Dat is ergens tussen voldoende en onvoldoende.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in eigenlijk?
Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, matador, waarom haal je mij erbij?
Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar goede messen, maar ik wil de bak niet in.
En zijn beweringen zijn allemaal zo afschuwelijk zwart-wit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:
[..]
Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik hoog het contrast helemaal niet op. Dat was mijn eerste insteek, dat vrouwen over het algemeen niet van boze/gefrustreerde mannetjes houden.
Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteitenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.
Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.
Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was jij niet nog maagd? Zoniet, dan ben ik abuis. Zowel, dan staat het punt dat ik wilde maken.
Niets persoonlijks, maar als je een beetje date-ervaring hebt, is 80% van wat firefly beweert gelul. Niet dat er niets inzit om veel te oefenen en relaxed jezelf te blijven, maar de rest is een verzameling nonsequitur-psychologie waar een normaal datend mens (en ook de vrouwen hier) niet goed van worden.
Ik ben een flipperquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb ook goede messen, maar je mist het punt. Als ik ruzie maak dan denk ik sneller, maar ik blijf wel op logica hangen, vaak.
Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiekquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat ik maagd ben zeg verder niks over mijn sociale capaciteiten
Kom op zeg, je hebt amper levenservaring. Je moet jezelf nog ontdekken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Loka had het over mannen die op zijn tijd driftig kunnen reageren. Een aspect van een persoon met sterke emoties, passie. Daar maakte jij van dat je de eerste vrouw nog moet tegenkomen die valt op gefrustreerde types. Dan verdraai je gewoon haar insteek.
Jij noemde emoties het vrouwendeel en niet het mannendeel. Genoeg mannen die wat vrouwelijker zijn dan, en toevallig val ik daar wel op. En kom niet aanzetten met dat ik dat misschien denk over mezelf, terwijl het in de praktijk anders is. Nee, dat is niet zo, want vrijwel alle mannen waar ik verliefd op ben geweest hadden sterke emoties of een bepaalde emotionele kwetsbaarheid. Dus, wat probeer te zeggen is: wees eens niet zo stellig in je complete generalisatie van de wensen van vrouwen.
Mij mag je best onder de krees, kingtoppies en tijns van fok scharen (waarvan de meerderheid niet eens maagd is trouwens) en ik heb ook geen ervaring met versieren en toch zie ik niet veel in zijn therorieen; hoewel er af en toe wel wat waarheid in zitquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is 19quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel als je 28 bent... Sorry, niks persoonlijks en ik wil je best irl leren kennen, maar er is echt iets mis met je versierkunde als je dan nog maagd bent. Prima dat je dus naar verbetering zoekt, maar hang niet teveel aan firefly. Ook niet aan mij overigens. Wees authentiek
Ach, firefly heeft gewoon een levensstijl gevonden die voor hem positief uitpakt en wil die graag met anderen delen. Bepaalde beweegredenen van hem zijn daarvoor niet helemaal kloppend, of correct, maar waarom zou je je daar druk om maken? Tenzij je een van zijn teleurgestelde meisjes bent met ijdele hoop op meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef Nomadd het volgende:
[..]
Ik vind firefly zijn theorieën best oke, alleen hij draaft er te ver in door. Het is natuurlijk best zo dat je wat van je vrienden overneemt, het is ook best zo dat je jezelf moet zijn, het is ook best zo dat je vrouwen niet op een voetstuk moet plaatsen. Je moet het alleen niet tot het extreme doordrijven.
Statistiek werkt niet op een enkel persoon.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op je 19e zegt het ook wel wat anders... Statistisch gezien dan
Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zoek geen bevestiging van een aantal internet vrouwen maar alleen van puur praktijk ervaring. Nu zijn het keyboard junkies die alleen met hun logische hersenhelft denken.
Likewise. Ik verzamel stront tot de eerste druppel eroverheen gaat...quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een flipper
Iemand die meestal onaangedaan op alles reageert en eens in de zoveel tijd komt het er allemaal uit.
Ik ken er nauwelijks die op hun 16e ontmaagd zijn, en de maagden zijn lang niet allemaal aso.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar El_matador generaliseert ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Statistiek werkt niet op een enkel persoon.
Uiteraard zullen vrouwen met je eens zijn. Doh. Maar of ze er ook vallen, is een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het heeft niets met bevestiging "zoeken" te maken (je maakt er iets zwaks van; jij bent sterker dan vrouwen op internet want met FOK!vrouwen is iets mis, anders zaten ze niet op FOK!, dat soort praat). Het is echter wel opvallend. Als al die theorieen van je zouden kloppen, zou je veel meer bijval krijgen van vrouwen.
Ik laat me er niet op voorstaan, maar ik merk wel dat vrouwen het vaker met mij eens zijn, zowel in dit topic als in het algemene versiertopic. Zoek ik bevestiging? Nou nee, ik geef altijd (ongezouten) mijn mening. Maar het zegt wel iets als anderen die mening delen, of er iets in zien.
Jouw mening is volkomen doorgeslagen, dat is je probleem. En als men dat jou vertelt, begin je met uitvluchten zoeken. Pure zwakheid.
Er is wel een leeftijd waar het merendeel van de sociaal capabele mensen seks heeft en een groot gedeelte van de incapabele mensen nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken er nauwelijks die op hun 16e ontmaagd zijn, en de maagden zijn lang niet allemaal aso.
Vrouwen vallen niet per se op een klootzak, waarom zouden ze?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard zullen vrouwen met je eens zijn. Doh. Maar of ze er ook vallen, is een ander verhaal.
Geen enkel vrouw zou zeggen dat ze een klootzak leuk vind. Maar hoeveel vrouwen vallen op een klootzak???
Vaak heb je wel een weerwoord, dit is gewoon een drogreden in de vorm van een persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom op zeg, je hebt amper levenservaring.
Maar hoeveel vrouwen hebben dat wel niet ooit gedaan, terwijl ze op lieve jongens beweerd te vallen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet per se op een klootzak, waarom zouden ze?
Mijn sletscore is laag volgens de formule van tangled-upquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Geen enkele vrouw zal toegeven een slet te zijn. Maar hoeveel vrouwen hebben weleens sletterige dingen gedaan? En the list goes on.
Ook niet waar. Ik kan er zo een paar opnoemen voor je. Nogmaals, hou eens op met zulke generaliserende uitspraken waar geen bal van klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef firefly3 het volgende:
Geen enkele vrouw zal toegeven een slet te zijn. Maar hoeveel vrouwen hebben weleens sletterige dingen gedaan? En the list goes on.
Wat is een klootzak?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vrouwen hebben dat wel niet ooit gedaan, terwijl ze op lieve jongens beweerd te vallen?
Je bent denk ik nog bezig in je seksuele groei en pubertijd (omdat je nog niet echt interesse hebt gehad in seks dacht ik een keer gelezen te hebben van je of zoiets dergelijks)quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak heb je wel een weerwoord, dit is gewoon een drogreden in de vorm van een persoonlijke aanval.
Je hebt er niks tegenin te brengen dus.
Ik zoek helemaal niets in FOK!vrouwen, dus of ze voor me vallen. Dat is anders irl, waar ik ook mijn mening geef, maar een stuk voorzichtiger ben. Volgens jou zou dat niet moeten, want dat is niet "authentiek".quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard zullen vrouwen met je eens zijn. Doh. Maar of ze er ook vallen, is een ander verhaal.
Geen enkel vrouw zou zeggen dat ze een klootzak leuk vind. Maar hoeveel vrouwen vallen op een klootzak???
Iemand die haar slecht behandelt.quote:
Dat haalt mijn post niet onderuit hoor. Misschien moet je je visie gewoon bijstellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent denk ik nog bezig in je seksuele groei en pubertijd (omdat je nog niet echt interesse hebt gehad in seks dacht ik een keer gelezen te hebben van je of zoiets dergelijks)
Vertel, wat zegt hetquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |