gewoon door aangetrokken voelen. IJskonijnen zijn niet iedereens type firefly.
De eerste vrouw die op huilende mannen en gefrustreerde mannetjes vallen moet ik nog tegenkomen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:20:19 #140
12888 Skull-splitter
pi_112247627
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Meestal minder dan we hopen...
pi_112247667
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De eerste vrouw die op huilende mannen en gefrustreerde mannetjes vallen moet ik nog tegenkomen.
Passie is geen ongewilde eigenschap. Belicht niet alleen de negatieve kanten van mensen met sterkere emoties, dat is gewoon zielig.
pi_112247674
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lol :P
De fundering wordt vooral sterker merk ik bij mezelf.
Rustig aan.
pi_112247678
quote:

[..]

Begrijp ik nu goed dat je het hebben van emoties gelijkstelt aan zelfbewustzijn?
pi_112247689
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Passie is geen ongewilde eigenschap. Belicht niet alleen de negatieve kanten van mensen met sterkere emoties, dat is gewoon zielig.
We hadden het over boze/gefrustreerde gasten. Al de hele tijd. Maak daar geen passie van _O-
pi_112247690
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze al te ver uitontwikkeld zijn om nog totaal te veranderen tegen de tijd dat we beseffen dat we dingen anders moeten gaan doen.
pi_112247697
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mannen die nooit huilen. :{

Een huilebalk is wel weer een ander uiterste.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:22:15 #147
12888 Skull-splitter
pi_112247700
quote:

[..]

oh cut the crap...andere emoties op andere tijdstippen, maar ook mannen hebben emoties die even sterk kunnen zijn...
pi_112247705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat je het hebben van emoties gelijkstelt aan zelfbewustzijn?
Nee, dat zeg ik niet. _O-
pi_112247710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

We hadden het over boze/gefrustreerde gasten. Al de hele tijd. Maak daar geen passie van _O-
Het gaat over mensen met sterke emoties, dacht ik uit straws posts te lezen.
pi_112247717
quote:

[..]

Gelukkig. :D
pi_112247732
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoogt vanzelf het contrast op.
pi_112247748
quote:

[..]

Dan was het erg zinloos om aan te halen. Tenzij je graag met zinloze feitjes pronkt.
pi_112247755
quote:

[..]

Het is een onderdeel van.
pi_112247763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heyheyhey... Beetje respect voor mannen met deze handicap.
Rustig aan.
pi_112247770
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat over mensen met sterke emoties, dacht ik uit straws posts te lezen.
Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:24:23 #156
12888 Skull-splitter
pi_112247784
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol :P
De fundering wordt vooral sterker merk ik bij mezelf.
We leren als mens onszelf makkelijker weg te zetten naar wenselijke standaarden, de uiterlijke verschijningsvorm kunnen we compleet leren camoufleren. Maar diep van binnen blijven we redelijk wie wij zijn, vooral omdat het bijsturen daarvan niet tot een automatisch proces verwordt, waardoor we er altijd bewust mee bezig zijn.

Het gevoel hebben dat er geen ruimte is voor ons "zelf" maakt het echter steeds gecompliceerder...
pi_112247786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.
Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
pi_112247800
quote:

[..]

Je hoogt vanzelf het contrast op.
Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".
En dan zou ik dat niet mogen doen?
pi_112247803
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan was het erg zinloos om aan te halen. Tenzij je graag met zinloze feitjes pronkt.
Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.
pi_112247817
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
Heerlijk! :)
Rustig aan.
pi_112247823
quote:

[..]

Eens met Loka.
pi_112247825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".
En dan zou ik dat niet mogen doen?
Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.
pi_112247844
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.
Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.
pi_112247865
quote:

[..]

Hou op met contrast ophogen :W
pi_112247874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.
Discussie vrouwtje
pi_112247878
Je zal een relatie met firefly hebben... :')

Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...

Wat een ongelooflijk triest zelfingenomen figuur.
En bijzonder zwak, hoe "sterk" hij zich ook denkt voor te doen.

Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.

pi_112247893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hou op met contrast ophogen :W
Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.
pi_112247917
Lol, matador, waarom haal je mij erbij? :P
Rustig aan.
pi_112247922
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.
Zal ik er dan maar discussie van maken? Dit gaat totaal nergens over. Want ik reageerde op matador. En ik zei: Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes. En toen kwam straw opeens weer een discussie aanhalen.
pi_112247929
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Hij vindt je matig :P
pi_112247932
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:

Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...

Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.
Firefly is niet zelf ingenomen, hij weet gewoon wat voor een kanjer hij is. :Y
pi_112247942
quote:

[..]

Mijn zusje is zo. Ik ben juist een vat vol emoties. O+

We zijn vast allebei door onze vrienden beinvloed :')

Mijn beste maat is ook een super rustig blijvend persoon. Ookal leer ik veel van hem, dat heb ik niet overgenomen. Oeps, daar gaat de theorie van firefly. Weer een!

donderdag 31 mei 2012 @ 00:28:45 #173
12888 Skull-splitter
pi_112247947
quote:

[..]

Dan haal ik het BLOED onder je nagels vandaan, tot ik het te lang vind duren.
pi_112247974
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij vindt je matig :P
Wat houdt dat precies in eigenlijk? :P
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:29:47 #175
12888 Skull-splitter
pi_112247979
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste.
Niet iedereen. Ik verzamel stokken en ram je er dan keihard mee op je bek als je uitgepraat bent.
pi_112247995
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn beste maat is ook een super rustig blijvend persoon. Ookal leer ik veel van hem, dat heb ik niet overgenomen. Oeps, daar gaat de theorie van firefly. Weer een!
Ik ben beide, soms blijf ik helemaal kalm en soms gaat het helemaal mis en begin ik te schelden/janken :')
pi_112247998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Firefly is niet zelf ingenomen, hij weet gewoon wat voor een kanjer hij is. :Y
Dat weet ik ook. Daarom botsen we ook zo. 8-)

Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:30:44 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112248009
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:

Er zaten degelijke opmerkingen in jouw posts, maar je komt echt als een onvolwassen figuur over met je afkraakopmerkingen.

Hey maar wel authentiek he >:)
What can change the nature of a man?
pi_112248013
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen. Ik verzamel stokken en ram je er dan keihard mee op je bek als je uitgepraat bent.
Ik heb wel een paar goede messen, maar ik wil de bak niet in.
pi_112248025
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
pi_112248037
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat houdt dat precies in eigenlijk? :P
Dat is ergens tussen voldoende en onvoldoende.

Op de basisschool kreeg je dan altijd een geel kleurtje.

Maar mannen met een gelige huid schijnen daarentegen weer aantrekkelijker te zijn voor vrouwen.
pi_112248051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.

Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.

donderdag 31 mei 2012 @ 00:31:58 #183
12888 Skull-splitter
pi_112248056
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar goede messen, maar ik wil de bak niet in.
Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.
pi_112248061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
En zijn beweringen zijn allemaal zo afschuwelijk zwart-wit.
pi_112248068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.
Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.

Jij noemde emoties het vrouwendeel en niet het mannendeel. Genoeg mannen die wat vrouwelijker zijn dan, en toevallig val ik daar wel op. En kom niet aanzetten met dat ik dat misschien denk over mezelf, terwijl het in de praktijk anders is. Nee, dat is niet zo, want vrijwel alle mannen waar ik verliefd op ben geweest hadden sterke emoties of een bepaalde emotionele kwetsbaarheid. Dus, wat probeer te zeggen is: wees eens niet zo stellig in je complete generalisatie van de wensen van vrouwen.
pi_112248071
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.

Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.
Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteiten :P
Rustig aan.
pi_112248102
quote:

[..]

Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
pi_112248113
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.
Ik ben een flipper :')
Iemand die meestal onaangedaan op alles reageert en eens in de zoveel tijd komt het er allemaal uit.
pi_112248129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteiten :P
Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiek 8-)

pi_112248133
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.

Jij noemde emoties het vrouwendeel en niet het mannendeel. Genoeg mannen die wat vrouwelijker zijn dan, en toevallig val ik daar wel op. En kom niet aanzetten met dat ik dat misschien denk over mezelf, terwijl het in de praktijk anders is. Nee, dat is niet zo, want vrijwel alle mannen waar ik verliefd op ben geweest hadden sterke emoties of een bepaalde emotionele kwetsbaarheid. Dus, wat probeer te zeggen is: wees eens niet zo stellig in je complete generalisatie van de wensen van vrouwen.
Kom op zeg, je hebt amper levenservaring. Je moet jezelf nog ontdekken.
pi_112248149
quote:

[..]

Mij mag je best onder de krees, kingtoppies en tijns van fok scharen (waarvan de meerderheid niet eens maagd is trouwens) en ik heb ook geen ervaring met versieren en toch zie ik niet veel in zijn therorieen; hoewel er af en toe wel wat waarheid in zit ;)
pi_112248151
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiek 8-)
Hij is 19 :P
pi_112248169
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:

[..]

Ach, firefly heeft gewoon een levensstijl gevonden die voor hem positief uitpakt en wil die graag met anderen delen. Bepaalde beweegredenen van hem zijn daarvoor niet helemaal kloppend, of correct, maar waarom zou je je daar druk om maken? Tenzij je een van zijn teleurgestelde meisjes bent met ijdele hoop op meer.
pi_112248179
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij is 19 :P
Op je 19e zegt het ook wel wat anders... Statistisch gezien dan ;)
pi_112248197
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Statistiek werkt niet op een enkel persoon. ;)
pi_112248207
:s)
Rustig aan.
pi_112248210
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.

Ik laat me er niet op voorstaan, maar ik merk wel dat vrouwen het vaker met mij eens zijn, zowel in dit topic als in het algemene versiertopic. Zoek ik bevestiging? Nou nee, ik geef altijd (ongezouten) mijn mening. Maar het zegt wel iets als anderen die mening delen, of er iets in zien.

Jouw mening is volkomen doorgeslagen, dat is je probleem. En als men dat jou vertelt, begin je met uitvluchten zoeken. Pure zwakheid.

donderdag 31 mei 2012 @ 00:37:33 #198
12888 Skull-splitter
pi_112248225
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben een flipper :')
Iemand die meestal onaangedaan op alles reageert en eens in de zoveel tijd komt het er allemaal uit.
Likewise. Ik verzamel stront tot de eerste druppel eroverheen gaat...
pi_112248227
quote:

[..]

Ik ken er nauwelijks die op hun 16e ontmaagd zijn, en de maagden zijn lang niet allemaal aso.
pi_112248234
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Statistiek werkt niet op een enkel persoon. ;)
Dat snap ik. Maar El_matador generaliseert ook ;)
pi_112248246
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.

Ik laat me er niet op voorstaan, maar ik merk wel dat vrouwen het vaker met mij eens zijn, zowel in dit topic als in het algemene versiertopic. Zoek ik bevestiging? Nou nee, ik geef altijd (ongezouten) mijn mening. Maar het zegt wel iets als anderen die mening delen, of er iets in zien.

Jouw mening is volkomen doorgeslagen, dat is je probleem. En als men dat jou vertelt, begin je met uitvluchten zoeken. Pure zwakheid.
Uiteraard zullen vrouwen met je eens zijn. Doh. Maar of ze er ook vallen, is een ander verhaal.

Geen enkel vrouw zou zeggen dat ze een klootzak leuk vind. Maar hoeveel vrouwen vallen op een klootzak???
pi_112248259
TS, als ultieme test, versier eens een heteroseksuele man.
pi_112248266
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ken er nauwelijks die op hun 16e ontmaagd zijn, en de maagden zijn lang niet allemaal aso.
Er is wel een leeftijd waar het merendeel van de sociaal capabele mensen seks heeft en een groot gedeelte van de incapabele mensen niet :)
pi_112248267
Geen enkele vrouw zal toegeven een slet te zijn. Maar hoeveel vrouwen hebben weleens sletterige dingen gedaan? En the list goes on.
pi_112248276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uiteraard zullen vrouwen met je eens zijn. Doh. Maar of ze er ook vallen, is een ander verhaal.

Geen enkel vrouw zou zeggen dat ze een klootzak leuk vind. Maar hoeveel vrouwen vallen op een klootzak???
Vrouwen vallen niet per se op een klootzak, waarom zouden ze?
pi_112248284
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kom op zeg, je hebt amper levenservaring.
Vaak heb je wel een weerwoord, dit is gewoon een drogreden in de vorm van een persoonlijke aanval.

Je hebt er niks tegenin te brengen dus. :)
pi_112248294
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrouwen vallen niet per se op een klootzak, waarom zouden ze?
Maar hoeveel vrouwen hebben dat wel niet ooit gedaan, terwijl ze op lieve jongens beweerd te vallen?
pi_112248296
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Geen enkele vrouw zal toegeven een slet te zijn. Maar hoeveel vrouwen hebben weleens sletterige dingen gedaan? En the list goes on.
Mijn sletscore is laag volgens de formule van tangled-up :@
pi_112248307
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Ook niet waar. Ik kan er zo een paar opnoemen voor je. Nogmaals, hou eens op met zulke generaliserende uitspraken waar geen bal van klopt.
pi_112248308
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar hoeveel vrouwen hebben dat wel niet ooit gedaan, terwijl ze op lieve jongens beweerd te vallen?
Wat is een klootzak?
pi_112248316
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vaak heb je wel een weerwoord, dit is gewoon een drogreden in de vorm van een persoonlijke aanval.

Je bent denk ik nog bezig in je seksuele groei en pubertijd (omdat je nog niet echt interesse hebt gehad in seks dacht ik een keer gelezen te hebben van je of zoiets dergelijks)
pi_112248328
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zoek helemaal niets in FOK!vrouwen, dus of ze voor me vallen. Dat is anders irl, waar ik ook mijn mening geef, maar een stuk voorzichtiger ben. Volgens jou zou dat niet moeten, want dat is niet "authentiek". :')

Het is een bepaald type dat valt voor een klootzak. Zeker vrouwen van jouw en mijn leeftijd zijn daar een stuk verstandiger in geworden. Die zoeken geen klootzak voor een relatie.

En ik heb genoeg klootzak in me om die kant van vrouwen aan te trekken.

pi_112248329
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat is een klootzak?
Iemand die haar slecht behandelt.
pi_112248338
quote:

[..]

Je bent denk ik nog bezig in je seksuele groei en pubertijd (omdat je nog niet echt interesse hebt gehad in seks dacht ik een keer gelezen te hebben van je of zoiets dergelijks)
Dat haalt mijn post niet onderuit hoor. Misschien moet je je visie gewoon bijstellen.

En dat laatste is overigens niet waar.
pi_112248339
quote:

[..]

Vertel, wat zegt het :)
Rustig aan.
pi_112248344
En een keer slettigere dingen gedaan hebben, waarom zou je jezelf dan meteen een slet noemen, je noemt jezelf toch ook geen vogelaar als je een paar keer in je leven door het bos hebt gewandeld en naar vogels gekeken.
pi_112248359
quote:

[..]

Dan heb je toch juist interesse in seks man :D
pi_112248366
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat haalt mijn post niet onderuit hoor. Misschien moet je je visie gewoon bijstellen.
Ik ga mijn visie niet bijstellen omdat ene strawberry die niet van seks houdt en een fetish heeft voor mannen die emotioneel worden.
pi_112248372
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zoekt woorden op sowieso een algemeen verhaal. Je zult het altijd winnen, gefeliciteerd
pi_112248384
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel, wat zegt het :)
Dat de kans groter is dat je sociaal wat achterloopt of uit een streng christelijk gezin komt ;)
pi_112248405
Ik ben in de war met magnetronkoffie, die is 28.

Sorry, kingtoppie. 19 is geen ongewone leeftijd nog maagd te zijn.

pi_112248406
Ik zie het al voor me, me langzaam groeiende succes stopzetten en een emo worden voor de 3 fok vrouwen :')
pi_112248411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die haar slecht behandelt.
Lekker vaag weer.
En omdat een vrouw erop valt ga je haar slecht behandelen? Dan ben je niet jezelf he.
pi_112248423
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lekker vaag weer.
En omdat een vrouw erop valt ga je haar slecht behandelen? Dan ben je niet jezelf he.
Dat zeg ik nietttt omg.
pi_112248426
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sterke vrouwen geven ook hun zwaktes toe. Dat geldt ook voor mannen.

Het is helemaal niet erg om toe te geven dat je wel eens gevallen bent voor een charmeur als firefly. Kom op sterke vrouwen, waar zijn jullie?!
pi_112248434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie het al voor me, me langzaam groeiende succes stopzetten en een emo worden voor de 3 fok vrouwen :')
Wij hoeven je niet hoor :')
Blijf maar lekker doen wat je doet maar ga het anderen niet aansmeren.
pi_112248446
quote:

[..]

Niet álle vrouwen, zoals jij beweert.
pi_112248448
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wij hoeven je niet hoor :')
Blijf maar lekker doen wat je doet maar ga het anderen niet aansmeren.
Te laat, ik ben al verlegen geworden.
pi_112248452
Vrouwen vallen op klootzakken omdat ze vaak andere karaktereigenschappen hebben die ook aantrekkelijk zijn. Dan neem je dat klootzakkerige er maar voor lief bij.

Vrouwen die op stille introverts vallen die vallen ook niet op het introvert zijn, maar juist de karaktereigenschappen die zo iemand heeft. Aardig/rustig/zorgzaam/nadenkend/weetikveelwat.
pi_112248454
quote:

[..]

Dat zeg ik nietttt omg.
Hoe heb jij dan steeds meer succes, als jij geen klootzak tegen ze bent?
pi_112248459
Firefly is bij uitstek geen charmeur. Althans niet gebaseerd op wat hij hier allemaal beweert.

pi_112248471
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat de kans groter is dat je sociaal wat achterloopt of uit een streng christelijk gezin komt ;)
Jajoh, ik snap het zelf ook niet verder, waarom maak ik nooit wat mee en andere mensen wel? Ik denk dat het komt door mijn controlerende karakter.
Rustig aan.
pi_112248474
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Nomadd het volgende:
Vrouwen vallen vaak op klootzakken omdat ze vaak andere karaktereigenschappen hebben die ook aantrekkelijk zijn. Dan neem je dat klootzakkerige er maar voor lief bij.

Vrouwen die op stille introverts vallen die vallen ook niet op het introvert zijn, maar juist de karaktereigenschappen die zo iemand heeft. Aardig/rustig/zorgzaam/nadenkend/weetikveelwat.
Bedankt voor de uitleg. Totaal met je eens.
pi_112248480
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Firefly is bij uitstek geen charmeur. Althans niet gebaseerd op wat hij hier allemaal beweert.
Eerder een lompe boer die alles doet waar hij maar zin in heeft en geen rekening houdt met zijn omgeving.
pi_112248483
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ga mijn visie niet bijstellen omdat ene strawberry die niet van seks houdt en een fetish heeft voor mannen die emotioneel worden.
Dat laatste ontkracht je generaliserende visie anders wel. Ignorance is bliss?
pi_112248492
quote:
Ik vraag me af welk type vrouw hij nu daadwerkelijk mee naar huis neemt. Maar vooral hoe lang het duurt voordat zij (of hij) haar (zijn) interesse verliest.
pi_112248495
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat laatste ontkracht je generaliserende visie anders wel. Ignorance is bliss?
Het kan ook zijn dat jij gewoon een buitenbeentje bent :P
pi_112248496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Nomadd het volgende:
Vrouwen vallen op klootzakken omdat ze vaak andere karaktereigenschappen hebben die ook aantrekkelijk zijn. Dan neem je dat klootzakkerige er maar voor lief bij.

Ai ai generaliserend (en dus sowieso niet waar op alle vrouwen), een paar vrouwen in dit topic zullen je nu wel een soa verwensen. Sterkte baas
pi_112248498
quote:
Maar hij zoekt dan ook niets bij FOK!-vrouwen, dus waarom charmant zijn?
pi_112248505
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jajoh, ik snap het zelf ook niet verder, waarom maak ik nooit wat mee en andere mensen wel? Ik denk dat het komt door mijn controlerende karakter.
Opvoeding, karakter, uiterlijk, uitstraling.
pi_112248513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar hij zoekt dan ook niets bij FOK!-vrouwen, dus waarom charmant zijn?
Het gaat over zijn gedrag in het echt, wat hij hier wel beschreven heeft.
pi_112248520
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ai ai generaliserend (en dus sowieso niet waar op alle vrouwen), een paar vrouwen in dit topic zullen je nu wel een soa verwensen. Sterkte baas
Die viespeuken moeten hun soa's lekker bij zich houden.
pi_112248522
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn gedrag in het echt? Zoals wat?
pi_112248534
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn gedrag in het echt? Zoals wat?
Dat het je niet boeit wat anderen van je denken.
pi_112248541
quote:

[..]

Het charmeert, dus dat lijkt me best charmant.
pi_112248543
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het is juist niet generaliserend bedoeld, want de kenmerken waarop vrouwen vallen verschillen natuurlijk per vrouw.
pi_112248548
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Opvoeding, karakter, uiterlijk, uitstraling.
Opvoeding bepaald geen fuck.
Karakter, ja dat zal er iets mee te maken hebben
Uiterlijk en uitstraling, helemaal goed. :7
Rustig aan.
pi_112248550
quote:

[..]

Dat het je niet boeit wat anderen van je denken.
Ja, verhoog het contrast maar weer om een discussie te beginnen
pi_112248569
quote:
15s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je zoekt woorden op sowieso een algemeen verhaal. Je zult het altijd winnen, gefeliciteerd
Ik begrijp niks van die eerste zin, sorry.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:50:36 #250
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112248577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Ik heb hier wel voor gestudeerd. Het dualistisch mensbeeld waarin de geest een rol speelt is allang verworpen. Ook heb je het bestaan van de vrije wil. Ook dit is nog maar de vraag. Om maar even een voorbeeld te noemen: Waarom ben je om 12.11uur naar de koelkast gelopen om te drinken en niet 10seconden eerder? Waarom melk in plaats van appelsap. Dit zijn allemaal hormoon/emotiegedreven acties die pas achteraf te rationaliseren zijn. Dit is ook niet gek aangezien interne veranderingen in hormoonspiegel en prikkels uit de omgeving eerst aankomt bij de amygdala en hippocampus (emotie resp. geheugencentrum) en dan pas de verbinding maakt met de frontale kwab (ratio) waardoor je dus pas met terugwerkende kracht zelfreferentieel kan zijn. Het huidige beeld is dan ook verschoven van : Ik denk dus ik ben --> Ik voel dus ik ben.

Daarom heeft Firefly wel degelijk gelijk dat je tijdens het versierproces beter kan inspelen op het opwekken van positieve emoties waardoor iemand eerder geneigd is dingen te doen waarvan ze zelf dachten dat ze zoiets nooit zouden doen. Zo kan het voorkomen dat je een vrouw versierd die dan achteraf verbaasd is dat ze toch met je mee is gegaan naar huis. Als je ze dat nuchter vraagt zeggen ze meestal dat ze zoiets nooit zouden doen, met iemand meegaan die je net kent, en ik geloof ook dat ze dat oprecht hebben gedacht.
pi_112248579
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, verhoog het contrast maar weer om een discussie te beginnen
Ik dacht te hebben gelezen dat dat was waar je naar streefde? Al een tijdje geleden maar wel in deze reeks.
pi_112248590
quote:
Contrast ophogen dit dat.
pi_112248607
Ik word ziek van dat contrast :')
pi_112248609
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik dat opvoeding heel erg uit maakt, samen met karakter. En uiterlijk het minst.
pi_112248611
quote:

[..]

Waarom ben je ervan overtuigd dat opvoeding niks bepaalt?
pi_112248639
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Opvoeding bepaald je karakter voor een deel, dus dat is onderdeel van, qua hoe je nu bent is opvoeding echter verleden tijd.
Rustig aan.
pi_112248648
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent gewoon discussie geil
pi_112248664
quote:

[..]

Opvoeding maakt wel veel uit. Als je ergens anders in bent dan je ouders komt dat vaak voort uit dat je het zelf anders wilt doen dan wat je van hen gezien hebt, dat is ook een invloed.
pi_112248672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:50 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik heb hier wel voor gestudeerd. Het dualistisch mensbeeld waarin de geest een rol speelt is allang verworpen. Ook heb je het bestaan van de vrije wil. Ook dit is nog maar de vraag. Om maar even een voorbeeld te noemen: Waarom ben je om 12.11uur naar de koelkast gelopen om te drinken en niet 10seconden eerder? Waarom melk in plaats van appelsap. Dit zijn allemaal hormoon/emotiegedreven acties die pas achteraf te rationaliseren zijn. Dit is ook niet gek aangezien interne veranderingen in hormoonspiegel en prikkels uit de omgeving eerst aankomt bij de amygdala en hippocampus (emotie resp. geheugencentrum) en dan pas de verbinding maakt met de frontale kwab (ratio) waardoor je dus pas met terugwerkende kracht zelfreferentieel kan zijn. Het huidige beeld is dan ook verschoven van : Ik denk dus ik ben --> Ik voel dus ik ben.

Daarom heeft Firefly wel degelijk gelijk dat je tijdens het versierproces beter kan inspelen op het opwekken van positieve emoties waardoor iemand eerder geneigd is dingen te doen waarvan ze zelf dachten dat ze zoiets nooit zouden doen. Zo kan het voorkomen dat je een vrouw versierd die dan achteraf verbaasd is dat ze toch met je mee is gegaan naar huis. Als je ze dat nuchter vraagt zeggen ze meestal dat ze zoiets nooit zouden doen, met iemand meegaan die je net kent, en ik geloof ook dat ze dat oprecht hebben gedacht.
Hilarisch is dat. "Wat the heck just happened?!"
pi_112248680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Doe niet persoonlijk.
Rustig aan.
pi_112248684
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vraag me af welk type vrouw hij nu daadwerkelijk mee naar huis neemt. Maar vooral hoe lang het duurt voordat zij (of hij) haar (zijn) interesse verliest.
Firefly is zo'n type die in beginsel dingen zegt die een hoop mensen aanspreken, maar als je doorvraagt en/of hij meer van zichzelf laat zien, hij door de mand valt en daardoor hetgeeb hij beweert in kracht inboet.

Een soort Geert Wilders.

Die spreekt bepaalde vrouwen ook erg aan, anderen kotsen ervan. Bij firefly zijn dat dan "niet zijn types". Precies wat hij de FOK!Versierfaalonderlaag verwijtm :')

pi_112248687
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Opvoeding maakt wel veel uit. Als je ergens anders in bent dan je ouders komt dat vaak voort uit dat je het zelf anders wilt doen dan wat je van hen gezien hebt, dat is ook een invloed.
Onderdeel van karakter.
Rustig aan.
pi_112248696
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Opvoeding bepaald je karakter voor een deel, dus dat is onderdeel van, qua hoe je nu bent is opvoeding echter verleden tijd.
Maar als je zegt dat je karakter deels door opvoeding gevormd wordt/is, dan vervalt dat toch niet plots wanneer je volwassen bent en weinig opvoeding meer krijgt? Je karakter zal naar alle waarschijnlijkheid de rest van je leven redelijk stabiel blijven.
pi_112248701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:50 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is precies wat ik bedoel. Hierbij hebben we oneindige discussie's maar eigenlijk zijn het gewoon "gevoels/instinctieve" situaties.
pi_112248733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onderdeel van karakter.
Hoe kom je er dan bij dat het geen rol speelt, terwijl je met dat door je opvoeding gevormde karakter beslissingen maakt in het heden die je verdere ontwikkeling beinvloeden?
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:56:14 #266
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_112248738
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Hilarisch is dat. "Wat the heck just happened?!"
Dat inderdaad. Daarmee wil ik aangeven dat de rationaliteit die wij onszelf als mens graag toedichten, sterk wordt overschat.
pi_112248761
Het grappige is dat als het "gebeurd is", vrouwen ook terug kunnen rationaliseren: "Het had zo moeten gebeuren" etc.
pi_112248764
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kom je er dan bij dat het geen rol speelt, terwijl je met dat door je opvoeding gevormde karakter beslissingen maakt in het heden die je verdere ontwikkeling beinvloeden?
Dat zeg i kniet.
Rustig aan.
pi_112248775
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik dat opvoeding heel erg uit maakt, samen met karakter. En uiterlijk het minst.
Ik kan moeilijk voor anderen spreken, maar in het geval van mij en mijn zusje hebben opvoeding juist GEEN (of een tegengestelde) rol gespeeld. Veel praten met vrienden, veel doen en je sterke kanten uitbouwen. Wat firefly in zijn eerste post -terecht- zei dus. maar dan vervalt ie in religieuze onzin.

pi_112248836
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk voor anderen spreken, maar in het geval van mij en mijn zusje hebben opvoeding juist GEEN (of een tegengestelde) rol gespeeld. Veel praten met vrienden, veel doen en je sterke kanten uitbouwen. Wat firefly in zijn eerste post -terecht- zei dus. maar dan vervalt ie in religieuze onzin.
Een tegengestelde rol is nog steeds een rol. Bestaat er überhaupt een tegengestelde rol?
pi_112248845
quote:

[..]

Dit zei je.
En hoe je je gedraagt komt voor een deel door hoe je bent opgevoed. Jij zult de kansen wel krijgen iets met meiden te doen, je ziet er nu eenmaal goed genoeg voor uit, maar iets houdt je tegen er niets mee te doen. Waarom zou je opvoeding daar niets mee te maken kunnen hebben? Bij mensen als Benzin bijvoorbeeld zie je ook zo dat zijn non-succes met zijn opvoeding te maken heeft.
pi_112248860
quote:

[..]

Mijn ouders waren in bepaalde delen van de opvoeding niet al te sterk. Ik weet zeker als ik andere ouders had gehad ik een compleet andere persoon was geweest.
pi_112248867
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Van mij naar kingtoppie niet hoor. Deze reactie van jou naar mij toe, de zoveelste oneliner over discussiegeilheid trouwens, wel. Ik zei namelijk hetzelfde als kingtoppie, alleen dan in iets andere woorden.
pi_112248877
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit zei je.
En hoe je je gedraagt komt voor een deel door hoe je bent opgevoed. Jij zult de kansen wel krijgen iets met meiden te doen, je ziet er nu eenmaal goed genoeg voor uit, maar iets houdt je tegen er niets mee te doen. Waarom zou je opvoeding daar niets mee te maken kunnen hebben? Bij mensen als Benzin bijvoorbeeld zie je ook zo dat zijn non-succes met zijn opvoeding te maken heeft.
Ik bedoel, mijn opvoeding is verleden tijd, dat bepaald mijn huidige succes niet in ''direct'' verband.
Wél ''indirect'' via mijn karakter.
Rustig aan.
pi_112248880
quote:

[..]

Dat is vrij natuurlijk, je afzetten tegen je ouders en niet willen worden zoals zij waardoor je met behulp van anderen in je omgeving een eigen persoonlijkheid ontwikkelt. De richting die je op gaat wordt wel beinvloed door hoe je ouders zijn, denk ik.
pi_112248883
Ik vind trouwens dat straw altijd gelijk heeft.
Rustig aan.
pi_112248886
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van mij naar kingtoppie niet hoor. Deze reactie van jou naar mij toe, de zoveelste oneliner over discussiegeilheid trouwens, wel. Ik zei namelijk hetzelfde als kingtoppie, alleen dan in iets andere woorden.
Ik zie jou toch een discussie aan gaan met kingtoppie?
pi_112248895
Aha dus geen discussie geile chicks hier maar gewoon gebroken hartjes?
pi_112248898
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind trouwens dat straw altijd gelijk heeft.
Ik eigenlijk ook diep van binnen
pi_112248907
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn hartje is nog heel.
Ik verveel me wel een beetje.
pi_112248912
Laten we vanaf nu ophouden en alles in kleur bekijken.
pi_112248914
quote:
Zie post onder die van jou, waar firefly straw wil veroveren :D
pi_112248916
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie jou toch een discussie aan gaan met kingtoppie?
Waarom dan het 'niks' in bold? Juistem.
pi_112248939
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zie post onder die van jou, waar firefly straw wil veroveren :D
Pijnlijk ;(
pi_112248940
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:57 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is dat als het "gebeurd is", vrouwen ook terug kunnen rationaliseren: "Het had zo moeten gebeuren" etc.
Dat is iets wat mensen goed kunnen. Het moet immers wel een plekje krijgen. De illusie van controle, die je nooit echt hebt. :)
pi_112248955
quote:
Vreemde conclusie.
pi_112248967
hoi :)

Loka hoe denk jij er nou over dan als meid?
Do what you love, love what you do!
pi_112248992
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat is iets wat mensen goed kunnen. Het moet immers wel een plekje krijgen. De illusie van controle, die je nooit echt hebt. :)
Het had zo moeten gebeuren is toch juist meer een uitdrukking en moet je niet letterlijk nemen toch?
pi_112248997
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is vrij natuurlijk, je afzetten tegen je ouders en niet willen worden zoals zij waardoor je met behulp van anderen in je omgeving een eigen persoonlijkheid ontwikkelt. De richting die je op gaat wordt wel beinvloed door hoe je ouders zijn, denk ik.
Het is meer dan afzetten tegen, in ons geval. Dat kan ik je verzekeren.

Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 01:06:43 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_112249004
Ik denk dat veel mannen die slecht zijn met vrouwen, kunnen beamen dat er in hun opvoeding of een duidelijke vader figuur miste, of dat ze te veel smothered zijn door hun moeder.
What can change the nature of a man?
pi_112249019
quote:
10s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vreemde conclusie.
houd jij nou eens je kop, het is nu wel duidelijk wat jij allemaal vindt
pi_112249029
Mijn pa is niet bepaald ''close'' met mijn moeke.
Dus ik heb eigenlijk nooit gezien dat het heel normaal is om een diepe band te hebben met een vrouw.
Rustig aan.
pi_112249033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:05 schreef kree het volgende:
hoi :)

Loka hoe denk jij er nou over dan als meid?
Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van :P
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
pi_112249045
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

houd jij nou eens je kop, het is nu wel duidelijk
Blaalbalala!@$$@!$4253

Ik zal jou je kop eens houden.
Rustig aan.
pi_112249050
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Om mij te versieren mag men best een beetje snel gaan met alles, daar hou ik wel van :P
Maar dat overdreven nonchalante van firefly, altijd rustig blijven en zo weinig mogelijk emoties tonen, daar hoef ik geen relatie mee.
Trouwen?
Rustig aan.
pi_112249056
Het is volgens mij ook gewoon een combinatie tussen opvoeding en huidige leefomgeving. Hoe meer verwend je was vroeger en "beschermd" hoe moeilijker het is om ervan los te breken. Wat je daarna doet bepaald dan vanzelf hoe je veranderd.
pi_112249058
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is meer dan afzetten tegen, in ons geval. Dat kan ik je verzekeren.
In mijn geval ook hoor. Als ik was zoals mijn ouders was ik nu veel te gelovig en had ik nooit seks ;(
pi_112249064
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk dat veel mannen die slecht zijn met vrouwen, kunnen beamen dat er in hun opvoeding of een duidelijke vader figuur miste, of dat ze te veel smothered zijn door hun moeder.
Twee en drie niet het geval, een wel
pi_112249073
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Trouwen?
Oke, maar ons huwelijk is alleen geldig op internet.
pi_112249078
quote:
17s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het had zo moeten gebeuren is toch juist meer een uitdrukking en moet je niet letterlijk nemen toch?
Volgens mij wel letterlijk in hoe firefly het bedoelde. Terugrationaliseren om van het onbegrip af te komen. ;)
pi_112249083
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En maar weer het contrast ophogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')