Je hoogt vanzelf het contrast op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen die nooit huilen.
Een huilebalk is wel weer een ander uiterste.
Het is een onderdeel van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We hadden het over boze/gefrustreerde gasten. Al de hele tijd. Maak daar geen passie van
Heyheyhey... Beetje respect voor mannen met deze handicap.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen die nooit huilen.
Een huilebalk is wel weer een ander uiterste.
Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat over mensen met sterke emoties, dacht ik uit straws posts te lezen.
We leren als mens onszelf makkelijker weg te zetten naar wenselijke standaarden, de uiterlijke verschijningsvorm kunnen we compleet leren camoufleren. Maar diep van binnen blijven we redelijk wie wij zijn, vooral omdat het bijsturen daarvan niet tot een automatisch proces verwordt, waardoor we er altijd bewust mee bezig zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol
De fundering wordt vooral sterker merk ik bij mezelf.
Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, zij maakt er sterke emoties van. Deze discussie stamt af van tientallen pagina's terug waarbij ik zei dat vrouwen liever willen dat de man over het algemeen kalm blijft bij een discussie en niet gelijk gefrustreerd/boos gaat doen.
Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".quote:
Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan was het erg zinloos om aan te halen. Tenzij je graag met zinloze feitjes pronkt.
Heerlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
Eens met Loka.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mensen die kalm blijven als je tegen ze schreeuwt zijn nogal frustrerend en maken je alleen maar kwader.
Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij nam anders ook een uiterste met je 'huilende, gefrustreerde mannetjes".
En dan zou ik dat niet mogen doen?
Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen idee waar zelfbewustzijn vandaan komt, en ik denk dat het ook nog niet geheel bekend is. Dus ik denk dat we er nog niet over kunnen oordelen.
Hou op met contrast ophogenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Discussie vrouwtjequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel theorieën over, natuurlijk.
Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.quote:
Zal ik er dan maar discussie van maken? Dit gaat totaal nergens over. Want ik reageerde op matador. En ik zei: Vrouwen houden niet van gefrustreerde mannetjes. En toen kwam straw opeens weer een discussie aanhalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste. En jij had het over mannen die kalm blijven tijdens ruzies.
Hij vindt je matigquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, matador, waarom haal je mij erbij?
Firefly is niet zelf ingenomen, hij weet gewoon wat voor een kanjer hij is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef El_Matador het volgende:
Je zal een relatie met firefly hebben...
Zit je op de bank TV te kijken, bij elke gebeurtenis begint ie er weer een nieuw vooroordeel tegenaan te gooien...
Wat een ongelooflijk triest zelfingenomen figuur.
En bijzonder zwak, hoe "sterk" hij zich ook denkt voor te doen.
Niet voor niets dat alleen de zwakke versierders (de krees, Tijnbreins en kingtoppies) iets in zijn amateurpsychologie zien. Mensen hier die iets meer ervaring hebben met vooral veel meer verschillende soorten vrouwen, prikken zo door die gespeelde stoerheid heen.
Mijn zusje is zo. Ik ben juist een vat vol emoties.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan haal ik het BLOED onder je nagels vandaan, tot ik het te lang vind duren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet iedereen. Ik verzamel stokken en ram je er dan keihard mee op je bek als je uitgepraat bent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je ruzie hebt schreeuw je tegen mensen, ik wel tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |