abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112247732
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mannen die nooit huilen. :{

Een huilebalk is wel weer een ander uiterste.
Je hoogt vanzelf het contrast op.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112247748
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. _O-
Dan was het erg zinloos om aan te halen. Tenzij je graag met zinloze feitjes pronkt.
pi_112247755
quote:

[..]

We hadden het over boze/gefrustreerde gasten. Al de hele tijd. Maak daar geen passie van _O-
Het is een onderdeel van.
pi_112247763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mannen die nooit huilen. :{

Een huilebalk is wel weer een ander uiterste.
Heyheyhey... Beetje respect voor mannen met deze handicap.
Rustig aan.
pi_112247770
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat over mensen met sterke emoties, dacht ik uit straws posts te lezen.
Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:24:23 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112247784
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol :P
De fundering wordt vooral sterker merk ik bij mezelf.
We leren als mens onszelf makkelijker weg te zetten naar wenselijke standaarden, de uiterlijke verschijningsvorm kunnen we compleet leren camoufleren. Maar diep van binnen blijven we redelijk wie wij zijn, vooral omdat het bijsturen daarvan niet tot een automatisch proces verwordt, waardoor we er altijd bewust mee bezig zijn.

Het gevoel hebben dat er geen ruimte is voor ons "zelf" maakt het echter steeds gecompliceerder...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112247786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.
Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
pi_112247800
quote:

[..]

Je hoogt vanzelf het contrast op.
Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".
En dan zou ik dat niet mogen doen?
pi_112247803
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan was het erg zinloos om aan te halen. Tenzij je graag met zinloze feitjes pronkt.
Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.
pi_112247817
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
Heerlijk! :)
Rustig aan.
pi_112247823
quote:

[..]

Eens met Loka.
pi_112247825
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".
En dan zou ik dat niet mogen doen?
Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.
pi_112247844
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.
Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.
pi_112247865
quote:

[..]

Hou op met contrast ophogen :W
pi_112247874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.
Discussie vrouwtje
pi_112247878
Je zal een relatie met firefly hebben... :')

Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...

Wat een ongelooflijk triest zelfingenomen figuur.
En bijzonder zwak, hoe "sterk" hij zich ook denkt voor te doen.

Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_112247893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hou op met contrast ophogen :W
Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.
pi_112247917
Lol, matador, waarom haal je mij erbij? :P
Rustig aan.
pi_112247922
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.
Zal ik er dan maar discussie van maken? Dit gaat totaal nergens over. Want ik reageerde op matador. En ik zei: Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes. En toen kwam straw opeens weer een discussie aanhalen.
pi_112247929
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, matador, waarom haal je mij erbij? :P
Hij vindt je matig :P
pi_112247932
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Je zal een relatie met firefly hebben... :')

Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...

Wat een ongelooflijk triest zelfingenomen figuur.
En bijzonder zwak, hoe "sterk" hij zich ook denkt voor te doen.

Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.
Firefly is niet zelf ingenomen, hij weet gewoon wat voor een kanjer hij is. :Y
pi_112247942
quote:

[..]

Mijn zusje is zo. Ik ben juist een vat vol emoties. O+

We zijn vast allebei door onze vrienden beinvloed :')

Mijn beste maat is ook een super rustig blijvend persoon. Ookal leer ik veel van hem, dat heb ik niet overgenomen. Oeps, daar gaat de theorie van firefly. Weer een!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:28:45 #173
12888 Skull-splitter
pi_112247947
quote:

[..]

Dan haal ik het BLOED onder je nagels vandaan, tot ik het te lang vind duren.
pi_112247974
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij vindt je matig :P
Wat houdt dat precies in eigenlijk? :P
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:29:47 #175
12888 Skull-splitter
pi_112247979
quote:
3s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste.
Niet iedereen. Ik verzamel stokken en ram je er dan keihard mee op je bek als je uitgepraat bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')