quote:
Ja ik bedoelde een echte doei hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Watte?
@Steven, die hood is toch al weg binnen de kortste keren, kan je net zo goed nog even doorgaan toch? Ik vind het wel vermakelijk
.
Ok dan is het goed en Black Sabbath over 2 weken ook op Hellfest. Geen idee of ik naar ze ga kijken alleen staan paar goede andere bands tegenover.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zei toch: Je had het over een neef die nu onder de ADO-tattoos zit en vroeger voor Feijenoord was. Ik had een gedachte bij wie het was.
Black Sabbath.
Fuck, ik ga mn trein missen, echt weg nu. Jo.
Hij is al minstens 10 keer gekomen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet weten dat De_kromme alleen maar kickt op dit soort posts
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is al minstens 10 keer gekomen.
Jij moet nodig eens neuken... (en niet met mij)quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
Topic kapen geeft echt veel adrenaline, nu snap ik ajacied422
Ik vermaak mij prima jaquote:
Niggaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens neuken... (en niet met mij)
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)quote:
Kijk mijn profile eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)
smoofie is lelijke negerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom praat iedereen ineens over Smoofie dan?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al maanden LR in mn profile staan bij "interesses".
Jaloers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom praat iedereen ineens over Smoofie dan?
Als je op mn naam klikt en dan profielquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk profiel, van Fok!?
[..]
Jaloers?
Ik heb smoofie gemeet, hij is welquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is wel liever geworden de laatste maanden.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oooohquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb smoofie gemeet, hij is wel
Is hij nog uitgescheurd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb smoofie gemeet, hij is wel
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
Nu is mijn leven bijna compleet, alleen jojoortje nog regelen
Weet niet, we hebben bier gedronken, de cl finale gekeken en daarna weggegaan zonder te betalenquote:
Oh noesquote:
Boefjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, we hebben bier gedronken, de cl finale gekeken en daarna weggegaan zonder te betalen
Soms. Ik ben ook wel zachtaardig en teder hoor.quote:
Ja, zeg het haar konijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk ordinair weer... Zelfs Gordon zou je hier op aanspreken en dat is (nog) mod.
Knuffelen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soms. Ik ben ook wel zachtaardig en teder hoor.
Ga huilen in een hoekjequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk ordinair weer... Zelfs Gordon zou je hier op aanspreken en dat is (nog) mod.
quote:
Mooi dit: zodra een dame haar scheur open trekt is het direct weer ordinair...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dame heeft geen scheur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Mooi dit: zodra een dame haar scheur open trekt is het direct weer ordinair...
Kankerschattig gofferdommequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo, ik heb toch een lammetje in mijn UI![]()
![]()
True. Ga dan maar in het midden staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoekjes daar is de kans op een spinnenweb het grootst.
Ben ik nog een bankzitter of doe ik helemaal niet meer mee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een FOK!-Opstelling.
4-4-2
-------Stevenmac26-Helpmefok
----------------Typisch
-------GGMM ------ Kapiteintje
----------------DonRaja
Ajacied422 - DeKromme-Guidetti - Davy
----------------Smoofie
Jojoortje is de coach met ballenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben ik nog een bankzitter of doe ik helemaal niet meer mee?
Smoofie is beter in een vrije rol. Als je hem vastzet in de spits haal je niet alles uit zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
Jij zorgt voor motivatie in de rust.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieusquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben de enige met mijn voornaam?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
Wie ben jijquote:
Ik kom alleen als als ik aan jou denkquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is al minstens 10 keer gekomen.
Is niet volgens de Ajax-school: altijd 4-3-3quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
JIJ ZOU WEGGAANquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kom alleen als als ik aan jou denk. Weet je toch schatje.
Waarom de Ajax-school? Ik doe aan de Roda-Schoolquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet volgens de Ajax-school: altijd 4-3-3
In de tijd van Velt van Harmhoven speelden die vaker 1-9-0-1quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom de Ajax-school? Ik doe aan de Roda-School
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Onze spits heeft een celstraffie. Wil jij nu in de spits?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
wissel voor DonRaja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aan
Dat is mijn positie, mij speel je niet zomaar uit de basis. Ik heb een linkerbeen waar ik een blik erwtensoep mee kan openen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aan
Op GGMM's positie kan ik ook uit de voetenquote:
Mag ik meespelen? Ik ben een goeie linksvoor/linkshalfquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels dan:
Guitarist
Ajacied4lf
j0rdiiii
wie biedt nog meer?
Celstraf?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Onze spits heeft een celstraffie. Wil jij nu in de spits?
Multifunctioneel dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op GGMM's positie kan ik ook uit de voetenEventueel ook op Typisch' z'n plek
Zeker de Hypothekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik meespelen? Ik ben een goeie linksvoor/linkshalf
Ligt aan de afstandquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Multifunctioneel dus.
Hoe zou je je pass inschatten? (tussen 1 en 20)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan de afstandOp een meter of 20 krijg ik 'm op de stropdas
Over het VBL-elftal natuurlijk. Probeer het eens bij te houden joh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waar de neuk gaat dit over?Ik lees geen topics terug./
Eigenlijk zouden we eens een VBL-VBLmeet moeten houden, met groepjes van 6 man ofzo. Klein toernooitje, daarna flink pilsenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over het VBL-elftal natuurlijk. Probeer het eens bij te houden joh.
Volgens mij mogen er geen meets meer komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we eens een VBL-VBLmeet moeten houden, met groepjes van 6 man ofzo. Klein toernooitje, daarna flink pilsen
Hmmmquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij mogen er geen meets meer komen.
Keeper van 1.90+ in de goal en die ballen zijn onschadelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan trouwens ook wel vanaf rechtshalf uit de voeten, kan ik met een schitterend boogje vanaf 20 meter scoren
Zeg dat maar tegen de keeper van het 3e van Zaamslag, die heb ik op die wijze twee keer in 1 wedstrijd verslagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Keeper van 1.90+ in de goal en die ballen zijn onschadelijk
er hangen sinds vandaag plattegronden op station tilburg universiteit. Heb jij lopen klagen?quote:
DM mij zijn nummer maar ff.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de keeper van het 3e van Zaamslag, die heb ik op die wijze twee keer in 1 wedstrijd verslagen
Huh wtf gastquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er hangen sinds vandaag plattegronden op station tilburg universiteit. Heb jij lopen klagen?
jij was toch verdwaald daar? of wa da iemand anders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wtf gast![]()
Ik snap m niet helemaal
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij was toch verdwaald daar? of wa da iemand anders.
0906-kontneuknquote:
oh ik wilde gewoon even je aandachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja
Maar ik snap niet wat dat met HMF te maken heeft. Is die gast echt weer gebanned?
Coach met ballen is jojoortjequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze voetballend niet mee kan komen, lijkt me dat terecht
Maar goed, dan staan er 11 man op een veld, met een vrouw als coach. En dan? Is er een tegenstander?quote:
Whuuuutquote:
De 'zogenaamde voetbalkenners''. Potentiëel team stel ik na het EK op daarvanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, dan staan er 11 man op een veld, met een vrouw als coach. En dan? Is er een tegenstander?
Deze man weet het.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 'zogenaamde voetbalkenners''. Potentiëel team stel ik na het EK op daarvan
meer tegen de kneusjes die denken dat ze VERSTAND van voetbal hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomen
met steintje als ons willems? ik denk het ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomen
Maar dan hebben we helemaal geen coach nodig? Dan is het gewoon een kwestie van lekker rondspelen en allemaal een hattrick makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer tegen de kneusjes die denken dat ze VERSTAND van voetbal hebben
Ik als spitsquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze man weet het.10 belangrijkste positie jwz!
ik voel je pijn, ik heb het team ook niet gehaald.quote:
1 slokje??quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajacied had een week geleden een slokje bier op, je ziet wat er van komt
Posts zijn zeker al verwijderd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik gok het jodenjong topic
Edit HE DE_KROMME JODENJONG
JEZUSquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 slokje??
Waren meerdere uit meerdere flesjes man
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik voel je pijn, ik heb het team ook niet gehaald.
Je bent echt jaloers hequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?
Gaan we dan morgen tegen elkaar zeggen lekker gespeeld he, goede pass van je? Wtf.
Was vast lauw/warm bierquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
JEZUS
Bel 112, die gast heeft een alcoholvergiftiging
Je zorgt voor onrust in onze selectie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?
Gaan we dan morgen tegen elkaar zeggen lekker gespeeld he, goede pass van je? Wtf.
Waarop? Ik werd net nog uitgenodigd dus ik mag zo mee doen, ik snap het hele idee er achter gewoon niet.quote:
verdiend een plek in het tweede inderdaad.quote:
Je staat gewoon buiten de basis man jij , je huilt nu net als torres omdat ie niet mocht mee doen tijdens de cl finalequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarop? Ik werd net nog uitgenodigd dus ik mag zo mee doen, ik snap het hele idee er achter gewoon niet.
verdedigings en aanvalsvak\quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe ziet een korfbal opstelling er dan uit, Stijn?
Ik sta ook buiten de basisquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je staat gewoon buiten de basis man jij , je huilt nu net als torres omdat ie niet mocht mee doen tijdens de cl finale
ja terecht man, niemand kent jequote:
Alweer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel je dan eens voor, misschien helpt dat.
Nee serieus, doe eensquote:
ja dus?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Kunnen jullie deze debiele bedoeling niet ergens anders doen? Dit is de SC
oke jammerquote:
Oké, wacht:quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Hallon ik ben Drizzt en ik hou van voetbal"
En nu jij, Guitarist
Jawohl mein Herrquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, wacht:
Ballon, ik ben Guitarist, hou van voetbal, ben modje en als je me tegenspreekt verdwijnt je post
mag niet zomaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, wacht:
Ballon, ik ben Guitarist, hou van voetbal, ben modje en als je me tegenspreekt verdwijnt je post
grapjes maken doen we hier niet aan, alleen maar serieuze zakenquote:
Ik ben enkel dankbaar. Maandag nog wat gevoetbald en nog steeds wat pijntjesquote:
Naar het Nederlands elftal ga je alleen maar als je kaarten krijgt, ik ga dus niet, uitzwaaiwedstrijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef JennaSometimes het volgende:
2 juni: Nederland - Noord-Ierland. Stiekem hoop ik dat N. Ierland wint, maar het is eigenlijk al duidelijk dat dat het niet zal worden.Maar voor het geval dat N. Ierland op een wonderbaarlijke manier toch flikt om te winnen, ben ik er om het waar te nemen. Wie gaat ook?
Helaas kom er nog altijd geen voorzet van de grond en ziet nooit spelers om zich heen staan. Al is het wel een verademing ten opzichte van Kuijt maar wie nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Afellay draait zo lekker snel, speelde goede wedstrijd
Niet gekeken zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas kom er nog altijd geen voorzet van de grond en ziet nooit spelers om zich heen staan.
Jij hebt wel een voorzet van de grond zien komen? De enige reden van zijn assist was omdat die Slowakije speler niet verwachtte dat een speler van Barcelona zo matig zou voorgeven.quote:
Gelukkig konden we rekenen op de voorzetten van Robbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas kom er nog altijd geen voorzet van de grond en ziet nooit spelers om zich heen staan. Al is het wel een verademing ten opzichte van Kuijt maar wie niet
Ja maar ik beweerde ook niet dat Robben goed speelde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig konden we rekenen op de voorzetten van Robben![]()
Oh wacht..
jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel een voorzet van de grond zien komen? De enige reden van zijn assist was omdat die Slowakije speler niet verwachtte dat een speler van Barcelona zo matig zou voorgeven.
Ik zit ook maar te kutten, je hebt ook gelijk.. zag er leuk uit maar kwam weinig fatsoenlijks uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar ik beweerde ook niet dat Robben goed speelde.
Ik hoop dat McCourt speeltquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef JennaSometimes het volgende:
2 juni: Nederland - Noord-Ierland. Stiekem hoop ik dat N. Ierland wint, maar het is eigenlijk al duidelijk dat dat het niet zal worden.Maar voor het geval dat N. Ierland op een wonderbaarlijke manier toch flikt om te winnen, ben ik er om het waar te nemen. Wie gaat ook?
vond ik ook, Vlaar ook beter dan Boumaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Schaars sloeg hij steeds over. Schaars is wel beter dan willems btw.
Slechter dan bouma is ook een prestatie anders hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik ook, Vlaar ook beter dan Bouma
Je kunt Kuyt daar nog beter neer zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slechter dan bouma is ook een prestatie anders hoor
Ach ja, was vier jaar geleden ook zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Karzai het volgende:
Nederland speelt behoorlijk mat het gaat er om spannen om de poule door te komen
Als ze die door zijn staan ze zomaar in de halve finale.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Karzai het volgende:
Nederland speelt behoorlijk mat het gaat er om spannen om de poule door te komen
Nou daar slachtten we even Italie en Frankrijk af, dat zie ik nou niet gebeuren eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, was vier jaar geleden ook zo
Afslachten niet maar er loopt voorin genoeg individuele klasse rond om een wedstrijd te beslissenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou daar slachtten we even Italie en Frankrijk af, dat zie ik nou niet gebeuren eerlijk gezegd
Valt wel mee vind ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Sneijder gewoon lekker op de bank zetten, bakt er niets van en gaat er ook niets meer van bakken.
Op zich geen slecht idee, alleen zal Bert dat niet durvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Sneijder gewoon lekker op de bank zetten, bakt er niets van en gaat er ook niets meer van bakken.
Raffie houdt het toch maar 70 minuten vol.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef Karzai het volgende:
Vd Vaart en Affelay zijn beter in vorm daar kan je mee beginnen
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beterquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef Karzai het volgende:
Vd Vaart en Affelay zijn beter in vorm daar kan je mee beginnen
Ja Sneijder is beter maar hij forceert het dat zie je, hij wil teveel maar kan het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beter
Nog eentjequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja Sneijder is beter maar hij forceert het dat zie je, hij wil teveel maar kan het niet
Hoeveel oefenwedstrijden zijn er nog?
Robben zag ik ook niet een inderdaad, laat hem ook maar even buiten de ploegquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beter
Dat vond ik wel prettig dat BvM na 30 jaar endelijk zonder Kuyt een wedstrijd begintquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Robben zach ik niet een inderdaad, laat hem ook maar even buiteh de ploeg
Laat Kuyt maar even bikkelen
Och wat nu weer?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Mensen waren me raar aan aan het kijken omdat ik constant m'n middelvinger de lucht in stook, maargoed. Lekker puberaal.
Serieus in welk woonwagenkamp woon je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Wij daar zitten. Steek een peukie op, komt 'ie weer aangelopen. Of ik m'n peuk uit wil doen. Begin hem gewoon in z'n gezicht uit te lachen, dat ik dat in al die 15 jaar dat ik naar de Kuip ga nog nooit heb meegemaakt. Dus hij weer met z'n staart tussen z'n benen weg, had zelf de peuk toch al op.
Die ene in dat tokkiedorp van je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus in welk woonwagenkamp woon je?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Godverdetering man, wat een drama is dat zeg.
Begon al op stadhuisplein, alleen maar lelijke teringboeren die losgingen op kutmuziek. Mwah, dacht ik nog. Effe naar de pub dan. Daar wel vermaakt.
Kom bij De Kuip, schenken ze malt ipv die lightrotzooi. Zat op vak G, kom zoals gebruikelijk 10 minuten voor de wedstrijd binnen. Treedt ene Danny de Munk op, eigenlijk had ik toen al moeten wegwezen. Mensen waren me raar aan aan het kijken omdat ik constant m'n middelvinger de lucht in stook, maargoed. Lekker puberaal. In de tram werd het 'Messi, Messi, Clasie komt eraan' ook al niet meegezongen. Sfeerloos volk. Enfin, ik de plek zoeken, plek bezet door wat gezinnetjes. Lekker boeiend dacht ik nog, laat ze lekker zitten... ga wel op de reling/trap onderaan staan.
Word ik daar dus weggestuurd. Of ik effe op mijn plek wil gaan zitten. Had rij 24 stoel 24, helemaal bovenaan. Zeg tegen die vent, loop jij naar boven stuur je dat gezinnetje weg. Deed 'ie natuurlijk niet. Dus hij een plek voor mij en een maat zoeken, na een kwartier gevonden.![]()
Wij daar zitten. Steek een peukie op, komt 'ie weer aangelopen. Of ik m'n peuk uit wil doen. Begin hem gewoon in z'n gezicht uit te lachen, dat ik dat in al die 15 jaar dat ik naar de Kuip ga nog nooit heb meegemaakt. Dus hij weer met z'n staart tussen z'n benen weg, had zelf de peuk toch al op.
Daarna de hele wedstrijd koppijn door die kut toeters, kut waves, kut Oranje, alles kut. Laatste keer.
Het is echt van dat dagjesvolk, ja. Zitten, je bek houden, af en toe de wave en weer naar huis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
Oranje publiek is vrij triest volk, ze houden alleen tijdens grote toernooien van voetbal. Je hebt dan ook helemaal geen echte voetbalsfeer in het stadion.
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is echt van dat dagjesvolk, ja. Zitten, je bek houden, af en toe de wave en weer naar huis.
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.
Ga je nu stoppen met leven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.
Sinds wanneer is er voetbalsfeer bij Oranje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.
Echt hequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met leven?
Je doet alsof de wereld is vergaan.
Vooral tijdens het eindtoernooi niet echt meer, dan heb je een zooitje schuimrubberen klompen, windmolens, wortels en tulpen en een doorgedraaide indiaan. Je moet héél goed kijken om daar nog iets menselijks in te ontdekkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.
Oh, mij interesseert het niet verder. Vond het hooguit schrijnend om dat allemaal in de Kuip waar te nemen. Wellicht een leuke hobby voor Davy, dat Oranje. Al moet 'ie daarvoor wel naar buiten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met leven?
Je doet alsof de wereld is vergaan.
Daar moet ik je in gelijk geven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral tijdens het eindtoernooi niet echt meer, dan heb je een zooitje schuimrubberen klompen, windmolens, wortels en tulpen en een doorgedraaide indiaan. Je moet héél goed kijken om daar nog iets menselijks in te ontdekken
Die heeft altijd mijn sympathie, ben blij dat hij zo goed terugkwamquote:
Wat heb ik je aangedaan dat je heletijd mijn naam noemt? Heb ik je perongelijk een keer verkracht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, mij interesseert het niet verder. Vond het hooguit schrijnend om dat allemaal in de Kuip waar te nemen. Wellicht een leuke hobby voor Davy, dat Oranje. Al moet 'ie daarvoor wel naar buiten.
quote:
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
Ah, en nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
nr / aantal posts / gebruiker
009 3311 Caland
010 2948 Helpmefok
011 2692 GGMM
012 2490 Stokstaart
013 2461 Dr.Mikey
014 2331 mrstylo
015 2172 DonRaja
016 2073 Dj_Day-V
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Gelukkig geen top 10.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
nr / aantal posts / gebruiker
009 3311 Caland
010 2948 Helpmefok
011 2692 GGMM
012 2490 Stokstaart
013 2461 Dr.Mikey
014 2331 mrstylo
015 2172 DonRaja
016 2073 Dj_Day-V
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Waarom moet ik overal op reageren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu wel en niet op die post daarvoor?
Niet echt. Vraag mij gewoon af waarom het zo diep zit bij jou.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik overal op reageren.
Je probeert wel heel obsessief een punt te maken zeg, gevoelige snaar geraakt?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff 14de, ga eens een keer naar buiten.
En toch heb ik zeker al 3 boetes gehad en 4 brieven thuis over het roken in de ArenAquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
In de Arena is er ook een rookverbod, het is maar net welk vak je zit. Zuid 1 en Zuid 2 en Noord 2 kan je roken wat je wilt, maar steek je een peukie op de lange zijde staan er 3 stewards voor je bakkes.
Haha serieus? Hoe hoog zijn die boetes dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch heb ik zeker al 3 boetes gehad en 4 brieven thuis over het roken in de ArenA
Moest 3x 90 euro betalenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha serieus? Hoe hoog zijn die boetes dan?
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb ik je aangedaan dat je heletijd mijn naam noemt? Heb ik je perongelijk een keer verkracht?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij gewoon af waarom het zo diep zit bij jou.
Krijg je dan een foto dat je peukie aan het roken bent thuisgestuurd ofzo.quote:
Er zit helemaal niks diep bij mij hoor, helemaal niet tegenover zo een kansloos figuur als jou.quote:
Nee die brieven waren dreigementen dat bij een volgende keer er extra sancties volgenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je dan een foto dat je peukie aan het roken bent thuisgestuurd ofzo.
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer een ploffie roken en toen was er niks aan de hand
Gewoon sigaret en ze doen moeilijk
Hier ga je weer. Leg uit waarom ik kansloos ben? Ik wil dit graag weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks diep bij mij hoor, helemaal niet tegenover zo een kansloos figuur als jou.
Stadionverbod van 3 jaar voor een peukiequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die brieven waren dreigementen dat bij een volgende keer er extra sancties volgen
Moet gewoon kunnen toch. Vak waar ik zit roken ze hele planten weg, niemand die er problemen mee heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.
Overigens kreeg ik de 1e boete toen ik op de lange zijde zatquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.
nee was iets van 5jaar waar ze mee zaten te dreigen omdat ik al meerdere keren gewaarschuwd wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stadionverbod van 3 jaar voor een peukie
Lange zijde kut stewards.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens kreeg ik de 1e boete toen ik op de lange zijde zat
Dit dus manquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen toch. Vak waar ik zit roken ze hele planten weg, niemand die er problemen mee heeft.
Je bent gewoon een kansloos figuur, dat lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Snap ook niet zo goed waarom je hier door blijft posten, niemand mot je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier ga je weer. Leg uit waarom ik kansloos ben? Ik wil dit graag weten.
Omdat ik niet zoals jou ben of waar ligt het aan?
Als iedereen er gewoon schijt aan heeft is het niet te handhaven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus man
Het leek soms net een shop op het vak toen je er nog mocht roken
Duidelijk reden weer. Je wilt gewoon je frustraties kwijt hier neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kansloos figuur, dat lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Snap ook niet zo goed waarom je hier door blijft posten, niemand mot je.
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vakquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen er gewoon schijt aan heeft is het niet te handhaven.
Aha. Zal het in overweging nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duidelijk reden weer. Je wilt gewoon je frustraties kwijt hier neem ik aan?
Als je wat vriendelijker doet zou mooi zijn. Komt ook leuker over bij andere mensen en niet alleen jouw Lonsdale vrienden.
Er loopt dus een soort rook-gestapo rond daarzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vak
Maar ik kreeg dus 1 boete voor roken op de lange zijde
1x voor roken in de omloop toen ik ging pissen en die andere was na aanleiding van een brief
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er loopt dus een soort rook-gestapo rond daarzo?
Stewards die meegaan naar uitwedstrijden zijn wel baas! Ik weet zijn naam niet maar die neger van 2 meter met dat lange haar wat een baas is dat! Wilden ze het vak uitbreken bij Heerenveen (zat aan andere kant had kaarten direct naar het uitvak). Houd die gast 5 á 6 van die gasten tegen. Terwijl ze aan de andere kant met 4 stewards niet genoeg aan 2 jochies van 17 haddenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vak
Maar ik kreeg dus 1 boete voor roken op de lange zijde
1x voor roken in de omloop toen ik ging pissen en die andere was na aanleiding van een brief
Dat is Giliquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stewards die meegaan naar uitwedstrijden zijn wel baas! Ik weet zijn naam niet maar die neger van 2 meter met dat lange haar wat een baas is dat! Wilden ze het vak uitbreken bij Heerenveen (zat aan andere kant had kaarten direct naar het uitvak). Houd die gast 5 á 6 van die gasten tegen. Terwijl ze aan de andere kant met 4 stewards niet genoeg aan 2 jochies van 17 hadden
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is maar een gok hoor. Zie je veel in de Kuip.
Ik heb net weer blow gekeken, was weer vermakelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Hoeft niet nieuw te zien.
Niks mis met SI en Burberry, draag het zelf ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.
Nee je hebt gelijk, ik kom nooit in de Kuip.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.
Nee de eckte eckte racisten zitten in dat pauper Den Haag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Petjes zijn alweer uit manquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, ik kom nooit in de Kuip.
Stone Island en petjes is toch ArenA publiek?
Moet ik nog zien, alleen nu geen zin in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb net weer blow gekeken, was weer vermakelijk
Safe House. Prima actiefilmpje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Hoeft niet nieuw te zien.
21jump streetquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, alleen nu geen zin in.
Heb meer zin in een comedy of avontuur.
Kansloos man. Tegenwoordig draagt elk kneusje die zooi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis met SI en Burberry, draag het zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |