Wij hoeven je niet hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie het al voor me, me langzaam groeiende succes stopzetten en een emo worden voor de 3 fok vrouwen
Niet álle vrouwen, zoals jij beweert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar hoeveel vrouwen hebben dat wel niet ooit gedaan, terwijl ze op lieve jongens beweerd te vallen?
Te laat, ik ben al verlegen geworden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hoeven je niet hoor
Blijf maar lekker doen wat je doet maar ga het anderen niet aansmeren.
Jajoh, ik snap het zelf ook niet verder, waarom maak ik nooit wat mee en andere mensen wel? Ik denk dat het komt door mijn controlerende karakter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat de kans groter is dat je sociaal wat achterloopt of uit een streng christelijk gezin komt
Bedankt voor de uitleg. Totaal met je eens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Nomadd het volgende:
Vrouwen vallen vaak op klootzakken omdat ze vaak andere karaktereigenschappen hebben die ook aantrekkelijk zijn. Dan neem je dat klootzakkerige er maar voor lief bij.
Vrouwen die op stille introverts vallen die vallen ook niet op het introvert zijn, maar juist de karaktereigenschappen die zo iemand heeft. Aardig/rustig/zorgzaam/nadenkend/weetikveelwat.
Eerder een lompe boer die alles doet waar hij maar zin in heeft en geen rekening houdt met zijn omgeving.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Firefly is bij uitstek geen charmeur. Althans niet gebaseerd op wat hij hier allemaal beweert.
Dat laatste ontkracht je generaliserende visie anders wel. Ignorance is bliss?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga mijn visie niet bijstellen omdat ene strawberry die niet van seks houdt en een fetish heeft voor mannen die emotioneel worden.
Ik vraag me af welk type vrouw hij nu daadwerkelijk mee naar huis neemt. Maar vooral hoe lang het duurt voordat zij (of hij) haar (zijn) interesse verliest.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Firefly is bij uitstek geen charmeur. Althans niet gebaseerd op wat hij hier allemaal beweert.
Het kan ook zijn dat jij gewoon een buitenbeentje bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste ontkracht je generaliserende visie anders wel. Ignorance is bliss?
Ai ai generaliserend (en dus sowieso niet waar op alle vrouwen), een paar vrouwen in dit topic zullen je nu wel een soa verwensen. Sterkte baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Nomadd het volgende:
Vrouwen vallen op klootzakken omdat ze vaak andere karaktereigenschappen hebben die ook aantrekkelijk zijn. Dan neem je dat klootzakkerige er maar voor lief bij.
Vrouwen die op stille introverts vallen die vallen ook niet op het introvert zijn, maar juist de karaktereigenschappen die zo iemand heeft. Aardig/rustig/zorgzaam/nadenkend/weetikveelwat.
Maar hij zoekt dan ook niets bij FOK!-vrouwen, dus waarom charmant zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Opvoeding, karakter, uiterlijk, uitstraling.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, ik snap het zelf ook niet verder, waarom maak ik nooit wat mee en andere mensen wel? Ik denk dat het komt door mijn controlerende karakter.
Het gaat over zijn gedrag in het echt, wat hij hier wel beschreven heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar hij zoekt dan ook niets bij FOK!-vrouwen, dus waarom charmant zijn?
Die viespeuken moeten hun soa's lekker bij zich houden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ai ai generaliserend (en dus sowieso niet waar op alle vrouwen), een paar vrouwen in dit topic zullen je nu wel een soa verwensen. Sterkte baas
Mijn gedrag in het echt? Zoals wat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat over zijn gedrag in het echt, wat hij hier wel beschreven heeft.
Dat het je niet boeit wat anderen van je denken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn gedrag in het echt? Zoals wat?
Het charmeert, dus dat lijkt me best charmant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat over zijn gedrag in het echt, wat hij hier wel beschreven heeft.
Het is juist niet generaliserend bedoeld, want de kenmerken waarop vrouwen vallen verschillen natuurlijk per vrouw.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ai ai generaliserend (en dus sowieso niet waar op alle vrouwen), een paar vrouwen in dit topic zullen je nu wel een soa verwensen. Sterkte baas
Opvoeding bepaald geen fuck.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Opvoeding, karakter, uiterlijk, uitstraling.
Ja, verhoog het contrast maar weer om een discussie te beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het je niet boeit wat anderen van je denken.
Ik begrijp niks van die eerste zin, sorry.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zoekt woorden op sowieso een algemeen verhaal. Je zult het altijd winnen, gefeliciteerd
Ik heb hier wel voor gestudeerd. Het dualistisch mensbeeld waarin de geest een rol speelt is allang verworpen. Ook heb je het bestaan van de vrije wil. Ook dit is nog maar de vraag. Om maar even een voorbeeld te noemen: Waarom ben je om 12.11uur naar de koelkast gelopen om te drinken en niet 10seconden eerder? Waarom melk in plaats van appelsap. Dit zijn allemaal hormoon/emotiegedreven acties die pas achteraf te rationaliseren zijn. Dit is ook niet gek aangezien interne veranderingen in hormoonspiegel en prikkels uit de omgeving eerst aankomt bij de amygdala en hippocampus (emotie resp. geheugencentrum) en dan pas de verbinding maakt met de frontale kwab (ratio) waardoor je dus pas met terugwerkende kracht zelfreferentieel kan zijn. Het huidige beeld is dan ook verschoven van : Ik denk dus ik ben --> Ik voel dus ik ben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:02 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Dat is de onderliggende neurobiologie, ja. Ik geloof dat mensen ook een geest hebben, meer dan alleen de hersenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |